Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Toyota Land Cruiser KDJ120L by Watcher

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Toyota Land Cruiser KDJ120L by Watcher

    A venit Land Cruiser ul 120 despre care ziceam acu ceva vreme.
    E vorba despre modelul de 3 litri, diesel, fara perne de aer, fara blocant spate.

    Primii pasi, care mi-au fost la indemana au fost:
    - Snorkel Safari (GTC) - plasa e de la GTC - misto idee
    - Anvelope MT KUMHO Road Venture KL71 - camskill . Dimensiunea e maximul (testat) la momentul asta" 265/70/17 - 32" (sunt mai mari ca simexurile de pe patrol :-) )

    Ce urmeaza: troliu, suspensii cu lift si praguri adevarate.
    Suspensii era sa am deja, dar pe fata aveau decat medium duty, si intentionez sa pun si bara la un moment dat, asa ca mai astept urmatorul transport :-(

    Prima impresie, dupa o iesire care i s-a potrivit de minune, este ca masina e perfecta pentru urcari, cei 170 de cai combinati cu greutatea sub 2 tone facand-o sa urce foarte relaxa(n)t

    Sunt curios cum se descurca anvelopele astea in noroi calumea...





  • #2
    Re: KDJ120L by Watcher

    .... .....Grija mare la copaci..sau exista CASCO?
    ONE LIFE. LIVE IT ! Pajero V 6

    Comentariu


    • #3
      Re: KDJ120L by Watcher

      Casco este, dar mai mult ne bazam pe grija :-)
      Asta la LC, ca la patrol ma chinui sa gasesc un casco civilizat (care sa imi acopere daunele totale si atat)
      ca daca se produc mici indoituri nu le repar...

      Comentariu


      • #4
        Re: KDJ120L by Watcher

        felicitari ! ai facut o alegere buna !
        • LJ 7O

        Comentariu


        • #5
          Re: KDJ120L by Watcher

          Sal,

          Iti recomand un set de distatiere la roti . Rotile vor fi mai in exterior , iti vor proteja caroseria si in cazul in care o mai inalti vei mai avea un plus de stabilitate.

          Misto masina .

          P.s Cum sunt cauciucurile pe asfalt?
          Shake N' Bake !!!

          Comentariu


          • #6
            Re: KDJ120L by Watcher

            Pe asfalt uscat anvelopele nu dau nici o bataie de cap. Adica, la mersul meu nu am simtit o diferenta fata de H/T uri.
            Sigur ca da eu nu depasesc 130-140 pe autostrada nici cu avensisul cu sportrac-uri, asa ca poate nu sunt un exemplu bun :-)

            Esential mi se pare ca nu fac zgomot dar ca au gaurile dintre crampoane suficient de mari...

            Despre distantiere: am facut teste si cele de 3 cm nu intra cu rotile astea. Maxim la momentul asta ar incapea o flansa de 1 cm (fara prezoane) - incercam.
            Cand om inalta-o mai incercam si flansele de 3 :-)

            Comentariu


            • #7
              Re: KDJ120L by Watcher

              grija mare pe sosea umeda ca nu mai razbesc senzorii sa tina masina pe drum
              ce presiune au?

              Comentariu


              • #8
                Re: KDJ120L by Watcher

                Pe sticker zice 2.0 fata spate, asa am bagat.

                Comentariu


                • #9
                  Re: KDJ120L by Watcher

                  Postat în original de watcher
                  Pe sticker zice 2.0 fata spate, asa am bagat.
                  si nu mai lasi nimic? 1,8 sosea si 1,4 in teren

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: KDJ120L by Watcher

                    Pai pe sosea merge bine de tot asa, in teren o sa mai las da de data asta mi-a fost lene.
                    adevarul e ca la 2.0 rotile fac ceva 'burta' ...

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: KDJ120L by Watcher

                      Decat flanse , nu e mai simplu cu un set de jante cu -10 sau -16 ?
                      O bara si niste scuturi, dar mai ales scuturile sunt urgent necesare si in rest masina e super.
                      La cat mai multi km , fara opriri in Pitstop!
                      Fliper -KDJ 90 cu peste 200 de caluti

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: KDJ120L by Watcher

                        Janta standard are +45 (am decis noi pe threadul cu 'sfaturi achizitie') .
                        Asa ca -10 e de fapt o modificare a ETului cu 55!

                        Noi am testat cu janta standard, 265/70/17 (32) si flanse de 30, deci in practica +15 si lovea.

                        Vezi aici testele...

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: KDJ120L by Watcher

                          I-ai cu +35 sau +30 si ai rezovat.
                          Daca se poate fara flanse, numai din jenti, e cel mai bine
                          Fliper -KDJ 90 cu peste 200 de caluti

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: KDJ120L by Watcher

                            Va zic cu parere de rau degeaba incecati jante mai negative . La dim. de cauciuc ce si-a pus min ET +20 altfel atinge cand vireaza. Noi am incercat exact cu aceeasi dim de cauciuc de la -55 mm ,-35,-25, 0 +15 si nu murgeau
                            0747967945
                            kiss.zoltan@offroadmania.ro
                            Nebun de masini , off-road, natura, noroi, putere, aer proaspat

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: KDJ120L by Watcher

                              De cand nu am mai scris aici dl Land Cruiser a primit troliu Superwinch de la ursu, montat cu mare arta la GTC, si suspensie TJM din Australia, tot prin GTC. Liftul de la suspensie trebuia sa fie vreo 4 cm, dar e cam 6-7.
                              Totodata marele maestru Calinvas m-a ajutat cu scripeti pt troliu si compresor, iar eu i-am mai luat sufe si ocheti cum am si la nissan, dinalea de constructii.

                              Care va sa zica, in prezent masina este dotata astfel:
                              - KDJ120L - 3L, 170CP
                              - Anvelope Kumho MT KL71 de 32 inchi (265/70/17) puse pe jantele standard
                              - Snorkel Safari
                              - Troliu Superwinch de 9000, cu plasma
                              - Suspensie TJM "+4cm" cu heavy duty pe fata si medium pe spate. Liftul e de vreo 6...
                              - Sufa de pom, sufa de 8m, ocheti de 4t, ocheti de 6t, compresor, 2 scripeti.

                              Am incercat din nou sa punem flanse, sa vedem ce ET putem crea, dar la dimensiunea asta de anvelopa, flansa de 3 (adica un et de +15) e prea mare inca (rotile ating la viraj maxim pe interiorul barii fata). Se pare ca +25 e maximul care ar incapea cu 32uri si bara standard...
                              As putea face o carpeala si sa pun pe spate flanse de 3cm si mai vedem ce facem pe fatza...

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X