Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Actuala Land Cruiser Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania


matteo_tgv

Postări Recomandate

Salutare,

 

vesti bune pentru cei care pana acum doar se uitau superbul LC70 actual care nu se importa in UE pentru a nu periclita vanzarile Toyota pe alte modele, mult mai rentabile pentru ei datorita fiabilitatii reduse.

 

O companie germana a reusit convertirea si omologarea la Euro 6, se pot acum inmatricula si in Romania, cu o zi de inmatriculare prealabila in Germania. Mai multe detalii in anuntul de mai jos.

 

https://www.olx.ro/oferta/toyota-land-cruiser-seria-70-noua-euro-6-solida-si-fara-electronica-IDbXwYZ.html#238bb2ad32

 

Daca doriti mai multe detalii, va rog sa ma intrebati, eu reprezint acea companie Germana in Romania.

 

Bafta,

Matteo

Toyota-Land-Cruiser-70-Image-04.thumb.jpg.51fdaa183e4c3973703dbcf635eaf557.jpg

2014-toyota-land-cruiser-.thumb.jpg.a94030c8d6e8d458ccb21ddc5c7b3557.jpg

orig.jpg.3bca47a689f9e911145200f9dbae6a1d.jpg

1810676717_Toyota-Land-Cruiser-70-Image-01(1).thumb.jpg.07683e6372775cd9dc259dc986e18452.jpg

toyota-land-cruiser-70-series-rerelease-010-1.thumb.jpg.b2230fc60dc8cf3e6a96021e7dbe1c86.jpg

Toyota-Land-Cruiser-70-Image-05.thumb.jpg.8d1d8e92552d54808a9db25deeda6686.jpg

Toyota-LandCruiser-79-main.thumb.jpg.6b4dc75125a3195d7a8406f9884951b4.jpg

poza003.thumb.jpg.fd63abff8e69b40a310747eca504e737.jpg

Poza004.thumb.jpg.3442431488b437883ac96099a68d1fd1.jpg

ongg.jpg.2f925889a9bb54f29d3f919bb9980570.jpg

UN4.jpg.84500624e04da476611ca40d453c96f0.jpg

reb3.thumb.jpg.21e7a8625c022235e7c64360be99ccf9.jpg

mil8.thumb.jpg.485e6178a80ff2fde521ea6c0a98a52c.jpg

  • Like 1
Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 89
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

 

Din pacate, si ISIS prefera acest model si, ca urmare, sunt deja anchete in curs pentru a se verifica in ce mod au ajuns atatea Toyote noi-noute in mainile teroristilor...

 

Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

 

Doar ca discutie.....

Una din aia cu 10-12 Talibani vreau si eu.......banuiti cu totii unde i-am ruga frumos sa mearga la colindat cu putina intarziere.....

 

Acum realistic, pt ca motoare de 4000cc.

alea 78 cu locuri si volan unde trebuie - vin doar autoturism?alte posibilitati ?

cele cu bena si 5 locuri -pt talibani- cum sunt incadrate? N1?....

frumoase fiare.

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

 

LC71 si LC76 vin obligatoriu autoturism.

 

LC78 si 79 (DC si SC) vin obligatoriu autoutilitara N1. Alta varianta nu exista.

 

Acuma, LC78 se face cu 6 locuri (banchete normale) sau cu 13 locuri (3 in fata si 10 in spate, banchete pe lateral).

 

Se importa doar LC78 in versiunea cu 13 locuri insa nu se pot omologa decat cele 3 locuri din fata (asa zic colegii nemti).

 

La cumparare, clientul primeste si banchete din spate insa demontate. Se pun usor la loc, e vorba de cateva suruburi insa, devreme ce masina e omologata la 3 locuri, macar teoretic nu ai cum sa umbli cu mai mult de 3 oameni in masina. In varianta de 13 locuri, oricum, nu se mai pot conduce cu permis categoria B, chiar si daca ar fi omologata.

 

Do, logic, toate masinile vin cu volan pe stanga. Se poate si cu volan pe dreapta, daca se cere, au exportat asa pentru UK.

Editat de matteo_tgv
Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

 

Din pacate, si ISIS prefera acest model si, ca urmare, sunt deja anchete in curs pentru a se verifica in ce mod au ajuns atatea Toyote noi-noute in mainile teroristilor...

 

 

Si Toyota a raspuns : "Sunt Euro 6 !"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

 

Banuiesc ca se livreaza cu COC , altfel nu se poate inmatricula in Europa !?

Recunosc ca mi s-a atins o coarda sensibila...ce model este acela din prima coloana a 2-a masina ...? Mai este una asemanatoare dar cu portbagaj deasupra ,ultima din primul rand ..

Nu radeti de mine dar cu atatea modele chiar nu am de unde sa stiu...cunosc doar modelul 70 si 73..

 

Cruise control este ca optiune ?

RAV 4 Model Luxury 2018.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

 

@ubu - simpatica gluma :)

 

@emanoeladrian - nu, nu se livreaza cu COC. Firmele partenere pe care le reprezint (Tom's Fahrzeugtechnik si Black Label Trade) cumpara masinile direct de la Toyota, din Japonia, in versiunile non-Euro. Apoi, in Germania, echipeaza masinile cu cele necesare omologarii la Euro 6. Apoi le trec prin, sa-i zicem asa, RAR-ul german care le verifica si le emite documente de Euro 6. Cu acelea, ei inmatriculeaza masinile in Germania. Din acel punct, ele pot fi vandute si inmatriculate in orice tara UE, fiind vorba de o simpla transcriere intra-comunitara.

 

Nu-mi dau seama de care masina vorbesti, poate nu mi se afiseaza la fel pe monitor.

 

Insa, ca sa recunosti modelul, iti descriu asa:

 

71 - modelul scurt in 3 usi, autoturism, 5 locuri omologate

76 - modelul in 5 usi, autoturism, 5 locuri omologate (dar e de 6 sau chiar de 10 in unele echipari)

78 - modelul cel mai lung (Troop Carrier sau, alintat, Troopy), 3 usi, autoutilitara, omologate 3 locuri (ea are 13 dar omologheaza doar 3, se livreaza si restul banchetelor dar demontate, se pot pune la loc usor dar nu e conform cu legea...)

79 SC - pick-up simpla cabina, 2 usi, 3 locuri, bena lunga, autoutilitara

79 DC - pick-up cu cabina dubla, 6 locuri (5 pe omologare), 4 usi, bena mai scurta, autoutilitara

 

Cruise control, da, se regaseste pe unele dar nu pe toate. Daca te hotarasti, da de stire si iti selectam una cu cruise control.

 

Toate au aer conditionat in standard!

Editat de matteo_tgv
Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

 

Da, deci este modelul 76 in 5 usi varianta pe motorina care ma-ar interesa. Cutia manual in 6 viteze, Cruise Control disponibil ? Varianta N1 in 5/6 locuri indisponibila probabil !?

 

Astept, inainte de a ma hotara si comanda, sa vad o prima masina inmatriculata in RO si sa ma asigur ca RAR-ul Roman accepta omologarea nemtilor si inexistenta COC-ului.

 

Multumesc pentru informatiile furnizate.

Editat de emanoeladrian
RAV 4 Model Luxury 2018.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

 

Salut,

 

toate au DOAR cutii manuale in 5 viteze. Au fost gandite ca masini pentru medii dure, de aceea. Caroseria 76 e omologata doar ca autoturism. Daca vrei N1, ar trebui sa te uiti spre 78 (Troopy) sau 79 (DC e cea in 4 usi).

 

Cele pe motorina sunt cam cu 15.000 Euro mai scumpe decat cele pe benzina. Toate 76 si 78 au cate 2 rezervoare a cate 90 litri fiecare (cica nu prea sunt benzinarii prin desert). Eu, cand mi-oi lua una pentru mine personal, o sa iau un pe benzina, o sa-i scot rezervorul din spate si o sa-i pun acolo un rezervor toroidal de GPL si, astfel, o sa merg semnificativ mai ieftin decat cu orice LC diesel. In plus benzinarul este si mai simplu el dar si mai simplu de intretinut decat un diesel si porneste instant pe orice fel de friguri. In Rusia si tarile nordice prefera benzinarele clientii, cica.

 

Iata lista cu o parte din stocul actual, gasesti acolo ce iti doresti: https://home.mobile.de/TOMSFAHRZEUGTECHNIKMARKTBIBART#ses_243387476

 

Aditional, ar mai costa 1000 Euro livrarea in Romania (dar poti opta si sa ti-o preiei tu direct de la ei, daca vrei) si inca 1500 Euro ca sa ai agarantie in Romania (desi, sincer, tancurile astea nu prea vad cum sa pice in garantie si nici multi ani dupa).

 

Ca sa recunosti mai usor ce e fiecare, precizez codurile initiale:

 

HZJ - 4.2 diesel aspirat

VDJ - 4.5 diesel turbo intercooler, V8

GRJ - 4.0 benzina V6 (vine cu 272 cai, fuge ca la curse!)

FZJ - 4.5 benzina, 6 cilindri in linie (dar nu vad vreuna in stoc acum)

 

Am vazut, in vara, una 76 cu numere de Bucuresti circuland prin Buftea. Nu stiu de unde a luat-o, probabil tot de la ei. Eu, desi negociem de anul trecut, am contractat abia acum cu ei deci, fiind la inceput, nu pot sa-ti arat una inmatriculata. Iti spun, insa, SIGUR, ca se inmatriculeaza. Este foarte simplu: masina se inmatriculeaza intai in Germania si apoi ti se vinde tie si, deci, nu ai probleme cu ea. Sau, pune-o asa: te duci si cumperi din Germania un VW Golf I care a fost inmatriculat acolo. Ala e o vechtiura non-Euro. O poti inmatricula in RO fara probleme. De astea ce sa mai zicem :) Daca nu ma crezi, este foarte simplu sa pui o intrebare la RAR sau la politie si fa-le precizarea ca vrei sa cumperi o masina care DEJA este inmatriculata in Germania. Asta daca intentia ta de achizitie e una reala :)

Editat de matteo_tgv
Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

 

Referitor la Cruise Control/Tempomat, chiar si pe masinile care nu il au din fabrica, el se poate instala in Germania, inainte de livrare, pentru un cost suplimentar.

Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

 

Evident. Toyota Romania nu vinde ea aceste modele si nici nu cred ca ar vrea. Astea sunt masini robuste si simple care nu stau prin service si nu dezvolta complicatii costisitoare precum modelele alea ce se vand in Europa, cu toate articulatiile firave si pline de electronica. Seria LC 70 sunt masini fara fitze si fara slabiciuni.

 

Eu iti garantez ca nu vei avea nici o problema tehnica cu o astfel de masina nici in garantie, nici ani buni dupa. Sunt tancuri. Schimbi uleiul si filtrele la timp, placutzele de frana cand se uzeaza si cam atat, altceva n-ai ce sa-i faci niste, probabil, sute de mii de km. Prin Africa si prin orientul mijlociu are cineva timp sa stea de ele sa le bibileasca? In multe cazuri, aia nici nu schimba uleiul, cel mult mai completeaza din cand in cand :))))

 

Astea sunt masini construite pentru omor extrem si abuz maxim. De aia nu sunt rentabile pentru Toyota pe piata UE unde orice producator doreste masini care sa vina cat mai des in service (castig pe piese si manopera), mai ales dupa ce ies din garantie si nu vor nici sa tinem masinile multi ani, vor sa genereze consumatorii vanzari de masini noi cat mai des (cred eu ca, in acest sens, exista si o intelegere subterana a principalilor jucatori din piata mondiala). Si vor masini cat mai complicate, pe care sa nu le poata repara si intretine orice Nea Caisa in curte sau vreun service independent.

 

LC70 e simpla, foarte simpla, oricine o intretine si o repara (asta extrem de tarziu, cand va pica ceva, vreo bucsa, vreun amortizor, ceva), nu are senzori si senzorasi si tot felul de calculatoare si circuite electronice si nush' ce softuri proprietare de neinteles si care pica in draci. E cum se faceau odata masinile, asta e smecheria, altfel nu aveau ce cauta astea in situatii emergente :)

 

Dar, desigur, ai garantie si in Romania daca achizitionezi si aceasta optiune (pentru ca este o optiune asigurarea garantiei in Romania, prin unitati service partenere). Costul optiunii de garantie in Romania este de 1500 Euro. Daca, teoretic, ai avea vreo problema de garantie, remedierea se va face intr-o unitate service partenera din Romania, cu piesele furnizate prompt de firma germana (ei sunt si importatori de piese si repere pentru Seria 70, de 25 de ani deja, si au stocuri permanente de piese). Dar tare sunt curios daca va apela cineva vreodata la garantie pentru masinile astea :)

Editat de matteo_tgv
Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

 

Evident. Toyota Romania nu vinde ea aceste modele si nici nu cred ca ar vrea. Astea sunt masini robuste si simple care nu stau prin service si nu dezvolta complicatii costisitoare precum modelele alea ce se vand in Europa, cu toate articulatiile firave si pline de electronica. Seria LC 70 sunt masini fara fitze si fara slabiciuni.

 

Eu iti garantez ca nu vei avea nici o problema tehnica cu o astfel de masina nici in garantie, nici ani buni dupa. Sunt tancuri. Schimbi uleiul si filtrele la timp, placutzele de frana cand se uzeaza si cam atat, altceva n-ai ce sa-i faci niste, probabil, sute de mii de km. Prin Africa si prin orientul mijlociu are cineva timp sa stea de ele sa le bibileasca? In multe cazuri, aia nici nu schimba uleiul, cel mult mai completeaza din cand in cand :))))

 

Astea sunt masini construite pentru omor extrem si abuz maxim. De aia nu sunt rentabile pentru Toyota pe piata UE unde orice producator doreste masini care sa vina cat mai des in service (castig pe piese si manopera), mai ales dupa ce ies din garantie si nu vor nici sa tinem masinile multi ani, vor sa genereze consumatorii vanzari de masini noi cat mai des (cred eu ca, in acest sens, exista si o intelegere subterana a principalilor jucatori din piata mondiala). Si vor masini cat mai complicate, pe care sa nu le poata repara si intretine orice Nea Caisa in curte sau vreun service independent.

 

LC70 e simpla, foarte simpla, oricine o intretine si o repara (asta extrem de tarziu, cand va pica ceva, vreo bucsa, vreun amortizor, ceva), nu are senzori si senzorasi si tot felul de calculatoare si circuite electronice si nush' ce softuri proprietare de neinteles si care pica in draci. E cum se faceau odata masinile, asta e smecheria, altfel nu aveau ce cauta astea in situatii emergente :)

 

Dar, desigur, ai garantie si in Romania daca achizitionezi si aceasta optiune (pentru ca este o optiune asigurarea garantiei in Romania, prin unitati service partenere). Costul optiunii de garantie in Romania este de 1500 Euro. Daca, teoretic, ai avea vreo problema de garantie, remedierea se va face intr-o unitate service partenera din Romania, cu piesele furnizate prompt de firma germana (ei sunt si importatori de piese si repere pentru Seria 70, de 25 de ani deja, si au stocuri permanente de piese). Dar tare sunt curios daca va apela cineva vreodata la garantie pentru masinile astea :)

 

Salut,

 

E foarte interesant ceea ce ne-ai prezentat dar as avea si eu cateva neclaritati:

1. s-a inmatriculat vreo masina in Romania in conditiile descrise in posturile anteriore in Romania?

2. masinile ca sa corespunda Normei de Poluare Euro 6(indiferent de litera din coada pentru poluare B, D) au montate o tehnologie SCR ? Se foloseste Ad-Blue?

3. ce acte dovedesc ca masina este euro 6? Rar-ul te pune sa faci test de echivalare ca la masinile americane?

 

Multumesc pentru info.

EX-NISSAN :tk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

 

Masina nu este chiar fara electronica...hai sa nu o mai aburim. Un DPF Euro 6 are nevoie de un computer de management al motorului, senzori,unitati de citire..etc. Nu discuti cu oameni fara cunostiinte tehnice pe aici..asa ca ai grija !

Da-ne si noua niste exemple de unitati service partenere, cateva exemple in Bucuresti si daca exista in tara.

Pe mine unul ma convingi mai greu, eu repar si semnez avioane bune de zbor si stiu ca nu exista lucru nou la care sa nu fie o posibilitate de defect..chiar din fabrica. Acum de exemplu sunt in Hamburg pe aeroportul fabricii Airbus din Finkenwerder. Avioane noi iesite din fabrica si dupa primul zbor se schimba motorul sau nu stiu ce senzori de prin sistemul pneumatic sau senzori de proximitate de pe jambele trenului. Toate fiind noi.

 

Deci posibilitate exista de defectiune, este bine sa stim ca are cine si cu ce sa o repare daca se strica .

Editat de emanoeladrian
  • Like 1
RAV 4 Model Luxury 2018.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

 

Acu' serios, mi se pare un pic naiv sa crezi ca Toyota nu vrea sa vanda masinile in Europa ca-s prea bune dar ca nu stiu ce firma shunteaza traseul oficial si pe nu stiu ce filiera face abracadabra si iaca masinile-s acilea... Chiar vizualizez cum responsabilii de international/Europa/Asia/Africa isi frang manutele si isi musca buzele privind neputinciosi cum masinile se teleporteaza dintr-o parte in alta a globului.

 

Cine lucreaza in vanzari stie ce inseamna target, identificare de nisa, tracking, formal vs informal.

 

In rest masinile-s faine, spor la treaba si bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

 

@gedaci:

 

1. Intre timp am intrebat la ei. Cica, da, sunt cateva, putine, cumparate pentru Romania in ultimii cativa ani si inmatriculate aici. In toate cazurile, au fost in prealabil inmatriculate in Germania, ca nu fie probleme la RAR cu lipsa COC-ului (pentru cei care nu stiu ce e asta, este Certificatul de Conformitate cerut de UE, o birocratie). La nemti se poate face omologare si fara COC, daca masinile corespund normelor si echiparilor necesare, atunci cand sunt verificate de TUV. Cu aia se inmatriculeaza in Germania si apoi, ca urmare, se pot reinmatricula in orice alt stat UE, ca Euro 6. Nu este omologare de tip ci se fac omologari individuale, fiecare masina in parte trece prin procedura de verificare in TUV.

 

2. La motorizarile diesel, da, exista toate cele mentionate de tine, altfel nici n-au cum sa le aduca la Euro 6. La motoarele pe benzina, norma Euro 6 se poate obtine doar din adaugarea convertoarelor catalitice (catalizatoare) si optimizare ECU. Oricum, din standard, motoarele lor pe benzina, desi nu sunt declarate ca Euro, sunt, tehnic/pe noxe, extrem de aproape de Euro 6. In plus, dupa optimizarea ECU pentru Euro 6, partea interesanta este ca versiunile GRJ (4.0 litri V6, benzina) ajung la 272 cai!!! Eu am un LC VZJ95 benzinar, tot V6 dar mai mic (3.4 litri), care are 180 de cai si deja este racheta. Abia astept sa-mi iau un GRJ78 care, clar, e chiar mult mai racheta decat VZJ95 si in care, clar, voi avea mult mai mult spatiu pentru camperizare decat am avut in VZJ95 (caci, da, am facut-o si pe asta si sunt pasionat de asta:

).

 

3. Masina vine cu brif de Germania, in care este Euro 6, se dau si documentele de omologare de la TUV, ca Euro 6. Ce alte acte ar mai trebui??? Vine o masina omologata si inmatriculata Euro 6, dintr-un alt stat UE. Cred ca ne invartim, la modul complicat, in jurul unui lucru care este extrem de simplu. Masinile astea sunt omologate Euro 6 pentru ca sunt convertite pe bune la Euro 6 si inmatriculate, ca Euro 6, intr-un alt stat UE de unde ele doar se transcriu, de pe Germania pe Romania.

 

Cu placere :)

Editat de matteo_tgv
Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

 

Usor, ca m-ati bagat in foc incrucisat. Va raspund pe rand, imediat! :uameni

Editat de matteo_tgv
Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

 

@emanoeladrian:

 

Da, clar, in ultimii 25 de ani nu s-a fabricat nici o masina complet fara electronica, nici macar cele pentru Africa, de la nici o marca. Totusi, comparativ cu orice se vinde astazi in UE, cantitatea de electronica este MINIMALA. Nu avem 20.000 de senzori si senzorasi, calculatoare si alte minuni, la fiecare chestie. De exemplu, la Skoda mea Octavia 1.9 TDI din 2009 am calculator chiar si la blocul de lumini, daca poti sa crezi asa ceva. Mi-a picat (se mai aprindea doar un far, pe faza lunga) si a trebuit sa-l cumpar: 400 Euro, man (penca' nu am avut incredere in dezmembrari, fiind un ansamblu electronic, deci foarte supus pieirii). Cica tot 5-6 ani o sa ma tina si asta nou, deja e aproape pe acolo, ma pregatesc. Plus muuulte, foarte multe alte probleme (mai am, din grupul ala, si un VW Sharan din 2002 care, al naibii, are si ala ceva electronica dar nicidecum asa de multa si nu am avut absolut nici o problema cu el desi are vreo 60.000 km si 7 ani in plus).

 

Este cert si ca, la motorizarile diesel, adaugarea de DPF cere, concomitent, si un addendum de electronica. Dar este doar electronica aferenta DPF-ului, restul e ca din fabrica, la minim (oarecum exceptie facand VDJ-urile care, oricum, sunt semnificativ mai electronizate din fabrica, ele fiind cerute de pietze cu mare capacitate de cumparare, deci si cu fitze, precum Australia si Emiratele Arabe). De aceea, aprecierea mea este ca solutia ideala este versiunea GRJ (4.0 benzina, V6) care nu cere, pentru Euro 6, decat catalizatoare si optimizare ECU. In plus, daca il pui pe GPL, mai mergi si ieftin iar butelia GPL toroidala de exterior se poate instala dedesubt, in sasiu, deci spatiul interior nu va fi afectat (de exemplu, cum am facut eu la a mea VZJ95, doar ca astea au deja 2 rezervoare de cate 90 litri penca', cica, e cam greu cu benzinariile prin desert, deci se scoate unul din ele, in locul lui instalezi toroidala pt GPL, si nu mai sunt eforturile pe care le-am avut eu, o sa intelegi perfect ce spun daca parcurgi tot topicul: https://forum.club4x4.ro/showthread.php?96979-Pohta-ce-am-pohtit-Toyota-Land-Cruiser-J9-3-4-V6-)/page9). Pune si intretinerea simpla si ieftina a motorului pe benzina si, ce sa zic, e win-win.

 

Referitor la unitatile de service partenere, ele vor fi specificate pe site-ul romanesc care acum este in lucru (http://www.landcruiser70.ro -- ii dam drumul la gata saptamana viitoare, cel mai probabil; acum se chinuie programatorul cu tema, cica e foarte complicata, am ales-o eu, necunoscatorul in calculatoreala --- trebuie sa intelegi ca distributia asta este chiar la inceput acum in Romania, la modul sustinut, sa zicem; si, ca la orice inceput, lucrurile se mai consolideaza si din mers; daca ai sau ai avut vreodata o afacere a ta, intelegi perfect ce spun). Pentru inceput, vor fi cate unul la cateva judete si unul in Bucuresti, asta e cert. Problema e ca nu poti da asa ceva pe mana unui service inainte sa duci macar un om de acolo la specializare. Mecanica generala e aceeasi, desigur, dar fiecare masina din lumea asta are si unele mici aspecte particulare. In plus, discutiile, in multe cazuri, sunt in curs de desfasurare inca si, astfel, cred ca ar fi prematur sa actionez la un impuls precum cel pe care incerci sa mi-l impui tu. Nu e nevoie sa fii asa categoric, sa incerci sa ma faci praf asa finutz :) Chair n-ai de ce. Daca tu chiar vrei si iti si permiti o masina din asta, nimic nu te poate opri sa o iei, poti merge direct in Germania si sa o iei de acolo, fara sa ma mai mitraliezi pe mine. Sunt un tip foarte rabdator si receptiv dar, totusi, imi lasi, cumva, impresia ca nu esti un potential client real ci, poate, esti doar cineva care are ceva timp liber in plus si care, din curiozitate sau din placerea de a face un pic de val, dreseaza o insistenta incercare de punere in dificultate a cuiva care se straduieste sa aduca ceva in plus pe destul de inghetatele noastre plaiuri. Sper sa ma insel! :)

 

Referitor la partea cu avioanele, inteleg pefect ce spui, am trait sa vad exemple dar, totusi, sa nu comparam complexitatea si partile in miscare ale unui airliner cu o masina. E cu totul altceva. Eu cred in ce stiu eu, tu crezi in ce stii tu. Desi, pe mult mai "comestibile" alte clase de aeronave decat tine, eu, pe langa ca le repar si le fac intretinerea cu mana mea, le mai si zbor. Sunt instructor pe o clasa AUN (parapante) si pe o clasa ULM (motodeltaplane), de multi ani deja, plus simplu pilot pe avioane usoare si paramotoare, in curand si pe girocoptere, inca nu mi-am facut toate orele pentru examen (iar aici vreau sa devin tot instructor, in cativa ani). Mai fac si geci de aviatie, posibil chiar sa porti una din creatiile mele, cine stie (http://www.pilotshop.ro/Imbracaminte/Geci/barbati/Windfire_Aviation_Supply_Romania)...

 

Asta sunt eu, cateva mici mostre:

 

 

https://www.dcnews.ro/lipsa-cunostintelor-de-geometrie-gresit-interpretate-cauza-erorilor-in-gasirea-epavei-avionului_415147.html

 

https://www.libertatea.ro/stiri/stiri-interne/incredibil-un-pilot-explica-misterul-coordonatelor-gps-au-avut-pozitia-in-fata-si-nu-au-stiut-sa-o-citeasca-979208

 

http://www.aviatiamagazin.com/headline/de-ce-au-ajuns-salvatorii-atat-de-tarziu-la-epava-avionului-prabusit-in-apuseni/

 

 

Si... mai am... multe :) Am facut mentiunile astea doar ca sa intelegi ca, atunci cand ma bagi la avioane, sunt chiar in elementul meu :grin:

 

Revenind la masini, oricate intrebari complicate ai avea pentru mine, trebuie sa recunosti ca un LC70 chiar face cu ochiul tare de tot si nu numai tie :D

Editat de matteo_tgv
Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

 

@u2_2:

 

Daca Toyota ar fi vrut sa vanda masinile astea in UE si SUA, le-ar fi pus, foarte simplu, chiar ei, motoarele Euro 6 (ca pe actualele J15 si J20) si le-ar fi infipt tare fain in piata. Sincer, eu unul chiar nu vad alta explicatie...

 

Activitatea acestor mici firme germane care le importa, din Japonia, cu manta, ca la biliard, pana in Germania, convertindu-le si la Euro 6 pentru insertia in UE, este ceva infim, neglijabil, pentru Toyota. Ce fac ei nu genereaza efecte semnificative in segmentul target al pietei Toyota si, ca atare, aceste frumoase stradanii "pionieresti" sunt cumva tolerate, trecute cu vederea, pentru simplul motiv ca nu-i produc concernului nici un rau sau prejudiciu efectiv. Cert, trebuie sa observam ca astea nu sunt masini appealing pentru marea masa a consumatorilor.

 

Ele sunt doar masini pentru "microbisti", ultra-profesionisti si cunoscatori iar aceia (adica noi) sunt(em) foarte putini. Din cauza asta, ei (noi) nu intra(m) in calculele si in marile strategii de consumer marketing ale nici unui producator de nivelul acesta, pentru ca sunt(em) tare putini si, mai mult, foarte putini isi si permit sa cumpere asa ceva, voila. Dar, totusi, suntem si noi, cumva, lasati sa ne satisfacem pasiunea, atatia cati putem. Pe-asta am pus-o la persoana intaia plural pentru ca si eu imi voi lua una din asta :B

 

"Cine lucreaza in vanzari stie ce inseamna target, identificare de nisa, tracking, formal vs informal." --- ai perfecta dreptate! La asta nu m-am gandit... Ma faci sa ma intreb daca nu cumva eu sunt,astfel, si eu, nenea nobody din Romania, o mica si naiva rotita dintr-un sistem mult mai mare :) As vrea eu! :dr2

 

Da, asa este, masinile sunt tare faine si iti multumesc pentru urari! Cu stima!

Editat de matteo_tgv
Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

 

 

....un LC70 chiar face cu ochiul tare de tot si NU numai tie :D

 

Am rectificat eu grava ta eroare de dactilografiere, așa, ca lucrurile să fie clar înțelese despre cine, ce, cum și, mai ales, când..,.:cr3

  • Like 1

AJUNGE!

Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

 

@ pmstancu: sar'na! :g

Editat de matteo_tgv
Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

 

@ pmstancu: sar'na! :g

Rămâi dator cu o ofertă beton pentru un Troopie.....

AJUNGE!

Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

 

Cand esti pregatit de achizitie, vedem atunci tot ce se poate face. Decizia nu e la mine dar, totusi, pot sa-i rog frumos, poate iese ceva :)

Editat de matteo_tgv
Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

 

@Matteo Fa te rog o corectare la modelul GRJ 4.0 puterea este 227 PS si nu 272 asa cum ai scris.

Se pare ca, colegul u2_2 are perfecta dreptate , a intuit perfect, in link-ul de mai jos este oferta unui dealer autorizat Toyota din Germania care vinde modelul GRJ 76 si ofera garantia Toyota Europa :

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=266477388&cn=DE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&gn=21129%2C+Finkenwerder%2C+Hamburg&isSearchRequest=true&ll=53.515527%2C9.851406300000008&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=19&pageNumber=6&rd=200&scopeId=C&sfmr=false&searchId=a009f44d-4dc6-c146-b183-41e0b8c50703

 

Din cate vad in pozele dealerului Dello (aproape de Hamburg...poate ii fac o vizita zilele astea) pregatirea masinilor pe dedesubt este precara..fara terosonare si ma intreb daca fara terosonarea masinilor livrate in Europa oficial, modelele aduse neoficial nu vor suferi coroziuni accelerate din cauza iernii si a tratamentelor impotriva inghetului de pe sosele..in speta sarea.!?

 

E din ce in ce mai bine !

Editat de emanoeladrian
RAV 4 Model Luxury 2018.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Actuala Land Cruier Seria 70, acum cu Euro 6 si disponibila in Romania

 

 

3. Masina vine cu brif de Germania, in care este Euro 6, se dau si documentele de omologare de la TUV, ca Euro 6. Ce alte acte ar mai trebui??? Vine o masina omologata si inmatriculata Euro 6, dintr-un alt stat UE. Cred ca ne invartim, la modul complicat, in jurul unui lucru care este extrem de simplu. Masinile astea sunt omologate Euro 6 pentru ca sunt convertite pe bune la Euro 6 si inmatriculate, ca Euro 6, intr-un alt stat UE de unde ele doar se transcriu, de pe Germania pe Romania.

 

 

Te salut !

 

Acum 8 ani cand am fost in Germania pentru a doua si ultima oara sa-mi iau 4x4 (caci acolo era paradisul masinilor :doh:), gasisem un Mitsubishi Pajero MK3, SWB si .... si ... Euro 4. Vorbim de anul 2011. Vanzatorul de buna credinta mi-a dat toate actele masinii, le-am fotografiat si trimis la o cunostinta pe care o aveam la RAR pe vremea aia. Dupa 10 minute ma suna si-mi spune sa stau linistit cu masina, ca masina ii apare pe CALCULATORUL lor (ala de are ultimul cuvant de spus, calculatorul Domnului Mantuitor) euro 3. Diferenta de taxa de inmatriculare (asa era atunci) era absolut enorma, asa ca am lasat-o balta. Ulterior, un amic si-a luat un turism care apare in actele nemtilor cu norma Euro 4, si aici Euro 3 si a mutat-o la vecinii din Bulgaristan. Suna foarte bine ceea ce am citit pana acum, dar pana sa iau vreo decizie vreau sa vad una inmatriculata aici in Romania cu norma Euro 6.

 

PS. Nici eu nu am scapat de minunile RAR-ului, care este atotputernic. Iveco Romania ii comunica in scris, prin dealer ca un anume IVECO Daily 2.8 este EURO 3, RAR-ul nu si nu ca este EURO 2 si nu poate sa faca detarare. Am stat 2 luni cu masina pe bara, pana cand intr-un final au scris in carte Euro 3 si au detarat-o. Dupa multe hartii, dovezi in privinta seriei ECU, a injectoarelor....si NERVI + BANI PIERDUTI.

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare