Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Toyota FJ40 1979

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Alexxm
    a răspuns
    Re: Toyota FJ40 1979

    Postat īn original de Astral Vezi post
    Stiu ca acum esti prins cu 73-ul, dar cu asta ce s-a intamplat ?
    Ai terminat-o ?
    nu.
    este in garaj de vreo 3 ani.
    Mai am o balama la revopsit...am vorbit sa o iau.
    Dupa 73, intra Suburbanul la vopsit.... si dupa ce e vopsit suburbanul, pus pe sasiu si cu motorul mergand (primavara - vara 2018) intra si 40-ul la finalizat.
    Din pacate, spatiul si bugetul nu permit 2 masini in executie paralela.

    Dar.... 73-ul iese frumos :)

    Lasă un comentariu:


  • Astral
    a răspuns
    Re: Toyota FJ40 1979

    Stiu ca acum esti prins cu 73-ul, dar cu asta ce s-a intamplat ?
    Ai terminat-o ?

    Lasă un comentariu:


  • Max
    a răspuns
    Re: Toyota FJ40 1979

    Postat īn original de Alexxm Vezi post
    Acum, stau si ma gandesc la snorkel.
    Ce parere aveti?
    http://www.ebay.it/itm/Snorkel-per-t...item27d921506b

    Asta e posibil sa fie pt seria 40 desi nu scrie in anunt.

    Lasă un comentariu:


  • Alexxm
    a răspuns
    Re: Toyota FJ40 1979

    asa este, am decupat aripa spate.
    Decuparea s-a facut dupa conturul overfender-elor americane.
    Masina initial avea aceeasi decupare, probabil insa datorita arcurilor mai moi statea mai bine.
    acum, ea nu are greutate si arcurile sunt "ca noi".
    uite cum arata pe pagina cool cruisers: http://coolfj40.stores.yahoo.net/fenderflairs.html
    si eu am tot Bushwacker, si sper sa arate la fel. Daca nu... o sa merg cu doi saci de nisip in spate pana se lasa.

    Acum, stau si ma gandesc la snorkel.
    Ce parere aveti?

    Lasă un comentariu:


  • Milan
    a răspuns
    Re: Toyota FJ40 1979

    Frumoasa lucrarea,insa trebuie sa obiectez ceva.Ai schimbat croiala curburii la aripile din spate.Acum asezarea rotii a devenit asimetrica.Imi face impresia ca ai scurtat aripa si pe vertical.Nu o lua ca pe o critica ci doar ca pe o iesire din tipar.Bafta in continuare.Ai mers pe codul original de rosu?

    Lasă un comentariu:


  • Alexxm
    a răspuns
    Re: Toyota FJ40 1979

    si cateva poze din timpul montarii hard top-ului
    Fișiere atașate

    Lasă un comentariu:


  • Max
    a răspuns
    Re: Toyota FJ40 1979

    Excelenta treaba!
    O desfatare pt ochi.

    Lasă un comentariu:


  • Alexxm
    a răspuns
    Re: Toyota FJ40 1979

    ...
    saptamana trecuta am lipit capitonajul hard top-ului la locul lui.
    Am folosit un capitonaj identic cu cel original http://coolfj40.stores.yahoo.net/headfj19thru.html
    Rezultatul este satisfacator.

    Am montat hard top-ul si balamalele de la toate usile.
    Toate balamalele au fost desfacute si inlocuite bucsile de plastic cu unele noi de alama. De asemenea, au primit pini noi.

    Cand am vazut-o ultima ora, masina arata asa:
    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	__2012-11-22 18-50-23.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	117,4 KB 
ID:	931390Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	__2012-11-22 18-50-22.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	107,9 KB 
ID:	931389Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	__2012-11-22 18-50-21.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	113,1 KB 
ID:	931388

    Saptamana viitoare incepe distractia cu intinzatoarele de curele.
    Datorita faptului ca am montat servo, pompa de servo (model USA) se monteaza pe partea alternatorului, care din fabrica era pe partea stanga (soferului).
    Alternativele sunt: suport nou pt pompa de servo si mutat pe dreapta, sau creat intanzator pentru ea pe aprtea stanga.
    La alternator, trebuie doar facuta brida de intindere si apoi trebuie dat in spate, pentru ca momentan pica pe aceeasi fulie cu alternatorul, si nu ar mai putea invarti pompa de apa.

    Vedem ce iese...

    Lasă un comentariu:


  • Alexxm
    a răspuns
    Re: Toyota FJ40 1979

    Dragi colegi de forum,

    a trecut mult timp de cand am mai scris ceva de 40... :(

    Intre timp, s-au intamplat urmatoarele:
    2012 - pana la final
    - s-a montat motorul pe sasiu, impreuna cu cutia, puntile, franele si cardanele.
    (ambreiaj nou Aisin + rulment, conducte frana spate noi, trecut pe discuri in fata, montat partea I de la teava de esapament, si alte dineastea mici).
    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	__2012-11-22 18-50-08.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	148,1 KB 
ID:	931375Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	__2012-11-22 18-50-09.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	174,5 KB 
ID:	931376
    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	__2012-11-22 18-50-01.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	111,1 KB 
ID:	931368Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	__2012-11-22 18-50-12.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	130,4 KB 
ID:	931379Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	__2012-11-22 18-50-13.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	134,8 KB 
ID:	931380
    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	__2012-11-22 18-50-11.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	135,1 KB 
ID:	931378Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	__2012-11-22 18-50-10.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	128,0 KB 
ID:	931377Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	__2012-11-22 18-50-02.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	127,6 KB 
ID:	931369Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	__2012-11-22 18-50-03.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	125,5 KB 
ID:	931370

    - a fost pus un mic strat de banda de hartie pt protectie in timpul lucrului, si a fost dus sa se intalneasca cu caroseria.

    - s-a facut o proba de vopsea la caroserie:
    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	__2012-11-22 18-50-04.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	114,4 KB 
ID:	931371 si s-a stability culoarea corecta conform cu tablita de identificare de pe masina.

    2013 - pana acum
    caroseria a treut prn diverse statii de vopsire, :
    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	__2012-11-22 18-50-05.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	102,7 KB 
ID:	931372Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	__2012-11-22 18-50-06.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	64,3 KB 
ID:	931373Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	__2012-11-22 18-50-07.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	88,5 KB 
ID:	931374

    iar apoi arata asa:
    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	__2012-11-22 18-50-15.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	121,7 KB 
ID:	931382Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	__2012-11-22 18-50-16.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	127,7 KB 
ID:	931383Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	__2012-11-22 18-50-17.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	89,4 KB 
ID:	931384
    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	__2012-11-22 18-50-18.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	125,0 KB 
ID:	931385Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	__2012-11-22 18-50-19.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	145,8 KB 
ID:	931386Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	__2012-11-22 18-50-20.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	140,8 KB 
ID:	931387

    Se poate observa rezervorul (nou si original) vopsit si montat la locul lui inainte de a pune caroseria pe sasiu.

    intre timp, am mai sablat si vopsit carcasa filtrului de aer:
    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	__2012-11-22 18-50-14.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	116,6 KB 
ID:	931381.

    Toate piesele (in afara de roll bar) sunt vopsite si puse la pastrare pana la montaj.

    ...

    Lasă un comentariu:


  • Alexxm
    a răspuns
    rolling chassis

    dupa mai mult stat decat muncit a sosit momentul (azi) sa pun sasiul pe punti.
    Sasiul statea de 2 luni (sau chiar mai mult) pe jos, plin de praf.
    Puntile erau vopsite, dar nu aveau pusa partea de franare.... si erau cam zgariate.
    Asadar... in ultimele zile am revopsit puntile (Korux 3in1 negru).
    le-am lasat sa se usuce bine ca nu am cuptor.
    Am revopsit 2 dintre arcuri (spate) si ma gandesc ca la un moment dat sa le revopsesc si pe cele fata.

    Poze deci.....
    cutia de viteze (revopsit capacul)
    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	r 20121024_180541.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	171,5 KB 
ID:	906475
    revopsit puntile
    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	r 20121024_180543.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	168,8 KB 
ID:	906476Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	r 20121024_180545.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	50,9 KB 
ID:	906477
    sasiul pus pe punti (mai sunt niste mici retusuri la vopsea de facut (o ciupitura, o chestie sarita pe bridele de la arcuri...)
    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	r 20121024_180547.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	81,9 KB 
ID:	906478Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	r 20121024_180549.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	135,3 KB 
ID:	906479Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	r 20121024_180551.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	143,6 KB 
ID:	906480

    Imi place cum incepe sa arate.
    Maine vine Dl. cu vopsitul in vizita sa vorbim de micile reparatii, ca sa pun motorul, cutia, cardanele, directia...

    Revin cu poz(n)e

    La intalnirea de J4 din 2013 ajung sigur.

    Lasă un comentariu:


  • Alexxm
    a răspuns
    Re: Toyota FJ40 1979

    azi am fost si am vizualizat caroseria la vopsit.
    a fost insonorizata pe partea inferioara, si e gata prima slefuire a caroseriei.
    usile si aripile fata sunta gata de vopsit.
    cateva poze:

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20121012_103541_resize.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	132,9 KB 
ID:	903744Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20121012_103411_resize.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	75,3 KB 
ID:	903735
    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20121012_103419_resize.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	102,2 KB 
ID:	903736Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20121012_103433_resize.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	85,1 KB 
ID:	903737
    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20121012_103450_resize.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	142,3 KB 
ID:	903739Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20121012_103457_resize.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	124,7 KB 
ID:	903740

    maine sper s pun rotipe pe punti s puntie pe sasiu.
    sa vedem daca reusesc.
    Fișiere atașate

    Lasă un comentariu:


  • matake70
    a răspuns
    Re: Toyota FJ40 1979

    Eu ma gandesc ca jantele ar da bine albe (asortate cu plafonul )

    Lasă un comentariu:


  • Alexxm
    a răspuns
    Re: Toyota FJ40 1979

    Salut!!!

    pai.. de 1 saptamana am sasiul vopsit si in garaj.
    Si tot de o saptamana a plecat caroseri completa de la tinichigiu la vopsitor.
    Azi am fost si am vazut-o cum statea pe caprele alea acolo.
    Usile spate si aripile fata sunt aproape gata de vopsit.
    Am decis sa sablez caroseria... sa vorbesc azi cu Florin sa vedem cum facem.

    Ieri am lasat jantele la sablat (4 erau cromate si cu un pic de rugina si una era alba).
    Daca stie cineva unde pot croma 5 jante,... ar fi belea... daca nu... ajung albe (ma rog.. culoarea plafonului).

    saptamana asta am reusit sa: curat si sa grunduiesc caseta de directie, semicaseta de directie, barile de la directie (si sa montez capetele de bara pe ele).
    Luni incep in forta cu pregatirea puntilor pt o ultima mana de vopsea si montatul cilindrilor de frana pe spate. Sper sa nu apara nimic in program.

    ... si ma trebuie sa pun pe posta din state componenta de PTO ca sa o montez.
    ... si tot urgen ar trebui sa comand uleiurile...

    in rest... bebel si weekendul asta nunta (iar)

    Lasă un comentariu:


  • matake70
    a răspuns
    Re: Toyota FJ40 1979

    Ai mai facut ceva la masina ??? Sau te pomenesti ca e gata si apari cu ea direct !!!!!!!
    Ultima editare de Astral; 28.iun.2012, 19:42.

    Lasă un comentariu:


  • matake70
    a răspuns
    Re: Toyota FJ40 1979

    Spor la treaba Alex,dai bataie ca vine primavara si e gata Zuzu inaintea ta

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X