Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Masinile noastre J7

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Masinile noastre J7

    Salut,

    Pornind de la o idee mai veche si vazand ca si in alta parte s-a propus, as dori realizarea unui topic cu masinile noastre. Fara balaceli si offtopicuri:

    1.Marca, model (LJ, KZJ, FJ etc.), an de fabricatie
    2.Motorizare
    3.Modificari efectuate (motor, transmisie, suspensie, roti, accesorii)
    4.Ce urmeaza (sau ce ai dori sa urmeze, dupa caz)
    5.Impresii.
    6.Link catre topicul de prezentare
    7.2-3 poze


    Pe forum sunt multe 70-uri frumoase si merita stranse la un singur loc.

    1.Toyota Land Cruiser LJ-71, 1991: LevoCruiserul
    2.Motor 2L-TE, turbodiesel, 2446 cmc, 97 cp
    3.Modificari: bara fata si praguri heavy duty (homemade), troliu fata Horn 9500-Q, Suspensie OME + 5 cm, roti Lerma Gomme Extrem Forest 265/75R16.
    Dotari: Hilift, sufe etc.
    4.Urmeaza eliminare EGR, marire escartament, statie, compresor; In viitorul indepartat marire putere, blocant spate manual, rollcage, terratrip
    5.Deocamdata masina imi vine perfect. Se simte lipsa de putere pe pante mari, dar este ok. Spatele nu flexeaza destul, trebuie sa vad din ce cauza.
    6.Topic de prezentare: http://forum.club4x4.ro/showthread.p...oCruiser-LJ-71

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_3437_resize.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	159,2 KB 
ID:	1015421 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_3490_resize.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	161,4 KB 
ID:	1015422 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_3713_resize.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	159,2 KB 
ID:	1015423
    Ultima editare de Astral; 06.dec.2014, 12:04.
    http://www.offroadtranssylvania.ro

  • #2
    1.Toyota Land Cruiser LJ70,an fabr.1993
    2.Motor 2L-TE, turbodiesel, 2446 cmc, 97 cp.
    3.Modificari : suspensie OME+5,jenti 10J,anvelope 33x12.5x15,+jenti
    anvelope Super Swamper TSL 33x12.5x15,flanse roti +30mm.
    4.Dotari : statie CB,CD-player,carte service!,Sufe,Hilift...
    5.Urmeaza : troliu,blocant spate...

    ...si inca cateva.
    Fișiere atașate
    Ultima editare de Astral; 29.ian.2011, 15:17.
    Viva 4x4!

    Comentariu


    • #3
      Re: Masinile noastre J7

      Postat în original de dac
      Levo,
      Flexarea puntii spate nu cred ca este punctul forte la LJ70.

      Va rog nu f**** si topicul de fata asa cum s-a intamplat si pe topicul de mai jos si care avea aceeasi menire : de prezentare a masinilor si atat !!!

      http://forum.club4x4.ro/showthread.p...ESORI-DE-LJ-70

      Posesorii sunt rugati sa respecte intocmai punctele de prezentare enuntate de Levo in primul post !!!
      In acest topic nu se admit doua postari ale aceluiasi user !!!




      Comentariu


      • #4
        Re: Masinile noastre J7

        1.LJ 70 2.4 TD AN 1990
        3. Modificari:
        35'x10'5x16 Silverstone pe jante marca GPSCU noi
        Blocant spate ARB cu compresor si kit de umflare roti
        Suspensie OME + 5
        Body + 5, flanse + 30
        Bucsi poly
        Amortizor directie OME
        bara fata + ocheti HD ( FF )
        Troliu fata 8274 pus impreuna cu bara mai retras inspre motor
        Scut fata Alu 6 mm
        Motor 2.4 cu turbina cu geometrie variabila, calibrata pe stand dyno
        Intercooler FMIC
        Snorkel Safari
        Cadru exterior protectie plafon
        Scaune tip RECARO
        Volan si centuri SPARCO
        XENON fata, proiectoare, statie, etc
        Triple spate cu semnalizare
        Usoare modificari ale caroseriei: in fata pt troliu, spate pentru unghi si pasajele rotilor marite.
        Vopsita STANDOX la cuptor si folie 3M pentru zgarieturi.



        4.Ce urmeaza (sau ce ai dori sa urmeze, dupa caz)
        timp liber. motiv pentru care cred ca o s-o vand.

        5.Impresii.
        Foarte echilibrata masina, capacitati de trecere f. bune.
        Submotorizata in versiunea de 2.4 dar cu putin ajutor ( turbo marit) masina isi schimba comportamentul uimitor in bine. iar cu blocantul in teren se schimba radical treaba.
        Fiabila, in traseu iti da sentimentul ( f. important) ca ajungi acasa pe rotile tale.

        Nu ( mai) am link de prezentare, va pun aici fro 2 pozne, cu mentiunea ca aici apare cu rotile vechi:
        Fișiere atașate

        Comentariu


        • #5
          Re: Masinile noastre J7

          1.Marca, model (LJ, KZJ, FJ etc.), an de fabricatie
          Toyota LJ70, 1989 cu caroserie 1992

          2.Motorizare
          2LT-II

          3.Modificari efectuate (motor, transmisie, suspensie, roti, accesorii)
          jante Enkei 8,5Jx15, ET-35 + BFG 33/10,5/15
          bull-bar Terrafirma
          troliu Warn 9500
          snorkel marca Gepetto

          4.Ce urmeaza (sau ce ai dori sa urmeze, dupa caz)
          Suspension-lift
          Blocant spate

          5.Impresii.
          Toyota spinteca !!!
          Absolut suficient pentru ce vreau eu de la o masina 4x4.

          6.Link catre topicul de prezentare
          http://forum.club4x4.ro/showthread.p...ral-Black-Swan

          7.poze

          Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_0408 [1024x768].JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	276,1 KB 
ID:	871945
          Ultima editare de Astral; 08.iul.2011, 12:13.


          Comentariu


          • #6
            Re: Masinile noastre J7

            1. Toyota LandCruiser II KZJ73 3.0td 1995

            2. 1KZT, 2982cmc, 92kw/125cp

            3. Modificari:
            - suspensie OME +50mm (fata +51/110kg; spate constant load +100kg)
            - amortizor directie OME
            - Silverstone eXtreme 33"x10.5" R15
            - jante Dotz 8.5J R15 ET -30mm
            - flanse distantiere +40mm
            - snorkel
            - bara fata HD
            - bara spate HD
            - praguri + aparatori aripi HD
            - scut fata
            - scut punte fata
            - scut reductor
            - scut rezervor
            - 4 proiectoare IPF
            - statie radio DNT
            - troliu T-max EWO 9500

            4.Ce urmeaza

            - blocanti fata/spate; momentan e dotata cu LSD pe spate

            5.Impresii.

            - o am de prea putin timp si am parcurs in offroad prea putini km pt a-mi putea face o impresie. Oricum, din cate am observat pana acum, merita din plin toti banii.

            6.Link catre topicul de prezentare

            http://forum.club4x4.ro/showthread.p......KZJ73/page4

            7. Poze

            Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC09555.jpg 
Afișări:	2 
Mărime:	138,5 KB 
ID:	871942Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC09556.jpg 
Afișări:	2 
Mărime:	164,6 KB 
ID:	871943Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC09540.jpg 
Afișări:	2 
Mărime:	114,7 KB 
ID:	871944
            Toyota LandCruiser KZJ73 3.0TD '95
            OFFROAD CLUB SIBIU

            Comentariu


            • #7
              Re: Masinile noastre J7

              1. LJ 70 din 90

              2. motor 2LT

              3 dotari :
              bara fata HD
              bara spate HD
              praguri HD
              suspensie +5cm, +100kg RAW 4X4 nitro - foarte multumit de ea
              troliu 13000
              snorkel by gepetto
              statie emisie-receptie
              silverstoane 33x10.5x16
              jante intoarse -44
              flanse 30 mm
              umblat putin la puterea motorului
              LSD spate

              4. ce urmeaza :
              reconditionare totala, sasiu si caroserie, tratament rugina, vopsit, etc
              motor 3000 TD
              ceva proiectoare
              sarme pentru craci
              etc. nu cred ca se termina vreodata...

              5 impresii :
              sunt foarte multumit de masina ca suspensie
              am resimtit lipsa de putere a motorului decat de vreo 3-4 ori si iesim saptamanal, uneori si de doua ori pe saptamana.
              nu am simtit lipsa blocantului
              siguranta ca ajung cu bine acasa [ au fost masini care sau rupt in teren ]

              6. link catre topicul de prezentare :
              http://forum.club4x4.ro/showthread.p...oyo-Wolverine-!!!

              7. poze



              Ultima editare de TOYO L; 14.iul.2011, 23:37.
              • LJ 7O

              Comentariu


              • #8
                Re: Masinile noastre J7

                1. LJ73 din '90

                2. 2.5L 90CP

                3.Modificari:
                OME +5cm
                snorkel (banui ca "Made in Gepetto")
                scuturi Al pe sub diff fata si spate
                intercooler Huber (are 116CP actual) montat cu acte in regula si TUV
                insonorizare pe toata podeaua (Dynamat)
                2 proiectoare Wessen 18cm tip spot (faza lunga)
                2 proiectoare Wessen 15cm tip dispersor (ceata)
                statie CB Alan42 +sirio ML145 pe magnet
                statie Wouxun 5W, nu mai stiu acuma ce model (ceva cu "bataie" in 140-160MHZ si in 420-440MHZ)

                4.ce urmeaza:
                un compresor TMax probabil -> luat
                o instalatie AC (originala sau bricolata)
                posibil un set de MT -uri (poate KM2 sau Couragia) pe 31(32)x10.5x15 ....da' asta mai prin vara viitoare
                posibil un blocant spate, da' asta e o chestie de "fitze" mai mult

                5. Impresii:
                "rad singur in masina" ... ptr mine e prima masina off road, am un Astra Classic 2 1.4, asa ca nu prea am cu ce sa compar...am mai mers cu Hilux de asta nou (3.0 D-4D) si cu Feroza 1.6, dar senzatia e total diferita.

                6. asta e masina cumparata de mine: http://forum.club4x4.ro/showthread.p...oze-cu-Toyota-!
                link cu "prezentarea mea" : aici


                7. poze:
                Fișiere atașate
                Ultima editare de l_stoian79; 02.sep.2011, 09:08.
                "Explore.Dream.Discover."-Mark Twain
                cele mai bune lucruri din viata mea: http://picasaweb.google.com/olivia.iris.stoian
                "my precioussssss" : http://picasaweb.google.com/stoian.l.m

                Comentariu


                • #9
                  Re: Masinile noastre J7

                  Toyota lj70 2.4td 90cp. Achiziționat de o săptămâna. Masinutza nu are nici o modificare Urmează caroserie si sasiu niște roti sau flanse suspensie directie bullbar halogene o clima interior .Dar primul lucru săptămâna viitoare se inmatriculeaza
                  Fișiere atașate

                  Comentariu


                  • #10
                    1.Toyota Land Cruiser LJ70,an fabr.1989
                    2.Motor 2L-TE, turbodiesel, 2446 cmc, 97 cp.
                    3.Modificari :anvelope 33x12.5x15,+jenti
                    4.Dotari : statie CB, troliu
                    5.Urmeaza :,blocant spate

                    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	22042012969.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	234,1 KB 
ID:	912775 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	22042012971.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	235,7 KB 
ID:	913624
                    Ultima editare de Astral; 17.feb.2013, 22:32.

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Masinile noastre J7

                      1.Toyota LJ 70 din 1992, engezoaica;
                      2.Motor 2LT, 2449cmc, 99cp;
                      3.Modificari, suspensie OME schimbata cu Ironman, flanse distantiere de 4cm, troliu Wo-Gera 12000lbs, praguri HD, bara fata, 2 proiectoare LED
                      4.Anvelope, un set MT 33/10.5/15, jante tabla ET-40 cu 7j de la BF Goodrich si un set Silverstone 33/11.5/15, jante de tabla ET-50 cu 7j
                      5.Dotari, LSD spate, statie radio, LSD Detroit Truetrac in puntea fata, snorkel "chinezesc", sufe, cinetica, ocheti, scripete, hi-lift de 48"

                      6. Impresii, motorul trage bine, consum rezonabil (in jur de 10%), uneori spinteca dar cu MT-urile e un pic instabila.
                      Fișiere atașate
                      Ultima editare de nessum; 28.ian.2013, 19:02. Motiv: adaugare poza
                      Toyota LJ 70
                      Transsylvania Off Road Club
                      www.helpdani.eu

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Masinile noastre J7

                        LJ70 "Marocanca bruneta"
                        model cu faruri patrate
                        fara blocanti, rapoarte 4.88
                        motor 2LT-II
                        AC
                        negru
                        inmatriculat pe Spania.

                        Modificari:
                        Jante intoarse, BFG 33x10.5x15 MT KM1 inclusiv rezerva.
                        Snorkel Airflow
                        OME lift kit (arcuri si telescoape)
                        Bara fata HD
                        Troliu China de 13000lbs.
                        Statie Yaesu Ft-857d
                        Scaun sofer cu cantar

                        Link-ul catre topicul masinii :
                        http://forum.club4x4.ro/showthread.p...a-bruneta-LJ70

                        Urmeaza:
                        1.intercooler
                        2.praguri HD
                        3.bara spate HD
                        4.roll cage exterior

                        Ultima poza:
                        Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_0676 (Medium).jpg 
Afișări:	2 
Mărime:	164,6 KB 
ID:	913651
                        Ultima editare de Astral; 30.ian.2014, 22:11.
                        EX - Toyota LJ70 - Marocanca bruneta

                        Comentariu


                        • #13
                          1.Toyota Land Cruiser LJ 70,1989
                          2.Motor 2LT turbodiesel 2,4 /86cp
                          3.Modification: suspensi ONE +50
                          _roti mt 33/10,5/r15 BF Goodrich

                          _amortization directie OME
                          _blocant spate ARB
                          _flanse roti +50
                          _bare fata,spate si praguri productie SG
                          _troliu warn 9500
                          _snorkel
                          _statie Midland
                          _xenon faruri si proiectoare
                          _bare led 2 buc
                          _proiectoare led si camera video ptr.mers inapoi
                          _teratrip
                          _roll cage interior si exterior
                          _etc.
                          4.urmează:intercoler,turbina mare scuturi
                          5.se simte lipsa de putere


                          A primit si blocant fata ARB si intercooler si radiator nou din Al marit
                          Fișiere atașate
                          Ultima editare de Astral; 06.dec.2014, 12:05.
                          Membru club GTC Motosport:

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Masinile noastre J7

                            1.Marca TOYOTA model LJ 73, an de fabricatie 1994
                            2.Motorizare 2.400cmc 2-LT
                            3.Modificari efectuate : STOCK
                            4.Ce urmeaza : RESTAURERE TOTALA
                            5.Impresii: MASINA DE VIATA LUNGA
                            6. Poze:

                            Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_0298.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	367,2 KB 
ID:	933079Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20131110_165321.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	93,2 KB 
ID:	933080Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_0303.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	80,7 KB 
ID:	933081
                            Ultima editare de Astral; 30.ian.2014, 22:04.

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Masinile noastre J7

                              1: Toyota Land Cruiser lj70
                              2: af.1993
                              3: motor 2447ccm, turbo, 90cp
                              4: 258000km
                              Masina este restaurata complet de la A-Z de mine in 2013, fara modificari si doar cu piese originale!
                              Stau pe gânduri ptr modificari Suspensie ironman, snorkel ironman, troliu ironman, cauciucuri 33x12.5r15!

                              Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_4792 (Medium).JPG 
Afișări:	2 
Mărime:	231,2 KB 
ID:	940300Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_4795 (Medium).JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	204,1 KB 
ID:	940301Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_4797 (Medium).JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	196,3 KB 
ID:	940302Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_4794 (Medium).JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	172,5 KB 
ID:	940303

                              In proiect mai am o a doua Toyota nerestaurata dar in stare destul de buna cu doar 178000km provenienta ITALIA foarte putina rugina, deacea am si achizitionato!!! Urmeaza anul acesta sa o transform in masina aproape noua ( migaleala maxima pina la ultimul surub) descriu>>>
                              1: Toyota Land cruiser lj70
                              2: af.1987
                              3: motor 2446ccm, turbo, 86cp
                              4: 178000km

                              Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_4325 (Medium).JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	244,8 KB 
ID:	940304Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_4326 (Medium).JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	267,3 KB 
ID:	940305Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_4329 (Medium).JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	194,9 KB 
ID:	940306Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_4328 (Medium).JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	167,7 KB 
ID:	940307
                              Ultima editare de Astral; 30.ian.2014, 22:07.

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X

                              Sqreen | Runtime Application Protection