alex.rosu Postat Martie 2, 2019 Partajează Postat Martie 2, 2019 salut, am un motor de 1.6 16v g16b si de ceva vreme nu reusesc sa ii dau de capat la relanti merge perfect, dar daca il acelerezi sau il turezi la 1500 rpm urca pana in 2000rpm si iar revine la 1500 am pus un video pe youtube : https://youtu.be/QsbaBGb1W30 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vlad.ioan Postat Martie 4, 2019 Partajează Postat Martie 4, 2019 poti incepe prin a vedea daca trage aer fals pe undeva. regulator presiune benzina...? In prezent: Suzuki Escudo LWB 1.6 16v 101 cp, 1993, RHD In trecut: Vitara SWB 1.6 8v 80 cp, 1993, cabrio, injectie - stock Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
alex.rosu Postat Martie 4, 2019 Autor Partajează Postat Martie 4, 2019 am sa verific daca trage aer fals. am schimbat regulator de presiune, bujii, fise, capac delcou, lulea, garnitura si capac din delcou, am incercat cu 3 pompe de benzina am curatat injectoare, schimbat senzor clapeta acceleratie, am verificat debimetrul si senzorul de clapeta pe alta masina am curatat egr.... nu mai stiu ce sa-i fac!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
NICU007 Postat Martie 12, 2019 Partajează Postat Martie 12, 2019 Eu as suspecta si TPS-ul. ex. SUZUKI SAMURAI 1992 - little red car Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
alex.rosu Postat Martie 12, 2019 Autor Partajează Postat Martie 12, 2019 TPS = THROTTLE POSITION SENSOR = SENZOR POZITIE CLAPETA ACCELERATIE - schimbat si probat cel vechi pe o alta masina si nu afecta mersul motorului ( deci tps functional) - ciudat cand scot mufa de la tps motorul merge perfect Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
NICU007 Postat Martie 12, 2019 Partajează Postat Martie 12, 2019 Pompa de benzina sau regulatorul de presiune? Daca scoti returul vine benzina pe el atunci cand o turezi? ex. SUZUKI SAMURAI 1992 - little red car Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
alex.rosu Postat Martie 12, 2019 Autor Partajează Postat Martie 12, 2019 La postul nt 3 am dat o descriere ce am facut pana acum si nu am abtinut nici un rezultat Daca era pompa spu regulatorul trebuia sa mearga rau si in momentul cand scot mufa de la tps si nu merge, el merge bine fara tps dar el fiind in stare buna Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
LAURENTIU 30 Postat Martie 14, 2019 Partajează Postat Martie 14, 2019 Salut! Aceasi problema o am si eu la vitara 16 v. La mine sta turata la relanti la 1500-2000 ture, oscileaza. Ati gasit probroblema la aceasta situatie? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
NICU007 Postat Martie 21, 2019 Partajează Postat Martie 21, 2019 Salut! Aceasi problema o am si eu la vitara 16 v. La mine sta turata la relanti la 1500-2000 ture, oscileaza. Ati gasit probroblema la aceasta situatie? Fix la fel facea si a mea. eu am avut furtunasul care aduce antigelul la IAC complet infundat si acesta nu se inchidea odata cu incalzirea motorului. 1 ex. SUZUKI SAMURAI 1992 - little red car Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
LAURENTIU 30 Postat Martie 21, 2019 Partajează Postat Martie 21, 2019 Fix la fel facea si a mea. eu am avut furtunasul care aduce antigelul la IAC complet infundat si acesta nu se inchidea odata cu incalzirea motorului. Multumesc mult de raspuns domnul Nicu! Deoarece nu sunt acum in tara sa pot verifica eu, o sa ii spun socrului meu sa se uite. Mi-ar fi de mare folos daca ati putea posta o poza cu acel furtunas, ca locatie ,sa stie ce sa verifice. Va multumesc mult! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
NICU007 Postat Martie 22, 2019 Partajează Postat Martie 22, 2019 Multumesc mult de raspuns domnul Nicu! Deoarece nu sunt acum in tara sa pot verifica eu, o sa ii spun socrului meu sa se uite. Mi-ar fi de mare folos daca ati putea posta o poza cu acel furtunas, ca locatie ,sa stie ce sa verifice. Va multumesc mult! Furtunul pleaca din galeria de admisie, din spatele pompei de apa si merge pe sub galerie pana in partea inferioara a clapetei la socul termic (IAC). Este o munca de mic chinez sa ajungi la el. Parerea mea ar fi sa scoata furtunul care iese din IAC si se duce spre ISC (sau inapoi in galerie daca e cu electronica Denso) si sa sufle pe el sa vada daca este infundat. ex. SUZUKI SAMURAI 1992 - little red car Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate