Masina o am de aproape o saptamana, a fost dragoste la prima vedere.
Tara a botezat-o fetita mea de 9 ani. Ii place maxim, mai ales ca ne-am mocirlit putin weekendul trecut!
Motor 1.6 injectie, 8v, cutie automata in 3 trepte. Schimba frumos, nu agata sau alte probleme. Benzina-i cam place.
Masina la baza este modelul limitat Cousteau cu ceva zgarieturi de la padure. Ce m-a incantat ca sta rau cu rugina. Adica nu are deloc.
Ceva pierderi minore de ulei pe la simeringul de la axa cu came, dar nimic grav, inca nu face picatura.
In rest am inteles de la fostul proprietar ca au fost schimbate toate bucsile, placute de frana, toba finala, amortizoare noi pe spate.
Deasemnenea au fost schimbate si toate fluidele + filtre.
Mrl-uri manuale, inaltata 5cm SL + camber bolt + flansa cardan si bascula spate.
Scut de fier, bara fata, bara spate si roof rack custom.
Troliu Mile Marker, 9500 de lbs care din cate m-am documentat posibil sa nu fie chinezarie.
Anvelope aproape noi Kumho Road Venture MT, 235/75/15 (nu resapate) pe jante de aliaj cu ET negativ.
Ce mai vreau sa-i fac eu. In primul rand vreau sa schimb vascocuplajul (acum e pe direct), sa-i pun termostat (acum nu are).
Cu asta sper sa mai scat putin consumul deoarece nu cred ca ajunge motorul sa lucreze in parametri normali, cu vascocuplaj pe direct si fara termostat, deoarece nu ajunge in temperatura optima de functionare si de aici probabil si consumul ridicat.
Mai trebuie sa-i rezolv si pierderea de ulei de la axul cu came si daca tot umblu acolo o sa-i fac si distributia + curea accesorii.
In relantiu merge un pic balbait dar in sarcina merge frumos si rotund, masina trage bine.
Posibil balbaitul sa fie ca nu mai are catalizator?
Iar ce nu stiu eu daca asa trebuie sa fie sau mai necesita ceva reglaj pe undeva, dupa ce se incalzeste in relantiu pe liber sta la 1500 ture iar in drive la 1000 ture. Asa trebuie?
In rest nu mai am idei cu ce i-as putea face, daca aveti sugestii sunt binevenite.
Tara a botezat-o fetita mea de 9 ani. Ii place maxim, mai ales ca ne-am mocirlit putin weekendul trecut!
Motor 1.6 injectie, 8v, cutie automata in 3 trepte. Schimba frumos, nu agata sau alte probleme. Benzina-i cam place.
Masina la baza este modelul limitat Cousteau cu ceva zgarieturi de la padure. Ce m-a incantat ca sta rau cu rugina. Adica nu are deloc.
Ceva pierderi minore de ulei pe la simeringul de la axa cu came, dar nimic grav, inca nu face picatura.
In rest am inteles de la fostul proprietar ca au fost schimbate toate bucsile, placute de frana, toba finala, amortizoare noi pe spate.
Deasemnenea au fost schimbate si toate fluidele + filtre.
Mrl-uri manuale, inaltata 5cm SL + camber bolt + flansa cardan si bascula spate.
Scut de fier, bara fata, bara spate si roof rack custom.
Troliu Mile Marker, 9500 de lbs care din cate m-am documentat posibil sa nu fie chinezarie.
Anvelope aproape noi Kumho Road Venture MT, 235/75/15 (nu resapate) pe jante de aliaj cu ET negativ.
Ce mai vreau sa-i fac eu. In primul rand vreau sa schimb vascocuplajul (acum e pe direct), sa-i pun termostat (acum nu are).
Cu asta sper sa mai scat putin consumul deoarece nu cred ca ajunge motorul sa lucreze in parametri normali, cu vascocuplaj pe direct si fara termostat, deoarece nu ajunge in temperatura optima de functionare si de aici probabil si consumul ridicat.
Mai trebuie sa-i rezolv si pierderea de ulei de la axul cu came si daca tot umblu acolo o sa-i fac si distributia + curea accesorii.
In relantiu merge un pic balbait dar in sarcina merge frumos si rotund, masina trage bine.
Posibil balbaitul sa fie ca nu mai are catalizator?
Iar ce nu stiu eu daca asa trebuie sa fie sau mai necesita ceva reglaj pe undeva, dupa ce se incalzeste in relantiu pe liber sta la 1500 ture iar in drive la 1000 ture. Asa trebuie?
In rest nu mai am idei cu ce i-as putea face, daca aveti sugestii sunt binevenite.
Comentariu