Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

sfat anvelope Vitara


ady s

Postări Recomandate

Re: sfat anvelope

 

chiar nu ma poate ajuta nimeni cu un sfat! nu are nimeni dimensiunea asta pe vitara??

mai degraba nimeni nu a pus asa ceva pe vitara. daca vrei sa fi primu, vei afla ce se intampla cu virajele si transmisia. sa ne tii la curent.

ancuta_laurentiu@yahoo.com

tel. 0767585379

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: sfat anvelope

 

Iti spun SIGUR ca arata Bestial masina cu ele!!!!Eu am avut pe o vitara stock,neanaltata,si nu freca la viraje.Bine,cu et negativ -29!

Daca iti mai pui si niste flanse,te sperii cum arata!De stricat nu cred ca are ce sa strice,astea au fost pe vitara respectiva(trecute in actele germane),din 1996,si masina era ca noua,era cu telescoapele originale si brate,pivoti,totul original,nu era dus nimic.Deci,parerea mea ca nu prea au ce strica.Sunt mii de vitara care au 255/60/15!!!astea sunt cu 4 cm mai late,inaltimea exact la fel,greutatea aproape la fel,poate astea cu 300-500 grame mai grele.

Oricum,pareri degeaba ceri,ca nu prea a avut nimeni asa late.

Am mai avut eu la un Samurai de 325/50/15,cu et -49 si j 10,5.Se uite lumea ca la urs cand ieseam pe strada!!!Si nu a avut masina nici pe dr..u!

Doar ca s legana tare pe sosea,Samuraiul fiind mic si foarte rigid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: sfat anvelope Vitara

 

Referitor la anvelopele de 295 latime, in Targoviste exista o vitara de cativa ani cu astfel de anvelope. N-am reusit sa vorbesc inca cu proprietarul dar se pare ca merge cu ele fara probleme. Oricum arata bestial masina cu astfel de anvelope....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: sfat anvelope Vitara

 

Pune ti cat de late vrei. De rupt nu ai ce rupe, dar trebuie sa sti cateva lucruri:

O sa tragi de volan ca un nebun, o sa faci bodybuiding si sa te fereasca sfantul sa intrii pe niste santuri/sleauri, cum fac tir-le in asfalt vara ca o ia vitara pe unde vrea ea si iti smulge volanul din mana 1-2.

Plus, cu talonul mic o sa te zguduie.... shake machine

Partea pozitiva este ca franarea(pe uscat) si stabilitatea in viraje creste simtitor, iar optic... este pur o chestie de gust

0763651150 / suzukivitararo@yahoo.com

http://www.suzuki-vitara.ro / http://www.market4x4.ro

Kituri Suspensie Si BodyLift

Suzuki Vitara, Jimny, Daihatsu Feroza, Mitsubishi Pajero, L200, Opel Frontera

Scuturi Protectie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: sfat anvelope Vitara

 

trebuie sa iei in calcul si ce zic politistii de dimensiunile alea

An investment in knowledge always pays the best interest.

Dacă crezi că educaţia este scumpă, să vezi ignoranţa cât te va costa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: sfat anvelope Vitara

 

Acum daca este sa te iei dupa politisti cu vitara circuli numai cu 205/75 R15.:ha:

Si eu care urmeaza sa imi pun '33, cred ca m apun la zid si ma executa direct

0763651150 / suzukivitararo@yahoo.com

http://www.suzuki-vitara.ro / http://www.market4x4.ro

Kituri Suspensie Si BodyLift

Suzuki Vitara, Jimny, Daihatsu Feroza, Mitsubishi Pajero, L200, Opel Frontera

Scuturi Protectie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: sfat anvelope Vitara

 

Salut!

Are dreptate Roly la faza cu sleaurile din asfalt,eu am pe masina 255/60/15 si ,cand sunt sleauri,daca nu sunt atent isi schimba brusc directia de mers,te poti trezi oricand pe contrasens.La 90 la ora pe o distanta de vreo 20 de km,pe DN 1A am facut bataturi la mana cat am tinut de volan!

Nu vrei sa stii cat am strans din c...ur :grin: cand am intrat in primavara lui 2009 pe centura Bucurestiului,noaptea,pe ploaie torentiala cu circulatie bara la bara,nu vedeam mai nimic, si, din 50 in 50 de metri,din cauza sleaurilor din asfalt, imi smucea volanul brusc parca incerca cineva sa mi-l smulga din mana spre banda din sens opus,unde la fel se circula bara la bara!Cred ca a fost cea mai grea jumate de ora de condus din viata mea!

Dar cu toate astea tot 255/60/15 am pe masina :grin:.As fi foarte curios cum arata alea de 295!

Bafta si daca ti le iei sa pui poze!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: sfat anvelope Vitara

 

vine primavara ... vin noroaiele

 

am nevoie de cauciucuri ... "civilizate" de noroi

 

cat intra maxim la o Vitara fara inaltare?

 

sunt dispus sa decupez aripi/praguri si eventual montat flanse :grin:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: sfat anvelope Vitara

 

195/80 am avut eu pe ea profil simex fara inaltare si dupa cu sl de 5

Dupa am vrut mai mult si mai mult si am ajuns la '31. Si daca stau sa ma gandesc am inaltat-o efectiv ca sa pot pune gume mai mari.

0763651150 / suzukivitararo@yahoo.com

http://www.suzuki-vitara.ro / http://www.market4x4.ro

Kituri Suspensie Si BodyLift

Suzuki Vitara, Jimny, Daihatsu Feroza, Mitsubishi Pajero, L200, Opel Frontera

Scuturi Protectie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: sfat anvelope Vitara

 

iarasi gresesti, dimensiunea standard este 205/75

oricum sa tai din aripi numai ca sa pui niste gume(si mici) mi se pare foarte ciudat, plus poti sa ai gumele lui papuc tot o sa freci cu burta pe jos si tot ramai.

Macar fa i un body home made, e pacat pt niste 215-ri sa tai din aripi.

Bineinteles, este doar o parere personala!

0763651150 / suzukivitararo@yahoo.com

http://www.suzuki-vitara.ro / http://www.market4x4.ro

Kituri Suspensie Si BodyLift

Suzuki Vitara, Jimny, Daihatsu Feroza, Mitsubishi Pajero, L200, Opel Frontera

Scuturi Protectie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: sfat anvelope Vitara

 

195/80 am avut eu pe ea profil simex fara inaltare si dupa cu sl de 5

Dupa am vrut mai mult si mai mult si am ajuns la '31. Si daca stau sa ma gandesc am inaltat-o efectiv ca sa pot pune gume mai mari.

 

 

`31 asta nu se refera la latimea anvelopei?

An investment in knowledge always pays the best interest.

Dacă crezi că educaţia este scumpă, să vezi ignoranţa cât te va costa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: sfat anvelope Vitara

 

iarasi gresesti, dimensiunea standard este 205/75

oricum sa tai din aripi numai ca sa pui niste gume(si mici) mi se pare foarte ciudat, plus poti sa ai gumele lui papuc tot o sa freci cu burta pe jos si tot ramai.

Macar fa i un body home made, e pacat pt niste 215-ri sa tai din aripi.

Bineinteles, este doar o parere personala!

 

 

bine ... 195/R15 a fost dimensiunea la mine (si la altii mult mai priceputi ca mine http://www.shropshire-suzuki.co.uk/forum/viewtopic.php?f=55&t=11308 )

 

am vazut ca in alte parti Vitarele au venit cu 215/70-R15 sau chiar 195/65-R15

 

 

cu taiatul din aripi ... oricum am putina rugina pe spate :grin:

 

la inaltare inca ma gandesc ... am urmarit cum a crescut Vitara ta si am citit variantele din link-ul de mai sus ... o lectura interesanta

 

 

PS: asta cu inaltatul am inteles ca e boala grea ... daca nu pot sa ma mai opresc pe urma?:old

Editat de dan03

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: sfat anvelope Vitara

 

NU am vrut nici o secunda sa insinuez sa ti o inalti cu kitul de la mine sau ca si a mea.

Spuneam doar ca este pacat sa tai din aripi, mai bine o repari frumos si o inalti, fie numai si printr un body.

LEgat de '31 din cate stiu eu este circumferinta dar sa ma corecteze cineva daca gresesc

0763651150 / suzukivitararo@yahoo.com

http://www.suzuki-vitara.ro / http://www.market4x4.ro

Kituri Suspensie Si BodyLift

Suzuki Vitara, Jimny, Daihatsu Feroza, Mitsubishi Pajero, L200, Opel Frontera

Scuturi Protectie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: sfat anvelope Vitara

 

Ca un mic ajutor mai jos aveti cateva diferente pentru marcajele internationale

 

Sistem metric European

255/55 R18

255 = Latime sectiune nominala (mm)

55 = Raportul dintre inaltimea si latimea sectiunii nominale (%)

R = Constructie Radiala

18 = Diametrul Jantei (inch)

 

 

Sistem numeric

7.50 = Latime nominala a sectiunii nominale (inch)

R = Constructie Radiala

16 = Diametrul Jantei (inch)

LT = Anvelopa pentru vehicule utilitare

 

Marcaje Americane

P-Metric P275/55 R 20

P = Anvelopa vehicul pentru pasageri

275 = Latime sectiune nominala (mm)

55 = Raportul dintre inaltimea si latimea sectiunii transversale (%)

R = Constructie Radiala

20 = Diametrul Jantei (inch)

 

LT-Metric LT 265/75 R 16

LT = Anvelopa usoara de camion

265 = Latime sectiune nominala (mm)

75 = Raportul dintre inaltimea si latimea sectiunii transversale (%)

R = Constructie Radiala

16 = Diametrul Jantei (inch)

 

 

Flotatie 31X10.50 R 15 LT

31 = Diametrul total (inch) / circumferinta

10.50 = Latime nominal a sectiunii transversale (mm)

R = Constructie Radiala

20 = Diametrul Jantei (inch)

LT = Anvelopa pentru vehicule comerciale

0723358877

Un om bogat NU este acela care are cel mai mult, ci acela care are nevoie de cel mai puţin. (Octavian Paler)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: sfat anvelope Vitara

 

NU am vrut nici o secunda sa insinuez sa ti o inalti cu kitul de la mine sau ca si a mea.

Spuneam doar ca este pacat sa tai din aripi, mai bine o repari frumos si o inalti, fie numai si printr un body.

LEgat de '31 din cate stiu eu este circumferinta dar sa ma corecteze cineva daca gresesc

 

nu a fost nicio insinuare, chiar am urmarit si urmaresc ce faci cu masina

 

si daca ma hotarasc sa o mai ridic, te caut, ai cea mai buna oferta

 

am o retinere legat de ridicarea centrului de greutate (inca am un morcov cu inclinarile laterale) si apoi ma gandesc cu retinere la prelungirea manetelor de la cutia de viteze automata si de la reductor, conducte frana etc. pana acum m-am descurcat cu garda la sol actuala ... merg mai usurel

 

dar trece-ma pe lista la scut cand faci si pentru LWB :grin:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: sfat anvelope Vitara

 

Uita te la anunturi, este inclusiv de LWB :wink:

0763651150 / suzukivitararo@yahoo.com

http://www.suzuki-vitara.ro / http://www.market4x4.ro

Kituri Suspensie Si BodyLift

Suzuki Vitara, Jimny, Daihatsu Feroza, Mitsubishi Pajero, L200, Opel Frontera

Scuturi Protectie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: sfat anvelope Vitara

 

iarasi gresesti, dimensiunea standard este 205/75

oricum sa tai din aripi numai ca sa pui niste gume(si mici) mi se pare foarte ciudat, plus poti sa ai gumele lui papuc tot o sa freci cu burta pe jos si tot ramai.

Macar fa i un body home made, e pacat pt niste 215-ri sa tai din aripi.

Bineinteles, este doar o parere personala!

 

cred ca sunt mai multe standarde...eu am luat masina sh e de germania si in ea am gasit cartea de la ea in germana, si arata presiunea in pneuri pentru 195/80 r15 cat si pentru 205/75 r15, 1.6 fata si spate

In prezent: Suzuki Escudo LWB 1.6 16v 101 cp, 1993, RHD

In trecut: Vitara SWB 1.6 8v 80 cp, 1993, cabrio, injectie - stock

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: sfat anvelope Vitara

 

Eu am Vitara 1.6 8V sh Germania dimensiuni cauciucuri 195/80 r15 si 205/75 r15 conform cartii masinii. Acum 4 zile am cumparat cauciucuri noi 205/75/15 General Tire Graber AT2, made in USA, parte din grupul Continental -405lei buc. Foarte multumit de cauciucuri. Am fost azi in off road nu am avut nici un fel de probleme (40 cm zapada iar sub noroi).

Parerea mea este ca masina merge cel mai bine cu cauciucurile stoc, am si 255/60/15 - se simte la consum si la volan. De stricat nu are ce sa se strice, dar sacrifici cam mult pt "fite", motiv pentru care am sa le vand. In ceea ce priveste 215 sau 225 nu ar trebui sa fie prea mare diferenta fata de cele standard in ceea ce priveste comportamentul la drum. Singurul punct real forte al cauciucurilor late este stabilitatea mai mare iar cel care tine de gusturi la unii sau de frustrari la altii :)) este aspectul.

Suzuki Vitara my offroader!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: sfat anvelope Vitara

 

Eu am Vitara 1.6 8V sh Germania dimensiuni cauciucuri 195/80 r15 si 205/75 r15 conform cartii masinii. Acum 4 zile am cumparat cauciucuri noi 205/75/15 General Tire Graber AT2, made in USA, parte din grupul Continental -405lei buc. Foarte multumit de cauciucuri. Am fost azi in off road nu am avut nici un fel de probleme (40 cm zapada iar sub noroi).

Parerea mea este ca masina merge cel mai bine cu cauciucurile stoc, am si 255/60/15 - se simte la consum si la volan. De stricat nu are ce sa se strice, dar sacrifici cam mult pt "fite", motiv pentru care am sa le vand. In ceea ce priveste 215 sau 225 nu ar trebui sa fie prea mare diferenta fata de cele standard in ceea ce priveste comportamentul la drum. Singurul punct real forte al cauciucurilor late este stabilitatea mai mare iar cel care tine de gusturi la unii sau de frustrari la altii :)) este aspectul.

 

este foarte corect ce ai zis :)

In prezent: Suzuki Escudo LWB 1.6 16v 101 cp, 1993, RHD

In trecut: Vitara SWB 1.6 8v 80 cp, 1993, cabrio, injectie - stock

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 luni mai târziu...

Re: sfat anvelope

 

Iti spun SIGUR ca arata Bestial masina cu ele!!!!Eu am avut pe o vitara stock,neanaltata,si nu freca la viraje.Bine,cu et negativ -29!

Daca iti mai pui si niste flanse,te sperii cum arata!De stricat nu cred ca are ce sa strice,astea au fost pe vitara respectiva(trecute in actele germane),din 1996,si masina era ca noua,era cu telescoapele originale si brate,pivoti,totul original,nu era dus nimic.Deci,parerea mea ca nu prea au ce strica.Sunt mii de vitara care au 255/60/15!!!astea sunt cu 4 cm mai late,inaltimea exact la fel,greutatea aproape la fel,poate astea cu 300-500 grame mai grele.

Oricum,pareri degeaba ceri,ca nu prea a avut nimeni asa late.

Am mai avut eu la un Samurai de 325/50/15,cu et -49 si j 10,5.Se uite lumea ca la urs cand ieseam pe strada!!!Si nu a avut masina nici pe dr..u!

Doar ca s legana tare pe sosea,Samuraiul fiind mic si foarte rigid.

 

 

De stricat probabil ca nu s-a stricat nimic, ... pe drumurile din Germania, .... da la noi te dai pest cap cu ea la primu damb pe care il calci mai in viteza cu extremitatea rotii. A patit un prieten care s-a rasucit dintr-o chestie d`asta, si nu avea decat 255/60/15.

Parerea mea e ca sun pericol public chestiile astea.

Eu am luat o vitara cu jenti aliaj si pneuri 235/60/R15 si le-am dat jos imediat si le-am pus pe cele originale 195 R15. Masina merge considerabil mai bine, desi ca spect fata de ce era inainte acum parca i-am pus rotile de le car.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare