Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Actuala Land Cruiser Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

Adună
X
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Actuala Land Cruiser Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

    Salutare,

    vesti bune pentru cei care pana acum doar se uitau superbul LC70 actual care nu se importa in UE pentru a nu periclita vanzarile Toyota pe alte modele, mult mai rentabile pentru ei datorita fiabilitatii reduse.

    O companie germana a reusit convertirea si omologarea la Euro 6, se pot acum inmatricula si in Romania, cu o zi de inmatriculare prealabila in Germania. Mai multe detalii in anuntul de mai jos.

    https://www.olx.ro/oferta/toyota-lan...tml#238bb2ad32

    Daca doriti mai multe detalii, va rog sa ma intrebati, eu reprezint acea companie Germana in Romania.

    Bafta,
    Matteo
    Fișiere atașate
    Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro

  • #2
    Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

    Din pacate, si ISIS prefera acest model si, ca urmare, sunt deja anchete in curs pentru a se verifica in ce mod au ajuns atatea Toyote noi-noute in mainile teroristilor...

    https://www.youtube.com/watch?v=sq_iP5lQsAU
    Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro

    Comentariu


    • #3
      Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

      Doar ca discutie.....
      Una din aia cu 10-12 Talibani vreau si eu.......banuiti cu totii unde i-am ruga frumos sa mearga la colindat cu putina intarziere.....

      Acum realistic, pt ca motoare de 4000cc.
      alea 78 cu locuri si volan unde trebuie - vin doar autoturism?alte posibilitati ?
      cele cu bena si 5 locuri -pt talibani- cum sunt incadrate? N1?....
      frumoase fiare.
      Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
      Dream It, Do It, Live It....

      Comentariu


      • #4
        Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

        LC71 si LC76 vin obligatoriu autoturism.

        LC78 si 79 (DC si SC) vin obligatoriu autoutilitara N1. Alta varianta nu exista.

        Acuma, LC78 se face cu 6 locuri (banchete normale) sau cu 13 locuri (3 in fata si 10 in spate, banchete pe lateral).

        Se importa doar LC78 in versiunea cu 13 locuri insa nu se pot omologa decat cele 3 locuri din fata (asa zic colegii nemti).

        La cumparare, clientul primeste si banchete din spate insa demontate. Se pun usor la loc, e vorba de cateva suruburi insa, devreme ce masina e omologata la 3 locuri, macar teoretic nu ai cum sa umbli cu mai mult de 3 oameni in masina. In varianta de 13 locuri, oricum, nu se mai pot conduce cu permis categoria B, chiar si daca ar fi omologata.

        Do, logic, toate masinile vin cu volan pe stanga. Se poate si cu volan pe dreapta, daca se cere, au exportat asa pentru UK.
        Ultima editare de matteo_tgv; 15.ian.2019, 14:55.
        Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro

        Comentariu


        • #5
          Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

          Postat în original de matteo_tgv Vezi post
          Din pacate, si ISIS prefera acest model si, ca urmare, sunt deja anchete in curs pentru a se verifica in ce mod au ajuns atatea Toyote noi-noute in mainile teroristilor...

          https://www.youtube.com/watch?v=sq_iP5lQsAU
          Si Toyota a raspuns : "Sunt Euro 6 !"

          Comentariu


          • #6
            Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

            Banuiesc ca se livreaza cu COC , altfel nu se poate inmatricula in Europa !?
            Recunosc ca mi s-a atins o coarda sensibila...ce model este acela din prima coloana a 2-a masina ...? Mai este una asemanatoare dar cu portbagaj deasupra ,ultima din primul rand ..
            Nu radeti de mine dar cu atatea modele chiar nu am de unde sa stiu...cunosc doar modelul 70 si 73..

            Cruise control este ca optiune ?
            RAV 4 Model Luxury 2018.

            Comentariu


            • #7
              Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

              @ubu - simpatica gluma :)

              @emanoeladrian - nu, nu se livreaza cu COC. Firmele partenere pe care le reprezint (Tom's Fahrzeugtechnik si Black Label Trade) cumpara masinile direct de la Toyota, din Japonia, in versiunile non-Euro. Apoi, in Germania, echipeaza masinile cu cele necesare omologarii la Euro 6. Apoi le trec prin, sa-i zicem asa, RAR-ul german care le verifica si le emite documente de Euro 6. Cu acelea, ei inmatriculeaza masinile in Germania. Din acel punct, ele pot fi vandute si inmatriculate in orice tara UE, fiind vorba de o simpla transcriere intra-comunitara.

              Nu-mi dau seama de care masina vorbesti, poate nu mi se afiseaza la fel pe monitor.

              Insa, ca sa recunosti modelul, iti descriu asa:

              71 - modelul scurt in 3 usi, autoturism, 5 locuri omologate
              76 - modelul in 5 usi, autoturism, 5 locuri omologate (dar e de 6 sau chiar de 10 in unele echipari)
              78 - modelul cel mai lung (Troop Carrier sau, alintat, Troopy), 3 usi, autoutilitara, omologate 3 locuri (ea are 13 dar omologheaza doar 3, se livreaza si restul banchetelor dar demontate, se pot pune la loc usor dar nu e conform cu legea...)
              79 SC - pick-up simpla cabina, 2 usi, 3 locuri, bena lunga, autoutilitara
              79 DC - pick-up cu cabina dubla, 6 locuri (5 pe omologare), 4 usi, bena mai scurta, autoutilitara

              Cruise control, da, se regaseste pe unele dar nu pe toate. Daca te hotarasti, da de stire si iti selectam una cu cruise control.

              Toate au aer conditionat in standard!
              Ultima editare de matteo_tgv; 15.ian.2019, 16:32.
              Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro

              Comentariu


              • #8
                Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

                Da, deci este modelul 76 in 5 usi varianta pe motorina care ma-ar interesa. Cutia manual in 6 viteze, Cruise Control disponibil ? Varianta N1 in 5/6 locuri indisponibila probabil !?

                Astept, inainte de a ma hotara si comanda, sa vad o prima masina inmatriculata in RO si sa ma asigur ca RAR-ul Roman accepta omologarea nemtilor si inexistenta COC-ului.

                Multumesc pentru informatiile furnizate.
                Ultima editare de emanoeladrian; 15.ian.2019, 16:34.
                RAV 4 Model Luxury 2018.

                Comentariu


                • #9
                  Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

                  Salut,

                  toate au DOAR cutii manuale in 5 viteze. Au fost gandite ca masini pentru medii dure, de aceea. Caroseria 76 e omologata doar ca autoturism. Daca vrei N1, ar trebui sa te uiti spre 78 (Troopy) sau 79 (DC e cea in 4 usi).

                  Cele pe motorina sunt cam cu 15.000 Euro mai scumpe decat cele pe benzina. Toate 76 si 78 au cate 2 rezervoare a cate 90 litri fiecare (cica nu prea sunt benzinarii prin desert). Eu, cand mi-oi lua una pentru mine personal, o sa iau un pe benzina, o sa-i scot rezervorul din spate si o sa-i pun acolo un rezervor toroidal de GPL si, astfel, o sa merg semnificativ mai ieftin decat cu orice LC diesel. In plus benzinarul este si mai simplu el dar si mai simplu de intretinut decat un diesel si porneste instant pe orice fel de friguri. In Rusia si tarile nordice prefera benzinarele clientii, cica.

                  Iata lista cu o parte din stocul actual, gasesti acolo ce iti doresti: https://home.mobile.de/TOMSFAHRZEUGT...#ses_243387476

                  Aditional, ar mai costa 1000 Euro livrarea in Romania (dar poti opta si sa ti-o preiei tu direct de la ei, daca vrei) si inca 1500 Euro ca sa ai agarantie in Romania (desi, sincer, tancurile astea nu prea vad cum sa pice in garantie si nici multi ani dupa).

                  Ca sa recunosti mai usor ce e fiecare, precizez codurile initiale:

                  HZJ - 4.2 diesel aspirat
                  VDJ - 4.5 diesel turbo intercooler, V8
                  GRJ - 4.0 benzina V6 (vine cu 272 cai, fuge ca la curse!)
                  FZJ - 4.5 benzina, 6 cilindri in linie (dar nu vad vreuna in stoc acum)

                  Am vazut, in vara, una 76 cu numere de Bucuresti circuland prin Buftea. Nu stiu de unde a luat-o, probabil tot de la ei. Eu, desi negociem de anul trecut, am contractat abia acum cu ei deci, fiind la inceput, nu pot sa-ti arat una inmatriculata. Iti spun, insa, SIGUR, ca se inmatriculeaza. Este foarte simplu: masina se inmatriculeaza intai in Germania si apoi ti se vinde tie si, deci, nu ai probleme cu ea. Sau, pune-o asa: te duci si cumperi din Germania un VW Golf I care a fost inmatriculat acolo. Ala e o vechtiura non-Euro. O poti inmatricula in RO fara probleme. De astea ce sa mai zicem :) Daca nu ma crezi, este foarte simplu sa pui o intrebare la RAR sau la politie si fa-le precizarea ca vrei sa cumperi o masina care DEJA este inmatriculata in Germania. Asta daca intentia ta de achizitie e una reala :)
                  Ultima editare de matteo_tgv; 15.ian.2019, 22:02.
                  Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

                    Referitor la Cruise Control/Tempomat, chiar si pe masinile care nu il au din fabrica, el se poate instala in Germania, inainte de livrare, pentru un cost suplimentar.
                    Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

                      Sa inteleg ca, garantia nu va fi asigurata de Toyota Romania ci de firma care le vinde din Germania ? Si de curiozitate cat este aceasta ?

                      Multumesc.
                      RAV 4 Model Luxury 2018.

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

                        Evident. Toyota Romania nu vinde ea aceste modele si nici nu cred ca ar vrea. Astea sunt masini robuste si simple care nu stau prin service si nu dezvolta complicatii costisitoare precum modelele alea ce se vand in Europa, cu toate articulatiile firave si pline de electronica. Seria LC 70 sunt masini fara fitze si fara slabiciuni.

                        Eu iti garantez ca nu vei avea nici o problema tehnica cu o astfel de masina nici in garantie, nici ani buni dupa. Sunt tancuri. Schimbi uleiul si filtrele la timp, placutzele de frana cand se uzeaza si cam atat, altceva n-ai ce sa-i faci niste, probabil, sute de mii de km. Prin Africa si prin orientul mijlociu are cineva timp sa stea de ele sa le bibileasca? In multe cazuri, aia nici nu schimba uleiul, cel mult mai completeaza din cand in cand :))))

                        Astea sunt masini construite pentru omor extrem si abuz maxim. De aia nu sunt rentabile pentru Toyota pe piata UE unde orice producator doreste masini care sa vina cat mai des in service (castig pe piese si manopera), mai ales dupa ce ies din garantie si nu vor nici sa tinem masinile multi ani, vor sa genereze consumatorii vanzari de masini noi cat mai des (cred eu ca, in acest sens, exista si o intelegere subterana a principalilor jucatori din piata mondiala). Si vor masini cat mai complicate, pe care sa nu le poata repara si intretine orice Nea Caisa in curte sau vreun service independent.

                        LC70 e simpla, foarte simpla, oricine o intretine si o repara (asta extrem de tarziu, cand va pica ceva, vreo bucsa, vreun amortizor, ceva), nu are senzori si senzorasi si tot felul de calculatoare si circuite electronice si nush' ce softuri proprietare de neinteles si care pica in draci. E cum se faceau odata masinile, asta e smecheria, altfel nu aveau ce cauta astea in situatii emergente :)

                        Dar, desigur, ai garantie si in Romania daca achizitionezi si aceasta optiune (pentru ca este o optiune asigurarea garantiei in Romania, prin unitati service partenere). Costul optiunii de garantie in Romania este de 1500 Euro. Daca, teoretic, ai avea vreo problema de garantie, remedierea se va face intr-o unitate service partenera din Romania, cu piesele furnizate prompt de firma germana (ei sunt si importatori de piese si repere pentru Seria 70, de 25 de ani deja, si au stocuri permanente de piese). Dar tare sunt curios daca va apela cineva vreodata la garantie pentru masinile astea :)
                        Ultima editare de matteo_tgv; 15.ian.2019, 20:12.
                        Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

                          Postat în original de matteo_tgv Vezi post
                          Evident. Toyota Romania nu vinde ea aceste modele si nici nu cred ca ar vrea. Astea sunt masini robuste si simple care nu stau prin service si nu dezvolta complicatii costisitoare precum modelele alea ce se vand in Europa, cu toate articulatiile firave si pline de electronica. Seria LC 70 sunt masini fara fitze si fara slabiciuni.

                          Eu iti garantez ca nu vei avea nici o problema tehnica cu o astfel de masina nici in garantie, nici ani buni dupa. Sunt tancuri. Schimbi uleiul si filtrele la timp, placutzele de frana cand se uzeaza si cam atat, altceva n-ai ce sa-i faci niste, probabil, sute de mii de km. Prin Africa si prin orientul mijlociu are cineva timp sa stea de ele sa le bibileasca? In multe cazuri, aia nici nu schimba uleiul, cel mult mai completeaza din cand in cand :))))

                          Astea sunt masini construite pentru omor extrem si abuz maxim. De aia nu sunt rentabile pentru Toyota pe piata UE unde orice producator doreste masini care sa vina cat mai des in service (castig pe piese si manopera), mai ales dupa ce ies din garantie si nu vor nici sa tinem masinile multi ani, vor sa genereze consumatorii vanzari de masini noi cat mai des (cred eu ca, in acest sens, exista si o intelegere subterana a principalilor jucatori din piata mondiala). Si vor masini cat mai complicate, pe care sa nu le poata repara si intretine orice Nea Caisa in curte sau vreun service independent.

                          LC70 e simpla, foarte simpla, oricine o intretine si o repara (asta extrem de tarziu, cand va pica ceva, vreo bucsa, vreun amortizor, ceva), nu are senzori si senzorasi si tot felul de calculatoare si circuite electronice si nush' ce softuri proprietare de neinteles si care pica in draci. E cum se faceau odata masinile, asta e smecheria, altfel nu aveau ce cauta astea in situatii emergente :)

                          Dar, desigur, ai garantie si in Romania daca achizitionezi si aceasta optiune (pentru ca este o optiune asigurarea garantiei in Romania, prin unitati service partenere). Costul optiunii de garantie in Romania este de 1500 Euro. Daca, teoretic, ai avea vreo problema de garantie, remedierea se va face intr-o unitate service partenera din Romania, cu piesele furnizate prompt de firma germana (ei sunt si importatori de piese si repere pentru Seria 70, de 25 de ani deja, si au stocuri permanente de piese). Dar tare sunt curios daca va apela cineva vreodata la garantie pentru masinile astea :)
                          Salut,

                          E foarte interesant ceea ce ne-ai prezentat dar as avea si eu cateva neclaritati:
                          1. s-a inmatriculat vreo masina in Romania in conditiile descrise in posturile anteriore in Romania?
                          2. masinile ca sa corespunda Normei de Poluare Euro 6(indiferent de litera din coada pentru poluare B, D) au montate o tehnologie SCR ? Se foloseste Ad-Blue?
                          3. ce acte dovedesc ca masina este euro 6? Rar-ul te pune sa faci test de echivalare ca la masinile americane?

                          Multumesc pentru info.
                          EX-NISSAN

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

                            Masina nu este chiar fara electronica...hai sa nu o mai aburim. Un DPF Euro 6 are nevoie de un computer de management al motorului, senzori,unitati de citire..etc. Nu discuti cu oameni fara cunostiinte tehnice pe aici..asa ca ai grija !
                            Da-ne si noua niste exemple de unitati service partenere, cateva exemple in Bucuresti si daca exista in tara.
                            Pe mine unul ma convingi mai greu, eu repar si semnez avioane bune de zbor si stiu ca nu exista lucru nou la care sa nu fie o posibilitate de defect..chiar din fabrica. Acum de exemplu sunt in Hamburg pe aeroportul fabricii Airbus din Finkenwerder. Avioane noi iesite din fabrica si dupa primul zbor se schimba motorul sau nu stiu ce senzori de prin sistemul pneumatic sau senzori de proximitate de pe jambele trenului. Toate fiind noi.

                            Deci posibilitate exista de defectiune, este bine sa stim ca are cine si cu ce sa o repare daca se strica .
                            Ultima editare de emanoeladrian; 15.ian.2019, 22:47.
                            RAV 4 Model Luxury 2018.

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

                              Acu' serios, mi se pare un pic naiv sa crezi ca Toyota nu vrea sa vanda masinile in Europa ca-s prea bune dar ca nu stiu ce firma shunteaza traseul oficial si pe nu stiu ce filiera face abracadabra si iaca masinile-s acilea... Chiar vizualizez cum responsabilii de international/Europa/Asia/Africa isi frang manutele si isi musca buzele privind neputinciosi cum masinile se teleporteaza dintr-o parte in alta a globului.

                              Cine lucreaza in vanzari stie ce inseamna target, identificare de nisa, tracking, formal vs informal.

                              In rest masinile-s faine, spor la treaba si bafta!

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X