Re: Toyota FJ40 1979
Dragi colegi de forum,
a trecut mult timp de cand am mai scris ceva de 40... :(
Intre timp, s-au intamplat urmatoarele:
2012 - pana la final
- s-a montat motorul pe sasiu, impreuna cu cutia, puntile, franele si cardanele.
(ambreiaj nou Aisin + rulment, conducte frana spate noi, trecut pe discuri in fata, montat partea I de la teava de esapament, si alte dineastea mici).









- a fost pus un mic strat de banda de hartie pt protectie in timpul lucrului, si a fost dus sa se intalneasca cu caroseria.
- s-a facut o proba de vopsea la caroserie:
si s-a stability culoarea corecta conform cu tablita de identificare de pe masina.
2013 - pana acum
caroseria a treut prn diverse statii de vopsire, :



iar apoi arata asa:






Se poate observa rezervorul (nou si original) vopsit si montat la locul lui inainte de a pune caroseria pe sasiu.
intre timp, am mai sablat si vopsit carcasa filtrului de aer:
.
Toate piesele (in afara de roll bar) sunt vopsite si puse la pastrare pana la montaj.
...
Dragi colegi de forum,
a trecut mult timp de cand am mai scris ceva de 40... :(
Intre timp, s-au intamplat urmatoarele:
2012 - pana la final
- s-a montat motorul pe sasiu, impreuna cu cutia, puntile, franele si cardanele.
(ambreiaj nou Aisin + rulment, conducte frana spate noi, trecut pe discuri in fata, montat partea I de la teava de esapament, si alte dineastea mici).
- a fost pus un mic strat de banda de hartie pt protectie in timpul lucrului, si a fost dus sa se intalneasca cu caroseria.
- s-a facut o proba de vopsea la caroserie:
2013 - pana acum
caroseria a treut prn diverse statii de vopsire, :
iar apoi arata asa:
Se poate observa rezervorul (nou si original) vopsit si montat la locul lui inainte de a pune caroseria pe sasiu.
intre timp, am mai sablat si vopsit carcasa filtrului de aer:
Toate piesele (in afara de roll bar) sunt vopsite si puse la pastrare pana la montaj.
...
Comentariu