Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Inca o Vitara


alex24

Postări Recomandate

Salut,

 

Sunt nou posesor de Vitara Soft Top automata 1.6 8V 80 CP. 65000KM

 

Am achizitionat-o din Germania si vanzatorul a sustinut ca Km sunt reali iar la acest model cifra care ar indica suta de mii lipseste si este foarte posibil sa fie "dat peste cap". :) m-am uitat ca reper la pedala de frana si acceleratie si nu sunt tocite dar nu stiu cat de relevant ar fi.As putea sa fac poze la anumite elemente

 

Ma intereseaza acest lucru deoarece masina nu are carte de service si nu stiu ce trebuie schimbat la ea.(ulei cutie viteze,distributie,ulei grupuri,reductor,etc) cele 2 curele la transmisie par destul de noi.

 

Pentru motor ce ulei sa folosesc deoarece pe forum parerile sunt impartite unii folosesc Aral altii Mobil

 

Multumesc si mai revin cu detalii

Suzuki Vitara '92 JLX - Automata

 

0765.934.745

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 64
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Inca o Vitara

 

De obicei la achizitionarea unui vehicol, se schimba distributia, filtrele si fluidele. Cu atat mai mult cu cat nu se cunoaste vechiul proprietar si istoricul masinii.

 

Nu cred ca te poti lua dupa pedale sau volan, acestea fiind 'piese de schimb'.

 

Felicitari pentru achizitie si bine ai venit in Club4x4!

Reality is for those who cannot face Science Fiction!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca o Vitara

 

:W :cl

Sa o folosesti sanatos!

Cat despre consumabile, parerea mea este ca ar trebui schimbate, indiferent daca are sau nu carte service !!!

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca o Vitara

 

Multumesc de urari :grin:

 

O sa pun si poze cu agregatul cat de curand.

 

As avea o nelamurire legata de antigel.Cand am luat masina in vasul de expansiune nu era nimic si am luat apa distilata pe care am si pus-o. Din ce am vazut blocul este de aluminu si nu stiu ce antigel sa pun. Voi ce ati pus?

Suzuki Vitara '92 JLX - Automata

 

0765.934.745

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca o Vitara

 

Sa o stapinesti sanatos si multi km fara probleme!

Orice antigel fara silicati e bun.

Suzuki Jimny 1.3i 2004

 

"There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca o Vitara

 

:hi sa ai numai bucurii de pe urma eei :W

din cauza lui tariceanu ai ajuns sa o inmatriculezi in bulgaria

nu ca as tine cu boc dar ala a facut prostia cu taxa de prima inmatriculare

Suzuki Vitara 94,1.6,8v cabrio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 luni mai târziu...

Re: Inca o Vitara

 

Dupa mai bine de 6 luni am decis ca merita niste modificari masina.Am inceput cu kit de suspensie si un kit de body(3.5 fata si 5 spate la suspensie iar la body 3cm).Ambele kituri sunt luate de la roly de unde am avut totu suportul lui la montaj si tin sa ii multumesc pe aceasta cale.Acum urmeaza bara fata si cea din spate sa fie confectionate din metal si sunt in cautare de un profil sau o tabla cred ca 4-5 mm sunt suficienti.In continuare urmeaza niste cauciucuri .Din ce am vazut Insa Turbo rEsapate ma gandeam la profilul SAHARA . Am luat in calcul de la 205 pana la 235/15 unde am inteles ca este maxim dar cauciucu rEsapat ar fi mai greu si cred ca ar cam "incarca" transmisia. Cei care aveti acest profil cum se comprta masina pe asfalt?http://picasaweb.google.com/alexandru.pascu/VitaraModificata#5486707402247395682

Editat de Astral

Suzuki Vitara '92 JLX - Automata

 

0765.934.745

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca o Vitara

 

Am Insa Turbo profil "Simex" 205/70/15 - super OK!

 

In dupa amiaza asta am facut un raid scurt 50% asfalt -50% pamant ud -placut si relazant.

Pe asfalt ud la 80-90km/h in 2x4 cam instabila si cu o distanta de franare cam mare/lunga! :dr3

 

Trotineta are un kit de inaltare 5cm.

 

Frana de serviciu+frana de motor =OK! :y

 

Recomand acest profil!

Toyota LJ 70

Transsylvania Off Road Club

www.helpdani.eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca o Vitara

 

Am Insa Turbo Sahara 195/80/15. Masina nu e inaltata de niciun fel.

 

Ce sa spun? Stabilitate, manevrabilitate, control al vehiculului excelent pana la 140 km/h. De regula nu depasesc 110, dar am testat anvelopele imediat ce le-am montat, si asa am aflat cum e la 140.

 

Consumul s-a marit putin, insa nu atat cat sa ma impiedice sa folosesc masina zilnic, sau aproape zilnic.

 

Asta iarna, pe zapada, anevlopele au facut diferenta fata de multi din jurul meu. Pot sa spun ca nu simteam ca pe jos e zapada.

 

Prin noroaie, si unele chiar adanci, inca nu am avut nevoie sa fiu tractat. Urcatul pe dealuri namoloase, o mare distractie, si o mare satisfactie.

 

Cam atat. Restul, judecati si voi...

Suzuki Vitara JLX 1,6 16v LWB - ZUZA

Skoda Fabia Combi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca o Vitara

 

Salut, eu am pus pe vitara mea Insa Turbo Dakar - un profil aproape de simex dar mai cuminte - o copie dupa BFG . Oricum pana la 110-120 se aude doar un vuiet al masinii dar tinuta de drum nu este prea tare modificata. In teren accidentat cauciucurile scurma fara probleme. Consumul a crescut destul de bine dar nu prea mai sta nimic in fata masinii. Eu am fost pana la Bucuresti sa iau cauciucurile ca nu eram convins de profil. :old

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca o Vitara

 

Salut, eu am pus pe vitara mea Insa Turbo Dakar - un profil aproape de simex dar mai cuminte - o copie dupa BFG . Oricum pana la 110-120 se aude doar un vuiet al masinii dar tinuta de drum nu este prea tare modificata. In teren accidentat cauciucurile scurma fara probleme. Consumul a crescut destul de bine dar nu prea mai sta nimic in fata masinii. Eu am fost pana la Bucuresti sa iau cauciucurile ca nu eram convins de profil. :old

 

si eu ma tot uit dupa cauciucuri

 

Dakar e echivalent de MT de la BFG ... simexurile de la Insa Turbo sunt "Special Track"

 

eu oscilez intre:

 

Dakar

dakar.JPG

 

 

 

si

 

Sahara

Sahara.jpg

Sahara.jpg.cbecf8e4d518678ac9bb775ef5a462c2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca o Vitara

 

si eu ma tot uit dupa cauciucuri

 

Dakar e echivalent de MT de la BFG ... simexurile de la Insa Turbo sunt "Special Track"

 

eu oscilez intre:

 

Dakar

dakar.JPG

 

 

 

si

 

Sahara

Sahara.jpg

 

 

Si eu la fel m-am gandit tot la aceste doua profile.La sahara parca suprafata de contact cu asfaltul din ce se vede in poze pare mai buna.

Suzuki Vitara '92 JLX - Automata

 

0765.934.745

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: Inca o Vitara

 

Inainte de a pune kitul de inaltare(suspensie si body) nu m-am uitat la protectiile amortizoarelor in ce pozitie sunt iar acum nu stiu daca stau corect sau nu.Poza de mai jos e facuta dupa ce s-a montat kitul.Daca are cineva vreo idee sau se poate uita la o suspensie stock mi-ar fi de ajutor.

 

Multumesc

Suzuki Vitara '92 JLX - Automata

 

0765.934.745

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inca o Vitara

 

din moment ce ai prelungit telescopul este normal sa steie in acel fel aparatoarea

stai flexat ca nu are nimic,dar o poti inlocui cu alta aparatoare mai lunga daca doresti,nu ma intreba de la ce masina ca nu stiu,dar sigur sunt solutii

suzuki vitara 1.6

yo5PKM

0763630114

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator calincomes

Re: Inca o Vitara

 

Inainte de a pune kitul de inaltare(suspensie si body) nu m-am uitat la protectiile amortizoarelor in ce pozitie sunt iar acum nu stiu daca stau corect sau nu.Poza de mai jos e facuta dupa ce s-a montat kitul.Daca are cineva vreo idee sau se poate uita la o suspensie stock mi-ar fi de ajutor.

 

Multumesc

daca ai montat prelungitorul ca in prima poza e ok

adica peste saiba care tine protectia

trebuie sa arate ca in poza 2

daca e asa e ok

daca nu prelungitorul nu se strange bine,datorita filetului redus de la telescop si lipsa unui contact suficient in partea de jos.

daca nu ai respectat ce am scris se ajunge la treburi urate.

adika se desface telescopul si iasa totul afara.deasemenea sa nu uiti de blocantul pt filet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare