Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Actuala Land Cruiser Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

Adună
X
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #76
    Frumos ! A cumparat/inmatriculat pana acum, companie sau PF, modelul asta, de la firma ta, in Romania ?

    Succes !
    RAV 4 Model Luxury 2018.

    Comentariu


    • #77
      Afirmativ :) Sunt cateva platite, care vor sosi in tara, prima intra saptamana viitoare.
      Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro

      Comentariu


      • #78
        Foarte bine le zice mosulica asta...si daca sunt bani uite ce se mai poate face...

        "A bon entendeur, salut!"

        Comentariu


        • #79
          ASP White, eeee, un clasic in viata! Il urmaresc de multa vreme ;)
          Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro

          Comentariu


          • #80
            Salut , cum stam cu inmatricularile ? In ce judete ati vandut si s-au inmatriculat deja ? Ceva probleme la inmatriculare ?
            RAV 4 Model Luxury 2018.

            Comentariu


            • #81
              Am vazut una in trafic in Timisoara care era deja inmatriculata. Provenienta necunoscuta :)

              Comentariu


              • #82
                cu inmatricularile stam bine :)....eu tot nu am inteles.....sunt mai greu de cap....ce fel de Euro 6 este ?? ce litera....a , b , c , d , D Temp...etc....dieselul are Ad-Blue sau nu ???

                Comentariu


                • #83
                  Salut, scuze de delay, am o perioada ff incarcata.

                  Cu inmatricularea treaba e asa: pe-al nostru RAR e scris "uimire". Masinile vin cu brief-uri de Germania, pe care scrie negru pe alb EURO 6, si cu Gutachten de la TUV. Degeaba! RAR-ul zice: bre, de inmatriculat o inmatriculam, pentru ca a mai fost inmatriculata in UE, dar vrem sa stim exact ce Euro este pentru ca nu credem ce a scris TUV-ul acolo in acte. Mai catolici decat papa.

                  Astfel, fiecare masina in parte e trimisa la test dinamic, ca sa stie RAR-ul cum sa o categoriseasca. Testul dinamic costa 3000 lei, dureaza 2 zile, se face doar la Bucuresti, programarea dureaza cam 30 zile. In urma testului, logic, masinile sunt Euro 6 si se inmatriculeaza in RO ca Euro 6.

                  Sunt cateva deja inmatriculate in tara (unele si de ani buni, am aflat acum), inca 2 programate la test dinamic luna asta, vandute de noi, mai sunt si cateva pe drum, cu avansuri achitate. De la noi, diesel Euro 6 nu a cumparat nimeni pentru ca pretul la diesel este cu cca. 20.000 Euro mai mare ca la benzinare pentru ca in jur de atat costa sistemele pe care trebuie sa le punem pe ele ca sa le facem Euro 6. Cata benzina bagi de 20.000 Euro? :))))

                  Benzinarul (GRJ) consuma doar 2 litri mai mult ca diesel-ul (VDJ-ul pt. ca HZJ-ul nu se poate face, tehnic, mai mult de Euro 5) si e mult-mult mai sportiv benzinarul (diesel-ul are un avantaj de cuplu mai bun la turatii mici care, desi se simte, nu este deloc senzational - benzinarul e deja super-fain in orice fel de teren). Si, cine isi cumpara o masina din asta, mi s-a aratat, nici macar nu intreaba cat consuma. Nisa de clientela e foarte mica si foarte elevata financiar.

                  Ne straduim sa scoatem omologari de tip, ca sa nu mai trebuiasca sa ducem fiecare masina la test dinamic. Vom vedea daca vom reusi si asta.

                  Acum este in vigoare norma Euro 6c, deci asa sunt ele in acte. In realitate, ele, ca noxe, pe bune, sunt Europ 6d dar asta se va cere din August, din cate stiu, si, de atunci, vor fi trecute si in acte Euro 6d. Nu am aceasta grija, se ocupa colegii mei din Germania si ei stiu foarte bine ce fac.

                  La diesel, povestea cu aducerea la Euro 6 e f.f. complicata. Da, include Ab Blue si toate minunile planetei. Aproape ca nu mai este aceeasi masina dupa tot acest frankensteinism. La benzinare chiar reusim sa ridicam puterea, modificarile sunt minime, insa la diesel cu greu reusim sa o mentinem pe cea originara.

                  Atasez o lista de preturi si optiuni la zi, pentru cine e interesat. Nu e pt colegul emanoeladrian care intreaba doar pentru ca ii place sa joace ping-pong cu mine :) Glumesc!
                  Fișiere atașate
                  Ultima editare de matteo_tgv; 11.apr.2019, 22:28.
                  Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro

                  Comentariu


                  • #84
                    Poate e un pic offtopic, dar puteti sa descrieti care ar fi etapele necesare pt a modifica norma euro a unei masini in RO? (tehnic si legal).

                    Ma gandesc ca poate s-ar putea face si pt alte masini de-ale noastre, cei pasionati de offroad (tendinta pare sa fie spre taxze & restrictii in functie de norma euro... si poate putem face si noi ceva, sa fim mai ecologici)
                    Suzuki Grand Vitara 2.0 16valve 1998
                    0745-009633
                    cristianhaulica@yahoo.com

                    Comentariu


                    • #85
                      Nu sunt autorizat sa furnizez astfel de informatii insa, ca idee, nu este deloc simplu, mai ales la diesel. La benzina, e mult mai accesibila operatiunea decat la diesel, atat tehnic cat si pecuniar. La diesel, conversia este extrem de complicata si de costisitoare.

                      Nu cred ca e este fezabil sa se gandeasca cineva sa faca asta la o vechitura. La diesel ar costa minim 22.000 Euro conversia (piesele+formalitatile - si nu toate motoarele diesel merg convertite la Euro 6), la benzina undeva la 6500-7000 Euro, in ambele cazuri fara TVA. Majoritatea masinilor folosite in Romania pentru offroad costa mai putin de 6000 Euro.

                      Singura aplicabilitate rentabila a acestor proceduri priveste doar masinile noi, fabricate astazi pentru teritorii unde nu se cer normele de emisii din Europa, cum ar fi Seria 70, Seria 200 si alte vehicule care sunt foarte zdravene si simple si in care merita investit pentru ca vor depasi, multiplicat, ca fiabilitate si durata de utilizare fara costuri semnificative, orice produse similare existente pe piata UE (ma gandesc, de exemplu, la Toyota Coaster si Toyota Dyna insa mai sunt si alte exemple pe piata asiatica si in Orientul Mijlociu).
                      Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro

                      Comentariu


                      • #86
                        Postat în original de cristianhaulica Vezi post
                        Poate e un pic offtopic, dar puteti sa descrieti care ar fi etapele necesare pt a modifica norma euro a unei masini in RO? (tehnic si legal).

                        Ma gandesc ca poate s-ar putea face si pt alte masini de-ale noastre, cei pasionati de offroad (tendinta pare sa fie spre taxze & restrictii in functie de norma euro... si poate putem face si noi ceva, sa fim mai ecologici)
                        Asa cum spunea si colegul matteo, se preteaza pentru masinile noi. Daca tot vrei sa stii cum se poate face modificarea, nu este greu, iti trebuie un service autorizat RAR pentru aceasta modificare si piesele cu factura, gen filtru de particule,catalizator dedicat euro 6. Mai mult ca sigur si alte mici modificari pe la ECU si ceva sonde si senzori. Ce fac nemtii putem face si noi insa trebuie si un cadru legislativ adecvat, adica din start RAR-ul te va intreba la prima inmatriculare 'Unde este COC-ul' ? Nu il ai nu inmatriculezi...traim in Romania doar...

                        P.S @ Matteo...cum de ai ghicit ? Imi place pin-pong-ul !!
                        Ultima editare de emanoeladrian; 13.apr.2019, 19:01.
                        RAV 4 Model Luxury 2018.

                        Comentariu


                        • #87
                          Am primit azi rezultatele testului dinamic efectuat de RAR la prima masina vanduta anul acesta. Este ceva gen Euro 7, nu doar 6. Noxele sunt, in medie, undeva la 50% sub limitele admise pentru actualul Euro 6c. Cam atat acum ca scriu de pe telefon. Pentru detalii, sunati la nr-l de pe site, putem face noi, pentru client, tot ce inseamna RAR si inmatriculare. In curand, clip fain cu un GRJ79 DC inmatriculat in Romania zilele astea si f.f. dotat. Paste fericit si multa sanatate tuturor!
                          Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro

                          Comentariu


                          • #88
                            Salutare,

                            dupa cum se zice, o poza face cat 1000 de cuvinte, asa ca revin cu acest Q.E.D. si va atasez rezultatul unui test dinamic facut de RAR si o carte de identitate romaneasca a vehiculului.

                            Am acoperit denumirea si clientului si ultimele cifre din seria de sasiu si cea de motor, din evidente motive de discretie datorata clientului nostru.

                            Concluzia este ca aceste masini, convertite in reteaua noastra la Euro 6, chiar sunt acum Euro 6 (chiar Euro 7 daca e sa privim rezultatele testului dinamic) si se inmatriculeaza in Romania ca atare.

                            Asa ca, cine se temea de complicatii, iata, primeste acum toate motivele sa nu se mai teama.

                            Va rog sa retineti ca, intrucat aceste masini au omologare individuala, fiecare exemplar va fi, cel putin deocamdata, supus testului dinamic, efectuat de RAR, care costa 3000 lei si dureaza 2 zile. Totusi, nu cred ca aceasta suma constituie un subpunct semnificativ pentru cine isi permite o astfel de achizitie. Putem asigura noi parcurgerea tuturor formalitatilor de inmatriculare, aplicand un cost suplimentar rezonabil, care se va oferta la cerere.

                            Totul este in regula, cine isi doreste si isi permite o astfel de masina, o poate comanda fara emotii. Informatiile de contact se regasesc pe site-ul nostru, www.landcruiser70.ro Va recomand sa cititi si pagina de Intrebari Frecvente, contine multe detalii suplimentare.

                            Atasez si lista actuala de preturi, acum oferim garantie 2 ani fara limita de km si livrare in Romania incluse in pret. Mai multe detalii in documentul pdf. atasat.

                            Ramaneti aproape, urmeaza un videoclip fain chiar cu superba masina ale carei documente romanesti le-am atasat aici.

                            Cu stima!
                            Fișiere atașate
                            Ultima editare de matteo_tgv; 03.mai.2019, 01:30.
                            Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro

                            Comentariu


                            • #89
                              Iat-o si inmatriculata, saptamana viitoare i se monteaza o bara AFN cu suport de roata de rezerva si o sa-i facem un film fain. Cu asta, zic eu, am elucidat povestea cu inmatricularea in Romania. Se face, totul e OK.
                              Fișiere atașate
                              Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X