Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

LJ 80 - A car is reborn


cosminghita

Postări Recomandate

De o saptamana sunt proprietarul unui LJ 80.

Ca sa incep cu inceputul, masina este intr-o stare deplorabila. Rulmentii varza, frane ioc. Huruie si vibreaza toata la 20 km/h. Motorul porneste greu si nu sta la ralanti, da mult fum etc. cred ca in curand poate sa arunce si pistoanele pe esapament. Cel care a avut-o inaintea mea a facut iste lucrari de inchidere ingrozitoare, a sudat niste bare care nu isi au rostul, a inchis acoperisul cu polistiren extrudat, a vopsit masina cu un albastru de gard... A vopsit aproape tot motorul de altfel... Gazata toata tabla si geamurile. Usa de la sofer nu mai are geam si a prins un geam de 6mm in spuma de termopane. oglinzile laterale de X... Nu stiu de pe ce masina ... oricum, groaznic. Nu mai are maneta de frana de mana. Intra usor in viteze și maneta reductorului se misca frumos, fara noduri. Radiatorul este lovit rau (fagurele) dar nu curge. Paletii de racire Sunt loviti si nu par ai masinii. Homocinetica e praf.

 

Insa....

 

Pot sa zic ca acest model este unul din cele mai frumoase "decapotabile".

 

Vreau sa o refac, insa am mari probleme cu gasirea pieselor. Ma gandesc ca cineva poate s-a lovit de un asemenea utilaj. Vreau sa schimb franele de pe fata care sunt cu tamburi cu unele de 410 cu discuri. Problema o reprezinta planetara cu 19 caneluri. Capul de planetara este cu 19 la planetara si 23 la roata. Exista si capete planetare cu 19 caneluri la planetara si 26 la roata insa nu stiu daca sunt tot pentru 410 cu tamburi sau cu discuri de frana. Mentionez ca este prima masina de acest fel pe care doresc sa o reinviu. Nu am mai avut una cu punte fata si nu stiu de ce o sa ma lovesc la reparatii.

Motorul trebuie refacut, carburatorul reglat. Daca cineva are un sfat pentru gasirea pieselor sau sfaturi de reparatie si reglaj ma ajuta foarte mult. Am primit si sfaturi privind schimbarea motorului cu unul de 413 pe injectie sau de jimny, alto, swift etc. Daca cineva are o idee cum se poate face acest lucru fara mari modificari va rog sa-mi spuneti. Eu ma gandeam la motorul de 410, tot cu carburator, insa ... sunt deschis si la alte propuneri tehnice.

 

Radiatorul trebuie si el schimbat. Un radiator atat de mic insa nu am gasit. Poate stie cineva daca se poate face unul la comanda sau daca pot sa gasesc unul de nou pentru LJ80.

 

Alte piese si intrebari dupa ce desfac masina si vad ce mai gasesc.

 

Am numai 2 poze. Revin cu mai multe poze dupa operatie...

 

Va multumesc.

 

110592178_4_1000x700_vand-suzuki-lj80-auto-moto-si-ambarcatiuni.thumb.jpg.5dbfeb3cf59a636b5e57b84dd4cee47b.jpg110592178_7_1000x700_vand-suzuki-lj80-.thumb.jpg.69e4f82fbbc33374e403dd18a2256aac.jpg

Editat de cosminghita

d2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: LJ 80 - A car is reborn

 

sa o stapanesti sanatos, nu te descuraja, lista e lunga dar nu fara sfarsit. de curiozitate, ce an de fabricatie e masina? trebuie sa recunosc, e primul samurai pe care il vad cu manerele de deschidere usi pe stalpul usii.

referitor la frane, planetare si ce mai ai tu acolo pe lista de schimbare, cred ca mai rentabil e sa pui o punte cu totul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: LJ 80 - A car is reborn

 

Nu este chiar Samurai. Este premergator Samuraiului. Puntile sunt cu grupurile amplasate central, sunt mai scurte decat la samu si are blocant spate mecanic. De fapt toata masina este mai mica decat un samurai. In privinta motorului, ca sa pot pune un motor de 2000 trebuie ar trebui sa dau jos toata fata (aripi, bara, contraaripi etc). Nu incape un motor de 2000, cu toate ca am vazut pe la americani un smallblock bagat intr-un LJ80. Cred ca singurul motor care intra este cel de samurai de 1000cmc.

 

Motorul meu este F8A, iar 410 are F10A, cu carburator amandoua. La LJ80 carburatorul este un Mikuni 32PHD. Daca cineva stie pe 410 cu carburator ce model este si daca se potriveste pe motoarul meu fara flansa. Exista si carburatoare compatibile (la un pret rezonabil)?

 

Trebuie sa masor dupa ce dau motorul jos si sa vad daca se poate baga un motor de 1.3 de Jimny sau 1.6 de Vitara, sau poate cineva a incercat deja si se indura de mine, ca sa ma lumineze.

 

Oricum, va multumesc mult. Mai astept sugestii ca sa ma hotarasc ce fac.

 

In principiu vreau sa obtin cam asa ceva.

Suzuki-LJ-32401_ami_oldtimer_12_14.jpg.39d8120612d34cfa35cd2e994f510827.jpg

d2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: LJ 80 - A car is reborn

 

Eu nu as schimba nimic la masina asta, posibil sa fie putin mai greu de gasit piesele, dar sigur te vor ajuta cativa colegi pe aici cu sfaturi, coduri etc. Pregateste-te de multa munca, bani si rabdare. Se poate:

http://http://forum.club4x4.ro/showthread.php?92445-Suzuki-LJ80-o-noua-viata

Editat de Astral
Ai dracu" rusi au fost romanii...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 luni mai târziu...

Re: LJ 80 - A car is reborn

 

Eu am reusit sa inmatriculez micul monstru pe numele meu. In prezent nu mai pot face multa munca din cauza frigului de afara. Jucaria o sa fie reconditionata de mine in curte. Nu am un garaj incalzit, asa ca aman pana la primavara. Ma intereseaza la ce piese o sa renunti dupa modificare si ne putem auzi la un telefon. Da-mi msg. in PM. cu nr de telefon si o sa te sun. Multumesc.

d2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare