Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Suzuki Escudo

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Suzuki Escudo

    masina este cumparata din Bistrita inainte de Craciun 2013 cu taxa de poluare platita. acum este inmatriculata pe numele tatalui pentru o asigurare mai mica.
    1.6 16v g16a 101CP

    a fost adusa din Irlanda si este de productie 100% Japoneza cred eu.
    este din 1993 are AC (nu stiu daca functioneaza ca nu am cum sa ii fac proba pe vremea asta, sau cel putin nu stiu), trapa electrica, inchidere centralizata (inclusiv portbagaj), geamuri electrice, martor centura siguranta sofer , cotiera spate, spalator faruri (nu functioneaza momentan). motor in 16v si desigur volan pe partea dreapta

    motorul este mult mai sprinten decat cel in 8v insa se simte si diferenta de cuplu. 16v= excelent sosea; 8v= perfect pentru teren.
    consumul de combustibil a fost unul foarte bun la drum intins, 8.5l ...."haicita" nu gluma.

    cu rugina sta acceptabil zic eu, putina pare, insa la vara o sa incerc o reconditinare pe unde este cazul. am experienta de la cea scurta. 1.6 cabrio 8v.

    am simtit nevoia sa o inlocuiesc pe cea mica (cabrio) pentru ca aveam nevoie de ceva mai mult spatiu si ma saturasem sa frec scaunele cand trebuia sa bag pe cineva in spate. cu off road ul nu le am de frica sa nu stric ceva ca sa bag bani in ea.
    e putin mai joasa asta lunga fata de cea scurta, are si niste praguri care ii fura din garda. sper pe viitor sa primeasca un SL de 5cm si anvelope MT 235 75 15. macar de aspect chiar daca nu fac off road si tot ma simt implinit.

    momentan ambreiajul este pe duca cred, insa pana nu crapa de tot nu il schimb.
    intre timp i am pus MRL uri manuale de samurai.
    am schimbat ulei motor si filtre insa o sa urmeze si uleiurile legate de grupuri si transmisie.
    cred ca o sa fie nevoie si de un simering ceva pe la motor ca pierde putin ulei.
    distributia a zis omul ca e schimbata de curand si tind sa il cred pe cuvant, tot ce mi a zis de masina pana acum a fost adevarat.
    ciudat la ea mi se pare ca are sonda lambda in catalizator (deci are 2 sonde) si totusi nu vad pe nicaieri in cartea de identitate norma euro, dar sigur cei de la RAR o sa zica ca e euro 1 din cauza ca => cititi mai departe.

    singura problema a masinii este ca in acte are datele trecute de la vitara cabrio, 1.6 8v.
    adica 4 locuri in loc de 5, puterea de 59kw in loc de 73kw etc etc.
    toate acestea cred eu din cauza ca este un model mai special, pentru pietele din Japonia si cei de la RAR pur si simplu nu au datele acestea dupa seria de sasiu. codul motor este G16A insa este varianta de 16v nu cum avem noi pe piata europeana G16A= 8v si G16B=16v
    masina nu e furata sau manarita cumva, am fost la autentificare si totul a fost ok.
    personal cred ca a fost adusa din Japonia, la fiecare usa, deasupra la plafon prezinta niste indoituri mici, cum ca ar fi fost ridicata cumva masina, trasa de caroserie in sus, mutata de pe vapor sau ceva de genu.
    sper sa nu am probleme in trafic. vorba aia, multi vad putini pricep. pana la urma e vina celor de la RAR, eu pot sa fiu un afon in mecanica si sa nu observ diferenta dintre realitate si acte.

    ps: am demontat paravanturile acelea oribile. asta a fost primul lucru pe care i l am facut.
    Fișiere atașate
    Ultima editare de vlad.ioan; 14.feb.2014, 20:14.
    In prezent: Suzuki Escudo LWB 1.6 16v 101 cp, 1993, RHD
    In trecut: Vitara SWB 1.6 8v 80 cp, 1993, cabrio, injectie - stock

  • #2
    Re: Suzuki Escudo

    azi am vazut ca am o mufa neconectata.
    cu ea bagata am relantiul mai mare..pe la 1200.
    si cand o pornesc se tureaza pana la 2000 si apoi scade pana pe la 1200.
    cum sa las mufa? cum a fost pana acum sau sa o bag?
    in primul rand ce face?
    nu mi a murit niciodata motorul, chiar daca era rece si aveam consumatori porniti, fara valva conectata.

    am vazut ca este valva ISC, nr 7 din poza. totusi cum sa o las?
    Fișiere atașate
    In prezent: Suzuki Escudo LWB 1.6 16v 101 cp, 1993, RHD
    In trecut: Vitara SWB 1.6 8v 80 cp, 1993, cabrio, injectie - stock

    Comentariu


    • #3
      Re: Suzuki Escudo

      eu sutez, eu apar

      i am conectat mufa si cu motorul cald am reglat relantiul la 800rpm (de la 1200rpm) de la un surub ce regleaza aerul la ralanti. cred ca asta face.
      momentan merge. sper fara probleme pe viitor.
      In prezent: Suzuki Escudo LWB 1.6 16v 101 cp, 1993, RHD
      In trecut: Vitara SWB 1.6 8v 80 cp, 1993, cabrio, injectie - stock

      Comentariu


      • #4
        Re: Suzuki Escudo

        E bine si cu one man show. Tu inveti din experienta proprie, noi din a ta :) Sa te bucuri de magaoaie, e faina!
        Samurai incepator

        Comentariu


        • #5
          Re: Suzuki Escudo

          multumesc.
          totusi sa nu fiu carcotas. mi a dat cineva ideea asta ca eu nu stiam ce sa fac.

          la mai multe informatii :)
          In prezent: Suzuki Escudo LWB 1.6 16v 101 cp, 1993, RHD
          In trecut: Vitara SWB 1.6 8v 80 cp, 1993, cabrio, injectie - stock

          Comentariu


          • #6
            Re: Suzuki Escudo

            salut,

            in primul rand sa te bucuri de ea, in al doilea rand si eu am mufa aia neconectata , doar ca la mine nu am unde sa o conectez, tot 16v :D
            you can go faster .. but i can go everywhere

            Comentariu


            • #7
              Re: Suzuki Escudo

              sa ne duca sanatosi pe toti.
              ciudata treaba.
              acum dupa ce am conectat mufa parca e putin mai bine cand am motorul rece si plec de pe loc.
              inainte de exemplu trebuia sa fiu mai atent cu acceleratia si ambreiajul sa nu imi moara motorul.
              acum ca sta singura mai turata, ma ajuta.
              In prezent: Suzuki Escudo LWB 1.6 16v 101 cp, 1993, RHD
              In trecut: Vitara SWB 1.6 8v 80 cp, 1993, cabrio, injectie - stock

              Comentariu


              • #8
                Re: Suzuki Escudo

                Salut,

                Felicitari pentru masina!
                Mufa aia nu stiu ce face, orcum, din poza vad ca este langa mufa de la senzorul de pozitie de la clapeta de adminsie (TPS).
                Apropos, ai curatat circutiul de aer - de la filtru pana dupa corpul clapetei? La masina mea, o data cam la doi ani trebuie sa fac operatia asta. Altfel, ma trezesc ca in trafic, pe liber sau cu masina oprita incepe sa scada turatia de relanti pana la 200-300 de ture si chiar moare motorul.
                Trebuie doar putina atentie la TPS - sa nu il demontezi de pe corpul clapetei pentru ca daca se deregleaza e mai geru de reglat. Tot pe corpul clapetei mai este un surub mic ce permite motorului sa traga aer si cand clapeta este inchisa - deci, are direct legatura cu functionarea la relanti.


                Sorin
                aka v1tara aka Sorin
                (__\≡≡≡$≡≡≡/__) Vitara 1.6 16v
                [__]\≡≡≡\≡Ө≡/≡≡≡/__] Patrol Y61 2.8

                Comentariu


                • #9
                  Re: Suzuki Escudo

                  "Tot pe corpul clapetei mai este un surub mic ce permite motorului sa traga aer si cand clapeta este inchisa " asta l am gasit si m am jucat la el.

                  nu am curatat nimic din ce mi ai zis. pana acum e bine. nu mi a murit motorul din senin deloc.
                  multumesc de informatii, sa stiu ce am de facut daca patesc la fel.
                  In prezent: Suzuki Escudo LWB 1.6 16v 101 cp, 1993, RHD
                  In trecut: Vitara SWB 1.6 8v 80 cp, 1993, cabrio, injectie - stock

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Suzuki Escudo

                    am vrut sa verific instalatia de AC si m am documentat putin, insa m am poticnit.
                    hai sa verific daca functioneaza ambreiajul de la compresor.
                    stie cineva ce sa fac in cazul meu?
                    mai precis, nu imi cupleaza ambreiajul de la compresor.
                    conteaza daca are sau nu freon?
                    In prezent: Suzuki Escudo LWB 1.6 16v 101 cp, 1993, RHD
                    In trecut: Vitara SWB 1.6 8v 80 cp, 1993, cabrio, injectie - stock

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Suzuki Escudo

                      Da! conteaza.
                      Suzuki Vitara my offroader!!!

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Suzuki Escudo

                        pentru clima trebuie sa mergi la service specializat.

                        nu desface conductele !!! un firicel de praf in instalatia de climatizare iti va da batai de cap.
                        compresorul nu lucreaza daca nu ai freon.
                        nu baga orice freon (gen frigider), verifica compatibilitatile producatorului.

                        daca mergi la service de AC, cere neaparat factura sau chitanta si GARANTIE.
                        la vitara mea DDK, am avut AC 4 ore.
                        ancuta_laurentiu@yahoo.com
                        tel. 0767585379

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Suzuki Escudo

                          am verificat, nu am freon. am pus "pe direct" compresorul si functioneaza.

                          insa mie imi trebuie freon R12 care nu se mai gaseste, decat pe sub mana.
                          nu stiu ce service ar sta sa faca o mica manarie pentru mine. + ca cer si garantie, factura.
                          tu ai avut probleme cu AC ul din cauza unor greseli de la service?
                          In prezent: Suzuki Escudo LWB 1.6 16v 101 cp, 1993, RHD
                          In trecut: Vitara SWB 1.6 8v 80 cp, 1993, cabrio, injectie - stock

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Suzuki Escudo

                            Ma mir de ce spui tu acolo.

                            Eu am luat instalatia de AC din magazie de la Iasi (era demontata de cateva luni).
                            A fost montata incet si frumos de mine cu Costel si directia service, pe aparatul de incarcat.

                            S-a selectat modelul, avea numai dupa 2005 parca si i-a dat drumul la ciclu. Vidare, testatre de presiune, umplere si gata. Sunt 9 luni de atunci si este totul OK si functional (acum 2 saptamani am pornit sa vad daca merge).

                            Freonul a fost identic cu ce a bagat in alte masini, la fel si uleiul (compozitie/proportii le face aparatul).
                            Ultima editare de Adi BV; 04.mar.2014, 16:43.

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Suzuki Escudo

                              trebuie sa scrie pe compresor sau undeva sub capota tipul de freon. R12 sau R134a.
                              din ce an este instalatia de AC montata?

                              pana in '94 s a folosit R12.

                              poti sa imi zici ce scrie la tine te rog?
                              Ultima editare de vlad.ioan; 05.mar.2014, 04:24.
                              In prezent: Suzuki Escudo LWB 1.6 16v 101 cp, 1993, RHD
                              In trecut: Vitara SWB 1.6 8v 80 cp, 1993, cabrio, injectie - stock

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X

                              Sqreen | Runtime Application Protection