gnok Postat August 3, 2012 Partajează Postat August 3, 2012 (editat) Mno...am corupt un vecin sa isi ia vitara....toate bune...masina cu belele la electrica dar rezolvabile...(contact mort). Acuma eu habar nu am de vitare...si mai ales ca masina a stat 8 luni pe dreapta ...ce ar trebui sa mai verificam?...in afara de gresaj/zemuri?...+ frane...care is ca si lipsa...ma rog ..am tractat masina deci nu am probat franele cu motor pornit;orice sfat /sugestie e binevenita...masina va fi pt off mediu (momentan). Poze cand vine de la electrician...:D... P.S. o sa il corup sa dea si pe aici...sa invete..:))) Editat August 3, 2012 de gnok Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
gnok Postat August 7, 2012 Autor Partajează Postat August 7, 2012 Re: Vitara '92 Electric rezolvata...nu primea curent in contact..:)...urmeaza maine verificat/aerisit frane si o tura de control... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Kibitz Postat August 8, 2012 Partajează Postat August 8, 2012 Re: Vitara '92 Salut, Din 92 cred ca e cu 8 valve si nu stiu daca are si egr. Dar, daca e ca a mea (1.6 16 valve, injectie) poate merita curatat tot traseul de aer de la filtru pana in motor. (Tind la un moment dat sa piarda din putere din cauza asta.) Sorin aka v1tara aka Sorin (__\≡≡≡$≡≡≡/__) Vitara 1.6 16v [__]\≡≡≡\≡Ө≡/≡≡≡/__] Patrol Y61 2.8 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
gnok Postat August 8, 2012 Autor Partajează Postat August 8, 2012 Re: Vitara '92 Motorul e G16A....daca tin bine minte...orice scrie pe placute e in germana...oricum masina merge super...are 120k km reali ,acuma am venit din proba de ''lucru'' cu ea ...motorul e super silentios,cuplajele lucra perfect,am abuzat in stil ''pajero meu'' cu ea si a mers la fix...singurul sai zic defect e ca tinde sa fuga de cur...cam prea iute...in rest ...numai de bine. Din pacate nu stiu ce draqa am facut cu cablu de date de la ap. foto...sa va arat poze cu ea... A...alta faza faina ...ma uimit cuplul masinii la turatie mica... pe 2w a urcat de numa... Negativ-daca supraturezi tinde sa fuga de spate...in 2w... Cuplat 4wd/h...e de vis...pe L nu am fortat ca nu am avut namoale la dispozitie....dar urmeaza... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
symy139 Postat August 9, 2012 Partajează Postat August 9, 2012 Re: Vitara '92 singurul sai zic defect e ca tinde sa fuga de cur...cam prea iute... Cam asa fac toate. Fiind usurica, mai ales de fund, cu tractiune doar spate, si scurta in ampatament, are tendinta sa te arunce de fund in mai multe directii. A mea are o placere, cand merg prin oras, si trec/ies pe banda cu liniile de tramvai, ma arunca de fiecare data 10-20cm. Are ea o placere. Multi colegi au incercat si cu amortizoare mai rigide, amortizoare noi, nu prea au fost imbunatatiri majore. In 4x4 hi are intradevar o stabilitate foarte buna, iarna/vara, inghetat/zapada/piatra cubica/sort etc. Don't :dr1 faster than your angel can :pl1 . symy139@yahoo.com 0766718187 - Service 4x4 Iasi Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
gnok Postat August 12, 2012 Autor Partajează Postat August 12, 2012 Re: Vitara '92 Bad news...azi pe la 11...echipati de mers la un gretzos pe Porumbacu....sesizam o scurgere sub masina...apa...un furtun a decis ca e destul pt. el...si gata..a cedat... Beleaua e ca e taman sub admisie...deci masina pleaca in service...sper pentru putina vreme.. P.S.(nu e a mea ...dar o iubesc de parca ar fi...) P.P.S....inca nu miam luat cablu la aparat sa pot pune poze..:( Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
gnok Postat August 12, 2012 Autor Partajează Postat August 12, 2012 (editat) Re: Vitara '92 @symy...nu imi plac masinile mici ..da asta ma rupt...am urcat un mal de aprox 2 m cu scurt stanga 0.50 m...doar cu spatele in tractiune...gafa mea...nam turat Incerc a 2 oara pe 4x4...aceleasi ture...eu le zic heart beat..2 accelerari scurte in cuplu...si am iesit de zici ca nam fost acolo... Aceiasi urcare cu pajero ...al meu...din prima cu spatele in tractiune...dar vb de 500 kg diferenta...nam facut-o..:) Oricum ..Vitara mia lasat un gust dulce ... AAA..sa nu mai zic ca in teste ...Luci..proprietarul...baaaaa...esti dus...baaaaa ce plm faci ...beeei nu urca pe acooooolooo floooooo...si numa dealea... Masina a urcat ...singurul defect sunt gumele prea mici (195/70/15)...si pragurile de aluminiu...care ,masurat , reduc cu 7 cm garda...a... si jantele ...cu et 0... Editat August 12, 2012 de gnok Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ancuta_laurentiu Postat August 13, 2012 Partajează Postat August 13, 2012 Re: Vitara '92 Oricum ..Vitara mia lasat un gust dulce ... AAA..sa nu mai zic ca in teste ...Luci..proprietarul...baaaaa...esti dus...baaaaa ce plm faci ...beeei nu urca pe acooooolooo floooooo...si numa dealea... Masina a urcat ...singurul defect sunt gumele prea mici (195/70/15)...si pragurile de aluminiu...care ,masurat , reduc cu 7 cm garda...a... si jantele ...cu et 0... las ca il mai iei pe Luci la 2 ture din astea si prinde gustul plimbarilor de offroad. restul, gume, inaltari, etc,etc, vin de la sine!!!:banana ancuta_laurentiu@yahoo.com tel. 0767585379 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
gnok Postat August 20, 2012 Autor Partajează Postat August 20, 2012 Re: Vitara '92 las ca il mai iei pe Luci la 2 ture din astea si prinde gustul plimbarilor de offroad. restul, gume, inaltari, etc,etc, vin de la sine!!!:banana Pai a prins gustul...e virusat gata...dam ture cam de cate ori avem ocazia pe aici prin imprejurimi...inca face cunostinta cu masina si potentialul ei.. Gume are noi noute,mai trebuie cosmetizat bullbarul , pe la interior cateva grile,o balama la capota a cedat...si verificata prelata...inaltata inca nu pana foloseste gumele astea ca nu merita ... A...tot ce e lichid + distributie si alte curele le are revizuite de ~ 6-700 km... P.S.Tre musai sa fac cumva sa pun poze...:wink: Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
gnok Postat Septembrie 20, 2012 Autor Partajează Postat Septembrie 20, 2012 Re: Vitara '92 Si pozele promise: Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
gnok Postat Iunie 29, 2013 Autor Partajează Postat Iunie 29, 2013 (editat) Re: Vitara '92 Ok...masina merge de rupe dar avem alt bai...brusc(dupa 2 iesiri;gnok stile) s-au cracanat(de fapt inclinat) rotile fata...in manuale nu gasesc solutia..ceva idei/sfaturi?nu de alta dar vreau sa o scot la padure...si la vitara sunt paralel si bani de service nu am ...am inteles ca e ceva pe la amortizoare nus ce surub cu excentric...etc...(pe fata)... Ah..intre timp masina a luat la cunostinta ca stalpii sunt mai tari ca bullbaru'/bara//aripa si farul...:))) Editat Iunie 29, 2013 de gnok Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
mita31 Postat Iunie 29, 2013 Partajează Postat Iunie 29, 2013 (editat) Re: Vitara '92 Ok...masina merge de rupe dar avem alt bai...brusc(dupa 2 iesiri;gnok stile) s-au cracanat(de fapt inclinat) rotile fata...in manuale nu gasesc solutia..ceva idei/sfaturi?nu de alta dar vreau sa o scot la padure...si la vitara sunt paralel si bani de service nu am ...am inteles ca e ceva pe la amortizoare nus ce surub cu excentric...etc...(pe fata)... Ah..intre timp masina a luat la cunostinta ca stalpii sunt mai tari ca bullbaru'/bara//aripa si farul...:))) Deci, domnu` Gnok, cu al tău Gnok Style:ga, ai abuzat :dr2 săraca Vitara ... și s-a întâmplat un fenomen care se întâmplă la toate vitarele nemodificate și folosite mai hardcore - s-au depărtat oalele de la amortizoarele față. Nu-i bai mare:grin:. Se corectează, cu o bară de rigidizare reglabilă (sau strut bar), care se poate confecționa ieftin la un meseriaș sau cumpăra. Arată cam așa (ca idee, ăsta din poză nu e de Vitara): Mare atenție, bara de rigidizare trebuie să fie reglabilă, nu fixă! Fixe se cumpără pe model de mașină și se montează înainte de a se produce fenomenul sus amintit. Se poate face, din material plin sau țeavă cât mai groasă în carne, de un diametru rezonabil (Ø3-4 cm). La mijloc se secționează în două. La capete se sudează 2 flanse circulare, găurite astfel încât să se poată centra și prinde acolo, în semiaripi, în capetele de sus ale amortizoarelor. La mijloc, unde s-a făcut tăietura, se filetează interior cele două piese. între ele vine o piesă ca asta: care se face tot la strung, din hexagon, filetat la ambele capete. Apoi se înfiletează capetele făcute pe piesa centrală până ajunge la dimensiunea dorită (până ce flanșele se potrivesc pe capete, la semiaripi. Se strâng capetele, în șuruburile de la flanșe și apoi se purcede la scurtarea ei, din șurubul central, până se îndreaptă roțile. P.S.: Ținând cont că această bară de rigidizare trece pe deasupra motorului, cele două piese vor trebui curbate la un anumit unghi (se vede și în poza de mai sus) și toate măsurătorile, trebuiesc făcute cu mare atenție.:shock: Cam atât. Bafta!:h5 Editat Iunie 29, 2013 de mita31 1 All-Wheel Drive - it`s all we'll drive! ▀ lllllll ▀ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
GhostRider88 Postat Iulie 11, 2013 Partajează Postat Iulie 11, 2013 Re: Vitara '92 Si inca un mic sfat daca se poate, pe langa ce a spus Mita, dupa ce "aduci" "oalele" in pozitia corecta, pune la telescoape camber-boltz, cate unul la fiecare telescop si atunci daca se va mai intampla fenomenul asta vei avea o sansa ca rotile sa se faca asemenea celor de BMW din aceste "suruburi". Eu am patit acelasi lucru ca si tine dar numai pe o roata si asta din cauza unei gropi pe offroad luata la viteza mare, insa am scapat cu tunurile de la telescop intregi, deplasandu-se roata doar din camner-bolt....operatie de remediere cca 10 min. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
gnok Postat Iulie 30, 2013 Autor Partajează Postat Iulie 30, 2013 Re: Vitara '92 @mita31...masina nu e a mea chiar daca ''abuzez'' de ea de vreo 2 luni...iar cu stalpul s-a intalnit avand la volan proprietarul...care habar nu avea de cum si cand sa dea 4x4...in conditii de iarna pe piscoturi...in curba cu 30 la ora...:)))...stiu pare hilar. Ma rog...eu cand le fac praf le fac cu totul nu asa...:)))) Interesante idei dar proprietarul a ramas la ideea de a trece momentan pe At ca urmare a bubuielii,desi nu se da cu masina...e decizia lui, are deja gumele...asta e...cateodata morcovu e mai mare ca ''fasolea''...daca si pe macadam tremura...asta e... Acuma sa vad cand schimba gumele sa fac unghiurile si daca se va cere una din solutiie propuse va trebui sa trecem la fapte...(momentan folosesc vitara asta ca daily...golfu' meu e iara in service cu cutia varza...) deci mai dureaza ceva vreme. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ancuta_laurentiu Postat Iulie 31, 2013 Partajează Postat Iulie 31, 2013 Re: Vitara '92 vei poza din postul #4 http://forum.club4x4.ro/showthread.php?77765-The-big-guy cracanarea rotilor pe fata se datoreaza conditiilor abuzive in care se foloseste masina. de asta am luat-o pana la urma - sa te distrezi cu ea. eu am facut respectiva piesa( Strut bar ) dintr-o bara de torsiune, 2 turnuri de telescop de pe alt sasiu si un capat de bara - toate de vitara. mai am ceva poze cu lucrarea, insa acum nu le gasesc ancuta_laurentiu@yahoo.com tel. 0767585379 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
gnok Postat Septembrie 5, 2014 Autor Partajează Postat Septembrie 5, 2014 (editat) Re: Vitara '92 Se poate inchide aici...pentru moment; masina sta pe dreapta de vreo 4 luni asa ca ... va avea un nou proprietar care ii va face topic separat dupa achizitie ... :y Later edit : Continuarea aici : http://forum.club4x4.ro/showthread.php?85958-Vitara&p=977552#post977552 Editat Septembrie 13, 2014 de Astral Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate