Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Suzi, new in town.


cucuci

Postări Recomandate

Va salut. Am adoptat si eu o Suzuki Vitara cabrio amarata. Cateva detalii ar fi: an 1995, motorul 1.6 8v, 80cp.

Probleme la ea: proiectoarele nu merg (problema am rezolvat-o deja), geamul din dreapta se ridica greu cat de cat (o sa ung pe acolo mecanismele sa vad daca se rezolva daca nu, iau alta macara), uleiurile trebuiesc schimbate si filtrele si distributia.

 

In rest numai de bine, nimic de rau. O nelamurire am la ea ... e rigida. Va intreb pe voi: e normal sa fie destul de rigida? Directia mi se pare putin sensibila sa zic asa dar e ok nu ma plang deloc. Asta nu cred ca e problema.

 

 

Din ce stiu eu uleiurile potrivite pentru vitara mea ar fi:

 

Ulei motor 10w40

Cutie viteze 75w90

Diferential fata/spate 80w90

Cutie transfer 75w90

 

Gresesc cu ceva? Ce tip de ulei recomandati (firma si model)? pentru fiecare in parte ... la ulei motor oscilez intre Aral si Mobil 1. Restul nu stiu va rog sa-mi ziceti.

 

Intrebare de om | | (paralel) din 4x4 h in 2x4 h se schimba doar din schimbatorul ala mic? adica decupleaza fata automat? sau ...? :)

 

 

Poze cu alta ocazie. Nu am facute niciuna.

 

 

P.S. astept raspuns cu uleiurile ca trebuie sa le schimb :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Suzi, new in town.

 

Intrebare de om | | (paralel) din 4x4 h in 2x4 h se schimba doar din schimbatorul ala mic? adica decupleaza fata automat? sau ...? :)

 

Trebuie sa te uiti atent la rotile fata. daca ai jenti cu gaura centrala mare atunci inseamna ca vezi MRL-urile (din cate stiu sunt si jenti care acopera MRL-urile). Daca par sa aiba doua pozitii Lock (4x4) si Free (sau Unlock sau 4x2) atunci sunt MRL-uri manuale ceea ce inseamna ca trebuie sa le actionezi tu cu un patent sau alta scula. Aceste MRL-uri iti cupleaza rotile fata la puntea fata (la planetare). Levierul ala mic actioneaza in cutia de transfer cupland si puntea fata. Ca sa ai 4x4 trebuie sa te dai jos sa cuplezi MRL-urile apoi cuplezi 4H (4x4 high) din manetuta. si invers cand revii in 2H (4x2)

o poza cu un mrl manual de la AVM:

http://www.tracoservice.ro/popup_image.php?pID=57&SesId=1827697c6b083710a5ed2ef02d996963

 

 

Dar poate ai MRL-uri automate... Pune poze.

Jimnyholic inside :j

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Suzi, new in town.

 

salutari si :W :cl

uleiurile enumerate de tine sunt ok acu doar marca mai trebuie sa o alegi in functie de buget

la partea cu decuplatul cum zicea si colegul mai inainte daca ai mrl manual atunci te cobori frumos si invarti de mecanism la pozitia free(la un mrl bun tre sa mearga cu mana fara patent)

la cel automat nu tre sa faci nimic,tragi de schimbatorul mic pe pozitia 2H dupa care bagi in marsalier si dai cu spatele vreo 2 m

suzuki vitara 1.6

yo5PKM

0763630114

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Suzi, new in town.

 

in oradea la ora 5 se sting becurile nu mai e lumina sorry ;))

cel tarziu sambata vin cu pozele adecvate ... am fost azi sa-i arat noroiul sa stie ce o asteapta :sr

dupa ce schimbam distributia, uleiurile, filtrele ne apropiem incet de montarea kiturilor de inaltare si achizitionarea cauciucurilor corespunzatoare :ypu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Suzi, new in town.

 

dupa cum ai facut acele poze prea multe nu se vad dar,din moment ce este acoperit mrl-ul cu acel capac de inox de la roata poti zice ca sunt automate dar daca dai jos roata si are capac si scrie pe el AUTO FREE WHEEL HUB atunci sigur este automat

suzuki vitara 1.6

yo5PKM

0763630114

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Suzi, new in town.

 

Diferential fata Mobilube HD 80w90

Diferential spate Mobilube HD 80w90

Cutie transfer Mobilube SHC 75w90

Cutie viteze Mobilube SHC 75w90

Ulei motor Mobil Super S 10w40

 

Sunt ok astea? Sa nu am probleme prefer sa-ntreb de 10 ori inainte :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: Suzi, new in town.

 

sa revin cu un mic update:

 

- schimbat filtre + uleiuri

- schimbat telescoape spate

- montat scut (mersi soso pentru el)

 

___________

 

ce urmeaza:

 

- am depistat in doua locuri un deget de rugina care trebuiesc facute ca ma deranjeaza stiindu-le acolo (in curs de rezolvare aceasta problema)

- am descoperit ca la unul dintre praguri nu am un capacel si trebuie rezolvata problema ca-mi arunca noroi in el

- o conducta de frana de la roata dreapta spate trebuie schimbata (cica lacrimeaza)

- bucsi trapez (le voi schimba pe ambele parti pentru siguranta)

- telescoape fata

- rezolvat macaraua de la geamul din dreapta (urca greu geamul)

- montat bodylift si suspension lift (achizitionate deja dar asteapta cuminti sa fie si montate)

- achizitionat cauciucuri 215/80/R15

 

pe viitor achizitionarea unui hilift

cam atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Suzi, new in town.

 

INTREBARE: care-mi zice si mie ce cheie e aia patrata de la diferential? am schimbat uleiurile si parca se umezeste putin langa capacelul de la diferentialul spate. mersi :)

 

 

 

update:

 

- schimbat filtre + uleiuri

- schimbat telescoape spate

- montat scut (mersi soso pentru el)

- schimbat aripa dreapta fata + rezolvat putintica rugina care a mai fost + vopsitul partilor

- schimbat un bec H4 + un bec de pozitie

___________

 

ce urmeaza:

 

- dat jos autocolantul ala de pe laterale (roz+gri)

- am deschidere centralizata dar nu am telecomanda ... urmeaza sa rezolv si treaba asta

- am descoperit ca la unul dintre praguri nu am un capacel si trebuie rezolvata problema ca-mi arunca noroi in el

- o conducta de frana de la roata dreapta spate trebuie schimbata (cica lacrimeaza)

- bucsi trapez (le voi schimba pe ambele parti pentru siguranta)

- telescoape fata

- rezolvat macaraua de la geamul din dreapta (urca greu geamul)

- montat bodylift si suspension lift (achizitionate deja dar asteapta cuminti sa fie si montate)

- achizitionat cauciucuri 215/80/R15

 

pe viitor achizitionarea unui hilift si a unui troliu, snorkel, gps, statie emisie-receptie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Suzi, new in town.

 

azi am facut si noi o mica iesire ... mai soft asa (conform cu echiparea masinii) ... scuzati calitatea pozelor ... sunt facute cu telefonul din pacate

 

http://img40.imageshack.us/i/image019gd.jpg/

http://img94.imageshack.us/i/image023v.jpg/

http://img710.imageshack.us/i/image024q.jpg/

http://img121.imageshack.us/i/image027l.jpg/

http://img85.imageshack.us/i/image028c.jpg/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 săptămâni mai târziu...

Re: Suzi, new in town.

 

update:

 

- schimbat filtre + uleiuri

- schimbat telescoape spate

- montat scut (mersi soso pentru el)

- schimbat aripa dreapta fata + rezolvat putintica rugina care a mai fost + vopsitul partilor

- schimbat un bec H4 + un bec de pozitie

- dat jos autocolantul ala de pe laterale (roz+gri)

- o conducta de frana de la roata dreapta spate trebuie schimbata (cica lacrimeaza)

- telescoape fata

- montat bodylift si suspension lift (achizitionate deja dar asteapta cuminti sa fie si montate)

___________

 

ce urmeaza:

 

- am deschidere centralizata dar nu am telecomanda ... urmeaza sa rezolv si treaba asta

- am descoperit ca la unul dintre praguri nu am un capacel si trebuie rezolvata problema ca-mi arunca noroi in el

- bucsi trapez (le voi schimba pe ambele parti pentru siguranta)

- rezolvat macaraua de la geamul din dreapta (urca greu geamul)

- achizitionat cauciucuri 215/75 sau 80/R15

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 luni mai târziu...
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare