Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Chip tunning / Remapare LC KDJ 125 motor 3.0 D4D

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Chip tunning / Remapare LC KDJ 125 motor 3.0 D4D

    Salutare ,

    Cum in zile astea am avut ceva mai mult timp liber ma tot gandesc sa ii fac cadou lu TOYO ceva caluti si mai mult cuplu in special la turatii mici .
    Am tot rasfoit topicurile cu LC 120 si nu am gasit un topic dedicat Chip Tunning-ului pentru motoarele noastre ( cod motor 1KD-FTV ) asa ca am deschis eu unul .
    Asa cum am spus si mai sus ma nemultumeste in special lipsa de putere a motorului la turatii mici , ca o paranteza asta vara pe trans-alpina in curbele ac de par cu urcare puternica de abia reusea sa ia viteza al meu 3000 cmc diesel - mai mare rusinea pentru ditamai tractoru' :) , adica pana in 1600-1800 rpm te rogi de ea sa accelereze dupa care revine cat de cat la viata .
    In trecut am mai facut chip tunning dar la motoare de BMW si VAG si intradevar au meritat toti banii , la diesel performantele se cunosc imediat .

    As vrea sa intreb colegii care au facut acest lucru sau care au auzit pe la cunoscuti pareri ,bineinteles pentru modelele LC 120 , sa le expuna aici pe acest topic sa imi fac o parere de ansamblu inainte sa ma apuc de treaba .

    Multumesc
    Samurai G13BA ,Calmini 3" ,LowRange 4.16 : 1 , CENTERForce 2 ,BFG 30" MT
    Toyota KDJ125 1KD-FTV BFG 245/75/17 AT
    Golf 5 1.9TDI STOK

  • #2
    Re: Chip tunning / Remapare LC KDJ 125 motor 3.0 D4D

    Salut! Acum aproximativ 6 ani cand am vrut un LC 120 diesel, am facut un test-drive cu el la reprezentanta Pipera si am intrebat daca se poate mari puterea motorului. Acestia mi-au spus ca exista un power-box care se monteaza ulterior si ofera performante mai bune. Suna la o reprezentanta si intreaba. In acelsi timp trebuie sa te gandesti ca avand 5 trepte de viteza acestea sunt altfel etajate, masina este destul de grea si tuningul de fabrica se adreseza off road-ului.

    Comentariu


    • #3
      Re: Chip tunning / Remapare LC KDJ 125 motor 3.0 D4D

      Salutare si La multi ani !
      Eu am pus un power box pe LC 120 si intr-adevar e o diferenta mare. Dar mai avantajos mi s-ar parea o remapare. Remaparea se face exact pentru motorul tau, pe cind power box-ul are niste reglaje cu care trebuie sa te joci. De exemplu pe power boxul luat de mine ( de la racechip ) am reusit sa gasesc numai 3 trepte de reglaj. In ultima intr-adevar merge intr-un mare fel, dar inconvenientul principal este ca debusoleaza pilotul automat care accelereaza si decelereaza intr-una. Si mi se pare ca accelerarea este violenta. Un alt inconvenient ar fi ca iti arata un consum de 10l/100km, dar real iti ia undeva pe la 12-13. Asta oricum e o buba la Toyota / Lexus, ca nu indica real consumul, dar mi se pare ca, creste marja de minciuna. Una peste alta, daca ar fi sa dau banii din nou, as face o remapare ( bineinteles facuta la cineva care chiar se pricepe ). Plus ca te costa cel mult la fel. Daca treci prin Vaslui vreodata cu al tau Land Cruiser, putem sa montam powerbox-ul pe motorul tau sa observi diferentele.
      Pentru orice alte informatii iti stau la dispozitie.

      Comentariu


      • #4
        Re: Chip tunning / Remapare LC KDJ 125 motor 3.0 D4D

        Suna la0741052788 Bogdan si te lamureste el cum este mai bine eu am facut la el mai multe masini si sant multumit [este din Bucuresti in Militari]
        Membru club GTC Motosport:

        Comentariu

        Procesare...
        X