Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Ambreiaj Vitara

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Re: Ambreiaj Vitara

    Postat în original de albert Vezi post
    multumesc..chiar surprinzator rasp.tau..
    eu ma refeream la o recomandare de la un producator/vanzator ceva..
    Scuze daca te-a deranjat raspunsul meu, am crezut ca vrei sa afli preturi si producatori si daca faceai asta pe google in orice site de piese auto gaseai la fiecare cate 4-5 producatori si preturi.

    Comentariu


    • #17
      Re: Ambreiaj Vitara

      Postat în original de Emilas Vezi post
      Scuze daca te-a deranjat raspunsul meu, am crezut ca vrei sa afli preturi si producatori si daca faceai asta pe google in orice site de piese auto gaseai la fiecare cate 4-5 producatori si preturi.
      stai calm ca nu m-a deranjat,voiam doar o recomandare..astept sa se intoarca Laurentiu din Apuseni azi cred si il contactez ..
      Ms de raspuns..
      Ultima editare de Astral; 04.feb.2014, 12:02.

      Comentariu


      • #18
        Re: Ambreiaj Vitara

        Postat în original de ancuta_laurentiu Vezi post
        poti sa dai detalii despre operatiune?
        se schimba greu?
        ceva smecherii?
        Aprox 5 ore si 2 persoane.
        Se da suportul motor, din parte dreapta, jos pentru a putea desface elctromotorul, cardanele (goleste uleiul din reductor inainte, altfel va curge uleiul pe jos), da jos maneta de la schimbator, cea de la reductor poate ramane, dar trebuie sa dai cauciucurile jos, desfaci suportii de cutie din fata, suruburile de prindere din bloc, desfaci kilometrejul, cablul ambreiaj mufa de la redutor, mufa de la sonda de mansalier (langa motor), tabla de protectie impotriva mizeriei (partea dinspre motor, jos, este prinsa in doua suruburi si are o garnitura de cauciuc) desprinzi aerisitoarele de pe motor (nu de pe cutie) desfaci suportul spate (traversa) te asiguri ca motorul nu revine la pozitia initiala (pentru ca el se va lasa din suporti il legi, cu o sarma zdravana, de suportul cutiei si sasiu, astfel nu te vei chinui sa bagi cutia la loc) si scoti cutia prin miscari laterale si tragere inapoi, vezi ca este foarte grea. Restul e CAN CAN.

        Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_2254.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	107,4 KB 
ID:	940552Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_2251.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	91,0 KB 
ID:	940551Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_2250.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	99,4 KB 
ID:	940550
        Suzuki Vitara my offroader!!!

        Comentariu


        • #19
          Re: Ambreiaj Vitara

          am o intrebare referitor la ambreiaj. am o vitara 4x4 , 1.6 i / 16 valve volan normal pe stanga.

          am schimbat setul de ambreiaj si cablul. aveam probleme inainte ca schimba foarte greu vitezele - prindea foarte jos ambreiajul.

          dupa inlocuire , am constatat ca ambreiajul vechi nu era uzat . dar am facut totusi schimbarea completa , disk ambreiaj, rulment si placa de presiune ca sa nu existe dubii , si cablu ambreiaj.

          acum dupa 1000 de km , verdictul e acelasi , imi schimba vitezele aproape de podea si dupa 15-30 minute in trafic, incepe sa nu mai schimbe. ce as putea face ?


          scuze daca sunt offtopic , dar nu am vrut sa postez alt tread cu problema asta care poate e ceva minor dar care imi scapa mie.


          multumesc.

          Comentariu


          • #20
            Re: Ambreiaj Vitara

            regleaza cursa cablului de ambreiaj de pe cutie (strangi piulita) si pune un ulei sintetic bun in ea.
            In prezent: Suzuki Escudo LWB 1.6 16v 101 cp, 1993, RHD
            In trecut: Vitara SWB 1.6 8v 80 cp, 1993, cabrio, injectie - stock

            Comentariu


            • #21
              Re: Ambreiaj Vitara

              Postat în original de vlad.ioan Vezi post
              regleaza cursa cablului de ambreiaj de pe cutie (strangi piulita) si pune un ulei sintetic bun in ea.
              Cursa pedalei a fost reglata din piulita aia de sub cutia de viteze si cand erau piesele vechi pe masina. pana a puscat invelisul de plastic si sarma al cablului de ambreiaj.

              Cablul de ambreiaj de acum a fost din start strans cu acea piulita , mai strans ca sa poata prinde dar am reusit asta doar in pozitia cea mai de jos . iar dupa 10 minute de functionare , cred ca cedeaza ceva si incepe sa nu mai intre in viteze .

              Daca continui sa strang piulita , cablul nou de ambreiaj care e montat acum pe masina , va avea soarta celui vechi - adica ii va pusca mantaua de plastic dus si cea de sarma.

              Singura potentiala rezolvare ar fi sa inlocuiesc uleiu vechi din cutia de viteze , dupa opinia dvs ??

              Comentariu


              • #22
                Re: Ambreiaj Vitara

                Singura piesa pe care o aveam de rezerva la mine cand aveam vitara era cablul de ambreiaj. Cred ca am schimbat vreo 5-6. Sunt proaste si nu rezista mult cele noi, mai bune sunt cele SH. Atentie si cum sunt prinse ca poate atinge de evacuare si se distrug imediat.

                Sigur la tine e aceiasi problema: s-a slabit cablul.
                An investment in knowledge always pays the best interest.
                Dacă crezi că educaţia este scumpă, să vezi ignoranţa cât te va costa.

                Comentariu


                • #23
                  Re: Ambreiaj Vitara

                  posibil sa fie asa . la mine nu atinge de evacuare . dar din cauza solutiei contructive adoptate pentru suzukiurile vitara cu volan pe partea stanga - de a realiza un cablu lung de aproape 2 m care inconjura motorul ca sa ajunga la maneta de ambreiaj din compartimentul motorului , cablurile nu rezista mult timp.

                  eu credeam ca poate e alta piesa uzata sau intepenita si cablul se forteaza peste limite din cauza a acelei piese defecte si intepenite.

                  Comentariu

                  Procesare...
                  X

                  Sqreen | Runtime Application Protection