Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Restaurare Toyota BJ42 Dune Beige - Good Girl

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #31
    Re: Restaurare Toyota BJ42 Dune Beige - Good Girl

    Astăzi frumuşica a fost la RAR, trecut în regulă (s-au chinuit un pic la cititul seriei de pe şasiu, vechimea + neatenţia la sablare au creat ceva probleme), însă totul e bine cînd se termină cu bine.
    Probabil marţi/miercuri CIV-ul va fi gata, marcat în consecinţă ca vehicul istoric.
    Când am intrat în garaj (cu un pic de şters plafonul de o ţeavă de gaz, din cauză de nimic în portbagaj ca s-o cocoşeze măcar vreun 1 cm!!!!) am simţit un pic de miros de ferodo încins. Roata stânga spate mult prea caldă, probabil sabot blocat.
    Ahhh, abia aştept s-o desfac şi s-o iau la puricat....
    AJUNGE!
    Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”!

    Comentariu


    • #32
      Re: Restaurare Toyota BJ42 Dune Beige - Good Girl

      Astăzi ne-am făcut cu plăcuţele de înmatriculare...
      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	CT82TLC.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	234,4 KB 
ID:	976072
      Mda, un pic "cocalar" numărul, dar nu am văzut nicio altă variantă acceptabilă.
      Sfârşitul ăsta de săptămână înseamnă continuarea lucrărilor...
      AJUNGE!
      Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”!

      Comentariu


      • #33
        Re: Restaurare Toyota BJ42 Dune Beige - Good Girl

        Zi mersi ca noi putem scrie telece pe numar, amaratii astia au fost nevoiti sa isi incarce parbrizul si asa generos cu inscrisul.http://www.serie4.fr/
        Cand ne-om aduna da al dracului de bine in poza de grup.






        De curiozitate ce mari lucrari ii mai pregatesti, ca doar ai laudat-o cu o autostrada soarelui dus-intors?

        Comentariu


        • #34
          Re: Restaurare Toyota BJ42 Dune Beige - Good Girl

          ...şi în plus abia ieri am aflat că nu poţi primi nici măcar două numere pătrate pentru acelaşi autoturism, nu mai vorbesc de alte tipodimensiuni (moto de exemplu) sau, exagerat deja, dimensiune la cerere. Aşa că m-am conformat legislaţiei şi am unul pătrat pentru spate şi cel normal pentru faţă (deci nu suport original).
          Există alternativa custom made, dar am înţeles că se lasă cu ridicarea lor de către poliţişti şi o amendă simbolică, de vreo 4 sute si ceva....
          În altă ordine de idei, da, şi mie mi-ar plăcea tare să ne putem aduna undeva, cândva şi eventual regulat.

          În ceea ce priveşte lucrările, mai nimic foarte foarte, doar desfăcută la "şaibă" şi luată la mână bucăţică cu bucăţică..... Adică ceea ce trebuia să facă altcineva.
          Aşa cum am spus mai înainte, restaurare aşa cum mi-am dorit eu.
          AJUNGE!
          Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”!

          Comentariu


          • #35
            Re: Restaurare Toyota BJ42 Dune Beige - Good Girl

            Postat în original de pmstancu Vezi post
            ...şi în plus abia ieri am aflat că nu poţi primi nici măcar două numere pătrate pentru acelaşi autoturism, ...
            Dar daca il pierzi pe cel de fata si mergi la politie si ceri inca un numar patrat? Eu cred ca asa se rezolva cele moto 'legal'. Au moto pe un numar, pierzi numarul mic, schimbi numarul la motocicleta, inmatriculezi masina pe acelasi numar si ai sansa sa regasesti numarul moto mic si sa il refolosesti...

            Just an idea... Never tested it.

            Comentariu


            • #36
              Re: Restaurare Toyota BJ42 Dune Beige - Good Girl

              ... wild ideea in a crazy wild world ... nu crez ca tine la organu' ...
              ... sa fim corecti pana la capat !
              Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

              Comentariu


              • #37
                Re: Restaurare Toyota BJ42 Dune Beige - Good Girl

                Salutări tuturor!

                Şi, înainte de orice, rog permiteţi-mi să vă transmit cele mai sincere urări de toate cele bune, ocazionate de începerea noului an! Să vă fie aşa cum v-o doriţi!
                Am intrat pe forum suficient de rar şi am scris şi mai puţin. Voi ţine, totuşi, topicul viu!
                De principiu, acum, nu fac mult mai mult decât să reconfirm zicala aia cu socoteala de-acasă versus aia din târg! Prin socoteală rog să inţelegeţi sinonimul plan şi nu , chiar dacă aşa pare!
                În mare, nu s-a mai făcut foarte mult:
                - am închis pereţii si am manufacturat pervazurile geamurilor (2 buc)
                Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG0860.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,77 MB 
ID:	984836
                - am făcut un pic de ordine
                Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG-20151024-WA0006.jpeg 
Afișări:	1 
Mărime:	477,4 KB 
ID:	984837
                - un test în toiul nopţii, ca să văd cum "cadrează"
                Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG0907.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,12 MB 
ID:	984838Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG0908.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	415,9 KB 
ID:	984839Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG0906.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	393,3 KB 
ID:	984840
                Una peste alta, e bine. Va fi şi mai bine când va sluji şi scopului propus.
                În altă ordine de idei, Good Girl a mai făcut vreo 2000 de km, fără probleme. Alea de sunt (aspectul general şi în detaliu) se vor rezolva în primăvară, jocul volanului a mai fost redus prin strângerea casetei dar este clar că necesită revizie.
                A, şi a mai participat şi la ultima ediţie a show-lui Retromobil din Constanţa unde a captat ceva atenţie.

                Să ne auzim cu bine!
                AJUNGE!
                Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”!

                Comentariu


                • #38
                  Re: Restaurare Toyota BJ42 Dune Beige - Good Girl

                  Nu pot sa nu fiu invidios. Multi km in continuare de aici incolo fara probleme !
                  4x4, Way of Life !

                  Comentariu


                  • #39
                    Re: Restaurare Toyota BJ42 Dune Beige - Good Girl

                    Adevarata sufragerie de barbat ... cea mai de pret jucarie + cel mai bun prieten + fara femei incomode ... Frigider ai ?
                    ... da.. adica nu ... nu ca acum m-am prins ca n-ai nevoie in anotimpul asta ...
                    ... sa fim corecti pana la capat !
                    Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                    Comentariu


                    • #40
                      Re: Restaurare Toyota BJ42 Dune Beige - Good Girl

                      Postat în original de cos Vezi post
                      Adevarata sufragerie de barbat ... cea mai de pret jucarie + cel mai bun prieten + fara femei incomode ... Frigider ai ?
                      ... da.. adica nu ... nu ca acum m-am prins ca n-ai nevoie in anotimpul asta ...
                      Esti dus cu capul? Pai cea mai de pret jucarie si, in acelasi timp, cel mai bun prieten sta mereu cu mine .....Dar ai nimerit-o cu femei!e incomode, in noul context....
                      Pana si cainele e femela, aparte de celelalte din viata mea..
                      Bine, ok, peste ceva timp, taraboanta isi va castiga statutul de cea mai de pret jucarie......
                      AJUNGE!
                      Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”!

                      Comentariu


                      • #41
                        Re: Restaurare Toyota BJ42 Dune Beige - Good Girl

                        Mda, trecu ceva timp de când nu am mai.....
                        Planurile merg înainte dar al boalei de greu. Timpu'!
                        Garajul e gata, aproape, însă din cauză de vizite doar la sfârşit de săptămână, slujeşte doar minim scopului primordial. În mare parte e destinația tuturor boarfelor ce cauzează eterna întrebare: "Cum unde, bagă-le în garaj că nu mai merg/se potrivesc aici şi acum....!"
                        Totuşi, a fost de folos şi aşa cum trebuia. Legat de lucrul acesta, am o nelămurire, față de care aş aprecia punctele voastre de vedere/comentarii, să văd dacă aprecierile mele de neştiutor se apropie de adevăr:
                        - înainte de ieşirea de pe 08 mai am decis să fac o mică revizie. În drum spre atelier, am observat că volanul se bloca atunci când viram dreapta. La desfacerea casetei am obsevat 0 (nil, nada) ulei în ea, contrar a ceea ce trebuia să fie. Ok, i-am făcut (cu mânuţele astea trei) un RK şi am adus-o în parametri. În condițiile în care, până atunci (şi de atunci încoace) n-am văzut pic de scurgere, care ar fi putu fi cauza?
                        - doar ce m-am întors de la atelier......am dat dreapta faţă jos pentru RK. La fel, fără niciun semn anterior, trompa goală, vax vaselină în rotulă, ceva semne de ulei de culoarea lutului (cred că l-au îndoit cu apă) şi ambele simeringuri cu vreun "număr" mai mari la interior. Ce să fie oare?
                        Mare Ţi-e grădina! Şi credulul de mine, care presupunea că o restaurare ar trebui să ţină cam vreo 13-14 luni. Vezi, dacă nu am întrebat înainte, acum ştiam că prima se face de două ori pe an....
                        Set de reparaţie de la Terrain Tamer.
                        Mâine urmează stânga. Şi apoi spatele. Şi apoi jos. Şi, mai ales, sus. De mai multe ori, că-i înaltă.
                        Deci, e adevărat ca prima restaurare se face de două ori pe an, cel puţin, ca să înceapă să se arate semnele? Mulţumesc anticipat.

                        N.B. - până pe 17 iunie, cel puţin pentru vreo 2-3 zile, o să fie gata, pentru partciparea la incursiunea în zona străbunilor şi obişnuirea cu trimiterile la origini....
                        AJUNGE!
                        Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”!

                        Comentariu


                        • #42
                          Re: Restaurare Toyota BJ42 Dune Beige - Good Girl

                          Azi am terminat puntea față și am ieșit în probe, pe un traseu destul de scurt.
                          Am sesizat o supraîncălzire (cu fum pe dreapta) la nivelul roților și, după o consultare cu Max, căruia îi mulțumesc pentru bunăvoință și dispoziție, am purces la slăbirea piulițelor planetarei dreapta. Slăbit, restrâns la maximum și apoi cam vreo tură desfăcută (prima piuliță). La carte scrie altceva, cam cum am montat inițial.
                          Din nou la test. Chiar dacă am scăpat de fumul de pe dreapta, tot am impresia că butucii se încălzesc destul de tare. Apreciez undeva pe la 45-50 grade.
                          În condițiile în care traseul a fost destul de scurt, numai vreo 2-3 kilometri, pe niște străduțe întortocheate unde am frânat des, plăcuțele noi și ansamblul ”strâns”, e normală încălzirea la temperatura aceea? Sau testul este irelevant, ar trebui sa fac mai mulți kilometri, să se ”așeze” toate cele?
                          Mulțam de sfaturi.
                          AJUNGE!
                          Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”!

                          Comentariu


                          • #43
                            Re: Restaurare Toyota BJ42 Dune Beige - Good Girl

                            Salutare, de la supraincalzire cu fum la 40-50 grade e distanta mare, alearg-o cu 80-90 macar 5-6km fara frana , lasa volanul liber si la mers si la franare si verifica pe urma fierbinteala, in plan verifica si daca masina se misca usor impinsa sa nu ai vreun etrier cu crize de personalitate, spor la surubarit ca nu mai ai decat doua saptamani pana la ieseala

                            Comentariu


                            • #44
                              Re: Restaurare Toyota BJ42 Dune Beige - Good Girl

                              Mersi de sfaturi.
                              Nu pare a fi niciun etrier blocat, la proba în plan toate cele 2 tone și ceva se mișcă ușor (acum și cu ea pe cric roțile față se învârt lejer).
                              Da, proba de drum mai lung și fără frâne multe ar trebui să fie relevantă.
                              Mă încadrez sigur în aste două săptămâni. Spatele e verificat deja (mai puțin desfăcut diferențialul - nu e cazul acum ci doar când o voi desface total), a mai rămas de pus troliul și schimbat anvelopele și, poate, scos și dus la tester injectoarele. Nu că ar fi vreun semn din partea lor dar vreau să văd cu ochii mei cum lucrează.
                              Mă disperă faptul că, la intervenția anterioară, am redus unghiul de bracaj dreapta prin instalarea (nemarcată anterior) a pit arm-ului și acum mi-e scărbă tare să dau caseta jos din nou să-l reașez. Nu pot sub nicio formă să-l scot cu caseta pe poziție, nici ciocanul și nici gheara extractoare nu m-au ajutat. Mă mai gândesc....
                              AJUNGE!
                              Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”!

                              Comentariu


                              • #45
                                Re: Restaurare Toyota BJ42 Dune Beige - Good Girl

                                La injectoare umbli cand faci fum negru dupa tine, cand consumi peste cinspe, cand masina cu doua persoane in ea nu atinge fantastica viteza de 80 , cand porneste greu la rece, cand vrei sa-ti gasesti de lucru, daca nu iti creeaza niciuna din bucuriile enumerate mai sus, eu unul te-as sfatui sa le lasi in pace, eu ca sa nu le duc grija folosesc ulei 2T in motorina ( nu numai la asta, la inca trei-patru vechituri exploatate in conditii nu tocmai gingase, niste ani buni si zeci de mii de kilometri), aproximativ 1% dar nu foarte farmaceutic, respectiv un plin primeste litrul de ulei, unul nu sau daca se mai tine memoria de glume proaste le mai incurc dar nu a facut fum mai mult sau mai putin vreodata, dupa mine ocupa-te de lucruri serioase, troliu (daca ai putea sa nu sudezi ceva pe sasiu ar fi perfect)
                                Nu trebuia sa marchezi levierulClick pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	semn.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	1,29 MB 
ID:	990731 directiei la demontare ca a facut-o producatorul

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection