Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Sfaturi achizitie Toyota 4Runner

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Sfaturi achizitie Toyota 4Runner

    Salutare,

    De ceva timp cochetez cu ideea de a achizitiona o o masina cu putina eletronica si care sa poata face fata in teren accidentat diverselor situtii pentru care in mod normal a fost construita.
    Mi-am dorit un Land Rover Defender dar preturile au explodat mai ceva ca un popcorn prin urmare m-am uiat la fratii mai mici si dupa ce am vazut cateva exemplare de Discovery care curgeau mai ceva ca stropitoarea lui bunica sau erau mancate de rugina ca putei analiza viteaza in mers prin podea, m-am uitat in curtea celor de la Toyota.
    Dupa ceva timp in care am rasfoit anunturile de vanzari m-am oprit asupra modelului 4Runner, sincer sa fiu se incadreaza in buget.
    Va spun din start ca am o problema cu masinile ce au volan pe partea dreapta, din principiu nu vreau sa cumpar asa ceva, am observat ca la acest model marea majoritate sunt cu volan pe partea gresita.
    Ca sa trec la subiect, am vazut cateva exemplare pe benzina 3L, ce parere aveti de acest motor, ce hibe are, la ce ar trebui sa fiu atent.
    Am citit tot ce este scris pe aici despre 4runner dar destl de putine postari despre motorul pe benzina.
    Am citit ca motorul diesel 2.5 nu este recomandat, cel de 3 litri diesel este laudat,am inteles ca sunt probleme cu grupul fata la acest model.

    M-am gandit ca aici as putea primi cele mai multe recomandari deoarece cu sufletul as vrea un Land Rover dar ratiunea imi spune Toyota.

    Multumesc
    Ionel

    http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
    Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

  • #2
    Toyota o vrei ca a doua masina? sau singura.
    Banuiesc ca sti consumul la cele pe benzina.E un runner pe olx din Pitesti care se vede ok, afara cele pe benzina sunt mai scumpe decat la noi, iar la caroserie nu prea ai parte de rugina.
    Al meu e motor de 2,5 diesel , dar tu o sa te plictisesti daca nu ai rabdare si timp cu el, toti te imping din spate.

    Comentariu


    • #3
      Masina va fi folosita doar in weekenduri si iesiri in natura dar pe drumuri neamenajate (forestiere). O sa parcurga distante relativ scurte, 150 max 300 Km (dus/intors)
      Cea din Pitesti imi place dar inainte de toate ma intereseaa cum este acest motor de 3L benzina, consumul ...probabil ca este in jur de 14 - 15 in afara si cu 50% mai mult in padure daca o abuzezi.
      http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
      Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

      Comentariu


      • #4
        La subiectul Toyota Runner nu prea iti raspunde nimeni pe forum , nu sunt ca cei de la LandRover. Motoarele nu au cum sa fie proaste pentru ca americanii le folosesc si cu cauciucuri cu balonaj mare , iar preturile sunt destul de maricele la acest model. Cel din Pitesti inainte de revelion a scazut pretul pana la 2000euro fiindca nu mai vroia sa plateasca impozitul pe 2020, avantajul e ca are cutie manuala. Pentru ca la cutiile automate racitorul de ulei este incorporat in radiator si obtureaza iesirea de jos, iar motoarele se supraincalzesc ( inclusiv pe sosea). La cele japoneze nu este vas de expansiune si multi nu stiu cum sa aeriseasca corect, pentru ca radiatorul de habitaclu este mai sus decat radiatorul.https://www.youtube.com/watch?v=D7dHF5Tc-ug
        Problema majora e ca nu prea gasesti mecanici care sa stie care e treaba cu japonezele, tu trebuie sa te documentezi si sa ii inveti, de ex in Arad sunt doar 2 runner - uri in tot judetul
        runner primul model pe benzina cu motor foarte reusit https://www.subito.it/auto/toyota-4-...-324753297.htm dar mai scumpe si fara pic de rugina si nu are nimeni ca tine in Bucurresti, il bagi istoric si te plimbi in buricul targului
        Ultima editare de BogdanIlon; 14.feb.2020, 19:21.

        Comentariu


        • #5
          a sa nu uit daca te hotarasti la runner prima data sa te urci in la volan, nu e facut pentru cei inalti , pozitia scaunului e ca intr-o masina sport cu fundul pe podea, au facut-o pentru japonezi, oricum am si un Land Rover, cand merg geamurile din fata nu merg cele din spate si viceversa, cand se aprind becurile de la coborare in panta cand se sting, nu am reusit sa le rezolv, pe cand la toyota totul e functional 5 geamuri electrice perfect functionale, oricum cel de la portbagaj e misto

          Comentariu


          • #6
            Din ce am rasfoit pe aici am inteles ca toyota de la Pitesti a avut ceva probleme cu cutia de viteza, geamurile electrice spate nu mai functioneaza si usa spate cu tot cu geam este nefunctionala.
            Nu stiu cum se descurca in off road, faptul ca nu are diferential blocabil ma cam pune pe ganduri, in rest masina arata bine.
            Ultima editare de soferman; 14.feb.2020, 22:31.
            http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
            Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

            Comentariu


            • #7
              Generatia a 2 a e fara diferential central, trage spatele si cuplezi 4x4 din cutia de transfer( maneta ca si schimbatorul) , pe maneta ai 2H, 4H si 4L, nimic nu e la buton, totul e mecanic. Pe puntea spate ai LSD.
              A 3a generatie dupa 96 nu stiu daca au sau nu au diferential central.

              Comentariu


              • #8
                https://www.youtube.com/watch?v=q_ExxF3-UTA a 2a generatie , cutie manuala plus cutie de trensfer manuala si motor pe benzina 3.0

                Comentariu


                • #9
                  Postat în original de BogdanIlon Vezi post
                  Generatia a 2 a e fara diferential central, trage spatele si cuplezi 4x4 din cutia de transfer( maneta ca si schimbatorul) , pe maneta ai 2H, 4H si 4L, nimic nu e la buton, totul e mecanic...
                  4x4 ofera 50% pe fiecare punte, nu? Ceea ce fac si masinile care au 4x4 auto, cu posibilitate de blocare diferential central, la blocarea acestuia, sau ma insel?

                  Comentariu


                  • #10
                    Ai inteles perfect, doar ca ai greisit cand ai scris"4x4 auto" trebuia 4x4 permanent cu blocare de diferential central. Runner generatia 2 din 89 pana in 95 sunt cu tractiune doar spate si cand cuplezi pe 4H ai 50% pe fiecare punte dar trebuie sa il actionezi tu manual ca si G claas w460 cele pana in 91, ca si ARO, ca si IMS ca si orice 4x4 de prima generatie ( la toate trag doar spatele).
                    Avantaj mai ai ca la toyota runner ai LSD (diferential autoblocant) pe spate , adica cand patineaza o roata automat iti intra si a 2 a.
                    Daca te intereseaza cutie automata mai stiu despre ele dar nu prea multe si nu din proprie experienta, pentru ca nu am gasit si mecanici care sa ma poata ajuta. La cutiile automate in interior cutia de transfer are 2 variante https://www.cargurus.com/Cars/1995-T...ureId=41172824 si https://www.ebay.com/itm/TOYOTA-SURF...-/323501070445 .
                    In SUA s-au vandut cu cutie automata dar fara 4x4 http://www.hongliyangzhi.com/toyota/toyota-4runner-1995
                    In principiu piese second gasesti multe pentru ca e la fel ca si toyota surf, si sunt multe la dezmembrari inclusiv de pe Anglia
                    Ultima editare de BogdanIlon; 16.feb.2020, 18:13.

                    Comentariu


                    • #11
                      Am fost si am vazut masina din Pitesti si mentionez urmatoarele:
                      PLUSURI:
                      - interior in conditii foarte bune pentru varsta masinii
                      - bara fat ade off road
                      - alarma
                      - masina a fost vopsita dar nu profesional dar arata binisor

                      MINUSURI
                      - din pacate cand am ajuns nu mai avea baterie
                      - am inteles ca ar avea o problema la carbunii de la electromotor
                      - avea 2 martori aprinsi (motor si frana de mana care era coborata)
                      - toba de esapament gaurita si foarte ruginita
                      - la praguri a fost data cu o vopsea contra ruginii dar nu arata prea bine
                      - anvelope cu profil ok dar vechi, prezentau crapaturi.
                      http://range-rover-vogue.blogspot.ro/
                      Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp

                      Comentariu

                      Procesare...
                      X