Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Sfat achiiztie Patrol sau LC120

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Sfat achiiztie Patrol sau LC120

    Salut,

    Asa cum am mai scris pe un thread trebuie sa achizitionez cat mai curand o masina 4x4 cu transmisie manuala care sa ne permita sa ajungem din Bucuresti pe coclauri prin Obcinele Bucovinei si prin Apuseni.

    Cum am mai spus sunt destul de hotarat pe Land Cruiser, dar vad ca si varianta si Nissan Patrol. Masina trebuie sa fi fost inmatriculata in Romania dupa 2007 datorita legii acesteia cu taxa, fie ca e sau o sa fie suspendata, asa ca numarul de optiuni se micsoreaza simtitor.

    Legat de Land Cruiser am concluzionat ca sunt 2 variante din punctul meu de vedere:
    LC 120 CONFORT cu diferential blocabil pe spate
    LC 120 EXECUTIVE/LUXURY(VIP) fara diferential pe spate dar cu sistemul A-TRC.

    Varianta CONFORT nu prea e de gasit, e una pe Autovit dar se pare ca e cam praf din discutiile telefonice cu firma de Leasing la care sta in garaj nevanduta de un an dupa o executare silita.

    Varianta EXECUTIVE am gasit mai multe cam la 18-20.000 Euro de la proprietari persoane fizice cu circa 100.000 km sau mai putin, din 2007, 2008 sau 2009, masinile fiind de la primul proprietar.

    La Nissan oferta e extrem de mica si nu inteleg de ce, poate cineva imi da si mie o explicatie.

    Practic am gasit pe Autovit un singur Patrol inmatriculat dupa 2007, care are 3 usi, e fabricat in 2005, cam la 12-13.000 de Euro. Masina a fost adusa din Germania si inmatriculata in Romania in 2008. Masina a fost schimbata pe un Land Rover in noiembrie 2011 si a ajuns la un al treilea proprietar.

    E vorba de un NISSAN PATROL Y61 cu 3 usi facelift/SCURT an 2005, motor 3.0 T.DIESEL-163cp(2.963 cm3 si 120kw), cutie manuala cu 4x2 si 4x4 usor si greu. 136.000km,PE PUNTEA SPATE ARE DIFERENTIAL BLOCABIL LSD!!!!

    Cata vreme cu Nissan-ul nu prea m-am lamurit si habar nu am ce e cu diferentialul asta blocabil LSD, versus sistemul A-TRC de la Toyota apelez la voi sa-mi dati un sfat care achizitie e mai de dorit: Patrolul asta Y61 scurt sau un Land Cruiser 120.

    Ma intereseaza destul de mult o comparatie Toyota Land Cruiser 120 EXECUTIVE an 2007-2009, cca 100.000km sau mai putin, pret 18-20.000 euro, versus NISSAN PATROL Y61 cu 3 usi facelift/SCURT an 2005, 138.000 km, pret 12-13.000 euro.

    Multumesc,

    Iurie

  • #2
    Re: Sfat achiiztie Patrol sau LC120

    Si uite asa ai deschis cutia pandorei ...

    Din punctul meu de vedere singura diferenta la clasa aceasta depinde de gustul fiecaruia. Sunt pe forum posesori de Patrol care au avut Toyota, posesori de Toyota care au schimbat marca cu Patrolul si posesori de Toyota/Patrol care dupa schimbarea marcii au revenit la vechea dragoste.
    Let the show beggin
    ~ Silence is a gift ~
    ~ Learn to value its essence ~

    Comentariu


    • #3
      Re: Sfat achiiztie Patrol sau LC120

      Merci,

      Nu ma refer la Land Cruiser versus Patrol in general ci ma refer strict la Land Cruiser 120 Confort vs Land Cruiser 120 Executive vs Patrol Y61 scurt, masini inmatriculate dupa 2007, cu transmisie manuala, exact ce se poate gasi acum de vanzare, tinand cont sau nu si de diferentele de pret.

      Personal LC120 mi se pare ca nu prea arata cu toate dotarile de pe ea ca o masina pe care sa o bagi pe orice drum de munte fara sa-ti para rau poate de ceva, in vreme ce Patrol Y61 scurt pare ca poti sa-l bagi pe drumuri de munte fara sa-ti para rau.

      Vad ca foarte multi oameni care nu au treaba nici macar cu drumurile forestiere isi iau Land Cruiser 120, pentru siguranta, confort, etc. Nu pare ca acestia si-ar lua Patrol.

      M-am uitat si eu pe cateva poze de pe forum si nu am prea vazut Land Cruiser-ul 120 ajuns pe cocaluri, cu toate ca sunt convins ca ar putea ajunge, dar probabil ca nu ajunge pe acolo caci trebuie sa ai o oarecare fire ca sa bagi o astfel de masina prin sleauri si pe stanci. In schimb am vazut destule poze cu Patrolul ajuns pe cocaluri. Acum e drept ca eu inca nu fac diferenta intre modele Y60, Y61, etc.

      Iurie

      Comentariu


      • #4
        Re: Sfat achiiztie Patrol sau LC120

        Am identificat pana la urma Patrolul cu care fac comparatia.
        A apartinut cuiva de pe forum care l-a pus pe vanzare chiar pe forum la adresa:
        http://forum.club4x4.ro/showthread.p...un-pret-din-Ro
        In nici un an a mai trecut pe la 2 persoane.
        Poate stiti detalii.

        Comentariu


        • #5
          Re: Sfat achiiztie Patrol sau LC120

          Postat în original de iurie Vezi post
          Am identificat pana la urma Patrolul cu care fac comparatia.
          A apartinut cuiva de pe forum care l-a pus pe vanzare chiar pe forum la adresa:
          http://forum.club4x4.ro/showthread.p...un-pret-din-Ro
          In nici un an a mai trecut pe la 2 persoane.
          Poate stiti detalii.
          Si eu ma gandeam ca e tot ala.
          Alpina stie mai multe ca la el a fost.
          Principala diferenta care imi vine in minte acum este puntea fata. Toyota are suspensie independenta iar Nissan-ul are punte rigida. Mai bun in teren dar mai slab pe sosea.
          Depinde si pe unde vrei sa mergi cu masina.
          Daca faci mai mult off-road as inclina catre Nissan.
          Lsd-ul e un diferential cu alunecare limitata. Blocheaza singur dar nu 100%. E mai bun decat un grup deschis dar tot mai bun e un diferential blocabil.
          Daihatsu Feroza, adio pietre la rinichi.

          Comentariu


          • #6
            Re: Sfat achiiztie Patrol sau LC120

            Mai am o neclaritate legata de cutia manuala versus cea automata. Vad ca destul de multa lume prefera cutia automata. Exista vre-un motiv anume pentru 4x4?

            Comentariu

            Procesare...
            X