anovac Postat Octombrie 25, 2012 Partajează Postat Octombrie 25, 2012 Salutare. Cine a avut o problema asemanatoare poate ma ajuta. Detin o vitara 1.6,8V, 91, cu cutie automata 3 tepte GM. La pornire (evident o las putin sa incalzeasca) am observat de la un timp incoace ca nu vrea sa comute in treapta superioara. Problema se rezolva cand fortezi putin masina si sa incalzeste uleiul. E un defect in asteptare? Multumesc http://www.lowgearexplorers.ro Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
teddybear Postat Octombrie 25, 2012 Partajează Postat Octombrie 25, 2012 Re: Vitara - cutie automata, probleme schimbare viteza la motor rece Salutare. Cine a avut o problema asemanatoare poate ma ajuta. Detin o vitara 1.6,8V, 91, cu cutie automata 3 tepte GM. La pornire (evident o las putin sa incalzeasca) am observat de la un timp incoace ca nu vrea sa comute in treapta superioara. Problema se rezolva cand fortezi putin masina si sa incalzeste uleiul. E un defect in asteptare? Multumesc De la inceput recunosc ca nu stiu mai nimic despre cutiile GM. Dar m-as intreba intai urmatoarele: in cutie este uleiul care trebuie? Schimbul (reimprospatarea) a fost facut corect? Filtrul cutiei (daca exista) a fost schimbat? Comportamentul pe care il descrii ma duce cu gandul ori la un ulei mai vascos decat trebuie (si acum ca au venit temperaturi mai scazute, are nevoie de mai mult timp sa se incalzeasca), fie la un filtru de ulei (repet, al cutiei) imbacsit, lucru care impiedica atingerea presiunii de lucru necesare. It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! Land Rover Owners Club Romania Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
pescarul Postat Octombrie 27, 2012 Partajează Postat Octombrie 27, 2012 Re: Vitara - cutie automata, probleme schimbare viteza la motor rece Eu ma avut Vitara automata, numai ca nu era varianta GM. Ce am facut eu : am reimprospatat uleiul din 500 in 500 de km pana a curs curat lacrima. Poti repeta dupa aceea acesta actiune din 1500 in 1500 de km ca sa fii sigur ca filtrul acela SCUMP se decolmateaza. In mod normal ar tebui sa curga fix 2,5 litri din cutie si sa completezi cu fix aceesi cantitate. Nivelul de ulei pe joja se verifica in mod normal cu motorul pornit. Competarea de ulei se face prin gaura de joja cutiei de viteze. Nu mai stiu exact ce fel de ulei trebuie, dar parca era dextron 3 sau 4.... Inca o verificare pe care ar trebui sa o faci este urmatoarea: incearca sa cobori o panta foarte abrupta , in 4x4 low, in treapta LOW a cutii de viteze. Daca nu tine in viteza I inseamna ca e cam dusa cutia si merita schimbata cu alta de la dezmembrari :) MA RAD DE MA STRIC:ypu Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate