Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Sfat verificari achizitie Land Cruiser fabricat 2007


iurie

Postări Recomandate

Salut,

 

Intentionez sa achizitionez un Land Cruiser fabricatie 2007 (datorita minunatei taxe) pe firma, deci cu factura. Poate stiti masini la vanzare cu factura, orice informatie in acest sens imi e de folos.

 

Am citit pe forum toate posturile legate de modelul 120, totusi as avea nevoie de cateva sfaturi legate de verificarile pe care ar trebui sa le fac legat de masina pentru a nu fi nevoit sa bag bani suplimentari dupa. Prefer chiar sa investesc niste bani in verificari, decat sa am surprize mari in urmatorii 2-3 ani.

De masina am nevoie pentru niste masuratori GPS in Apuseni si Obcinele Bucovinei pe coclauri, nu doar pe drumuri forestiere si m-am orientat catre Toyota Land Cruiser deorece fiind din Bucuresti este ceva distanta pana la off-road si nici nu trebuie ceva extrem sau de competitie.

 

Am gasit momentan doar doua masini la care se asigura factura, una in varianta simpla cu diferential blocabil la 100.000 km si una in varianta VIP la 160.000 km, ambele cu schimbator manual, la acelasi pret. Deci la ce sa ma uit la ele?

 

Multumesc anticipat,

Iurie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat verificari achizitie Land Cruiser fabricat 2007

 

Salutari,

 

si felicitari ptr alegere;nu ai dupa ce probleme sa te uiti daca a fost intretinuta corect si anteriorul proprietar i-a fost "prieten".

Problemele ce ar putea aparea in timp ar fi cele clasice dar nu cred ca la anul acesta de fabricatie le vei regasi prea curand si anume:

-blocarea pistonaselor din etrieri fata daca o noroiesti prea mult.....,ce se poate rezolva cu inlocuirea lor cu unele din inox "hand made" la un atelier de strungarie f. bun(pistonasele originale sunt din aluminiu si oxideaza indiferent ce le-ai face)

-si injectoarele trebuiesc verificate la achizitia masinii ptr. ca au durata de viata mai scurta decat cele clasice ele fiind d4d; cu un tester normal care exista in orice service toyota.Eu am facut asta la gtc si la 260.000 km 2 dintre ele erau cam spre schimbare si bineanteles trebuiau inlocuite toate 4.Media lor de viata fiind undeva la 350k-450k cu combustibilii din Romania.

Personal nu am menajat-o deloc si nu am avut vreo alta problema.

 

Bafta la achizitie! indiferent de dotari este exceptionala!!!:br:h5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat verificari achizitie Land Cruiser fabricat 2007

 

Salutari,

 

si felicitari ptr alegere;nu ai dupa ce probleme sa te uiti daca a fost intretinuta corect si anteriorul proprietar i-a fost "prieten".

Problemele ce ar putea aparea in timp ar fi cele clasice dar nu cred ca la anul acesta de fabricatie le vei regasi prea curand si anume:

-blocarea pistonaselor din etrieri fata daca o noroiesti prea mult.....,ce se poate rezolva cu inlocuirea lor cu unele din inox "hand made" la un atelier de strungarie f. bun(pistonasele originale sunt din aluminiu si oxideaza indiferent ce le-ai face)

-si injectoarele trebuiesc verificate la achizitia masinii ptr. ca au durata de viata mai scurta decat cele clasice ele fiind d4d; cu un tester normal care exista in orice service toyota.Eu am facut asta la gtc si la 260.000 km 2 dintre ele erau cam spre schimbare si bineanteles trebuiau inlocuite toate 4.Media lor de viata fiind undeva la 350k-450k cu combustibilii din Romania.

Personal nu am menajat-o deloc si nu am avut vreo alta problema.

 

Bafta la achizitie! indiferent de dotari este exceptionala!!!:br:h5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat verificari achizitie Land Cruiser fabricat 2007

 

Multumesc. Pare ca nu sunt prea multe de verificat. Alte sfaturi sunt binevenite.

 

Cu toate ca am citit destul pe forum, tot nu m-am lamurit de ce la 120 doar varianta Confort (cea mai ieftina) are posibilitatea blocarii diferentialului spate asa cum rezulta de aici http://www.autovision.ro/usr/preturi/preturi_LC120_5usi_04-12-2007.pdf

 

Pare ca la variantele mai costisitoare rezolva treaba electronica prin sistemul de control al tractiunii - VSC cu A-TRC. Ma poate cineva lamuri avantajele si dezavantajele fiecaruia? Personal sunt adeptul blocarii diferentialului.

 

Si nu inteleg de ce pe varianta mai noua 150 exista si sistemul de control al tractiunii A-TRC dar si posibilitatea blocarii diferentialului spate, ba chiar si a celui central, e drept ca doar pentru varianta de top asa cum se poate vedea la http://www.toyota.ro/Images/LC%20150_tcm420-1051750.pdf

 

E cineva care poate sa ma lamuresaca asupra acestui aspect?

 

Si inteleg ca oricum diferentialul central nu poate fi blocat pe nici una din versiunile de 120.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat verificari achizitie Land Cruiser fabricat 2007

 

Este atat de bine pus la punct sistemul de control al tractiunii incat nu ai nevoie de blocant spate.Bineanteles ca blocantul este mai bun ca si optiune dar in conditii destul de dificile(concurs sau noroaie mari)unde nu cred ca ai ce cauta cu 120-ul.

Sistemul ei de tractiune are capacitatea de a bloca roata care isi pierde aderenta si de a repartiza forta pe celelalte roti si crede-ma ca o face foarte bine.

Sincer ar trebui sa fie ultima problema in alegere cu blocant sau fara nu te va dezamagi niciodata in conditii dificile,NU EXTREME.

Crede-ma ca am incercat-o in cele mai dificile conditii,am indoit ambele praguri,am schimbat ambele bari+overfenderele spate si nu m-a lasat niciodata.De doua ori am suspendat-o pe burta,o situatie in care cel mai bun blocant este troliul in cazul meu tractorul unui padurar:grin:.

Deci ca sa revenim, nu conteaza echiparea pune-i gume ptrivite de preferat AT uri troliu si daca ramai undeva intepenit vin eu sa-ti fac poze si sa:x:2dr:grin:.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat verificari achizitie Land Cruiser fabricat 2007

 

Merci de raspuns, intr-adevar nu mai intereseaza conditiile extreme, iar din postul tau inteleg ca varianta cu sistem de control al tractiunii isi face treaba bine chiar daca nu are autoblocant pe spate.

 

Poti sa-mi spui daca sistemul de control al tractiunii este prezent pe varianta confort (cea ieftina)? Din postul tau nu inteleg daca si varianta confort are acest sistem, sau daca chiar daca nu-l are, faptul ca are blocant pe spate compenseaza lipsa sistemului asta electronic.

 

La care versiune te referi in post: 120 confort, executive sau luxury(VIP)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat verificari achizitie Land Cruiser fabricat 2007

 

salut

am condus de curand un 120 varianta mai scumpa (fara blocant spate) si am ramas impresionat .

poate sa-mi spuna careva unde se gaseste butonul de blocare a dif spate la varianta mai eftina? multumesc:tk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat verificari achizitie Land Cruiser fabricat 2007

 

Iurie , inteleg ca pentru masuratorile alea GPS o sa cam intri pe coclauri si pe munti, atunci parerea mea e ca 120-ul nu e cea mai potrivita optiune , poate un Hilux ar fi mai potrivit scopului declarat !?

In ceeace priveste afirmatiile lui "jungle jump" referitor la fiabilitate e foarte discutabil , injectoarele in multe din cazuri nu ating nici 100.000 km si sunt destui care plang din cauza asta, da un search cu probleme LC 120 si o sa intelegi. Nu pot spune ca vorbesc din experienta dar pana m-am decis sa cumpar J10 am periat toate informatiile posibile despre LC 120.

 

Succes in gasirea celei mai bune solutii si sa o stapanesti sanatos !

RAV 4 Model Luxury 2018.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat verificari achizitie Land Cruiser fabricat 2007

 

HI HI @jungle jump , acum am vazut postarea ta. Pana acum (adica la etatea mea :old) nu am vazut pistonase etrier din aluminiu la Toyota. Sincer nu am vazut la nici-o masina dar poate nu stiu eu. Am vazut din carbon, ceramica etc dar nu din aluminiu. Problema etrierilor la Lc 120 a fost pana in 2005. Din acest an au fost aduse ceva modificari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat verificari achizitie Land Cruiser fabricat 2007

 

@emonoladrian: am vazut si eu anunutul. Ma uit oricum nu doar pe autovit dar si pe alte site-uri. E suficient sa-mi spuneti sa ma uit pe un site fara link daca in felul acesta incalcam regulile, avand in vedere ca administratorul vad ca e foarte atent.

 

Legat de J10, problema cea mai mare se pune cu noua taxa. Anul trecut as fi putut sa ma gandesc la orice masina. Din 2012 insa legiuitorii ne cam obliga sa ne uitam doar la masini din 2007. De regula nu se justifica sa dai pe taxa in plus cateva mii bune de euro pe o masina veche, dar probabil ca sunt si cateva exceptii in care pretul masinii vechi este micsorat semnificativ, doar pentru a permite cumparatorului sa puna bani de o parte si pentru taxa, care la capacitatile astea cilindrice e aberant de mare pentru un Euro 4 sau Euro 3.

 

Legat de sugestia cu pick-urile, m-am gandit si eu si le iau in continuare in calcul. De altfel ma mai gandesc si la Land Rover Defender. Mi s-a mai sugerat si Nissan Patrol. Mitsubishi Pajero nu mi-a sugerat nimeni. Insa in momentul de fata sunt destul de hotarat pe Land Cruiser fabricat dupa 2007.

 

Am citit si cateva thread-uri in care diversi cereau sfaturi despre ce masini sa-si cumpere pentru diversele lor nevoi, dar nu am gasit nici unul similar nevoilor mele. Daca stiti vre-un topic ce mi-ar fi de folos dati-mi linkuri de pe forum, daca nu exista, atunci as crea un nou topic, dar cer administratorului sa-mi spuna unde ar fi locul cel mai potrivit sa postez.

 

Pentru topicul acesta am inteles ca:

1. e important sa verific injectoarele, probabil mi se va putea spune de catre service care este gradul lor de uzura, sau ma rog, cam dupa cati kilometri ar trebui schimbate injectoarele.

2. Sa verific etrierii pe fata, care cel mai probabil pentru masinile dupa 2007 nu sunt din aluminiu, dar ma rog, e bine sa-i verific.

3. De pe alte thread-uri am inteles ca e bine sa ma uit ca sorbul sa nu fie infundat.

 

Alte verificari necesare?

In caz de probleme viitoare cu injectoarele aveti idee cat costa inlocuirea injectoarelor: piese + manopera?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat verificari achizitie Land Cruiser fabricat 2007

 

Deci ce verificari ar mai fi nevoie la o Toyota Land Cruiser 120 din 2007-2009, in afara de injectoare, etrieri si sorb? Evident o inspectie la un service Toyota. Din cate inteleg in 5 ani si 150.000 km nu cade nimic pe masinile astea.

Editat de iurie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat verificari achizitie Land Cruiser fabricat 2007

 

Tot sapand pe site-uri inteleg ca sunt doua caroserii de LC120 cu 5 usi.

 

- una un pic mai ingusta care este pe modelul cel mai ieftin denumit CONFORT (care are blocant pe distributia spate si roti de 225/70/R17)

 

- una un pic mai lata care este pe modelele Executive si VIP/Luxury (care nu au blocant pe distributia spate dar au sistem activ de control al tractiunii si roti de 265/65/R17)

 

Diferentele intre cele doua sunt destul de mici, dar sunt de 8.5 cm in latime, 4 centimetri in lungime si 1,5 cm in inaltime.

 

Ceva comentarii pe aceasta tema, caci nu am vazut nici o informatie despre acest lucru pe forum, doar niste dificultati in schimbarea unor anvelope pe un LC care cred ca era varianta Confort.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat verificari achizitie Land Cruiser fabricat 2007

 

HI HI @jungle jump , acum am vazut postarea ta. Pana acum (adica la etatea mea :old) nu am vazut pistonase etrier din aluminiu la Toyota. Sincer nu am vazut la nici-o masina dar poate nu stiu eu. Am vazut din carbon, ceramica etc dar nu din aluminiu. Problema etrierilor la Lc 120 a fost pana in 2005. Din acest an au fost aduse ceva modificari.

 

Of!!!; sa fi tinut in mana cand am desfacut pistoanele la a mea de cateva ori, ceva din platina si sa nu-mi fi dat seama? sa fi oxidat etrierii?

Am vandut-o acu cateva luni.Oare mai gasesc proprietarul sa o rascumpar sa pun mana pe comoara?HI HI acu' am vazut postarea ta si ma gandeam ca:"cine n-are batrani sa-si .....,si cine are sa-i ..."

 

Scuze de off topic e vorba doar de 'actiune la reactiune'....:uameni

 

 

Am specificat ca era vorba de 2004 VIP! FANE,FANEE....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat verificari achizitie Land Cruiser fabricat 2007

 

Dupa mine nu e off-topic deloc. Inteleg ca cei care vor sa-si achizitioneze o Toyota mai veche (<2005) e bine sa se uite la etrierii pe fata. Dar si ceilalti ar fi bine sa se uite, ca nu stii niciodata ce face vanzatorul si poate or fi interschimbabili intre modele.

 

Nu de alta, dar probabil ca dat fiind cunoscuta inventivitatea natiei noastre majoritatea thread-urilor de pe forum recomanda aducerea masinilor din strainatate. Insa cu taxa asta aberanta trebuie sa ne reorientam.

 

Zice Borbeli ca cica amana aplicarea, dar ce, asta rezolva problema? Daca chiar se va intampla amanarea aplicarii, rezolvarea va fi doar partiala, in sensul ca cel care va cumpara in 2012 masini mai vechi de 2007 va sti clar ca va ramane cu ea pana va hotara sa o duca la fiare vechi sau sa o dezmembreze. Sigur, vor mai fi cativa care vor mai cumpara, dar din 2013, iar aceeasi problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 ani mai târziu...

Re: Sfat verificari achizitie Land Cruiser fabricat 2007

 

Buna seara,

 

A aparut oportunitatea de a achizitiona o Toyota LC 2005 3.0diesel.

E a unui cunoscut de-al meu.

Ca problema, motorul bubuit din cauza de injectoare.

Motorul a fost schimbat si trecut in acte.

Intrebari: cam la ce bani se invart agregatele astea?

cam ce bube au, unde sa fiu atent?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare