Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

probleme cu pornirea si se opreste dupa 61 de secunde


jr.

Postări Recomandate

Salut, am o Toyota j12 in atelier care inca nu reusesc sa ii dau de cap, masina porneste foarte greu si fix dupa 61 de secunde se opreste (am cronometrat-o de mai multe ori, si dupa 61 de secunde se opreste),masina nu se tureaza, iar cand am bagat-o pe tester mi-a aratat presiune slaba in rampa, si i-am schimbat injectoarele, electrovalva de la poma de injectie si senzorul de la rampa de presiune, dar fara nici un succes, masina porneste la fel de greu si se opreste dupa 61 de secunde. Tin sa cred ca ar fi o problema de la calculatorul motorului, dar momentan nu dispun de unul ca sa verific. Am pus problema pe forum poate s-a mai intalnit cineva cu aceasta problema si mi-ar ajuta sa o rezolv. Va multumesc si va urez o zi buna
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme cu pornirea si se opreste dupa 61 de secunde

 

Ai verificat sa nu cumva sa fie infundat busonul(aerisirea) rezervorului? In acest caz se creaza depresiune in rezervor si pompa de combustibil nu mai face fata si te lasa fara...

Zic si eu...:old

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme cu pornirea si se opreste dupa 61 de secunde

 

Tizule,

Te-ai inscris pe forum drept "mecanic 4x4 de toyota". Poate ca ar fi cazul sa ne spui tu noua de ce nu porneste masina si nu invers ...Zic si eu ...

 

Intai,

1.Cele 60 de secunde, ai aprins pe bord vreun martor? De exemplu "elicopterul" check engine? Sau vreun semn cu o cheie cu lacatel?

2.Cu ce tester ai diagnosticat masina si ce erori (te rog textual si cu cod daca exista) ai avut?

3.Injectoarele precum si celelalte presupuse piese pe care le-ai pus pe masina esti sigur ca erau functionale?

4.Masina porneste cu vreun fel de fum?

 

Mai departe,

1.Daca ai posibilitatea verifica daca nu iti pierde semnalul cipul din cheie si daca nu ai probleme de IMO.

2.Verifica nivelul de ulei si daca ai presiune de ulei

3.Verifica daca pompa de alimentare functioneaza cum trebuie. Nu doar atunci cand pui contactul (ca atunci e clar ca merge)

4.Verifica daca exista vreo fisura pe traseul de alimentare si in zona injectoarelor, fisura pe unde se pierde carburant

5.Verifica, cablajul si calculatorul masinii

6.Daca schimbi calculatorul cred ca iti va trebui automat ori kitul de pornire ori trebuie inrolata o noua cheie ...

 

Dupa aia ...om mai vedea ...

 

LE:

Sunt unele probleme care se rezolva pe forum. Dar sunt altele la care din pacate nu exista solutii aici, asta ptr ca in momentul ni se pune pe masa un caz, e posibil ca din necunostinta sau din alte motivele "tatal" pacientului sa nu ne expuna corect toate datele problemei, date care ori au fost omise ori au fost gresit expuse, ori cei care incercam sa ajutam nu dam tocmai solutia corecta. In acest caz se recomanda trecerea pragului unui service specializat care chiar stie cu ce sa mananca masina si are mijloacele potrivite de a diagnostica, interpreta si nu in ultimul rand a solutiona tehnic problema avuta. Mai ales in cazurile in care masina e plina de electronica si orice greseala, orice chestie pusa ne- la locul ei ...cauzeaza alte defecte, de multe ori din pacate iremediabile.

 

Suntem vreo 10 mii si ceva de "mecanici" aici, vreo 10 mii de "offroaderi", tot vreo 10 mii "de ce vrei tu" ... asa ca nu te supara daca n-ai primit din prima sfatul salvator...

Editat de Yonutz

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare