Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Noul J200... Mit sau realitate? CRAWL CONTROL


plummer

Postări Recomandate

Asa cum zice si titlul, cat e mit si cat realitate in videoclipul urmator? Cel putin cauciucurile alea de strada ma fac sa cred ca masina a fost chinuita la greu, cu toata asistenta la urcare. La impotmolirea in nisip... ce sa mai credem? :shock:

Cat de eficient e noul sistem de asistare electronica la urcare?

 

~ Silence is a gift ~

~ Learn to value its essence ~

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul J200... Mit sau realitate?

 

:ha: :ha: , deci sa avem pardon am vazut comedii mult mai bune decat asta :ha: . Da cine p___ vrea o masina la care sa nu ai treaba cu pedalele in teren ca cica sa te ,,concentrezi '' pe volan. Unde mai ii placerea sa "ii dai tu'' ? Mie asta imi pare ca in bancul ala cu tipul care alege tot timpul gagica care are deja copii ca sa nu trebuiasca sa se chinuie el sa ii faca :ha:

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul J200... Mit sau realitate?

 

Irod, te asigur ca nu facutu' e greu ci crescutul lor :))))

Sistemul pentru aceasta masina este excelent, pana se strica .... Te ajuta foarte mult cand esti blocat in nisip pe panta, ca masina se chinuie singura sa iasa si tu dai la lopata sub roti )))).

Editat de cipri778
don't worry, be happy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul J200... Mit sau realitate?

 

Salutari. Tind sa cred ca acesta este trendul. Masinile 4x4 au o evolutie impusa de piata. Initial cele clasice, de multe ori cu 4x4 part time, au fost inlocuite de masini inalte cu 4x4 permanent gestionat electronic. Aceasta modificare a adus o usurinta de utilizare consumatorului de rand, nepasionat de masini.

Probabil ca si acest Crawl Control vine in intampinarea utilizatorilor care nu erau multumiti de Suvurile care nu aveau posibilitatea sa iasa pe drumuri foarte accidentate. In acelasi timp acesti utilizatori nu se pricep nici la off road, asa ca cei de la toyota au combinat ambele lumi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul J200... Mit sau realitate?

 

Irod, te asigur ca nu facutu' e greu ci crescutul lor...

).

 

notiunea de banc iti spune ceva?

  • Like 1

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul J200... Mit sau realitate? CRAWL CONTROL

 

Culmea e faptul ca de la Toyota te-ai astepta ca la Clasa 200 sa faca ceva deosebit, durabil. Am impresia ca pe piata Araba se mai fac ceva Patroale inca fara sisteme "stricacioase" ca te ajute sa te "concentrezi" la condus :al

 

PS: Si vad ca 3/4 din cei care posteaza pe youtube, sustin aceasta "performanta", ba chiar e un zeu pentru ei :oo

~ Silence is a gift ~

~ Learn to value its essence ~

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul J200... Mit sau realitate? CRAWL CONTROL

 

Indiscutabil , ajuta , indiferent ca offroadul unuia nu e acelasi cu al altuia . Asta e parerea lor , fiecare e liber sa se laude cu ce are . Cine pune botu' e treaba lui , singurele adevaruri vin din niste cifre reci intr-o lista de evaluare pe un stand de incercari nu pe o plaja cu doua beri si un GoPro .

 

Sistemele mecanice sunt oarbe dar totusi fara intarzieri in timpul de reactie - un blocant mecanic nu are delay de procesare/executie .

Si mai avem o mare problema , softurile parca sunt facute sa se impiedice din timp in timp si sa ramana impiedicate , nu sa se reseteze sau reinstaleze automat , si ramai cu masina in sant sau in balta ca doar nu se refosteaza prin telefon ...

 

In plus ajungem iar la problema calitatii proiectarii , executiei , implicit a fiabilitatii aproape omniprezenta la toti fabricantii . E o evolutie normala ca masinile de teren sa nu mai fie ce-au fost ,nondiodistele fara cablajele multistratificate cu calculatoare interconectate cu fibra optica , alea pe care sa le lovesti de toti pomii , sa tragi bustenii din drum fara sa se aprinda paispe becuri in bord , alea care merg si fara adblue , depanabile cu o sarma imprumutata de la un carutas ... pentru ca nu mai e nevoie de ele , nu mai munceste nimeni cu ele - fermierul care ar avea nevoie de un offroader nemuritor si fiabil oricum nu-si permite sa cumpere una noua si 'desteapta' s-o tavaleasca la treaba ... iar ce-i care-si permit chiar n-ar avea nevoie de ele ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul J200... Mit sau realitate? CRAWL CONTROL

 

serios , nu stiu unde le gasesti :). Nu mai postati cu masini de astea resapate ca ne facem de ras forumul ;).

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul J200... Mit sau realitate? CRAWL CONTROL

 

serios , nu stiu unde le gasesti :). Nu mai postati cu masini de astea resapate ca ne facem de ras forumul ;).

 

da, uite ca se adevereste ca nu toti au trecut de gradinita. hai, poate primele 4 clase...

 

primul sistem de HDC, de pe freelander, te omora cu zile. l-am avut, l-am smuls cind am ajuns jos.

sistemul al doilea, ceva mai destept, de pe disco 3, te urca pe iarba uda si te si coboara.

presupun ca sistemul de la toyota este capabil in teren. am mers cu j200 dar nu in teren. presupun ca se descurca.

da, e frumos sa "mesteci" intr-o cutie, dar e mult mai bine cu o automata. e frumos sa-i dai sa-i sara pistoanele, dar scopul este sa ajungi undeva si apoi acasa.

daca pui la socoteala cite se pot rupe si pe un 4x4 clasic, te ia durerea de cap. conteaza doar cum ii dai si cit de bine ii cunosti limitele.

 

iar asta cu reparatul cu o sirma este un mit. de cele mai multe ori, nici sufa sau ocheti nu au vajnicii nostri offroad-eri. ce sa mai vorbim de cunostinte de mecanica. da, unii mai norocosi au ajuns acasa cu puntea legata cu sufa, cu diverse improvizatii pe la ambreiaj sau directie, cu diverse chestii "soricite", cu o teava de matura in loc de furtun... - chestii care se pot face aproape la orice masina.

dar cind te lasa calculatorul, pompa sau pierde presiune in rampa de injectie, pompa de benzina sau releul... fie ca esti in Y61 ori in porsche, tot aia e. da, ai o sansa mare cu o masina pe carburatie si pompa de benzina mecanica - aia o poti depana in 90% din cazuri. nu e cazul, ca aproape toata lumea trage catre injectie.

The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500

4x4MANIA is where we are !!!

“ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul J200... Mit sau realitate? CRAWL CONTROL

 

Si cand ma gandeam ca mai rau de atat nu poate sa fie... :ce

 

 

ma gandeam ca asa un hacker bun te duce de pe ce pod vrea el, si sub orice camion ii place lui.

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul J200... Mit sau realitate? CRAWL CONTROL

 

Nimeni nu obliga la randul lor pe nimeni sa imbratiseze ideea de sisteme electronice pentru masinile asa zise 4x4.

Putini sunt cei care mai produc masini cu putina electronica, si mai multa mecanica.

Tendinta pe piata auto, se vede in ce directie merge.

Tehnologiile sunt la inceput de drum, nu cred ca Nissan-ul sau Toyota sau alte marci consacrate s-au nascut niste zeitati in materie de fiabilitate, durabilitate sau mai stiu ce alte performante se considera perfecte pentru ceea ce facem noi in teren. Toti s-au perfectionat in timp, prin experiente, prin teste, prin feedback-uri.

Eu zic ca merita macar o mica atentie acordata acestor echipamente. Sunt gandite sa te ajute, DOAR DACA ai nevoie de ele. Exact ca si ESP-ul, daca te mananca talpa, ESP OFF si faci ce vrei. Exact la fel e si CRAWL CONTROL. Vrei sa il folosesti, foarte bine, nu vrei nu il folosesti, esti tu pe deplin control si ii scoti pistoanele prin capota incercand sa cateri 2 pietre.

 

Cum foarte bine zice air_wolf cu clasa 0 si clasele primare (mi-o placut asta), dar cel mai important lucru de multe ori este sa ajungi unde ti-ai propus si apoi acasa.

 

O sansa zic ca orice sistem dintrasta merita macar o data testat si apoi poti sa zici verdictul, ca sunt niste resapate sau alte bazdaganii.

 

Pentru o masina cum e J200 care are niste dimensiuni semnificative si niste greutati la fel, cred ca e destul de greu sa faci tu ca si sofer daca nu imposibil (nu ai posibilitatea de franare independenta pe roata, transferul de putere intre punti si roti) CRAWL CONTROL. Hai sa admintem totusi, ca un astfel de sistem nu e chiar "parnaie" (ca sa vorbim in termeni tehnici tehnici) :wink:

Don't :dr1 faster than your angel can :pl1 .

symy139@yahoo.com

0766718187 - Service 4x4 Iasi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul J200... Mit sau realitate? CRAWL CONTROL

 

Varianta 1:

 

Diferentiale spate + central + fata, blocabile

+

Cutie transfer + anexe

+

Uleiuri si intretinere periodica

=

Metale, inginerie, proiectare, salarii, patente, etc...

=

Vreo ~ 2000-2500 euro - costuri de productie / unitate vanduta (zic si eu, cu maxima aproximatie)

|

V

Si toate astea inmultite cu vreo 1.000.000 unitati vandute...

 

 

Varianta 2:

 

Soft destept, achizitionat de la terti = sa zicem si 10.000.000 euro

+

Cateva componente electronice, care sunt tot mai ieftine si mai miniaturale, sa zicem 300 euro/unitate, deci 300.000.000 euro

=

310.000.000 euro / 1.000.000 unitati vandute...

=

310 euro costuri / unitate vanduta...

 

 

Daca mai pui la socoteala ca ingineria asta electronizata stie sa faca treaba mai bine decat un sofer mediu, in conditii relativ lejere de utilizare, atunci ai reteta succesului financiar.

 

Valorile alea le-am aproximat raportat la preturile aftermarket, realitatea poate fi foarte diferita de rezultatele mele, insa "socoteala" tot pe acolo este, adica niste reduceri masive de costuri de productie, pentru sistemele astea electronice, dar cu rezultate cel putin interesante in exploatare.

Coroborat cu interesul noilor cumparatori de acarete mari cu 4x4, rezultatul obtinut de producatori nu poate fi decat multumitor, dovada ca se merge inainte pe linia asta.

 

Stiu la Timisoara o firma care lucreaza de ceva ani pentru BMW, fac softuri diverse pentru masina. Probabil mai ieftin decat le-ar fi facut vreo firma germana, sau poate mai capabili decat nemtii sa faca asa ceva... cine stie...

Cam asta e trendul...

 

Eu, mare fan de cutie manuala si turometrul pe rosu cat se poate, acum nu as mai renunta la cutia automata nici sa ma plateasca cineva. Doamne fereste sa vreau alta masina sau sa fiu nevoit sa-mi schimb masina si sa nu gasesc ce vreau eu si care sa aiba cutie automata... Dar in continuare prefer masinile mai spartane, fara multe butoane si care sa porneasca sigur cand ii dau cheie, si sa ma duca unde am treaba.

 

Probabil ca la un moment dat, masinile clasice vor putea fi vazute doar la muzeu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul J200... Mit sau realitate? CRAWL CONTROL

 

Doar ca socoteala de mai sus nu se aplica pentru speta noastra. Maimuta de Toyota are si transfer, si blocant central, si blocant spate si electronica. Plus reglare suspensie (duritate si inaltime), stabilazatoare decuplabila, etc Toate la un loc, sa nu se supere nimeni.

 

Este o alta specie. In acord cu vremurile. Am avut cateva Samuraie, un Patrol y60, Ford Ranger. Acum ma dau cu un LC 150 - fix aceleasi sisteme ca pe noul LC200.

 

Masina este conceputa pentru versatilitate maxima:

- mult peste SUVuri in teren. Electronica aia suplineste (pana la un punct) necesitatea unor anvelope agresive. Pentru o masina stoc, este remarcabila capacitatea de a face fata situatilor complicate din teren.

- pentru ca nu ai anvelope agresive, mergi la fel de relaxat si pe autostrada cu 170

 

Iar daca va intrebati cine dracului isi doreste o astfel de masina: ei bine, eu sunt unul dintre aceia. Sentimental, am ramas cu Y60ul. Practic, cu vremea au venit si obligatiile iar timpul necesar deplasarii pe sosea cu o clasica 4x4 a devenit o corvoada. Adio noroi pana peste roata dar reuseste sa ma duca cu deosebit succes si la birou si in mijlocul padurii.

Din sentimentalisme am pastrat un Samurai. Il pornesc o data la cateva luni.

In alta ordine de idei, oricum topicul compara mere cu pere: masina de izbit de toti copacii cu cea de 95k euro. Si ca sa fiu mai explicit, voi da un exemplu: Mercedes G are toate elementele unei clasice. Cati dintre voi si-ar lua una noua ca sa o de peste cap in prima rapa? De ce nu? Probabil pentru ca prin pret si optiuni se adreseaza unui alt segment. Asa a vrut muschii neamtului, daca vroia, o facea altfel ca nu-i nici o filozofie. Cam la fel si cu Toyota...

PS: dupa cum spuneam, suspensia este reglabila plus ca echilibreaza masina in curbe in mod activ. Este primul lucru care indica pozitionarea masinii. Nu electronica, pe aia poti sa o omiti daca nu te intereseaza. Dar suspensia elimina principial orice poveste cu OME, Iron, Dobinsons sau alte deziderate specifice noroaielor acute. Adio vremuri in care schimbai amortizoare, arcuri si bucse, bagai o recrificare de caster, roti de 33 si ii dadeai bice pe coclauri. In zonele dezvoltate, segmentul cu pricina pur si simplu nu mai este suficient de consistent pentru a sustine un business.

In Africa am mers cu o LC noua, cu lamelare, 12 locuri si motor de 6 litri pe benzina, natural aspirat. Europa joaca in alta liga.

  • Like 1

Samurai - pentru extrem

Patrol y60 LWB - pentru expeditii

Ford Ranger - asta nu stiu pentru ce mai este dar imi place...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul J200... Mit sau realitate? CRAWL CONTROL

 

Salutari. Apreciez post-ul colegului Andrei. Fiind proprietar de masina 4x4 de generatie noua si in trecut de 4x4 clasice poate face o analiza corecta a usurintei de utilizare pentru fiecare generatie in parte.

Sunt persoane care, neavand cu ce compara, raman la ideea ca ce e vechi e si bun. Trebuie sa recunoastem ca o masina veche, oricat de bine este cotata, trebuie readusa, prin invesitii repetate, intr-o stare buna pentru a fi folosita fara probleme.

O masina 4x4 moderna produsa de cei care construiesc din totdeauna masini off-road imbina partial ceea ce putea oferi un 4x4 clasic cu ceea ce ofera o masina de generatie noua.

Sunt mai putin zgomotoase, mai confortabile si mai usor de utilizat de catre cei care nu sunt pasionati de masini in general.

Am mai spus-o si o mai spun; feedback-ul care dicteaza deciziile producatorilor este dat de catre o majoritate a clientilor si nu de catre cei care sunt foarte pasionati de masinile din generatia veche, oricat de fiabile s-au dovedit a fi la un moment dat aceastea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul J200... Mit sau realitate? CRAWL CONTROL

 

Partial adevarat ... pe mine ma chinuie solutiile mecanice vechi , sunt greoaie si limitate , oarbe , solicita atentia si priceperea conducatoruluimcare nu reactioneaza intodeauna si indeajuns de repede sau corect .... Dar , in timpurile noastre vad si cum chinuie pe altii , solutiile moderne ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul J200... Mit sau realitate? CRAWL CONTROL

 

Sistemul in discutie este foarte bun, atunci cind functioneaza sau cind poate fi accesat; spun asta fiindca pentru a putea beneficia de Crawl Control, diferentialul central trebuie blocat si reductorul in treapta redusa. Problema este ca ambele comenzi sint asistate electronic si au prostul obicei sa nu angreneze atunci cind este foarte frig sau masina este intepenita in zapada sau noroi, adica atunci cind ai mai multa nevoie. Stiu, pot fi cuplate anterior abordarii zonelor dificile, dar frigului nu prea ai ce-i face.

Editat de adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul J200... Mit sau realitate? CRAWL CONTROL

 

In mod normal pe ușor nu ai nevoie de sistem. Este o succesiune fireasca a angajării potențialului mașinii funcție de teren: întâi o treci pe low (central blocat), ulterior te gândești la necesitatea suplimentării capabilității (dif spate, crawl).

Despre frig - nu știu, încă nu am testat. Ceea ce am remarcat este ca temperatura sau alte variabile pot influența timpii de selectare a tipului de teren abordat (noroi, pietre, denivelări succesive).

Per ansamblu, întreaga electronica a mașinii cere adaptare:

1. ESP intervine destul de firav, ai timp suficient sa pierzi controlul pe asfalt

2. EBD intervine foarte ușor si oricum ai senzația ca vine curul mașinii peste tine (vals pe sosea, ruliu puternic). Asta pentru ca ditamai masina are un sistem de frânare de toată jena.

3. Masina este limitată la 175 km/h dar te lasă in 180-185 după care te readuce la 175. Apoi ciclul reîncepe.

4. Controlul deplasării cu spatele la pornirea in panta este bizar. Îți limitează viteza dar nu oprește masina!

4. Crawl control este ideal când vrei sa dezvolți viteza foarte mică si constanta. Urci bolovanii cu fix 1 km/ ora fără clasicul Șpan - frâna de la sistemele mecanice. In schimb, dacă sistemul este activ si frânezi, durează ceva pana înțelege ce vrei sa faci. Practic, o vreme trage mai departe.

5. Sistemul de camere este util dar ai nevoie de timp sa il înțelegi iar pe noroi sau ploaie... Se murdăresc si nu mai vezi nimic. Când e curat, cu masina pe greu îți oferă o perspectiva de detaliu 3D (fata/ spate/ laterale). Practic vezi tot ce este in jurul mașinii, inclusiv rotile din fata si pragurile laterale. Este util având in vedere masivitatea mașinii care nu oferă o vizibilitate stralucita.

Dacă ai de-a face cu diversitate obstacole, cam uiți de electronica si o activezi doar când dai de dracu. Altfel, petreci mai mult timp butonand la fiecare schimbare de peisaj. O secvența curenta ar fi:

- pui transmisia pe N

- activezi low din buton. Aștepți sa decupleze stabilizatoarele.

- dai pe sport si activezi treapta 1. Cu aceasta ocazie se activează si controlul vitezei in panta

- activezi blocante după caz

- selectezi tipul de teren din bord. Durează secunde pana când comuta.

- înalți Masina din buton. Durează. Dacă ești pe low înaltă si fata, pe High doar spatele.

- selectezi fermitatea suspensiei din alt buton

- activezi crawl control din alt buton

- setezi viteza de deplasare din alt buton

- oprește park asist si apeși de 3 ori un alt buton pentru a activa simultan cele 4 camere de luat vederi

După ce am urmat de doua ori succesiunea de mai sus, s-a lăsat cu morți, raniti... Am decuplat tot, am readus-o pe low, blocante si am trecut la span.

In schimb, dacă rămâne si nu ai încotro, reiei operațiunile plictisitoare de mai sus si te scoate. Dacă o lași de capul ei fără blocante activate si doar o roata are aderentă atunci o învârte doar pe aia si te duce afara din belea.

Editat de andrei.mihailov

Samurai - pentru extrem

Patrol y60 LWB - pentru expeditii

Ford Ranger - asta nu stiu pentru ce mai este dar imi place...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul J200... Mit sau realitate? CRAWL CONTROL

 

1. ESP intervine destul de firav, ai timp suficient sa pierzi controlul pe asfalt

2. EBD intervine foarte ușor si oricum ai senzația ca vine curul mașinii peste tine (vals pe sosea, ruliu puternic). Asta pentru ca ditamai masina are un sistem de frânare de toată jena.

 

Ca fapt divers, am auzit de la un actual posesor de J200 si fost posesor de Pajero MK3, ca acest J200 este incomparabil mai slab decat MK3 pe asfalt. Omul nu face offroad cu masinile astea, fiind masini de zi cu zi.

Aceleasi plangeri legate de stabilitate, spate care fuge aiurea si frane proaste.

 

Super tehnologia vine la pachet si cu probleme... Parerea mea este ca fabricantii se cam grabesc cu lansarea noilor modele, impinsi de consumerism. Ar trebui sa puna la punct ca lumea un nou model, care chiar sa fie revolutionar fata de precedentul, chiar daca scot un model nou la 10-15-20 de ani distanta intre ele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul J200... Mit sau realitate? CRAWL CONTROL

 

Nu știu MK3 dar, înainte de achiziție am fost in cumpăna: între MK4 Facelift si LC150. Am testat ambele modele pe îndelete.

Toyota mai slaba la frâne. La stabilitate, feelingul înclina spre Pajero dar in realitate, cu suspensia setată corect se comporta mai bine Toyota.

Pajero dezvolta viteza maxima mai mare, urca mai bine in ture. In schimb Toyo este net superioară la antifonare si rafinament. MK4 este foarte zgomotos in reprize, prin comparație.

Înainte vreme am testat si LC120 Vs MK4. Pajero mi s-a părut mai rafinat pe sosea. De când cu LC150 s-a inversat, au lucrat mult la ea in timp ce Pajero a rămas doar cu faceliftul.

In teren, comparativ le-am testat doar pe nisip greu, nu făcea fata Masina fără reductor. Acolo mi s-a părut ca fac același lucru cu un plus la flex pt Toyo dar nu a fost ceva bazat pe măsurători exacte si mai degrabă la feelingul.

Samurai - pentru extrem

Patrol y60 LWB - pentru expeditii

Ford Ranger - asta nu stiu pentru ce mai este dar imi place...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul J200... Mit sau realitate? CRAWL CONTROL

 

nu am avut nici una dintre cele doua masini, am condus totusi MK4. Din afara se vede ca nu avem ce compara la comportamentul offroad intre LC 150 si MK4. Adica LC150 ar trebui sa fie net superioara in teren (sasiu rigid si punte rigida spate) . Adica sa o spunem pe sleau cu ce e mai prejos LC150 decat LC90 sau MK2. Ei dar MK4 nu cred ca se poate compara in teren cu LC90 sau MK2.

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul J200... Mit sau realitate? CRAWL CONTROL

 

Dovada fiabilitatii in timp face diferenta intre modelele expuse mai sus, nu faptul ca una are punte rigida si alta nu. Daca stai sa mergi doar pe ideea ca sasiul si o punte rigida pe spate fac ca o masina sa fie mai capabila este o copilarie, asta in conditiile de off-road mediu pe care ajung posesorii masinilor expuse mai sus sa il faca in zielele noastre. Da, o masina pe sasiu rezista mai bine torsiunilor din teren si intr-adevar ceea ce pentru o masina cu suspensie independenta sau perne de aer trebuie compensat cu diverse dispozitive mecanice sau electronice in flexuri, pentru o punte rigida nu este o problema. Sunt sigur ca atat timp cat sunt noi si in stare buna de functionare , masini gen Mitsu Pajero MK4, o Toyota LC, Discovery 4, Jeep G.C. si altele asemenea se pot descurca la fel de bine in aceleasi conditii.

Toate au diverse sisteme electronice care le fac mai prietenoase utilizatorilor.Trebuie sa va ganditi ca omul tot in functie de cum arata masina in exterior si interior si cat de tare fuge o va alege.

Chiar si in conditiile in care exista toate aceste gadgeturi pentru un om care nu este pasionat de automobile ele vor ramane neutilizate la nesfarsit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare