Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Re-BORN VITARA

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Re-BORN VITARA

    Salutare tuturor ,
    Am achizitionat o Vitara , an 92, cabrio ,motor 1,6 ...la un pret decent..zic eu si intr-o stare tehnica buna.
    Adusa din Austria (ceea ce nu e tocmai ok pt tablarie-ulterior am aflat si eu ,cand amdesfacut-o )
    Destinatia masinii - soft offroad , plimbari montane usoare
    Urmeaza o "cozmetizare" , de bun-simt...si in limita bugetului , incepand cu schimbarea culorii(nu-mi place),si mici modificari tehnice...pt a ma bucura de ea .
    Voi pune poze , cu lucrarile in diverse stadii
    Fișiere atașate
    1000 de vorbe NU fac un ban

  • #2
    Re: Re-BORN VITARA

    Si acum micile retusuri" :
    ( desi parea o masina intacta , cand am inceput cu tinichigeria..mare surpriza..mare ,ciuruita partea spate binisor )
    Am inteles ulterior ca e boala Vitare-lor cu tabla.
    Pana la urma , am dat jos caroseria de pe sasiu si am facut o treaba migaloasa ,dar temeinica !
    Problemele erau in partea spate..si praguri , fata era intacta..tipla
    Toate elementele coapte ...schimbate (aripi+praguri+bari) ...pe alocuri mici petice .Oricum foarte..foarte multe ore de tinichigerie . Mersi Jolty pt implicarea in proiectClick pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20150924_125605.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	106,6 KB 
ID:	980728Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20150924_125625.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	207,7 KB 
ID:	980730Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20150924_125612.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	178,1 KB 
ID:	980729
    1000 de vorbe NU fac un ban

    Comentariu


    • #3
      Re: Re-BORN VITARA

      Acum partea cea mai frumoasa...accesoriile :

      - Bara fata tip ARB
      - Suport bara spate nou
      - Snorkel
      - troliu 13.000 lbs (putin supradimensionat ,dar nu arde asa tare buzunarul...am gasit trolii la pretul cat am dat eu pe masina)
      - jante ET negativ
      - cauciucuri profil SIMEX 195/80/15 (suficiente pt rasnita de sub capota)
      - LedBar 96 cm
      - praguri (urmeaza montaj)
      - rollcage (urmeaza montaj )
      - vopsit KAKI mat-structurat :
      - uleiuri+filtre ...toate
      - Body Lift 3cm
      - Suspension Lift 5 Cm

      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG-20151015-WA0002.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	97,9 KB 
ID:	980732Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20151019_112550.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	75,5 KB 
ID:	980738Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20151019_112528.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	70,3 KB 
ID:	980739Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20151023_161316.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	122,2 KB 
ID:	980737Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	image-4c610866f8ab7848cffd60ef9755031633e07101b93db2f384c9689dd5a1a112-V.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	134,4 KB 
ID:	980736Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG-20150918-WA0002.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	83,3 KB 
ID:	980735Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20151022_175937.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	168,3 KB 
ID:	980734Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20150828_123843.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	102,0 KB 
ID:	980733Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20150827_124722.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	133,3 KB 
ID:	980731
      1000 de vorbe NU fac un ban

      Comentariu


      • #4
        Re: Re-BORN VITARA

        Salutare, cum faci cu culoarea, o omologhezi la rar sau o inscrii la vecinii de la sud?
        LR Discovery 2, an 2000, manual, Td5, HDC, ACE, SLS, TC, etc...

        Comentariu


        • #5
          Re: Re-BORN VITARA

          Salutare,
          Culoarea vreau sa o omologhez la R.a.r . Sper sa nu imi ceara 1000 si 1 de acte/foi/facturi/etc...
          La o singura operatiune r.a.r. vreau sa fac tot (c.i.v ,autentificare, omologare,etc) in vederea inmatricularii in RO .
          1000 de vorbe NU fac un ban

          Comentariu


          • #6
            Re: Re-BORN VITARA

            Postat în original de boomer Vezi post
            Salutare,
            Culoarea vreau sa o omologhez la R.a.r . Sper sa nu imi ceara 1000 si 1 de acte/foi/facturi/etc...
            La o singura operatiune r.a.r. vreau sa fac tot (c.i.v ,autentificare, omologare,etc) in vederea inmatricularii in RO .
            Doar platesti o taxa pentru schimbarea culorii,nu trebuie niciun act.

            Comentariu


            • #7
              Re: Re-BORN VITARA

              Proiect finalizat 90%
              Maine o duc la R.A.R (cu gumele ei originale )si apoi la treaba cu ea ...noroaie si hartoape
              Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20151027_170215.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	233,8 KB 
ID:	980834Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20151027_170149.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	250,0 KB 
ID:	980833

              sa ne vedem cu bine pe coclauri !
              1000 de vorbe NU fac un ban

              Comentariu


              • #8
                Re: Re-BORN VITARA

                A iesit super. Si eu vreau sa imi vopsesc vitara in aceeasi culoare. Norocul meu este ca masina e deja verde si nu mai trebuie sa trec pe la rar.

                Comentariu


                • #9
                  Re: Re-BORN VITARA

                  Postat în original de Liviu-San Vezi post
                  Doar platesti o taxa pentru schimbarea culorii,nu trebuie niciun act.
                  Chiar atat de simplu este sa schimbi culoarea la o masina? E super. Ma gandeam ca la cum merg lucrurile in Romanica, ar fi trebuit o mie de acte, cu ma-sa si cu tat-su (a lu' rar) si toata istoria familiei de la euglena pana in prezent.
                  E chiar interesant. A fost o perioada cand m-ar fi interesat sa schimb culoarea unei masini. Acum imi place asta actuala.
                  LR Discovery 2, an 2000, manual, Td5, HDC, ACE, SLS, TC, etc...

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Re-BORN VITARA

                    Intrebare : Cum este corect sa montezi SNORKEL-ul ? (ma refer la partea de sus al lui )

                    Salutare tuturor , acum la final de proiect , am si eu o dilema...anume > am vazut snorkele montate cu gura de aspiratie /grila ,orientat spre fata masinii , altele spre spate .

                    Care ar fii logica de montaj ? Mie personal imi place cum arata si m-i se pare normal ...spre fata
                    Pentru crengi ,sa nu-l rupa , sa nu aspire noroi / apa ? de ce sunt pers. care-l intorc ?
                    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Screenshot_2015-11-11-17-29-02.png 
Afișări:	1 
Mărime:	500,2 KB 
ID:	981512Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Screenshot_2015-11-11-17-29-33.png 
Afișări:	1 
Mărime:	407,8 KB 
ID:	981513
                    o seara faina
                    1000 de vorbe NU fac un ban

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Re-BORN VITARA

                      Daca mergi pe strada,cu gura spre fata,cum este normal.Daca mergi in teren si ai o masina in fata,il intorci,altfel dupa o iesire mai lunga ar trebui sa schimbi filtrul de aer.

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Re-BORN VITARA

                        Postat în original de Liviu-San Vezi post
                        Daca mergi pe strada,cu gura spre fata,cum este normal.Daca mergi in teren si ai o masina in fata,il intorci,altfel dupa o iesire mai lunga ar trebui sa schimbi filtrul de aer.
                        Am inteles . Mersi !
                        1000 de vorbe NU fac un ban

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Re-BORN VITARA

                          Si pe strada tot in spate trebuie tinut, daca ploua ce faci?

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Re-BORN VITARA

                            Carcasa filtrului de vitara are o gaura de scurgere a apei pozitionata in locul in cel mai de jos al carcasei.
                            Referitor la pozitionarea gurii de aspiratie pot doar sa citez din manualul de instalare a snorkelului:

                            ""Important note: Do not turn the Air Ram away from the direction of
                            travel because it will lessen the positive pressure necessary for proper
                            operation. In extreme situation, at speed above 25km/h (15m/h) a
                            vacuum may be generated causing irreversible engine damage""

                            Comentariu

                            Procesare...
                            X

                            Sqreen | Runtime Application Protection