h.andrei Postat Iunie 25, 2014 Partajează Postat Iunie 25, 2014 (editat) Salutare! Sunt posesorul unui Suzuki Vitara 2.0 td/intercooler din 1997(banuiesc ca e motorul de mazda),hidramat.Motorul are 149.200 de mile ~ 240.000 km. Problema masinii este urmatoarea:uneori martorul spiralat lumineaza intermitent si nu vrea sa porneasca. Atunci cand porneste fara probleme,la punerea contactului apare si martorul de bujie(cel spiralat) care se stinge dupa cateva momente. E normal sa apara si vara? Dupa mai multe opriri motorul porneste destul de greu,dupa aproximativ 2-3 secunde.In rest,schimba foarte bine,nu trepideaza motorul,nu scoate fum si se comporta normal. Dupa ce am cumparat-o i-am schimbat uleiul,filtrele de ulei si motorina,kit-ul de distributie + pompa de apa. Imi puteti spune care ar putea fi problema? Va multumesc. Editat Iunie 25, 2014 de h.andrei Daca nu ma gasiti la paine,cautati-ma la oua. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
teddybear Postat Iunie 25, 2014 Partajează Postat Iunie 25, 2014 Re: Probleme pornire Salutare! Sunt posesorul unui Suzuki Vitara 2.0 td/intercooler din 1997(banuiesc ca e motorul de mazda),hidramat.Motorul are 149.200 de mile ~ 240.000 km. Problema masinii este urmatoarea:uneori martorul spiralat lumineaza intermitent si nu vrea sa porneasca. Atunci cand porneste fara probleme,la punerea contactului apare si martorul de bujie(cel spiralat) care se stinge dupa cateva momente. E normal sa apara si vara? Dupa mai multe opriri motorul porneste destul de greu,dupa aproximativ 2-3 secunde.In rest,schimba foarte bine,nu trepideaza motorul,nu scoate fum si se comporta normal. Dupa ce am cumparat-o i-am schimbat uleiul,filtrele de ulei si motorina,kit-ul de distributie + pompa de apa. Imi puteti spune care ar putea fi problema? Va multumesc. Desi nu cunosc foarte bine motorul asta (si managementul lui), din ce descrii tu par a fi doua probleme distincte: uneori martorul de bujii se aprinde intermitent si nu vrea sa porneasca - aici as verifica releul de bujii si intreg circuitul de alimentare al bujiilor uneori (banuiesc si cu motorul cald), porneste greu - aici as verifica pompa de injectie; e posibil sa aiba ceva uzura si sa nu mai asigure presiunea necesara pulverizarii. La fel de bine, insa, poate fi si/sau o problema de management al injectiei... dar, personal, as incepe prin a verifica circuitul de alimentare al bujiilor. Parerea mea. It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! Land Rover Owners Club Romania Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate