Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Cum putem creste puterea?

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Cum putem creste puterea?

    Exact ca in titlu' anuntului,vreau sa "upgradez" Vitara 92' 1.6 8v,cu mai multi caluti..fapt pt care intreb de ce metode ati auzit si cateva explicatii..
    Datorita faptului ca am cam ingreunat-o cu Simex-uri 31,bara fata+spate metal,troliu...si alte accesorii..simt cum au cam fugit din caluti...
    Ma intereseaza ceva gen chip,evacuare,etc...alte tips-uri .
    Multam fain,

  • #2
    Re: + cp ?!

    sa schimbi motorul cu ceva mai puternic.

    sa pui turbina.
    http://bbs.zuwharrie.com/content?topic=85570.0 greu dar nu imposibil, scump oricum. trebuie sa mearga si pe 8v.

    injector cu debit mai mare.
    pompa de benzina mai sanatoasa.

    benzina+metanol

    nu e usor indiferent de ai de gand.
    In prezent: Suzuki Escudo LWB 1.6 16v 101 cp, 1993, RHD
    In trecut: Vitara SWB 1.6 8v 80 cp, 1993, cabrio, injectie - stock

    Comentariu


    • #3
      Re: + cp ?!

      Eu am pus la a mea (1,6 16V) 2 chestii:
      1. filtru de aer sport, lavabil, mai permisiv;
      2. am desfiintat cu totul catalizatorul si am pus teava direct, iar in locul tobei finale am pus un "Bosal" sport, denumit mai pompos si "accelerator de gaze".
      Am mai castigat nu atat putere, cat cuplu; si un sunet mai grav al evacuarii. Nu am sesizat o crestere semnificativa a consumului. Mentionez ca si eu am tot anvelope pe 31, insa BFG MT.
      Atasez si 2 poze:
      Fișiere atașate

      Comentariu


      • #4
        Re: + cp ?!

        Postat în original de albert Vezi post
        Exact ca in titlu' anuntului,vreau sa "upgradez" Vitara 92' 1.6 8v,cu mai multi caluti..fapt pt care intreb de ce metode ati auzit si cateva explicatii..
        Datorita faptului ca am cam ingreunat-o cu Simex-uri 31,bara fata+spate metal,troliu...si alte accesorii..simt cum au cam fugit din caluti...
        Ma intereseaza ceva gen chip,evacuare,etc...alte tips-uri .
        Multam fain,


        Salut .... pe vitara in punti s-au pus 3 tipuri de reductii (8/37 , 8/39 , 8/41 ) din cate stiu eu ..... intrebarea este : ai cumva idee ce raport este pe vitara ta .... ?
        Ultima editare de Astral; 13.mar.2014, 22:20.
        Club Sportiv x3m
        Valcea

        Comentariu


        • #5
          Re: + cp ?!

          Postat în original de albert Vezi post
          Exact ca in titlu' anuntului,vreau sa "upgradez" Vitara 92' 1.6 8v,cu mai multi caluti..fapt pt care intreb de ce metode ati auzit si cateva explicatii..
          Datorita faptului ca am cam ingreunat-o cu Simex-uri 31,bara fata+spate metal,troliu...si alte accesorii..simt cum au cam fugit din caluti...
          Ma intereseaza ceva gen chip,evacuare,etc...alte tips-uri .
          Multam fain,
          ai nevoie de un reductor bun
          suzuki vitara 1.6
          yo5PKM
          0763630114

          Comentariu


          • #6
            Raspunsuri,concludente,variante multe..
            1-filtru aer sport nu pot sa-i pun ca am gpl,ceea ce e usor iritabil si cu snorkel
            2-operatiunea "evacuare" am facut-o si eu,numai ca in locul catalizatorului am acest "accelerator de gaze" Bossal,+finala stock,poate aici tre' sa mai lucrez ceva,sa scot finala si sa pun doar Bossalul...
            3-treaba cu turbina..e buna numai ca....$$$$$ :)
            4-adam,o sa vina el si blocantu ala...:)

            sincer sa fiu,nu stiu ce rapoarte am in punti...
            da-mi o idee cum sa aflu si o sa-ti zic...
            Ultima editare de Astral; 02.apr.2014, 21:13.

            Comentariu


            • #7
              Re: Cum putem creste puterea?

              ce alte motoare se mai potrivesc la masina asta?

              Comentariu


              • #8
                Re: Cum putem creste puterea?

                de bmw 316 stiu sigur..restu sa zica cei cu exp...

                Comentariu


                • #9
                  Re: Cum putem creste puterea?

                  Postat în original de albert Vezi post
                  Raspunsuri,concludente,variante multe..
                  1-filtru aer sport nu pot sa-i pun ca am gpl,ceea ce e usor iritabil si cu snorkel
                  2-operatiunea "evacuare" am facut-o si eu,numai ca in locul catalizatorului am acest "accelerator de gaze" Bossal,+finala stock,poate aici tre' sa mai lucrez ceva,sa scot finala si sa pun doar Bossalul...
                  3-treaba cu turbina..e buna numai ca....$$$$$ :)
                  4-adam,o sa vina el si blocantu ala...:)
                  albert vorbeam de reductor nu de blocant,blocantu nu iti creste puterea
                  suzuki vitara 1.6
                  yo5PKM
                  0763630114

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Cum putem creste puterea?

                    Postat în original de adammoga80 Vezi post
                    albert vorbeam de reductor nu de blocant,blocantu nu iti creste puterea

                    Domnilor 2 reductoare de 100Cp fiecare va rog.....gasesec eu unde si cum sa le montez..... Eventual le pun in portbagaj sau pe bancheta sa fie montati central...
                    Pretul nu ma importa....

                    Sa nu uitam niciunii in frenezia forumului ca blocantul da ceva + la aderenta si reductorul multiplica ceva dar nu puterea-CP....... CP aia sunt scosi hergelie de motor,si doar de motor ,de nimic altceva.....

                    luati totul ca o iesire glumeta,si o potrivire de cuvinte la mine,si nefericita la voi, nu aveam scop sa-l ridiculizez pe Adam care din ce citesc si vad de citiva ani stie mereu ce vorbeste.
                    Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
                    Dream It, Do It, Live It....

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Cum putem creste puterea?

                      Razvane ! asta cu reductorul este:"Noaptea Mintii"
                      Fara poezie,viata e pustiu !
                      KAMIKAZE TEAM

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Cum putem creste puterea?

                        [QUOTE=albert;948630]
                        2-operatiunea "evacuare" am facut-o si eu,numai ca in locul catalizatorului am acest "accelerator de gaze" Bossal,+finala stock,poate aici tre' sa mai lucrez ceva,sa scot finala si sa pun doar Bossalul...
                        QUOTE]

                        salutare
                        nu am suzi dar am modificat cateva masini pana acum si pot sa spun ca atata timp cat elimini din circuit catalizatorul vei avea o cadere de presiune mare pe evacuare si vei pierde din acel numit back presure care iti asigura un raspuns rapid si in parametrii.
                        de principiu, cam 80% din constructori gatuiesc motoarele datorita evacuarii care e mai mica in diametru in general in comparatie cu ce ar trebui sa fie,si asta din considerente de zgomot si noxe in mare parte
                        parerea mea cum am facut eu cel putin pana acum:
                        mareste in prima faza galeria de evacuare daca e din teava cu un raport de 1 ---1,3
                        daca e din fonta incearca sa o finisezi pe interior pe cat posibil cat mai bine si la zona ce asezare cu chiulasa sa o "frezezi"sa ii maresti diametrul.
                        mareste apoi saxofonul cu un raport similar in jur de 1,3 diametrul initial al tevii,coroborat in acelasi timp cu o bandajare a evacuarii incepand cu galeria care se prinde pe chiulasa pana in catalizator cu banda termoizolanta(americanii o numesc scavanging horse power sau cam asa ceva,nu prea le am cu limbile straine)
                        pune la loc catalizatorul pe care il aveai dupa ce te asiguri ca e in parametrii si nu e imbacsit si infundat,
                        de preferinta daca tot esti la capitolul evacuare si tot o faci pe comanda muta sonda lambda 10-20 cm mai sus pe teava daca ai loc pentru a functiona mai bine in temperatura si acelasi lucru e de recomandat si cu catalizatorul,
                        elimina toba finala din circuit si in locul ei pune o intermediara deaia numite "straight truth"sau asa ceva, adica deaia prin care te uiti si ai acelasi diametru doar la mijloc undeva ai un spatiu care iti "sparge"detenta din gaze.
                        de preferat mergi pe inox daca nu pe teava normala aluminizata.
                        asa ca in circuit ramai cu catalizatorul si o toba intermediara
                        vei castiga in raspuns pe reprize,cuplu la turatie mica si in loc sa pierzi acei caluti datorita evacuarii mai degraba ii folosesti :)
                        spor la treaba dupa ce te vei decide ce vei dori sa faci.

                        ce spuneam eu mai sus nu impiedica cu nimic chiar e recomandat sa lucrezi putin si pe admisie,
                        un traseu mai scurt si mai permisiv,un filtru sau un kit de Kold air paote ajuta dar nu e fezabil in varianta cu snorkel,aici e nevoie ca tu sa cresti diametrul admisiei pentru a compensa lungirea lui.
                        iar daca ai evacuarea pe aceeasi parte cu admisia ar fi utila montarea unui scut termic care sa ajute la scaderea temperaturii pe admisie pentru o umplere mai buna.
                        Ultima editare de KAROLOKW; 14.mar.2014, 15:47.

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Cum putem creste puterea?

                          Blondule, nu fii asa inchistat......
                          Zi zau ca nu te-ar coafa pe dreapta un reductor de minim 100CP.....
                          Pe partea cealalta omul sigur nu s-a gindit asa departe ca noi astia destupatii de la Bucuresti ce-l mistocarim acum.
                          Mai stiu si ca-i roman dar vorbeste alta limba in mod uzual,nu? si de aici diferentele de nuanta...

                          Revin, a fost un pamflet ,sper sa fie luat ca atare ,pe care nu aveam cum sa-l ratez ridicat la fileu astazi vineri si deja ora 15;50......
                          Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
                          Dream It, Do It, Live It....

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Cum putem creste puterea?

                            frumoase idei,mult de citit pe tema asta,mai ales solutia "evacuare"...am inteles ce trebuie facut,ma gandesc la material deja (inox )..
                            Adam,am inteles gresit cu blocant-diferential..probabil ca ma gandesc prea mult la blocantu ala :)

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Cum putem creste puterea?

                              Va salut! Stiu ca la Oltcit si Dacia 1300 se aleza chiuloasa crescand astfel raportul de compresie am mai vazut ca se inlocuiesc si arcurila la supape oare merge si la vitara tinand cont ca este tot un motor de conceptie veche? Si eu simt lipsa a cativa copitari mai ales in depasiri. Am vazut cateva anunturi pt. vanzari vitara unde specificau ca au CIP schimbat sau Power Box si au castigat 20 iepe cu 6 picioare... oare este doar marketing? Apropo de filtru, eu am K&N + bujii NGK LPG2 iridium(au costat enorm si total nejustificat) accelereaza putin mai rapid dar nu am sesizat nimic semnificativ in privinta puterii sau macar a consumului. La alte marci pleci de la 90 cai si ajungi la 120 (ex golf) la noi de ce nu se poate?

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X

                              Sqreen | Runtime Application Protection