Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Povestea merge mai departe.(Mi-am mai implinit un vis by Max)

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Povestea merge mai departe.(Mi-am mai implinit un vis by Max)

    Salut prieteni.Aceasta este continuarea povestii incepute de Max in linkul de mai jos:
    http://forum.club4x4.ro/showthread.p...mplinit-un-vis
    Pentru mine este o placere sa continui proiectul inceput de colegul nostru luand in calcul ca am mai trecut printr-o experienta similara care se poate vedea in linkul de mai jos:
    http://forum.club4x4.ro/showthread.p...80-Reconstruit

    Asadar sa continuam povestea.

    Dupa ce am achizitionat batrana rosie m-am apucat de evaluat problemele.
    Probleme:
    Pentru inceput masina a primit actele de identitate si toate documentele necesare inmatricularii.
    Urmatoarea faza a fost deschiderea procesului care se va finaliza in aprilie.
    Apoi am trecut la problema tehnica pe care deja le cunoasteti.Chiulasa veche era crapata,Max a cumparat alta noua si am intrat in faza de montare a ei.
    Problema a fost ca aceasta chiulasa este folosita la ultimele modele toyota cu motor 3B si 13BT .Cu toate ca asezarea pe blocul motor era identica,nu se potriveste capacul de sus si galeria de evacuare.
    In consecinta alt capac de culbutori din Japonia,alta galerie de evacuare,alte cheltuieli.Rezultatul multumitor,cheie contact motor,start pornit sfert.
    Urmatoarea faza este caroserie jos,reparat,revopsit remontat.(Tabla arata neasteptat de bine.Nu voi avea asa mult de lucru)
    Parbriz de schimbat.
    Far stanga de schimbat.

    Parti bune comparativ cu modele anterioare:
    Facand o analogie cu 40-ul bej pe care l-am avut apreciez foarte mult faptul ca in plus aceasta masina are servodirectie de fabrica,frane disc fata ,cutie viteze H55F cu 5 viteze,punti full floating.
    Parti negative comparativ cu modelele anterioare:
    Nu-mi plac geamurile laterale rabatabile.Consider ca modelul anterior arata ma bine.
    Deasemenea geamurile usilor sunt dintr-o bucata.Nu mai au triunghiul acela care era practic si de efect.

    Aceasta este faza in care se afla masina pe moment.Vreau sa retineti ca proiectul nu va evolua conform asteptarilor voastre.
    Acesta este un hobby si totul se va derula dupa orele de serviciu.In afara vopsirii masinii,toate operatiile vor fi efectuare de subsemnatul.
    Nu mai am incredere in nici un tinichigiu.Voi reveni cu poze.

  • #2
    Re: Povestea merge mai departe.(Mi-am mai implinit un vis by Max)

    Mare sansa a mai avut aceasta masina... sa ajunga pe mana unui pasionat/cunoscator (Max) iar mai apoi sansa sa-i surada si a doua oara... si sa ajunga pe mana unui alt pasionat/cunoscator... mai rar.
    Bafta Milan,sa poti sa duci la bun sfarsit acest proiect.Va fi o provocare si pentru tine,tinand cont de ce ai reusit cu proiectul anterior.
    Life's Too Short To Drive Boring Cars

    Comentariu


    • #3
      Re: Povestea merge mai departe.(Mi-am mai implinit un vis by Max)

      Postat în original de Milan Vezi post
      Salut prieteni.Aceasta este continuarea povestii incepute de Max in linkul de mai jos:
      http://forum.club4x4.ro/showthread.p...mplinit-un-vis
      Pentru mine este o placere sa continui proiectul inceput de colegul nostru luand in calcul ca am mai trecut printr-o experienta similara care se poate vedea in linkul de mai jos:
      http://forum.club4x4.ro/showthread.p...80-Reconstruit

      .......
      Aceasta este faza in care se afla masina pe moment.Vreau sa retineti ca proiectul nu va evolua conform asteptarilor voastre.
      Acesta este un hobby si totul se va derula dupa orele de serviciu.In afara vopsirii masinii,toate operatiile vor fi efectuare de subsemnatul.
      Nu mai am incredere in nici un tinichigiu.Voi reveni cu poze.


      Scuze de contrazicere dar ce le faci tu masinilor eu as cataloga drept hobby-profesionist, spor in toate actiunile viitoare, felicitari pentru achizitie, intradevar masina merita efortul.
      Ultima editare de Astral; 21.mar.2013, 16:48.

      Comentariu


      • #4
        Re: Povestea merge mai departe.(Mi-am mai implinit un vis by Max)

        Postat în original de Mpopescu Vezi post
        Scuze de contrazicere dar ce le faci tu masinilor eu as cataloga drept hobby-profesionist, spor in toate actiunile viitoare, felicitari pentru achizitie, intradevar masina merita efortul.
        Mersi de afirmatii.Nu stiu daca sunt in masura sa-ti dau vre-un sfat insa totusi indraznesc tinand cont ca te ocupi de un proiect similar,primul lucru este sa nu te grabesti si nu-ti fixa un termen de finalizare.Intr-o astfel de lucrare artistica nu trebuie sa-ti calculezi productivitatea.Chiar daca nu te pricepi ca un tinichigiu de meserie,sa fii convins ca vei face treaba mai buna fiindca tu pui suflet,el nu.El se uita la ceas si isi verifica incarcarea.La aceste masini tinichigeria si detaliile ei sunt cele mai importante lucrari.Cum le faci asa raman.Restul pieselor se pot schimba peste noapte.Spun toate aceste lucruri fiindca in proiectul anterior,nemaiavand timp,am lasat usile pe mana unui renumit tinichigiu-vopsitor.Rezultatul pe moment a fost uluitor insa dupa doar 5 luni au aparut fisuri si besici sub vopsea.Va multumesc tuturor pentru incurajari.Nu am crezut vreodata ca am sa ma inham la un nou proiect ca asta.Numai Max e de vina.

        Comentariu


        • #5
          Re: Povestea merge mai departe.(Mi-am mai implinit un vis by Max)

          Din motive personale nu am putut ca sa ma mai ocup de acest proiect si ma durea sufletul ca sa vad cum sta degeaba masina.
          Cu toate astea, chiar daca eram suparat rau cand am vazut cum pleaca masina de la mine din curte, m-am bucurat totusi ca a ajuns pe mainile tale pt ca stiam ca vei face treaba buna cu ea.
          Deci, masina a ajuns exact unde trebuie.

          Spor la treaba Emil!

          Comentariu


          • #6
            Re: Povestea merge mai departe.(Mi-am mai implinit un vis by Max)

            Postat în original de Milan Vezi post
            Mersi de afirmatii.Nu stiu daca sunt in masura sa-ti dau vre-un sfat insa totusi indraznesc tinand cont ca te ocupi de un proiect similar,primul lucru este sa nu te grabesti si nu-ti fixa un termen de finalizare.Intr-o astfel de lucrare artistica nu trebuie sa-ti calculezi productivitatea.Chiar daca nu te pricepi ca un tinichigiu de meserie,sa fii convins ca vei face treaba mai buna fiindca tu pui suflet,el nu.El se uita la ceas si isi verifica incarcarea.La aceste masini tinichigeria si detaliile ei sunt cele mai importante lucrari.Cum le faci asa raman.Restul pieselor se pot schimba peste noapte.Spun toate aceste lucruri fiindca in proiectul anterior,nemaiavand timp,am lasat usile pe mana unui renumit tinichigiu-vopsitor.Rezultatul pe moment a fost uluitor insa dupa doar 5 luni au aparut fisuri si besici sub vopsea.Va multumesc tuturor pentru incurajari.Nu am crezut vreodata ca am sa ma inham la un nou proiect ca asta.Numai Max e de vina.
            Daca sa-i fac sasiul nou a durat 9 luni iti dai seama ca ma ia groaza cand ma gandesc cat o sa-mi ia caroseria(care din fericire nu e chiar nasoala), da' nici o graba noi sa fim sanatosi.

            Comentariu


            • #7
              Re: Povestea merge mai departe.(Mi-am mai implinit un vis by Max)

              Sa va relatez derularea proiectului.
              Pentru inceput,proces inceput si castigat,RAR efectuat,incadrat categorie N1 cu 3 locuri.
              Pe partea tehnica,contrar obiceiului am inceput cu sfarsitul,adica cu motorul.Motorul pornea sfert,fara sunete suspecte,ireprosabil.Insa ma rodea o chestie pe care nu am apucat sa o fac la prima masina.Mai exact kit turbo.Asadar,executat alta galerie de evacuare,montat turbo Garret de la un Q7,montat doza vacuumatica comandata prin distrubuitor vacuumatic de sonda presiune reglabila.rezultate uimitoare.Totusi dupa indelungi teste am constatat ca amestecul aer carburant functioneaza dupa o ecuatie de gradul 2 in cazul aer si liniar in cazul pompei de injectie.Mai concret sa va explic.In ture joase,amestec bogat,in ture medii amestec normal iar in ture mari amestec sarac.
              Exista si posibilitatea de a face debitul pompei clasice in linie variabil insa nu mi-am mai batut capul.
              In consecinta veti zice ca nu-s normal.Demontat pompa in linie clasica si montat pompa rotativa cu debit variabil.Rezultate uimitoare fara fum.Am reglat presiunea in admisie la doar 0.4-0.5 bar.Constructorul accepta 0.8-09bar.La 1bar masina se urca efectiv pe pereti si fluiera rotile sub ea.
              Scopul meu este doar de a ajuta putin motorul asta extra-odihnit.M-am oprit la faza montarii unui intercooler.Daca va intereseaza sa pun poze si sa dezvoltam subiectul va rog sa-mi spuneti.
              Pentru mine capitolul de sub capota este inchis.Ma asteapta lupte grele cu rugina care din fericire este mai putina decat credeam.
              O alta problema care ma framanta este suspensia.Aici as aprecia daca mi-ati oferi ceva sugestii.Am tot ce-mi trebuie sa trec masina pe elicoidale.Pe spate altceva decat 4 link nici nu ma gandesc.Pe fata pot doar 3 link.Merita sa ma obosesc sau sa o las naibii cu lamele alea ordinare?

              Comentariu


              • #8
                Re: Povestea merge mai departe.(Mi-am mai implinit un vis by Max)

                Postat în original de Milan Vezi post
                Sa va relatez derularea proiectului.
                Pentru inceput,proces inceput si castigat,RAR efectuat,incadrat categorie N1 cu 3 locuri.
                Pe partea tehnica,contrar obiceiului am inceput cu sfarsitul,adica cu motorul.Motorul pornea sfert,fara sunete suspecte,ireprosabil.Insa ma rodea o chestie pe care nu am apucat sa o fac la prima masina.Mai exact kit turbo.Asadar,executat alta galerie de evacuare,montat turbo Garret de la un Q7,montat doza vacuumatica comandata prin distrubuitor vacuumatic de sonda presiune reglabila.rezultate uimitoare.Totusi dupa indelungi teste am constatat ca amestecul aer carburant functioneaza dupa o ecuatie de gradul 2 in cazul aer si liniar in cazul pompei de injectie.Mai concret sa va explic.In ture joase,amestec bogat,in ture medii amestec normal iar in ture mari amestec sarac.
                Exista si posibilitatea de a face debitul pompei clasice in linie variabil insa nu mi-am mai batut capul.
                In consecinta veti zice ca nu-s normal.Demontat pompa in linie clasica si montat pompa rotativa cu debit variabil.Rezultate uimitoare fara fum.Am reglat presiunea in admisie la doar 0.4-0.5 bar.Constructorul accepta 0.8-09bar.La 1bar masina se urca efectiv pe pereti si fluiera rotile sub ea.
                Scopul meu este doar de a ajuta putin motorul asta extra-odihnit.M-am oprit la faza montarii unui intercooler.Daca va intereseaza sa pun poze si sa dezvoltam subiectul va rog sa-mi spuneti.
                Pentru mine capitolul de sub capota este inchis.Ma asteapta lupte grele cu rugina care din fericire este mai putina decat credeam.
                O alta problema care ma framanta este suspensia.Aici as aprecia daca mi-ati oferi ceva sugestii.Am tot ce-mi trebuie sa trec masina pe elicoidale.Pe spate altceva decat 4 link nici nu ma gandesc.Pe fata pot doar 3 link.Merita sa ma obosesc sau sa o las naibii cu lamele alea ordinare?
                Pune poze si pune-i elicoidale.
                Daihatsu Feroza, adio pietre la rinichi.

                Comentariu


                • #9
                  Re: Povestea merge mai departe.(Mi-am mai implinit un vis by Max)

                  Desi este un adevarat simbol , si lamelarele fac parte integranta din imaginea de ansamblu as face conversia in secunda 2 dupa ce mi-am terminat pranzul mic . Asta am facut , de fapt ( la Nissan KW260 ) si printre alte detalii gen munca nebuna cu ochii tulburi si bani cu caciula mare si circumvolutiuni uzate-lustruite acum apreciez in permanenta avantajele si rezultatul muncii - confort incomparabil , flexare fara concurenta la clasa puntilor respective ( Y61 ) , directie , suspensie .... Dar ... sunt utilizator zilnic , daca o zi nu merg cu ea ci cu alta mai fatoasa , mai rapida , mai economa , mai noua ... am o senzatie ciudata de sentimente amestecate gen 'nu-i a mea , nu merge pe unde vreau eu , poti sa ti-o bagi in cur-te sa n-o vad , nu-mi trebuie mie buburuze sau subare ...ia-tio-napoi , are toate plinurile facute , hai pa ' . A nu se intelege ca-mi sarut capota de noapte-buna - nu ,a mea e indoita pe mai toate partile , asperizata artistic , am retineri in a o vopsi ...

                  Daca chiar o vei folosi ( fie si putin p-acolo ... dar sa fie ... ) ar merita , pentru ca vei putea aprecia rezultatele muncii , care nu-i chiar neglijabila sau direct la-ndemana . Daca cumva e doar de utilizare ocazionala , eu as lasa-o asa cum e de fabrica , cu adevarat emblematica
                  Ultima editare de cos; 08.mai.2013, 07:40.
                  ... sa fim corecti pana la capat !
                  Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Povestea merge mai departe.(Mi-am mai implinit un vis by Max)

                    alta galerie
                    Fișiere atașate
                    Ultima editare de Milan; 08.mai.2013, 21:26.

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Povestea merge mai departe.(Mi-am mai implinit un vis by Max)

                      turbo si rugina.Frumoasa combinatie.
                      Fișiere atașate
                      Ultima editare de Milan; 08.mai.2013, 21:47.

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Povestea merge mai departe.(Mi-am mai implinit un vis by Max)

                        In lucru la table.
                        Fișiere atașate
                        Ultima editare de Milan; 09.iun.2013, 09:49.

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Povestea merge mai departe.(Mi-am mai implinit un vis by Max)

                          Mai punem ceva poze.Avansam incetisor,cu rabdare ca nu-i concurs,sa iasa treaba buna.

                          Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P10104.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	277,6 KB 
ID:	936086 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1010024 (2).JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	239,0 KB 
ID:	936095

                          Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1010026 (2).JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	237,0 KB 
ID:	936096 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1010027 (2).JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	266,3 KB 
ID:	936097

                          Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1010134.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	284,7 KB 
ID:	936098 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1010135.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	287,8 KB 
ID:	936099

                          Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1010138.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	274,3 KB 
ID:	936100 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1010139.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	265,6 KB 
ID:	936101

                          Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1010140.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	274,0 KB 
ID:	936102 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1010004.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	252,3 KB 
ID:	936094

                          Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1010001.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	248,5 KB 
ID:	936093 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1010161.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	277,9 KB 
ID:	936085

                          Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P10100.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	278,7 KB 
ID:	936084 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P10105.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	277,0 KB 
ID:	936087

                          Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P10107 (2).JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	282,5 KB 
ID:	936088 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P10111.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	282,6 KB 
ID:	936089

                          Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P10112.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	282,6 KB 
ID:	936090 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P10113.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	262,2 KB 
ID:	936091

                          Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P10115.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	281,7 KB 
ID:	936092 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1010141.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	279,5 KB 
ID:	936103
                          Ultima editare de Max; 08.dec.2013, 22:50.

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Povestea merge mai departe.(Mi-am mai implinit un vis by Max)

                            Nu putea sa intre pe maini mai bune masina asta.
                            Treaba asta mai atenueaza o parte din supararea ca am dat-o.

                            Spor la treaba in cotinuare!

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Povestea merge mai departe.(Mi-am mai implinit un vis by Max)

                              Va felicit! ma uit la suduri si mi se par excelente. Tot respectul pt munca si pasiune.
                              of topic: ce amestec de gaze folositi? ce setari la aparatul de sudura si ce tabla pt petice?

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X