Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Nou motor diesel pentru LC150 - GD

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Nou motor diesel pentru LC150 - GD

    Din iarna motoarele 3.0 KD vor fi inlocuite cu unitati noi de 2.8.
    Pe hartie nu e nimic spectaculos fata de predecesor in afara de Euro6.

    http://www.carscoops.com/2015/06/toy...family-of.html
    https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_GD_engine
    TLC KDJ120

  • #2
    Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD

    Dupa ce ca accelereaza ca tractorul lui bunicu' si consuma cit un TIR cu motorul de 3.0 la vreo 190 si ceva de cai declarati si are frane mai slabe decit un tanc s-au gindit ei sa mai micsoreze motorul. Bravo ideea! Ce? Dacia nu are motor de 0.9?
    zambeste...maine poate va fi mai rau

    Comentariu


    • #3
      Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD

      m-ai facut curios , cat ia LC150 in oras si afara?
      Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
      Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
      Natura si aventura

      Comentariu


      • #4
        Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD

        Motorul de 190 CP de le LC 150 nu este chiar asa puturos . Are reprize rezonabile pe asfalt . Mie mi-a ajuns . Este totusi un 4x4 mai dedicat , nu un SUV german . Cad despre consum , cat am mers eu pe asfalt mi-a luat 10,5 - 11,5 . Sper ca nu crede nimeni consumurile de la noul Touareg care se lauda cu 6,5 la peste 200 de CP . Probabil ca scoate consumul asta daca il opresti la vale si il pornesti doar ca sa iti iei viteza.
        Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe.

        Comentariu


        • #5
          Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD

          Postat în original de FordRanger Vezi post
          Sper ca nu crede nimeni consumurile de la noul Touareg care se lauda cu 6,5 la peste 200 de CP . Probabil ca scoate consumul asta daca il opresti la vale si il pornesti doar ca sa iti iei viteza.
          Ai fi surprins ce consumuri pot avea generatiile noi de motoare, masini hibridizate etc. Pot sa iti spun sigur, ca asta am testat in ultimii 2 ani de cand lucrez pe proiectul asta, pentru Q7 hibrid, motorul de 3.0 TDI si hibridizat cu un electric de 94kw, dus la extrem in ceea ce priveste reprize de accelerari, consumuri de curent, incarcari/descarcari a bateriei, etc. un surprinzator cunsum de doar 17%. Repet, acest consum scos pe pista de teste unde fiecare componenta este solicitata la maxim. Deci in varianta hibrida, pe exterior, oras, cred ca ai fi surpins de consumul mixt.
          Don't faster than your angel can .
          symy139@yahoo.com
          0766718187 - Service 4x4 Iasi

          Comentariu


          • #6
            Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD

            Postat în original de FordRanger Vezi post
            Sper ca nu crede nimeni consumurile de la noul Touareg care se lauda cu 6,5 la peste 200 de CP . Probabil ca scoate consumul asta daca il opresti la vale si il pornesti doar ca sa iti iei viteza.
            Din experienta mea cu Touaregul, drumuri BUC-CT + BUC-Azuga + ceva frecus prin oras (deci 75% extraurban + 25% urban) consumul este de cca 10 l / 100 km.

            Probabil ca daca as merge cu 90 km/h pe autostrada si cu gumele umflate la max as reusi sa ma apropii de consumul declarat de producator


            Ca sa revenim la subiect, noul motor de care a spus colegul initiator al topicului are cuplu mai mare si incepand de la o turatie mai mica. In principiu asta ar trebui sa fie bine! De asemenea, in articolul de pe wikipedia spune ca va fi cuplat la o cutie automata cu sase trepte - fata de cele cinci trepte ale cutiei actuale. Si asta ar trebui sa contribuie la eficienta.

            Sa vedem cat de repede apare in piata
            Ultima editare de alexei; 14.aug.2015, 09:53.

            Comentariu


            • #7
              Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD

              Intreb si eu da nu sariti pe mine, are rost la un tot teren 6 trepte? Asa dupa placul meu vorbind un tot teren se conduce cu viteze de cel mult 130-140 km / ora , fapt pentru care treapta 5 este suficienta.
              Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
              Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
              Natura si aventura

              Comentariu


              • #8
                Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD

                Postat în original de Irod Vezi post
                Intreb si eu da nu sariti pe mine, are rost la un tot teren 6 trepte? Asa dupa placul meu vorbind un tot teren se conduce cu viteze de cel mult 130-140 km / ora , fapt pentru care treapta 5 este suficienta.
                mai multe trepte inseamna o economie mai buna, o dozare mai buna a cuplului si a puterii pe o plaja variata de viteze.
                The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500
                4x4MANIA is where we are !!!
                “ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

                Comentariu


                • #9
                  Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD

                  Postat în original de Irod Vezi post
                  Intreb si eu da nu sariti pe mine, are rost la un tot teren 6 trepte? Asa dupa placul meu vorbind un tot teren se conduce cu viteze de cel mult 130-140 km / ora , fapt pentru care treapta 5 este suficienta.
                  Pot fi 3 sau 9....ceea ce conteaza cu adevarat sunt rapoartele din prima si din ultima treapta.....restul e consumerism.
                  www.georgei23.com

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD

                    Eu cred ca da. Cel putin o cutie automata, in mintile ei, cu 8-9 trepte de viteza, va fi mult mai eficienta ca si plaja de cuplu precum si turatii optime ale motorului, consum mixt obtinut. Ca si exemplu o cutie de viteze cum echipeaza multe auto din gama Audi si Porsche:
                    ZF cu 8 viteze adica: I - 4.714 / II - 3.143 / III - 2.106 / IV - 1.667 / V - 1.285 / VI - 1.000 / VII - 0.839 / VIII - 0.667.
                    Permite o filtrare mult mai eficienta la drum intins a schimbarilor de trepte si mentinerea motorului la o turatie unde cuplu este optim si de aici obtineea unui consum cat mai bun.
                    Don't faster than your angel can .
                    symy139@yahoo.com
                    0766718187 - Service 4x4 Iasi

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD

                      Teoretic, mai multe trepte inseamna optimizare. Practic, cred ca depinde mult de reusita configuratiei. Din ce am condus mai consistent pana acum (peste 50.000 km), cea mai stabila si eficienta mi s-a parut cutia de 5 trepte de pe MB clasa E (productie 2008). Am avut si Volvo xc60 (2012), 6 trepte: perceptia mea a fost ca schimba prea des motiv pentru care consuma mult. Acum conduc un 150 a carei cutie o categorisesc ca fiind clasica si robusta: e lenta, uneori schimba cum nu trebuie dar clar duce in liniste toata puterea bruta a propulsorului.
                      Ca o paranteza, confirm spusele colegului @miron sorin: masina franeaza de toata jena. Atat ca eficienta a mecanismului cat si dpdv al comportamentului de ansamblu la franare.
                      Samurai - pentru extrem
                      Patrol y60 LWB - pentru expeditii
                      Ford Ranger - asta nu stiu pentru ce mai este dar imi place...

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD

                        Ati incercat placute de frana de Fermit -ramnicu sarat?!?
                        Mircea,

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD

                          Salut. Nu cred ca este vorba despre calitatea placutelor sau a discurilor de frana.
                          LC 120 sau 150, la fel ca si Discovery, sunt masini greu de urnit si de oprit.
                          Ganditi-va ca in timp ce alte masini 4x4 de dimensiune asemanatoare au adoptat caroseria autoportanta si sisteme de franare de dimensiuni mai mari, jantele standard fiind de minimum 18 inch, Toyota si LR construiesc pe sasiu clasic.
                          Cutia cu 6 trepte pe Land Cruiser este o idee excelenta, motorul fiind mai putin turat la o viteza de croaziera de 140 km/h.
                          Spre exemplu la mine la acesta viteza, in treapta a 6-a, turometrul sta la 2250 rpm.
                          Era timpul ca cei de la Toyota sa faca aceste schimbari in bine.
                          Ultima editare de Cristi S; 28.aug.2015, 10:27.

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD

                            Era o gluma!
                            Mircea,

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD

                              150-ul cind a aparut a avut o gramada de probleme. Pe care nu stau sa le enumar. Ca si consum promis in oras era 9-10l la suta. In realitate ajungea inspre 18-19. A urmat un chip si consumul s-a apropiat de cel promis de producator. Adica un 11-12 ceea ce mi se pare rezonabil. Am ramas surprins sa aflu raspunsul celor de la reprezentanta care a fost unul de toata frumusetea: Ce dom'le? Daca ti-ai luat masina d'asta nu te astepta la consumul asta? I-am raspuns ca nu ma sperie nici consumul de 100% dar sa-l stiu. Ceea ce nu mi se pare normal este ca voi ati avansat un consum iar in realitate este dublu. La care omu a ridicat din umeri si m-a lasat singur...
                              Ce am observat eu la frane este ca garnitura pistonasului de frana nu-si face treaba bine lasind sa intre apa pe linga ea, ruginind etrieru lsi blocind pistonasul. astfel ca din 4 pistonase pe etrierul fata functioneaza doua trei in timp ce celelalt/celelalte blocheaza placuta pe disc incingandu-l. Si din parti frana. Daca discul este rece franeaza mai bine. Cred ca vi incerca sa gauresc discul sa vedem ce iese. In afara ca-l pot dezechilibra.
                              zambeste...maine poate va fi mai rau

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X