Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Feedback anvelope 33" pe LC 120

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Re: Feedback anvelope 33" pe LC 120

    Postat în original de cipri778 Vezi post
    120 ruleaza cu viteza mai mare ca astea mai vechi. Nu e doar greutatea luata in considerare.
    Nu vreau sa fiu rau colegu ... dar credeam ca viteza de deplasare e reglementata prin lege nu prin vechimea motorului. Acum sincer din punctul meu de vedere nu gasesc nimic interesant in a calatori cu viteze de croaziera mai mari de 120 km/h. Ori la viteza asta patrolul se descurca fara probleme.
    Sincer daca o sa imi cumpar unul faptul ca nu intra 15 ma enerveaza. Masinile cu jante mari nu arata bine . Oricum nu vreau sa cumpAr LC120 -ul pentru off road dar ma deranjeaza d.p.d.v vizual janta mare.
    Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
    Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
    Natura si aventura

    Comentariu


    • #17
      Re: Feedback anvelope 33" pe LC 120

      Postat în original de Irod Vezi post
      :Sau ce asa s-a ajuns la Toyota ca nu se mai poate imagina un etrier care sa isi faca treaba pe janta de 15 ? Pai ce pe HDJ 80 nu intra 15 ? Asta de ce au facut-o asa ?
      Mi se pare ca e pe 16.
      Toyota LJ 70
      Transsylvania Off Road Club
      www.helpdani.eu

      Comentariu


      • #18
        Re: Feedback anvelope 33" pe LC 120

        Si Veyron are +2000 kg, inseamna ca ii sunt de ajuns franele Patrolului?
        don't worry, be happy

        Comentariu


        • #19
          Re: Feedback anvelope 33" pe LC 120

          sa vedem cum face patrolul cand iti sare ceva in fata
          sau cand ii dai cateva frane tari pe durate scurte. sau cand tractezi ceva. la toyo, daca pui cu remorca in spate vs fara, distanta de franare nu e mare ca dif. inclsuisv dupa cateva frane consecutive in limita bunului simt.

          Comentariu


          • #20
            Re: Feedback anvelope 33" pe LC 120

            cred ca titlul topicului ar trebui schimbat in " cum sa faci un SUV sa viseze ca e masina de offroad" ?
            Am urmatoarele contra-argumente:

            1 . SUV-urile sunt construite intr-o epoca concurentiala recenta, economisirea fiecarui dolar de fabricatie conta in vanzarea masinii de noua. Epoca Patroalelor sau a G-ului si a Landcruiser-ului e apusa. Se baga bani in navigatii, piele si gadgeturi ce fac sa se simta bine driverul si are mai putina importanta ce bagi dedesubt
            2. Solutiile tehnice de fabricatie a SUV-urilor sunt greu reversibile si adaptabile offroad-ului
            Exemplu ( valabil si pt LC 120)
            - caseta de directie cu cremaliera + bielete directie firave, Conduc de niste sapt un HILUX, periodic i se face caseta de directie praf si bielete si capete de bara schimbam la greu, numai piese de origine , 1500 lei/1 buc bieleta directie. E bine asa? Mai demult pana si masinile cu susp independenta aveau caseta de directie cu bile recirculante, heavy duty ( Gen terrano II etc) , acum s-a renuntat si la aceasta solutie tehnica.
            3. Supensia pe fata nu numai ca era independenta dar ea a devenit ca la autoturisme , MC=Phearson, o bascula firava jos si un amortizor fata luuuung cat o zi de post ... care la intrarea pe ravena se cam indoaie datorita eforului lateral la care e supus. Am avut nenumarate experiente negative cu cereri de inlocuire "la garantie" a amotrizoarelor fata indoite din cauza abuzarii offroad la masini constructiv fabricate pt altceva.
            De planetare, reductoare, cardane, blocante etc... nu mai vorbesc.

            Ca o concluzie "
            1. Cat ai fi de atehnic trebuie sa fii imbecil ca sa crezi ca vreodata un SUV gen LC120 va face vreodata ce stie sa faca in offroad un HDJ , Patrol , G-klasse. Poti incerca dar te va ustura la anus dupa cateva incercari. Cei ce se tot incapataneaza sa faca masini de offroad din asa ceva , de fapt cel mult "inghesuie" niste roti mai mari sub o coaja , dar asta nu inseamna ...masina de offroad !!!
            2. Cat de tehnic si prost as fi , stiu ca pe sosea niciodata un Patrocle , HDJ, G-klasse nu se va tine dupa un LC120 ...dar zau daca ma intereseaza !!! Daca vroiam sa fiu regele soselelor imi cumparam Porsche !!!
            3. SUV-ul nu e nici cal si nici magar , e cumva varianta luxury a unui pick-up comercial , care stim cu totii ca nu sunt masini de offroad ci numai niste masini comerciale 4x4 .


            Scuze pt adresarea directa , celor dispusi sa se supere acum ii rog sa ma contrazica bagand mii si mii de EURO in SuV-uril lor, asa , de ambitie !
            Ultima editare de nissan4x4; 25.feb.2017, 14:38.
            ing. Luigi PIRSU
            www.nissan4x4.ro
            service si tunning NISSAN
            Facebook grup: NISSAN Tehnica4x4

            Comentariu


            • #21
              Re: Feedback anvelope 33" pe LC 120

              Revenind on-topic recomand (re)citirea topicului masinii lui Watcher :
              http://forum.club4x4.ro/showthread.p...itii-pt-LC-120


              Comentariu


              • #22
                Re: Feedback anvelope 33" pe LC 120

                In acel topic watcher e subiectiv, daca urmaresti curgerea anilor ... nu mai este de actualitate , sa nu intoxicam comunitatea cu topicuri expirate temporal si tehnic, please
                ing. Luigi PIRSU
                www.nissan4x4.ro
                service si tunning NISSAN
                Facebook grup: NISSAN Tehnica4x4

                Comentariu


                • #23
                  Re: Feedback anvelope 33" pe LC 120

                  Nici pomeneala !
                  Iar daca e vorba de "intoxicari", atunci hai sa ramanem cu discutia strict sau cat mai aproape de subiect : ANVELOPE PENTRU 120, da ?
                  Sa nu dezbatem aici ce este, ce poate si ce nu poate un SUV etc !

                  E vorba de un 120, da ? Nu vad unde e problema cu atat mai mult cu cat stiu sigur ca Watcher a bagat bine masina aia in off-road !


                  Comentariu


                  • #24
                    Re: Feedback anvelope 33" pe LC 120

                    Confirm ca masina a mers pe unde a mers si Patrolul, cu ceva mai multa atentie dar si cu ceva mai multa usurinta :) (2x raportul cai/kg vs y61 de 2.8)

                    Revenind la roti, cred ca s-a cam spus ce era de spus:
                    a) 33 urile sunt putin probabil sa intre fara o ridicare MAI MARE de 5cm
                    (care e chinuitoare - trebuie oricum lungite bieletele de la bara stabilizatoare, etc)
                    b) masina le invarte usor si franeaza in continuare din alt film fata de patrol :)
                    c) e nefezabil tehnic sa pui anvelope pe 15" si aproape la fel de nefezabil / foarte scump ca sa pui pe 16", deci trebuie sa cauti niste 33uri care merg pe jante de 17.

                    Comentariu

                    Procesare...
                    X