ValiGrozea Postat Aprilie 24, 2014 Partajează Postat Aprilie 24, 2014 Buna ziua. Recent am achizitionat un Vitara si acesta a venit cu un kit de inaltare foarte simplu 4 distantiere arcuri si 4 distantiere amortizoare este inaltata cu 5 cm vreau sa stiu si eu daca trebuie coborat diferentialul fata deoarece una din planetare trosneste. Geometric vorbind unghiul planetarei sa schimbat dar as vrea sa stiu, stie cineva vreo solutie sau un service care se ocupa de astfel de modificari?? Multumesc anticipat Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Laurentiu L Postat Aprilie 24, 2014 Partajează Postat Aprilie 24, 2014 (editat) Re: kit inaltare vitara 1.6 8V Buna ziua. Recent am achizitionat un Vitara si acesta a venit cu un kit de inaltare foarte simplu 4 distantiere arcuri si 4 distantiere amortizoare este inaltata cu 5 cm vreau sa stiu si eu daca trebuie coborat diferentialul fata deoarece una din planetare trosneste. Geometric vorbind unghiul planetarei sa schimbat dar as vrea sa stiu, stie cineva vreo solutie sau un service care se ocupa de astfel de modificari?? Multumesc anticipat Salut, in mod normal nu ar trebui sa iti trozneasca planetara de la inaltare, eu personal am inaltare de 5 (3,5 fata si 5 spate) nu am coborat diferentialul fata si nu am probleme cu troznitul. Exista suporti de coborare gata de cumparat, dar verifica planetarele inainte eventual si mrl-urile sa nu pocneasca de acolo. P.S. Ce ar trebui sa iei, zic eu, neaparat camber bolts si facuta geometria Editat Aprilie 24, 2014 de Laurentiu L you can go faster .. but i can go everywhere Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ValiGrozea Postat Aprilie 24, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 24, 2014 Re: kit inaltare vitara 1.6 8V Salut, in mod normal nu ar trebui sa iti trozneasca planetara de la inaltare, eu personal am inaltare de 5 (3,5 fata si 5 spate) nu am coborat diferentialul fata si nu am probleme cu troznitul. Exista suporti de coborare gata de cumparat, dar verifica planetarele inainte eventual si mrl-urile sa nu pocneasca de acolo. P.S. Ce ar trebui sa iei, zic eu, neaparat camber bolts si facuta geometria Ce sunt mrl-urile si camber bolts?????? Am schimbat capul de planetara si semeringul de la diferential dar tot mi se pare ca se misca ciudat. Multumesc pentru raspuns Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Laurentiu L Postat Aprilie 24, 2014 Partajează Postat Aprilie 24, 2014 (editat) Re: kit inaltare vitara 1.6 8V salut, mrl = mecanism roti libere, la roata fata in mijlocul jantei trebuie sa ai un mrl, depinde ce ai tu acolo automate, manuale sau flanse (dar flansele nu troznesc) vezi in poza daca seamana cu ce ai tu: camber bolts = suruburi excentrice pentru corectarea caderii rotii, acum probabli rotile tale fata stau asa \ / cu suruburile astea aduci rotile la normal Editat Aprilie 24, 2014 de Laurentiu L you can go faster .. but i can go everywhere Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Gabi4x4 Postat Decembrie 4, 2014 Partajează Postat Decembrie 4, 2014 (editat) Re: kit inaltare vitara 1.6 8V Salutare! Eu mi-am montat acelasi chit de inaltare ca al tau, dar rotile din fata au ramas in V. In acelsi timp cu chitul de inaltare mi-am montat si amortizoare noi. L-am intrebat pe un amic care si-a montat acelasi chit ca al meu ce se intampla de stau rotile in V, mi-a spus ca-si revine in timp. Problema e ca la doua saptamani, dupa montarea chitului, mi s-a rupt planetara din partea stanga. Planetara s-a rupt din cauza chitului de inaltare sau a fost o intamplare nefericita? Nu am facut offroad, am mers doar pe asfaltcu ea, viteza maxima 50km/ora. Cred ca am mers vreo 200km de cand am montat chitul, dar numai cu tractiunea spate. Planetara s-a rupt zilele trecute, de la o plecare pe loc. In ziua cand a fost zapada, am cuplata-o pe 4x4, am mers cu ea dimineata la servici, dupa amiaza la o plecare de pe loc a trosnit planetara. De unde pot achizitiona aceste “camber bolt”? Montarea lor necesita modificari la masina? Mi-am facut comanda de o planetara nou si nu as vrea sa se rupa si aceasta. Masina este un Suzuki Vitara 1,6 16V, 1997, JLX, doua portiere, mlr manual. Anvelopele sunt marime standard, dar de iarna. S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema la inaltarea masinei? Editat Decembrie 4, 2014 de Gabi4x4 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ValiGrozea Postat Decembrie 4, 2014 Autor Partajează Postat Decembrie 4, 2014 Re: kit inaltare vitara 1.6 8V Salut. In aprilie cand am deschis acest discutie am schimbat capul de planetara dreapta cel dinstre roata, am montat MRL-uri (acestea se monteaza la rotile fata si efectiv cand mergi cu tractiune spate nu se mai invart planetarele doar rotile),si ulterior am observat ca acel adaptor de inaltare de la amortizor se desuruba si se slabea,am pus 2 saibe si o groverita intre,asa am scapat de orice sunet zgomot. Eu merg cu ea din mai ,am facut offroad prin nise locuri in care nu am crezut ca o sa mai ies vreodata si am fortat-o la maxim nu am mai avut probleme. Cred ca ai avut doar ghinion cu planetara rupta.Cand am achizitionat MRL-urile mi s-au recomandat planetare verzi . O zi buna Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
gnok Postat Decembrie 4, 2014 Partajează Postat Decembrie 4, 2014 Re: kit inaltare vitara 1.6 8V @Gabi...roaga un moderator sa iti faca un topic separat si daca dai de sursa problemei sa vedem acolo...si eu am sl+5 si nici o problema cu el ...inca :grin:....la tine cred ca e totusi alta cauza. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ancuta_laurentiu Postat Decembrie 4, 2014 Partajează Postat Decembrie 4, 2014 Re: kit inaltare vitara 1.6 8V @Gabi...roaga un moderator sa iti faca un topic separat si daca dai de sursa problemei sa vedem acolo...si eu am sl+5 si nici o problema cu el ...inca :grin:....la tine cred ca e totusi alta cauza. sursa problemei ? pai eu am schimbat esapamentul si mi s-a rupt apoi planetara. oare nu am montat corect catalizatorul ?:hm planetarele se rup si la vitarele neinaltate cu cauciucuri mici. asta e... 20 si ceva de ani e chiar onorabil cat au tinut. ce depaeste 5 cm inaltare din suspensie e problema mare. de aceea eu zic ca un body lift generos si zeama de flex te scuteste de aceste probleme!!!!:banana ancuta_laurentiu@yahoo.com tel. 0767585379 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Gabi4x4 Postat Decembrie 4, 2014 Partajează Postat Decembrie 4, 2014 Re: kit inaltare vitara 1.6 8V Nu-mi dau seama care ar putea fi cauza. Masina este foarte bine intretinuta. Cand i-am pus chitul i-am schimbat si un rulment la acea roata, dar nu cred ca are vreo legatura cu planetara. Si mie mi s-au recomandat planetare verzi, dar apucasem sa fac comandata de planetara noua si un set de camber bolt. La urmatoarea rupta o sa-mi caut una verde :grin: Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Adi BV Postat Decembrie 4, 2014 Partajează Postat Decembrie 4, 2014 Re: kit inaltare vitara 1.6 8V Asa cum v-a aratat Laurentiu, este obligatoriu sa montati camber bolts pentru a avea o cadere corecta pe roata. Gasiti pe net o droaie de exemple cum se monteaza. Cel de la care cumparati o sa va spuna sigur si el cum. Daca kitul de inaltare este corect construit si correct montat - sunt sigur ca ati primit niste sfaturi la achizitie. Daca nu, va recomand sa citi din topicurile pe acest forum (sunt o droaie) si o sa va lamuriti repede. Scot in evidenta ca acest kit se monteaza prin strangere cu Lockit, are in componenta pe langa inaltaroarele de arcuri, inaltatoare de amortizoare si prelungiri pentru limitari de cursa si de o flansa la cardan. Desi nu este obligatoriu, este recomandabil sa coborati si grupul fata deoarece planetarele vor reveni in pozitia fireasca - nu vor mai sta tensionate, nu se vor uza prematur si scade sansa sa rupeti. Poate o sa va supere ca nici unul din noi nu detaliem ce si cum am facut, insa sunt pagini intregi unde s-au dezbatut aceste teme si nu trebuie decat sa fie gasite si citite, iar domeniul este destul de vast si este riscant ca intr-o postare sa uiti un anumit detaliu si cei ce-l citesc sa te injure. 2 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
UXE Postat Ianuarie 14, 2015 Partajează Postat Ianuarie 14, 2015 Re: kit inaltare vitara 1.6 8V Pun si eu o intrebare aici, sper sa nu se supere nimeni. Atunci cand pui un kit de inaltare pe masina am inteles ca trebuie coborate si grupurile astfel incat sa se pastreze acelasi unghi ca si inainte nu? Acum vin si intreb: ce rost mai are kitul de inaltare daca grupurile ar ramane ,oarecum, la acelasi nivel? Probabil ca, daca esti in situatia in care treci peste un obstacol si-l lovesti, nu il mai lovesti cu scutul ci cu grupul, nu? Din ce inteleg eu kitul inalta doar caroseria nu si grupurile, ele ramand expuse riscurilor de lovire. So , care e rostul? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
abunea Postat Ianuarie 14, 2015 Partajează Postat Ianuarie 14, 2015 Re: kit inaltare vitara 1.6 8V Inaltarea propriu zisa se face din anvelope. Rostul BL sau SL este sa faci loc sa intre rotile mai mari. Cand pui roti cu diametru mai mare, tot ansamblul se departeaza de sol. - O | | | | | | | O - - O IIIIIII O - Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ancuta_laurentiu Postat Ianuarie 16, 2015 Partajează Postat Ianuarie 16, 2015 Re: kit inaltare vitara 1.6 8V Inaltarea propriu zisa se face din anvelope. Rostul BL sau SL este sa faci loc sa intre rotile mai mari. Cand pui roti cu diametru mai mare, tot ansamblul se departeaza de sol. CEA MAI BUNA EXPLICATIE!!! ideal al fi : roti mari + flex = distractie ancuta_laurentiu@yahoo.com tel. 0767585379 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
stegulake Postat Ianuarie 19, 2015 Partajează Postat Ianuarie 19, 2015 Re: kit inaltare vitara 1.6 8V CEA MAI BUNA EXPLICATIE!!! ideal al fi : roti mari + flex = distractie plus blocanti cand se termina flexu si jar pe toba Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
aplesa Postat Februarie 21, 2015 Partajează Postat Februarie 21, 2015 Re: kit inaltare vitara 1.6 8V Alt avantaj daca pui SL si BL e ca unghiul de trecere creste, unghiul de atac creste, unghiul de degajare creste. La inaltare daca completezi cu balon mare la cauciucuri mai ai parte de cresteri suplimenbtare: garda la sol, punti inaltate Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
brusture k. Postat August 29, 2015 Partajează Postat August 29, 2015 Re: kit inaltare vitara 1.6 8V Vreau sa pun si eu o intrebare aici. Vreau sa Montez o suspensie noua nu dau numele ca sa nu fie reclama si cel ce o vinde mi-a spus ca trebuie sa cumpar camber bolts iar reprezentantul din teritoriu prin intermediul caruia o sa cumpar suspensia si unde o sa o si Montez zice ca nu trebuie camber bolts. Cel ce o vinde spune ca masina se va inalta cu minim 35 mm si maxim 50-60 mm fata de suspensia originala a masinii. De ce unul recomanda camber bolts si montatorul care cred ca are ceva experienta fiind reprezentant in teritoriu spune ca nu trebuie? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ancuta_laurentiu Postat Septembrie 2, 2015 Partajează Postat Septembrie 2, 2015 Re: kit inaltare vitara 1.6 8V Vreau sa pun si eu o intrebare aici. Vreau sa Montez o suspensie noua nu dau numele ca sa nu fie reclama si cel ce o vinde mi-a spus ca trebuie sa cumpar camber bolts iar reprezentantul din teritoriu prin intermediul caruia o sa cumpar suspensia si unde o sa o si Montez zice ca nu trebuie camber bolts. Cel ce o vinde spune ca masina se va inalta cu minim 35 mm si maxim 50-60 mm fata de suspensia originala a masinii. De ce unul recomanda camber bolts si montatorul care cred ca are ceva experienta fiind reprezentant in teritoriu spune ca nu trebuie? Am avut pe Vitara mea un kit home made, la care am folosit camber bolts. Apoi am pus Calmini de 3 inch. Kitul a venit complet fara camber bolts. Cu jante de 7 j et-12 si anvelope 235/75/15 Calmini nu a avut nevoie de camber bolts. In momentul in care am trecut la jante de 8.5j, et -30 si anvelope 31/10.5/15, masina s-a cracanat ceva de genul "V" intors. Punand camber bolts am adus rotile pe linie. Daca kitul tau contine doar arcuri si amortizoare, ar fi recomandat sa iei camber bolt-uri la o inaltare de peste 35mm fata de original. Bani aruncati si bataie de cap. Foloseste body lift generos pt a intra anvelopele tale cu suspensia originala si tai linistit pana te saturi de ea. Ocum ii trebuie tinichigerie la prinderi. ancuta_laurentiu@yahoo.com tel. 0767585379 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
brusture k. Postat Septembrie 26, 2015 Partajează Postat Septembrie 26, 2015 Re: kit inaltare vitara 1.6 8V Ancuta_Laurentiu, multumesc pentru raspuns dar te rog sa imi spui si dimensiunea camber bolts-urilor pe care le-ai montat Multumesc frumos Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Laurentiu L Postat Septembrie 26, 2015 Partajează Postat Septembrie 26, 2015 Re: kit inaltare vitara 1.6 8V la camber bolts nu ai o dimensiune anume ... ai un unghi de reglaj max 3 grade + sau - . La un sl de 3,5 fata iti trebuie cele 3 grade reglaj... dar mai intervine si janta in poveste, cu cat ai et mai negativ este necesar mai putin reglaj din surub. Ca sa intelegi mai bine iti atasez o poza cu camber bolts-urile ;) [ATTACH=CONFIG]249001[/ATTACH] you can go faster .. but i can go everywhere Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
brusture k. Postat Septembrie 27, 2015 Partajează Postat Septembrie 27, 2015 Re: kit inaltare vitara 1.6 8V Multumesc frumos pentru raspuns. Acum e foarte clar totul. Problema mea e ca dupa ce am montat suspensia noua masina s-a ridicat vreo 5 cm fata de 3.5 cm cat era prevazut. Am luat si camber bolts dar nu intra pe gaura de la fuzeta de aceea intreb daca sunt cumva pe dimensiuni. Cand am facut geometria nenea de acolo a zis ca am ramas cu ceva unghi constructive deci in timp uzeaza mai repede cauciucurile (el a reglat cat de mult a putut). Ce sfat imi dai pentru montarea camber-urilor? As putea sa dau fuzetele jos sa majorez gaura superioara si daca ar trebui sa fac asta cum ar trebui sa o fac? Am citit mai de mult un post al lui Grandvitara in care zicea ceva ca camber bolts-urile ar fi de 12 pana la anul de fabricatie 2004 si de 14 dupa anul de fabricatie 2004. Vorbesc despre Grand vitara prima generatie facuta intre 1999-2005. Multumesc frumos, Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Laurentiu L Postat Septembrie 27, 2015 Partajează Postat Septembrie 27, 2015 Re: kit inaltare vitara 1.6 8V Ma scuzi. In topic am vazut vitara 1.6 8v ... la gv nu stiu dimensiunile suruburilor. Montajul se face dand surubul superior afara ... se slabeste surubul inferior .. se baga surubul excentric sus ... se regleaza unghiul dupa care se strang cel de sus si cel de jos. Eu asa am procedat si e ok. you can go faster .. but i can go everywhere Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate