Vă salut , sunt proaspăt posesor de Suzuki vitara 1.6 8v. Din 1992.
După ce am cumpărat-o la scurt timp a apărut o preblemă, mașina se îneacă în sarcină (pe pantă , la vale are sprint e ok) , la relanti când accelerez blană îneacă in jur la 1500-2000 ture.
Am fost cu ea la mecanic , a verificat el ce a verificat și a ajuns la concluzia că este dus calculatorul, deoarece masina când încercai să o menții la 2000 ture cădea în 1500 și revenea .
Am schimbat calculatorul, bun, totul a mers perfect o săptămână, după care la fel , a apărut vechea problemă.
Acum am vrut să mai iau un calculator (cel ce l-am luat era din dezmembrări și m-am gândit că o fi fost și ăla pe ducă), dar după o discuție cu cineva acesta îmi spune că problema e din senzorul TPS (să-l mișc 1-2 mm stanga dreapta și masina v-a merge ), am făcut asta, masină stă turată în 2000 ture , nu mai cade dar îneacă la fel.
ce poate fi că deja m-am săturat să o țin tot în garaj.
După ce am cumpărat-o la scurt timp a apărut o preblemă, mașina se îneacă în sarcină (pe pantă , la vale are sprint e ok) , la relanti când accelerez blană îneacă in jur la 1500-2000 ture.
Am fost cu ea la mecanic , a verificat el ce a verificat și a ajuns la concluzia că este dus calculatorul, deoarece masina când încercai să o menții la 2000 ture cădea în 1500 și revenea .
Am schimbat calculatorul, bun, totul a mers perfect o săptămână, după care la fel , a apărut vechea problemă.
Acum am vrut să mai iau un calculator (cel ce l-am luat era din dezmembrări și m-am gândit că o fi fost și ăla pe ducă), dar după o discuție cu cineva acesta îmi spune că problema e din senzorul TPS (să-l mișc 1-2 mm stanga dreapta și masina v-a merge ), am făcut asta, masină stă turată în 2000 ture , nu mai cade dar îneacă la fel.
ce poate fi că deja m-am săturat să o țin tot în garaj.
Comentariu