Nu sunt posesor de vitata dar am sa prezint executia unor lucrari realizate cu multa pasiune ca sursa de inspiratie pt iubitorii acestei masini.Lucrarile au fost facute de mine si de cos la o bijuterie de masina dupa niste poze de la un patrol si adaptate la vitara.
Anunț
Adună
Nici un anunț încă.
Fara fata,bara spate,roof rack vitara
Adună
X
-
Re: Fara fata,bara spate,roof rack vitara
[img][https://picasaweb.google.com/alyonb2...169574514/img]
[imghttps://lh4.googleusercontent.com/_kis3on4gHhs/TcmSwMh2SRI/AAAAAAAABLk/XuskZ4yK76M/s128/26042011140.jpg][/img]
Fiecare zi trebuie trăită ca și cum ar fi ultima..
Off-road Alyon Team
-
Re: Fara fata,bara spate,roof rack vitara
Este facuta modificarea la Rar de culoare si apar doua culori.M-am interesat si eu la rar si dc ai mai mult multe culori iti trec in carte multicolor si nici nu costa mult.Mai atasej pozele pt ca unele le-am incarcat cam mici.
Fiecare zi trebuie trăită ca și cum ar fi ultima..
Off-road Alyon Team
Comentariu
-
Re: Fara fata,bara spate,roof rack vitara
Felicitari, frumoasa lucrare. Totusi cred ca nu prea ai de unde sa o ridici cu un hi lift la nevoie. Avand in vedere ca trebuie sa fac si eu ceva asemanator, intreb, ce tabla ati folosit? ce grosime?"Majoritatea oamenilor se tem atat de mult sa piarda cevaincat toata viata au grija sa nu aiba ce sa piarda."
Comentariu
-
Re: Fara fata,bara spate,roof rack vitara
Nasol , foarte nasol .
Drumul neasfaltat , curtea fara gresie , tevile ruginite , meseriasii betivi .
Nasol , foarte nasol .
Bara spate are in spate ranforsari pentru placa port cirlig , iar in bara fata care s-a dorit replica ARB este de asemenea placa de troliu verticala , cu troliul montat cu bazele spre fata , schimbind pozitia reductorului , care are maneta de comanda actionata 'de la distanta ' cu un arbore flexibil .
Nasol , foarte nasol .... sa fim corecti pana la capat !
Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !
Comentariu
-
Re: Fara fata,bara spate,roof rack vitara
tabla de 3mm , 4 mm , 5 mm , la divese componente .
Pentru hilift noi am folosit intodeauna ridicarea de urechea de tractare din bara , folosind un ochet .... sa fim corecti pana la capat !
Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !
Comentariu
-
Re: Fara fata,bara spate,roof rack vitara
Postat în original de wolfman Vezi postFelicitari, frumoasa lucrare. Totusi cred ca nu prea ai de unde sa o ridici cu un hi lift la nevoie. Avand in vedere ca trebuie sa fac si eu ceva asemanator, intreb, ce tabla ati folosit? ce grosime?Fiecare zi trebuie trăită ca și cum ar fi ultima..
Off-road Alyon Team
Comentariu
-
Re: Fara fata,bara spate,roof rack vitara
Postat în original de silviu1971 Vezi postFelicitari ,
Super lucrare ,am si eu o intrebare ce diametru are teava pentru roof rack ,este teava neagra de instalatii ?
Mersi si spor la treaba in continuare .Fiecare zi trebuie trăită ca și cum ar fi ultima..
Off-road Alyon Team
Comentariu
-
Re: Fara fata,bara spate,roof rack vitara
Postat în original de potzoculhop si eu cu intrebare; unde sunt suruburile de prindere la bara spate ca vad ca are si ceva tabla in jos,gen scut.
frumoasa ,eu nu o faceam asa lata.pana la stopuri doar.Fiecare zi trebuie trăită ca și cum ar fi ultima..
Off-road Alyon Team
Comentariu
-
Re: Fara fata,bara spate,roof rack vitara
fara nici o suparare dar mi se par mult prea masive.ati lucrat frumos baieti, foarte trainic si puteti fi mandri de munca voastra.oricum gusturile nu se prea discuta...dati innainte
PS.: daca nu e pt off la ce foloseste troliul? sau si ala e pentu aspect? sau sunt doar rolele si un cablu de 1 m cu carlig in fata?2slow and 2 furious
Comentariu
-
Re: Fara fata,bara spate,roof rack vitara
Este si troliu, complet functional , cu electrica relocata . ideea este ca troliu va face mai usoara lansarea/recuperarea peridocului .In afara de asta , cu el poate proprietarul sa mai faca ce-i pofteste inima .
Desi ideea initiala a fost ca masina va face iesiri de familie si tractare de barca pe peridoc , in primul weekend dupa ce si-a recapatat masina posesorul a busit grupul fata si o planetara , a rontait un MRL...
Si-a ales dimensiunile pentru bare si roofrack in timp real , comparind masina lui Sclipici , care e facuta tehnologic corect , cu tendinte practice in teren .Chiar daca are un aspect masiv , oricum Vitara e scurta si unghiurile fata /spate inca mai sint bune .
Si se pare ca nu-i suficient de masiva . As pune pariu ca va trece la clasa mare . N-as pune pariu daca la tractoare ( Y60 - vinatoare , pescuit , teren - fara regrete ) sau la limuzine (Y61 - mai ...contemporane ) .Nu-i o chestie de ' daca ' , ci una de ' cind '.
Probabil cind se va satura sa nu-i incapa bagajele ...... sa fim corecti pana la capat !
Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !
Comentariu
Comentariu