Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Restaurare Toyota BJ42 Dune Beige - Good Girl

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #46
    Re: Restaurare Toyota BJ42 Dune Beige - Good Girl

    Atunci, e clar: trebuie să-mi schimb lentilele.........
    De injectoare, mă supără că la rece porneşte greu şi-mi dă cu mult fum, alb ce-i drept. După schimbarea bujiilor am suspectat că s-ar putea să şpriţuiască mai puțin, unul sau mai multe injectoare.
    Mă mai gândesc ce fac cu ele, după ce montez troliul. Azi n-am avut alt chef decât să curăţ toate sculele şi doar să pozez placa troliului. Trebuie modificată, fanta în ea e mai mică decât incidenţa suprafeţelor rolelor pe ea şi, în plus, trebuiesc date alte găuri pentru blocul rolelor, pică un pic mai sus decât original proiectată.
    AJUNGE!
    Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”!

    Comentariu


    • #47
      Re: Restaurare Toyota BJ42 Dune Beige - Good Girl

      Cu bujiile mai am eu o nebuloasa, cred ca sunt de 12V inseriate cu a cincea de pe galerie, trebiue alese nu stiu cum dar din pacate nu am gasit un manual clar cu ce se intampla la astea cu 24V, australienii si japonezii poarta 12V la motorul 3B, dar ca sa nu zici ca nu ai verificat ceva, verifica simplu si usor starea diafragmei din pompa de injectie, zic siplu ca nu necesita scule si mare pricepere trebuie doar sa ai chef sa sugi niste furtune.
      Scuze, suna nasol dar chiar asta tre' sa faci, cu motorul oprit OPRIT si iti spun si de ce am tipat, nu stiu care din ele scos cu motorul in ralanti iti provoaca o accelerare instantanee spre 5000 rpm, asa ca ma repet cu motorul OPRIT, scoti furtunasele transparente di corpul fluturelui de pe admisie si pe rand aplici cu gura un usor vacuum, daca furtunul "tine limba " cateva secunde ai scapat cu un gust amar pe moment in gura, ma injuri, scuipi si trece, daca nu tine vacuumul, ramai cu gustul amar vreo 15-20 zile pana iti vine piesa(recomand original, eu am cuparat de doua ori asa ceva de la Toyota Romania)

      Comentariu


      • #48
        Re: Restaurare Toyota BJ42 Dune Beige - Good Girl

        Asta am citit eu, după ce mi-ai zis de nedumerirea ta ref bujii: http://forum.ih8mud.com/threads/whic...iesels.471567/ Ai văzut în altă parte ceva de 12v pe 24v?
        Niciun compromis nu este prea mare atunci când e vorba ca lucrurile să meargă bine. Și, într-un sfârșit (sic!), întotdeauna trebuie să existe un început în toate.... Am să verific, cu dezgust, starea membranei prin metoda sugerată....
        Nu merge să suflu?
        AJUNGE!
        Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”!

        Comentariu


        • #49
          Re: Restaurare Toyota BJ42 Dune Beige - Good Girl

          ................si cu sufletu-n rai, nu prea merge daca iti luai si tu ca un om normal o masina cu un diesel euro 6,7,8 sau la cat doamne iarta-ma s-a ajuns era simplu, o diagnoza de niste sute de euro o diagrama colorata din care nu intelegeai nimic si un deviz astronomic spre aprobare, era simplu, dar asa ti-a trebuit vechitura, acu' lasand mistoul la o parte diafragma asta e din piele naturala si e al dracului de sensibila de-aia nu recomand un dispozitiv profesional de vacuum sau suflat( cu gura sau mai rau cu ceva mai puternic).
          Oricum si daca suflai imi datorai o injuratura si-un scuipat asa ca nu vad unde e problema.


          Spor la treaba

          Comentariu


          • #50
            Re: Restaurare Toyota BJ42 Dune Beige - Good Girl

            Dai o bere sa să-mi clătesc gura şi sufletul după ce-am făcut astăzi treaba aia ruşinoasă cu suptul. Furtunului. Fără ghilimele, totuşi, că cine ştie ce insinuează "dujmanii".
            De stropit, n-a stropit când am terminat de supt ba, mai mult, a încercat o lingua captivus preţ de câteva secunde bune. Nu ştiu, n-am mai supt aşa niciodată, dar înţeleg că-i de bine, de la tine........
            Aia cu pielea naturală cred c-ai spus-o la mişto, vrei să-mi testezi bărbăţia. De-i adevărat, atunci tot găina bătrână face ciorba mai bună, nu ca astea ver.4,5,6,8 sau 13.
            Eu mi-s dator, cu mulţumiri o mie pentru încă un lucru învăţat, beri trei şi-o cinzeacă, două, de prună de Buzău, fără pic de zahăr. Pe, sau pe lângă, drumul Dacilor.
            Altfel, ajuns cam târziu la atelier, n-am apucat decât să tai placa troliului şi s-o găuresc. Mâine mer mai devreme, nu înainte de a cumpăra 6 bucăţi buloane de 10x80.
            Îi bai mare dacă repoziţionez placa rolelor cu vreo 2,5 cm mai sus decât era stabilit pe placă? În schimb, am să-i dau două găuri în partea inferioară, ca s-o prind şi de bară.
            AJUNGE!
            Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”!

            Comentariu


            • #51
              Re: Restaurare Toyota BJ42 Dune Beige - Good Girl

              Gata şi cu troliul.
              Aşa pozat să vedem cum "dă":
              Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	LrMobile0306-2016-0955334948149381047.jpeg 
Afișări:	1 
Mărime:	720,3 KB 
ID:	990774

              Iară după satisfacerea păsăricii privind culoarea, şi finalul:
              Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	LrMobile0306-2016-0949334942725064641.jpeg 
Afișări:	1 
Mărime:	646,4 KB 
ID:	990775

              Fu tare, nu chiar, cu frecuş, că astăzi am avut de dat găuri, după ce ieri am supt-o....
              Au mai rămas anvelopele, pentru gata de 17 (de s-o mai ţine), şi de am timp şi chef, dat de cap problemei legate de luft-ul uşilor (asta-i mai grea, că-i cu dat de hardtop jos şi văzut ce şi cum, asistat de un tinichigiu)
              AJUNGE!
              Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”!

              Comentariu


              • #52
                Re: Restaurare Toyota BJ42 Dune Beige - Good Girl

                Mpopescu-le, apropos de o postare a ta mai veche privind viteza maximă atinsă de un 3B, ia de numără victimele de pe grilă, făcute în vreo 100 de kilometri.
                Dacă, încă, E=mc˛, iar aplatizarea victimelor nu depăşeşte vreo 0,001 microni, ştiind gradul de compresie al chitinei de ma... ţânţari, poţi calcula uşor viteza de croazieră a lu' Enterprise, nu?!
                Ok, am furat un pic, că merg pe 16 şi cu 85% talon, da' tot dau ceaţă.......
                AJUNGE!
                Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”!

                Comentariu


                • #53
                  Re: Restaurare Toyota BJ42 Dune Beige - Good Girl

                  Şi, nu că mă laud, pe spate sunt pe puţin tot atâţia....
                  Nu-i vina mea, legile fizicii, deh.....
                  AJUNGE!
                  Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”!

                  Comentariu


                  • #54
                    Re: Restaurare Toyota BJ42 Dune Beige - Good Girl

                    235x85 e fix ce trebuie respectiv 7,5 inches cat recomanda producatorul, cu 235x85 kilometrajul meu arata 98.7 km la suta masurata pe autostrada asa ca 1% mi se pare nesemnificativ, oricum a merge cu o suta e confortabil si la zgomot si la consum, cat despre usile care se inchid perfect ca la un Bentley la un 40 , e pretentie mare sa nu zic utopica, mai ales la a mea cu carpa deasupra

                    Comentariu


                    • #55
                      Re: Restaurare Toyota BJ42 Dune Beige - Good Girl

                      Nț, la mine este o problemă cauzată de ceva erori la remontare, după vopsire. La ușa șoferului am un spațiu mare între cadrul superior al geamului și hardtop (de fapt profilul culisant ce leagă parbrizul de hardtop). Așa cum arată acum pare că rama parbrizului ar trebui lăsată vreo 7-10 mm mai jos, lucru ce nu prea se poate. De fapt, cu ceva timp în urmă, am tăiat vreo 3 mm din ambutisarea caroseriei pe care se sprijină parbrizul (pe garnitură), lucru ce a mai redus din luft, dar nu cred că asta e soluția corectă. De aceea vreau să am lângă mine un tinichigiu bun, care să-și dea cu părerea.
                      Însă ieri, sâmbătă, n-am avut parte de el. Dat fiind și timpul scurt, am făcut puțintel. Am refăcut vopseaua pragurilor de tablă aluminiu striată:

                      arătau așa:
                      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1036.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,62 MB 
ID:	990811

                      le-am dat jos și le-am curățat mecanic, grunduit (primer) și vopsit cu vopsea aderentă
                      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1037.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,58 MB 
ID:	990802Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1038.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,67 MB 
ID:	990803Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1039.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,64 MB 
ID:	990804Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1040.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,58 MB 
ID:	990805Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1041.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,71 MB 
ID:	990806Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1042.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,52 MB 
ID:	990807

                      iar acum arată așa:
                      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1044.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,59 MB 
ID:	990808

                      și pentru că de ceva timp mă bătea gândul, am decis să apelez la o altă stație de emisie-recepție. Am ales să merg pe un tranceiver (mult doar pentru CB) multibandă. Motivele pentru care am ales Wouxun-ul ăsta sunt: multibandă (și pentru alte păsărici ale mele) ce include si CB, canale duale, full duplex (dacă vrei), repeater, calitatea unanim apreciată, etc dar și pentru faptul că are fața detașabilă. Așa că unitatea centrală o voi monta undeva mai ascuns iar panoul de comandă/ecranul și microfonul undeva discret, pe/lângă bord. Și așa n-aveam radio la bord, acum pot să merg cu un canal în FM și celălalt în CB.
                      Nu m-am hotărât cum am să fac cu alimentarea, mai studiez dacă pot s-o alimentez doar de la o baterie (are nevoie doar de vreo 13.8 v +/- 15%) fără să afectez/dezechilibrez încărcarea sau merg pe un convertor 24/12.
                      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1043_BURST002.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,15 MB 
ID:	990810

                      Mai am două săptămâni, zic că sunt în grafic..
                      Ultima editare de pmstancu; 05.iun.2016, 22:01.
                      AJUNGE!
                      Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”!

                      Comentariu


                      • #56
                        Re: Restaurare Toyota BJ42 Dune Beige - Good Girl

                        A iesit foarte faina treaba!
                        Ce e cu surata cealalta alba, ce apare in pozele cu troliile?

                        Comentariu


                        • #57
                          Re: Restaurare Toyota BJ42 Dune Beige - Good Girl

                          Update:

                          Am găsit locul perfect pentru montat unitatea staţiei, în torpedo:
                          Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1058.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	821,1 KB 
ID:	990820

                          Am scos cablurile prin două mici găuri, izolate apoi cu adeziv siliconic, apoi le-am pozat către acumulator
                          Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1059-Edit.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,97 MB 
ID:	990821

                          Am refăcut talpa magnetică a antenei, cu power band
                          Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1055-Edit.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,95 MB 
ID:	990822

                          Mâine finalizez cu montatul display-ului şi a microfonului. De asemenea, mă apuc de desfăcut şuruburile hardtopului, tinichigiul va fi prezent pe la ora 1700, pentru diagnostic şi tratament. De va ieşi aşa cum trebuie, chiar dacă maşina urmează să fie refăcută toată, voi monta chederele originale, cu un adeziv elastic ce permite, totuşi, recuperarea lor.
                          AJUNGE!
                          Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”!

                          Comentariu


                          • #58
                            Re: Restaurare Toyota BJ42 Dune Beige - Good Girl

                            Am rămas pe baricade.....
                            Terminat cu poziţionarea panoului staţiei. Ca să nu dau găuri/ocup spaţiul radioului, am mers pe varianta montării, cu ceva adaptări, pe un suport de telefon cu ventuză. Mie-mi place/convine:
                            Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1066-Edit.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,53 MB 
ID:	990843

                            Am rugat pe cineva să-mi facă două cabluri mamă/tată cu RJ45 pentru a trece microfonul fie în dreapta ecranului, fie cu unul de vreo 1,5 m, în stânga volanului sau lângă banchetă. Mâine montez şi releul pe alimentare pentru a-i lua maul odată cu contactul.
                            După ce-am hăulit ca să mai chem vreo patru vânjoşi, am dat jos hardtopul. Toţi au zis că arată mai bine aşa (şi eventual scap şi de problema luftului) dar le-am zis să verifice şi ei vacuumul, prin metoda Mpopescu, dar nu a membranei.......
                            Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1060-Edit.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,60 MB 
ID:	990844Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1062-Edit-Edit.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,81 MB 
ID:	990845

                            La rama parbrizului, chiar dacă s-a lucrat pe acolo, nu mai e nimic de făcut, nu-l mai pot coborî. Totuşi, cu atenţie la strângerea şuruburilor balamalei, am reuşit să coborâm vreo 2 mm.
                            La fel, bara transversală dintre hardtop şi rama parbrizului, ne-a mai dat vreun mm şi juma'/doi, tot prin restrângerea şuruburilor.
                            Tija (bara) de fixare a htop-ului avea un broc de sudură de vreo 3-4 mm care, aparent, nu lăsa htop-ul să se sprijine pe caroserie/stâlp. L-am eliminat prin polizare şi-am spus Doamne-Ajută! şi hop cu htop-ul înapoi. Surpriza emisiunii, nu vrea să se aşeze fest.....Întrucât, dacă ridicăm de partea din spate a htop-ului, acesta se lipeşte de stâlp, iar dacă îi dăm drumul revine, bănuim un pic de curbură la suprafaţa de contact dintre htop şi aripă. Dată fiind ora înaintată, am lăsat-o pe mâine.
                            Oricum, chiar şi aşa, cu chederul de doi lei, nu pare să mai am spaţiul dinainte, cu excepţia colţurilor uşii, acolo unde va trebui să pun nişte colţare din spumă, pe care le-am achiziţionat deja.
                            Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1061-Edit.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,39 MB 
ID:	990846Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1063-Edit.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,42 MB 
ID:	990847Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1064-Edit.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,83 MB 
ID:	990848Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1065-Edit.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,69 MB 
ID:	990849

                            I'll be back!
                            AJUNGE!
                            Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”!

                            Comentariu


                            • #59
                              Re: Restaurare Toyota BJ42 Dune Beige - Good Girl

                              Postat în original de adi_0 Vezi post
                              A iesit foarte faina treaba!
                              Ce e cu surata cealalta alba, ce apare in pozele cu troliile?
                              Ăla-i (ar trebui să fie) Bad Boy, așa că aparențele și conveniențele lingvistice n-ar trebui să-ți fie motive suficiente ca să-l jignești, atacându-i frontal bărbăția....
                              Da-i docil ca o fetiță, așa-i, și-și așteaptă cumințel rândul la coafat..
                              În mare totu-i la locul lui, ar fi vreo 3 săptămâni intense și legate pentru a-l face apt să circule pe drumurile publice, cu toate cele-n regulă. Curând! Sper! Adică, îmi doresc!
                              AJUNGE!
                              Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”!

                              Comentariu


                              • #60
                                Re: Restaurare Toyota BJ42 Dune Beige - Good Girl

                                Înainte de a continua povestea, țin să precizez că, în ciuda subiectului discuției, ceea ce fac la mașină nu reprezintă (încă) operațiuni de restaurare. Acest lucru se va întâmpla curând după ce celălalt acaret va fi în toate mințile lui, apt de drum si gata s-o înlocuiască pe Good Girl în escapadele ușoare, cu tentă de offroad. Dar parte din lucrări vor rămâne bun făcute (reparații punți, consumabile, etc, etc).
                                Nu contest faptul că cele scrise de mine (atunci când mă refer la lucruri nelalocul lor, găsite în timpul operațiunilor) reprezintă și o manifestare a nemulțumirilor descoperite, în condițiile în care mașina a trecut anul trecut printr-o operațiune de ”restaurare”, ”la șurub”
                                Nefiind ”meseriaș” dar nici posesor al două mâini stângi, chiar dat fiind și efortul depus, mă consolez (de fapt mă bucur) că lucrând la mașină încep s-o cunosc mai bine, chiar dacă mai dau și chix, din când în când. Sau puțin mai des....
                                Așadar, sfârșitul ăsta de săptămână l-am petrecut la țară, acolo unde-i locul în care mă simt cel mai bine. Sâmbătă n-am făcut mare lucru, parte din cauza oboselii acumulate în timpul săptămânii. Un pic de aranjamente prin interior, definitivat poziție stație și microfon prin metoda ventuzelor, pentru a nu găuri bordul mașinii. Muțumit total!
                                Duminică, neam de pagân, n-am mai avut stare. Voiam neapărat să rezolv problema portierelor/chederelor originale.
                                Și-am purces la treabă:

                                Portiera șoferului a fost prima dată jos. Pe ea exista un cheder after market, montat cu dublu adeziv de la 3M și, din loc în loc, dublat de altul. Cam scurtuț și nu foarte bine fixat. Aceleași operațiuni le-am efectuat și la portiera dreptă:

                                Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1086.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	581,1 KB 
ID:	992426
                                Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1069.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	684,8 KB 
ID:	992413
                                Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1070.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	588,7 KB 
ID:	992414
                                Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1082.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	692,3 KB 
ID:	992423

                                Cu ocazia eliminării dublului adeziv am avut câteva revelații:

                                Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1071.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	776,9 KB 
ID:	992415


                                - după cum bine se observă din foto, chiar dacă nu-i atât de detaliată, calitatea vopsitoriei la panourile interioare, zona inferioară, a fost execrabilă. Același lucru l-am observat și la cealaltă portieră. Vopseaua din zonă este umflată, ca și când ar fi fost dată peste o suprafață umedă, cu un alt lichid decât solventul acesteia;
                                - dublul adeziv de la 3M este unul extraordinar de bun! Aderă insuficient de bine la cheder dar și ca să-l scoți de pe vopsea/metal nu-i ușor deloc. Metoda buricului degetului a funcționat până la momentul apariției unei bășici.... Și n-am vrut să le epuizez pe toate..... Diluant, thiner, lampa cu gaz, spray cu răcire, spray de frâne, nimic nu a făcut minuni. Până la urmă am mers pe varianta înmuierii cu thiner, lăsat vreo 20 de minute, luat grosul cu o șurubelniță dreaptă (mai bună ar fi fost o racletă de plastic) și apoi muncă de Sisif cu o cărpă mai texturată, și ea înmuiată în thiner, la făcut frecăței până la vopseaua (sau filler-ul după cum s-a văzut mai sus) curată:

                                Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1085.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	728,3 KB 
ID:	992425
                                Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1088.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	620,4 KB 
ID:	992427

                                Am scos canalul mobil de culisare a geamurilor și le-am făcut toaletarea: curățat, grunduit, vopsit și înlocuit benzile de fetru cu unele noi:

                                Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1072.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	628,3 KB 
ID:	992416Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1073.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	737,7 KB 
ID:	992417Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1074.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	641,1 KB 
ID:	992418Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1075.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,00 MB 
ID:	992419

                                Am înlocuit banda de fetru superioară (la ambele portiere) cu unele noi.

                                Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1078.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	596,8 KB 
ID:	992421
                                Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1079.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	696,2 KB 
ID:	992430

                                Am schimbat canalul metalic (și garnitura de cauciuc) de susținere a geamului portierei dreapta cu unul nou, cel vechi era umflat de rugină. A fost hai mare cu scoaterea/băgarea înapoi a geamului, la un moment dat îmi venea să mă trimit singur la plimbare, părea că zona creierului ce s-a ocupat în copilărie cu jocul de puzzle nu mai funcționa.....

                                Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1084.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	889,8 KB 
ID:	992424

                                Mișto moment a fost ăla în care, după ce văzusem în cartea tehnică a mașinii o tehnică rapidă de scoatere a siguranței manivelei cu o cârpă, și voiam s-o pun în practică ca să mă simt cocoș, am observat cu stupoare că la manivela dreaptă nu aveam siguranță.
                                După toaletarea aproximativă (inclusiv gresarea foarfecelor) am purces la instalarea chederelor. Am folosit un adeziv cumpărat din comerțul socialist (de-mi aduc bine aminte este vorba de Mamut negru). La tub, dozat cu pistolul și apoi întins în strat subțire tot cu degețelul pe suprafața de contact a chederului. Chiar dacă durata de uscare durează vreo două ore, mie mi se pare a fi o soluție ok, în lipsa adezivilor instant cu activator separat.

                                Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1077.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	622,6 KB 
ID:	992420
                                Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1090.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	681,9 KB 
ID:	992431
                                Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1091.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	656,3 KB 
ID:	992432
                                Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1094.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	664,4 KB 
ID:	992433

                                Pe perioada uscării i-am dat liber salahorului, să se odihnească nițel:

                                Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1081.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	685,5 KB 
ID:	992422

                                După ce s-a uscat adezivul (parțial, pentru a putea manevra) am instalat portierele la locul lor. Un pic de chin, fiind singur, dar i-am dat de cap. Cu toate reglajele făcute și refăcute, nu mă declar suficient de mulțumit de cum etanșeizează. Pe de o parte chederele sunt destul de groase (îmi aruncă porteierele destul înafară) și în plus încă mai există problema spațiului în zona superioară a portierelor. Aici încă mai este de lucru, poate cu ocazia lucrărilor mai elaborate.
                                Una peste alta, chiar dacă a fost o zi destul de lungă, până-n miez de noapte, mi-s suficient de satisfăcut de munca depusă și rezultatele obținute, cu excepțiile menționate.
                                Continuăm.....
                                Fișiere atașate
                                AJUNGE!
                                Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”!

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection