Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Toyota Land Cruiser KDJ120L by Watcher


watcher

Postări Recomandate

A venit Land Cruiser ul 120 despre care ziceam acu ceva vreme.

E vorba despre modelul de 3 litri, diesel, fara perne de aer, fara blocant spate.

 

Primii pasi, care mi-au fost la indemana au fost:

- Snorkel Safari (GTC) - plasa e de la GTC - misto idee

- Anvelope MT KUMHO Road Venture KL71 - camskill . Dimensiunea e maximul (testat) la momentul asta" 265/70/17 - 32" (sunt mai mari ca simexurile de pe patrol :-) )

 

Ce urmeaza: troliu, suspensii cu lift si praguri adevarate.

Suspensii era sa am deja, dar pe fata aveau decat medium duty, si intentionez sa pun si bara la un moment dat, asa ca mai astept urmatorul transport :-(

 

Prima impresie, dupa o iesire care i s-a potrivit de minune, este ca masina e perfecta pentru urcari, cei 170 de cai combinati cu greutatea sub 2 tone facand-o sa urce foarte relaxa(n)t

 

Sunt curios cum se descurca anvelopele astea in noroi calumea...

 

http://watcherromano.files.wordpress.com/2009/06/web-kdj120-by-wcr.jpg

http://watcherromano.files.wordpress.com/2009/06/web-kdj-fun.jpg

http://watcherromano.files.wordpress.com/2009/06/web-safari-snorkel.jpg

http://watcherromano.files.wordpress.com/2009/06/kdj-tight-spot.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 53
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Re: KDJ120L by Watcher

 

Casco este, dar mai mult ne bazam pe grija :-)

Asta la LC, ca la patrol ma chinui sa gasesc un casco civilizat (care sa imi acopere daunele totale si atat)

ca daca se produc mici indoituri nu le repar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: KDJ120L by Watcher

 

Sal,

 

Iti recomand un set de distatiere la roti . Rotile vor fi mai in exterior , iti vor proteja caroseria si in cazul in care o mai inalti vei mai avea un plus de stabilitate.

 

Misto masina :h5 .

 

P.s Cum sunt cauciucurile pe asfalt?

Shake N' Bake !!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: KDJ120L by Watcher

 

Pe asfalt uscat anvelopele nu dau nici o bataie de cap. Adica, la mersul meu nu am simtit o diferenta fata de H/T uri.

Sigur ca da eu nu depasesc 130-140 pe autostrada nici cu avensisul cu sportrac-uri, asa ca poate nu sunt un exemplu bun :-)

 

Esential mi se pare ca nu fac zgomot dar ca au gaurile dintre crampoane suficient de mari...

 

Despre distantiere: am facut teste si cele de 3 cm nu intra cu rotile astea. Maxim la momentul asta ar incapea o flansa de 1 cm (fara prezoane) - incercam.

Cand om inalta-o mai incercam si flansele de 3 :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: KDJ120L by Watcher

 

Decat flanse , nu e mai simplu cu un set de jante cu -10 sau -16 ?

O bara si niste scuturi, dar mai ales scuturile sunt urgent necesare si in rest masina e super.

La cat mai multi km , fara opriri in Pitstop!

Fliper -KDJ 90 cu peste 200 de caluti:old
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: KDJ120L by Watcher

 

Janta standard are +45 (am decis noi pe threadul cu 'sfaturi achizitie') .

Asa ca -10 e de fapt o modificare a ETului cu 55!

 

Noi am testat cu janta standard, 265/70/17 (32) si flanse de 30, deci in practica +15 si lovea.

 

Vezi aici testele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: KDJ120L by Watcher

 

I-ai cu +35 sau +30 si ai rezovat.

Daca se poate fara flanse, numai din jenti, e cel mai bine

Fliper -KDJ 90 cu peste 200 de caluti:old
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: KDJ120L by Watcher

 

Va zic cu parere de rau degeaba incecati jante mai negative . La dim. de cauciuc ce si-a pus min ET +20 altfel atinge cand vireaza. Noi am incercat exact cu aceeasi dim de cauciuc de la -55 mm ,-35,-25, 0 +15 si nu murgeau

0747967945

kiss.zoltan@offroadmania.ro

Nebun de masini , off-road, natura, noroi, putere, aer proaspat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 luni mai târziu...

Re: KDJ120L by Watcher

 

De cand nu am mai scris aici dl Land Cruiser a primit troliu Superwinch de la ursu, montat cu mare arta la GTC, si suspensie TJM din Australia, tot prin GTC. Liftul de la suspensie trebuia sa fie vreo 4 cm, dar e cam 6-7.

Totodata marele maestru Calinvas m-a ajutat cu scripeti pt troliu si compresor, iar eu i-am mai luat sufe si ocheti cum am si la nissan, dinalea de constructii.

 

Care va sa zica, in prezent masina este dotata astfel:

- KDJ120L - 3L, 170CP

- Anvelope Kumho MT KL71 de 32 inchi (265/70/17) puse pe jantele standard

- Snorkel Safari

- Troliu Superwinch de 9000, cu plasma

- Suspensie TJM "+4cm" cu heavy duty pe fata si medium pe spate. Liftul e de vreo 6...

- Sufa de pom, sufa de 8m, ocheti de 4t, ocheti de 6t, compresor, 2 scripeti.

 

Am incercat din nou sa punem flanse, sa vedem ce ET putem crea, dar la dimensiunea asta de anvelopa, flansa de 3 (adica un et de +15) e prea mare inca (rotile ating la viraj maxim pe interiorul barii fata). Se pare ca +25 e maximul care ar incapea cu 32uri si bara standard...

As putea face o carpeala si sa pun pe spate flanse de 3cm si mai vedem ce facem pe fatza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: KDJ120L by Watcher

 

Salut ,

 

Tare proiectul.

 

Daca ai vre-o idee de scuturi pt 120 sa-mi spui si mie .

 

Ma gandesc la flanse ... se mai pot subtia in grosime la strung , nu ar merge ?

 

Daca ai posteaza niste poze cu troliul montat in bara

 

Calinvas

http://bestwinch.ro/14-exemplu-de-montaj

Trolii Kingone

Trolii BestWinch

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: KDJ120L by Watcher

 

Scuturi are si a luat Johnhelot de la Pick-up,cred,am gasit ulterior si inportatorul direct cu fratele google.....unele facute din tabla de 3-4,undeva prin Rusia parca,la pret super,au rezistat eroic la el,vorbiti cu el ca le are de un an deja si sigur va da detalii......

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: KDJ120L by Watcher

 

Calin: am, o sa pun cat de repede le editez, ca am facut o iesire pana pe varul Leaota cu masina avand troliul pus deja.

Scuturi: eu stiam de niste scuturi de la ASFIR dar am sa ma documentez.

In catalog pickup nu observasem scuturi, o sa intreb sa vedem ce si cum si va tin la curent..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: KDJ120L by Watcher

 

La Asfir citeva mii E (pe la 2000),la astia ,undeva la acelasi pret in lei :banana

Vezi numele la john ca este si importator,undeva in HR si sunt si mai ieftine,cauti cu google.... :h5 :hi

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: KDJ120L by Watcher

 

Deci pana la urma stiu te-ai plictisit de PATROL , cum e cu TOYOTA , il face pe PATROL :grin:

tel 0763325967

 

Club Sportiv x3m

Valcea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: KDJ120L by Watcher

 

Calin: am, o sa pun cat de repede le editez, ca am facut o iesire pana pe varul Leaota cu masina avand troliul pus deja.

Scuturi: eu stiam de niste scuturi de la ASFIR dar am sa ma documentez.

In catalog pickup nu observasem scuturi, o sa intreb sa vedem ce si cum si va tin la curent..

 

Aici ati intrebat?

http://www.enginehouse.eu/scuturi_pentr ... iteze.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: KDJ120L by Watcher

 

Astea sunt......eu am vazut etichetele alea rosii cind au venit,dar jur ca nu mai stiu ce scria pe ele.......sunt poze cu ele la john,din cauza asta insistam..... :grin:

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: KDJ120L by Watcher

 

GPScule, nu m-am plictisit de patrol, eu tot cu el ma dau si cum am sa il scot din service am sa va povestesc niste upgradeurie pe care i le-am adus.

Masina asta e a lu' tata si mi-a dat voie sa imi fac de cap cu prepararea.

Ce are smeker fata de patrol in opinia mea

- 4x4 permanent cu torsen: daca faci urcari in care nu ridici nici o roata de pe sol, torsenul va trimite mai mult cuplu la puntea spate, care are mai multa aderenta.

- raportul cai / kg e dublu fata de patrolul meu (170/1900 vs 110/2500) - urca mult mai usor

 

Ce are mai smeker patrolul, in opinia mea

- punte pe fata in loc de mcpherson

- totul e HD 'din standard'

- are loc de modificari fara (prea multe) probleme - vezi cat m-am chinuit cu testele pt flanse si roti mai mari la LC, desi motorul le-ar duce fara probleme...

- mult mai putine plastice care se rup, mult mai usor de dat jos plasticele de pe patrol si sa ramana masina la o forma acceptabila.

- BLOCANT spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: KDJ120L by Watcher

 

Scuturile Asfir pentru motor si pentru cutia de viteze- transfer costa 600 euro amandoua si cantaresc 23 (12+11) kg cu tot cu sistemul de fixare.

Sunt din dural de 6 mm grosime.

GTC Auto: service 4x4 / accesorii off-road

GTC auto SHOP: magazin online de accesorii 4x4

 

www.gtcauto.ro / www.shop.gtcauto.ro / www.gtcmotorsport.ro

razvancirap@gtcauto.ro / 0723.541.851

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare