Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Informatie ... urmasul lui LC 120

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Re: Informatie ... urmasul lui LC 120

    Postat în original de tdanys
    wolf unde ai gasit poza....adica ce zice articolul sau stirea respectiva...?
    tare mi ca e o poza cu varianta chineza a toyota aia de copiaza tot ce misca si are roti...
    oricum pana nu e ceva oficial la cate variante de land cruiser se fabrica nu o sa stim nimic sigur pt europa
    e un site de autospy... nici aia nu o dau ca sigura, arata ca porcu'.
    The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500
    4x4MANIA is where we are !!!
    “ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

    Comentariu


    • #17
      Re: Informatie ... urmasul lui LC 120

      Noutati:

      http://jalopnik.com/5358796/2010-toyota ... w-lexus-lx

      Adica are inca sasiu separat si punte spate rigida
      http://www.offroadtranssylvania.ro

      Comentariu


      • #18
        Re: Informatie ... urmasul lui LC 120


        mai ca imi parea rau ca am comandat varianta actuala, cand am vazut exteriorul....dar cand am citit despre sistemele electronice care o sa fie pe noul model m-am linistit....e ceva gen disco3 cu selectie in functie de teren....in fine poate electronica asta multa o sa fie doar pe anumite echipari....si sa speram ca o sa ramana fiabilitatea.
        in rest cum spuneam exteriorul mie imi place...
        isuzu trooper, lada niva,defender TD5, defender Td4, ZIL 131, LC 120

        Comentariu


        • #19
          Re: Informatie ... urmasul lui LC 120

          arata bine :)
          Shake N' Bake !!!

          Comentariu


          • #20
            Re: Informatie ... urmasul lui LC 120

            http://www.promotor.ro/noutati-auto-mas ... deoclipuri
            isuzu trooper, lada niva,defender TD5, defender Td4, ZIL 131, LC 120

            Comentariu


            • #21
              Re: Informatie ... urmasul lui LC 120

              Se pasteaza sasiul dar se trece la suspensie independenta spate , am inteles eu bine ???
              http://bestwinch.ro/14-exemplu-de-montaj
              Trolii Kingone
              Trolii BestWinch

              Comentariu


              • #22
                Re: Informatie ... urmasul lui LC 120

                De aratat arata bine, ce sa ne tot cacam pe noi, merge destul de mult pe linia V8.
                Stiti cumva ce motorizari, alte detalii?
                Sper ca nu aiba exagerat de multa electronica.
                Oricum va fi o masina pe care o vom tot vedea de acum incolo mult si bine.
                Bogdan,
                Facebook: Suzuki Restore

                Comentariu


                • #23
                  Re: Informatie ... urmasul lui LC 120

                  Postat în original de Farfarello
                  De aratat arata bine, ce sa ne tot cacam pe noi, merge destul de mult pe linia V8.
                  Stiti cumva ce motorizari, alte detalii?
                  Sper ca nu aiba exagerat de multa electronica.
                  Oricum va fi o masina pe care o vom tot vedea de acum incolo mult si bine.
                  n-ai fost chiar atent la articol.....te-a furat imaginea si nu ai citit ce scrie sub poze....
                  electronica va fi la loc de cinste din pacate....cum mai spus am vazut ceva gen disco...la capitolul asta pacat...vedem mai multe detalii spre sf anului cand o sa apara la vanzare si acum dupa ce se inchide salonul.
                  isuzu trooper, lada niva,defender TD5, defender Td4, ZIL 131, LC 120

                  Comentariu


                  • #24
                    Re: Informatie ... urmasul lui LC 120

                    Care va sa zica, e oficial:
                    I) PRINCIPALELE NOUTATI:

                    EXTERIOR
                    • Design exterior unic, cu un aspect placut si dinamic
                    • Land Cruiser 150 este cu 45 mm mai lung ?i cu 10 mm mai lat decât Land Cruiser 120
                    • Eficien?a aerodinamic? a crescut(Cd= 0,35) cu scopul de a îmbun?t??i economia de combustibil si de a reduce impactul asupra mediului.
                    • Oglinzile exterioare dispun de semnalizatoare incluse
                    • Farurile cu xenon adaptative
                    • Jante 18”
                    • Stergatoarele de parbriz dispun de senzor de ploaie
                    • Sistemul de iluminare dispune de senzor de aprindere automat? a farurilor
                    • U?a a cincea dispune de deschidere separat? luneta

                    INTERIOR
                    • Plansa de bord a fost redesenata, iar atentia acordata detaliilor se pastreaza la acelasi nivel inalt de calitate. Consola central? robust? dar rafinat? faciliteaz? accesul la comenzile sistemului de naviga?ie ?i la cele ale sistemului audio.
                    • Sistemul audio premium JBL, de 605 W dispune de 17 incinte acustice
                    • Sistemul de climatizare complet automat poate controla în mod independent trei zone.
                    • Accesul la cel de-al treilea rând de locuri se face extrem de facil, prin simpla manevrare a unui levier ce permite glisarea celui de-al doilea rând de locuri. Acestea revin în pozi?ia ini?ial? extrem de simplu. Pasagerii celui de-al treilea rând de locuri beneficiaza acum de un spa?iu mai generos pentru picioare (50mm suplimentari la nivelul genunchilor)
                    • Un DVD cu ecran de 9" drop down de înalt? calitate ?i sunet surround este disponibil pentru pasagerii de pe al doilea si al treilea rand
                    • Nou sistem de navigatie cu HDD (hard disk drive)
                    • Sistemul Smart Entry & Start
                    • Tetierele fa?? active


                    MOTORIZARE
                    • S-a pastrat aceeasi motorizare Diesel 3.0l D-4D 173 CP dar a fost redus consumul de carburant (ex. pentru LC 150, cutie automata: consumul combinat este de 8.1l/100 km, nivelul emisiilor CO2 este de 214 g/km)

                    DINAMICA
                    • Rigiditatea sasiului a crescut cu 11% fata de LC 120
                    • Suspensie tip Kinetic (KDSS) ce utilizeaza presiunea hidraulica in sistemul de stabilizare (acelasi sistem ca cel de pe LC V8)
                    • Noua suspensia pneumatica tip AVS
                    • Împreun?, aceste schimb?ri au crescut semnificativ dinamica ma?inii, oferind îmbun?t??iri semnificative în privin?a manevrabilit??ii, stabilit??ii ?i confortului.

                    TEHNOLOGIA 4x4,
                    • Sistem Crawl Control- cu 5 viteze de deplasare (spre deosebire de 3 viteze prezente pe LC V8)
                    • Multi Terrain ABS (acelasi sistem ca si pe LC V8)
                    • Multi Terrain Monitor- prin intermediul imaginilor furnizate pe monitor de camere de luat vederi plasate în exteriorul vehiculului, soferului are o vedere de ansamblu a drumului, permi?ând p?strarea trasei alese ?i evitarea poten?ialelor pericole,. Prin simpla ap?sare a comutatorului multifunc?ional plasat pe volan, soferul va avea o imagine complet? asupra zonei în care se afla.
                    • Multi Terrain Select- sistem ce permite abordarea oricarui tip de drum cu unul dintre cele patru moduri de condus – ‘Noroi & nisip’, ‘Suprafa?? instabil?’, ‘Denivel?ri’ sau ‘Bolovani’. Accelera?ia ?i sistemele de frânare ?i de control al trac?iunii sunt controlate automat pentru a asigura un maximum de trac?iune ?i control al vehiculului.
                    • Sistem monitorizare pozitie roti fata - în timpul deplas?rii în teren accidentat este dificil? evaluarea precis? a pozi?iei ?i a unghiului de bracaj al ro?ilor. Ecranul Multi-Info al noului Land Cruiser afi?eaz? pozi?ia ro?ilor fa??. Când Selectorul Multi-Terrain este utilizat, pe ecran este afi?at? trasa de deplasare.
                    • Comutatator selectare mod 4x4 (Hi-Lo)
                    • Diferential spate blocabil electric
                    • Directie asistata hidraulic variabila (VFC)- pe teren accidentat, la viteze mici (parcare), creste gradul de asistare al directiei; la viteze mari gradul de rigiditate creste odata cu viteza.

                    NIVELURI DE ECHIPARE / CULORI
                    • Exista 2 variante de echipare: Executive si Luxury. În cadrul nivelului de echipare Luxury am introdus Luxury AVS astfel incat sa putem raspunde mai bine nevoilor clientilor de top.
                    • Gama de culori a fost revizuita in intregime (detalii in lista de specificatii). Exista posibilitatea (DESTUL DE MARE) sa existe diferente intre culorile din „Prezentare Land Cruiser 150” si culorile de pe masina. Ne dorim ca in maxim 2 saptamani sa intrati in posesia selectorului de culori pentru 2010.
                    • Exista doua variante de culori interior, pentru fiecare nivel de echipare: beige (00) si gri (10), pentru Executive, beige (00) si gri (11), pentru Luxury

                    II) CONDITII DE COMERCIALIZARE:
                    • Land Cruiser 150 va fi disponibil pentru comenzi incepand cu 29 septembrie 2009
                    • Primele masini vor ajunge in tara la jumatatea lunii decembrie. Stocul de masini este si va ramane mic.

                    III) PROMOVARE & TRAINING
                    • Pagina web a acestui model de pe site-ul www.toyota.ro va fi realizata in partea a 2a a lunii octombrie 2009
                    • Brosura Land Cruiser 150 va fi produsa in luna noiembrie 2009
                    • Cursul de produs se va livra in prima jum?tate a lunii decembrie
                    • Fisierul de prezentare dedicat LC150 va fi disponibil pana in data de 30.09.2009, pe ftp.toyota.ro folosind urmatorul cont de acces:

                    Comentariu

                    Procesare...
                    X