Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

LC120 cu motorul 4.0 benzina, cateva intrebari

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Tegzes
    a răspuns
    Re: LC120 cu motorul 4.0 benzina, cateva intrebari

    OMG

    Lasă un comentariu:


  • matteo_tgv
    a răspuns
    Re: LC120 cu motorul 4.0 benzina, cateva intrebari

    Eu am dus o data o masina la un service pentru schimbul de ulei. Am lasat uleiul si filtrul si am plecat. Apoi am revenit, am luat masina, am plecat acasa. A doua zi am zis sa verific nivelul de ulei de dimineata. Filtrul era schimbat, ca ala se vedea, dar uleiul era tot foarte inchis la culoare. Fiind masina pe benzina, nu a fost loc de dubii.... Trebuie sa recunoastem ca natia noastra contine mult prea multi cacanari...

    Lasă un comentariu:


  • Radu.P
    a răspuns
    Re: LC120 cu motorul 4.0 benzina, cateva intrebari

    Am avut un mecanic din interior ca sursa. Apoi codurile nu au corespuns cu anul de fabricatie si probabil dar nu stiu exact ca nu m-am ocupat eu, originea facaturii gasite pe masina nu a corespuns cu echiparea din fabrica.Mai prost e ca dupa ceva timp am constatat la Rav 4 al nevestei tot electromotorul cu carcasa sudata. Problema asta cred ca este comuna la reprezentantele noastre am mai patit-o si la Automobile Bavaria cu un X5 de data asta cu bara de torsiune pe fata care are o componenta hidraulica si nici urma de ulei pe nicaeri ce sa mai zic. La Mit Motors au disparut supapele electronice de vacuum si mi-au pus o nenorocire de la alt model cu un surub prins cu epoxilina. Dar mai am si bucurii la Autoklass la ultimile 2 masini un E si un S nu am patit nimic, la fiecare revizie le spun ca am pus semne peste tot si am notat si filmat seriile de la piese. Pana acum a tinut treaba asta. Sper sa tina in continuare.

    Lasă un comentariu:


  • Tegzes
    a răspuns
    Re: LC120 cu motorul 4.0 benzina, cateva intrebari

    Postat īn original de Radu.P Vezi post
    Salutare colegule,
    Pe la 60.000km am avut neplacerea la Toyo Motor Center Bucuresti sa fie "inlocuita" fara stirea mea caseta de directie cu una veche, scandalul de rigoare, caseta noua, jante noi, anvelope noi, casco gratis etc. Cand au montat caseta noua au "ciordit " electromotorul si un releu, scandal, piese noi, etc.
    Salutare.
    Asa ceva,....ca-n filmele cu proști !
    Cum mai sunt astia pe piață?! Mai merge cineva la ei ?
    Cum ți-ai dat seama ca ți-au “umblat” la piese ?!

    Lasă un comentariu:


  • matteo_tgv
    a răspuns
    Re: LC120 cu motorul 4.0 benzina, cateva intrebari

    Te salut si iti multumesc pentru informatiile detaliate, da un semn cand revii pe acasa, poate reusim sa ne vedem.

    Lasă un comentariu:


  • Radu.P
    a răspuns
    Re: LC120 cu motorul 4.0 benzina, cateva intrebari

    Nu are blocant pe spate dar nu am avut nevoie pana acum, trece cu usurinta prin zapada inalta sau noroi pana la suspendare, are tendinta de alunecare laterala la inclinari ale drumurilor pe noroi dar nici eu nu am incaltat-o corespunzator, probabil un set de MT-uri va face diferenta. Spre rusinea mea nu am schimbat niciodata uleiul din cutia de viteze si reductor dar la urmatoarea revizie le voi schimba plus verificat si gresat crucile cardanice. Genul asta de masini, daca esti generos cu mentenanta, totul la timp si cand a inceput sa bata ceva inlocuit a doua zi, iti vor fi prietene mult timp.

    Lasă un comentariu:


  • Radu.P
    a răspuns
    Re: LC120 cu motorul 4.0 benzina, cateva intrebari

    Salutare colegule,
    M-am documentat si am aflat ca J12-le meu are sistemul KDSS Kinetic Dynamic Suspension System, iar cea de ziceai este simpla ( arc, amortizor). Ne putem intalni cu cea mai mare placere la inceputul lui februarie, pana atunci sunt plecat. Eu am folosit-o la vanatoare, deplasari pana si in teren, preponderent campie, noroiala cat sa nu raman suspendat, am incaltat-o cu Dunlop Grantrek SJ5 de 10 ani, acum se pare ca nu mai exista pe piata romaneasca profilul asta de iarna exceptional, nu am modificat nimic este stock. Pe la 60.000km am avut neplacerea la Toyo Motor Center Bucuresti sa fie "inlocuita" fara stirea mea caseta de directie cu una veche, scandalul de rigoare, caseta noua, jante noi, anvelope noi, casco gratis etc. Cand au montat caseta noua au "ciordit " electromotorul si un releu, scandal, piese noi, etc. si de atunci pana acum am facut service-ul pe la prieteni, nu s-a mai "stricat" nimic. La 200.000 km am inlocuit bucsele stricate, revizuit franele si am pensionat-o, am un Pajero V60 sau MK 3 pentru camp tot a mea de la 0 km. Revenind la J12, cu GPL merg 300km cu 50 litri, asta vine cam 17 l/100km, indicatorul de benzina zice 13,8-16 uneori dar am vazut si 20l/100km depinde cum mergi. Compresorul da semne din iarna asta, scoate dimineata un sunet mai ciudat dar in cursul zilei nimic. Inamicul de baza identificat pana acum este treieratura de porumb sau stepii ramasi in urma treieraturii, treieratura de floare si cea de marar, strica burduful de la planetare catre motor si conductele de A/C. Namolul iar este nasol pentru coolere daca nu este indepartat, am un prieten care are una in 2 usi folisita numai pe camp la afacerea lui cu agricultura si a terminat un motor, dar mergea cu grau incoltit in radiator, nu a menajat-o niciodata. Cu alte cuvinte spalatoria auto nu trebuie ocolita cand iesi din noroi, ma rog fiecare face cum doreste. Este un utilaj bun pentru mine chiar daca are impozitul mare, pana acum am investit in ea doar 1000 euro. Daca am omis ceva si-mi amintesc am sa mai scriu aici.
    Salutare.

    Lasă un comentariu:


  • matteo_tgv
    a răspuns
    Re: LC120 cu motorul 4.0 benzina, cateva intrebari

    Te salut, colegule, iti multumesc pentru raspuns!

    Stiu ca exista J12 fara perne, varianta Confort, aia simpla, cu tapiterie textila, dar nu am vazut (inca) si motorul pe benzina pe versiunea asta mai simpla.

    Ai blocant spate pe masina?

    Ce consumuri iti scoate, pe benzina si GPL?

    Ai avut vreo problema cu pernele?

    Alte chestiuni tehnice notabile la masina ta?

    Esti de acord sa ne vedem si sa facem un "schimb de experienta"? (in sensul de a conduce fiecare masina celuilalt, sa vedem diferentele --- eu am J9 cu 3.4 v6 benzina, are si GPL)
    Ultima editare de matteo_tgv; 25.dec.2018, 00:25.

    Lasă un comentariu:


  • Radu.P
    a răspuns
    Re: LC120 cu motorul 4.0 benzina, cateva intrebari

    Salut,
    Nu cunosc variantele de j12 fara perne de aer pe spate dar stiu ca acest motor sta pe 4 Runner si pe FJ Cruiser ambele avand diferential blocabil 100% pe spate. Este un motor fiabil, al meu are 220.000 km facuti de mine de la 0 iar pe la 150.000 a primit o instalatie de GPL si pot spune ca nu am simtit diferenta fata de benzina, este puternic. In privinta mentenantei nu am depasit 10.000 km cu uleiul, am folosit Motul sintetic 5w40 de cand e pe piata, si filtre Mann. Nu am remarcat consum de ulei intre schimburi si nu am avut defectiuni de nici un fel, nu am schimbat decat consumabilele. In USA cunosc un motor cu 350.000 mile fara probleme.

    Lasă un comentariu:


  • matteo_tgv
    a creat un topic LC120 cu motorul 4.0 benzina, cateva intrebari

    LC120 cu motorul 4.0 benzina, cateva intrebari

    Va salut,

    avem pe aici vreun coleg care are, a avut sau cunoaste bine modelul LC120 cu motorul 4.0 benzina?

    Am cateva intrebari:

    1. S-a pus motorul asta si pe versiunile care NU au perne de aer si AU diferential blocant pe puntea spate?

    2. Cum sta acest motor la fiabilitate comparat cu cel de 3.4 de pe J9?

    3. Diferenta de putere/zvāc intre 4.0 si 3.4 este cu adevarat vizibila?

    Bafta,
    Matteo
Procesare...
X