Max Postat Noiembrie 30, 2018 Partajează Postat Noiembrie 30, 2018 (editat) Lucrez acum la conversia suspensiei de la arcuri cu foi la arcuri elicoidale la o Toyota Landcruiser HZJ70 din 1994, motor 4,2 Diesel Pe langa asta montez si un set de diferentiale blocabile ARB fata spate, compresorul aferent, kit de umflare roti etc... Momentan sunt la puntea fata. Am spalat si sablat toate piesele. Am construit suportii de arc, de amortizoare, de bara Panchard, pentru tendoane, pt conductele de frana, etc... Tendoanele si bara panchard o folosesc de la un LJ70 Diferentialul fata e revizuit, am montat si blocantul ARB (de la GTC Auto Shop) Puntea o revizuiesc cumplet cu un kit de reparatie de la Terrain Tamer SH4 (de la House4x4) Suspensia este OLD MAN EMU, varianta Heavy Duty pe fata pentru Landcruiser KZJ70 iar pe spate Medium Duty (de la GTC Auto Shop) Editat Noiembrie 30, 2018 de Max Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Max Postat Noiembrie 30, 2018 Autor Partajează Postat Noiembrie 30, 2018 Re: Toyota Landcruiser HZJ 70, converie suspensie de la foi la elicoidale Alte poze. Nu sunt foarte ordonate dar se vad operatiunile. [ATTACH=CONFIG]291588[/ATTACH] Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Max Postat Noiembrie 30, 2018 Autor Partajează Postat Noiembrie 30, 2018 Re: Toyota Landcruiser HZJ 70, converie suspensie de la foi la elicoidale Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
perca_felician Postat Noiembrie 30, 2018 Partajează Postat Noiembrie 30, 2018 Re: Toyota Landcruiser HZJ 70, conversie suspensie de la foi la elicoidale Frumos proiect dar, arcurile și telescoapele de kzj vor rezista pe hzj? Mă refer la greutatea motoarelor. Succes toyota bj 70 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Max Postat Noiembrie 30, 2018 Autor Partajează Postat Noiembrie 30, 2018 Re: Toyota Landcruiser HZJ 70, conversie suspensie de la foi la elicoidale Frumos proiect dar, arcurile și telescoapele de kzj vor rezista pe hzj? Mă refer la greutatea motoarelor. Succes Asta urmeaza sa testez. Am luat varianta heavy Duty in speranta ca vor sta bine. M-am gandit sa iau arcuri de HDJ80 dar ma tem ca alea vor fi prea tari. Oricum, sunt in teste. Saptamana viitore pun puntea sus si las masina pe arcuri. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
rdk84 Postat Noiembrie 30, 2018 Partajează Postat Noiembrie 30, 2018 Re: Toyota Landcruiser HZJ 70, conversie suspensie de la foi la elicoidale Aia mica, rosie, este cumva un Dodge?! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Max Postat Noiembrie 30, 2018 Autor Partajează Postat Noiembrie 30, 2018 Re: Toyota Landcruiser HZJ 70, conversie suspensie de la foi la elicoidale Aia mica, rosie, este cumva un Dodge?! Nu. E o Toyota Corona Mark II. :) Nimeni nu a reusit sa ghiceasca ce masina e. :) Toti credeau ca e americana. :) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
perca_felician Postat Noiembrie 30, 2018 Partajează Postat Noiembrie 30, 2018 Re: Toyota Landcruiser HZJ 70, conversie suspensie de la foi la elicoidale Poate îți merge așa din prima (sa dea Dumnezeu) dacă nu arcuri normale +cât vrei tu fără greutate suplimentara(adică troliu, bara)de 80 și cred că e mai bine așa, nu de alta dar să nu le moaie prea repede pe alea de kzj, succes oricum, experienta știu ca ai destulă toyota bj 70 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Max Postat Decembrie 8, 2018 Autor Partajează Postat Decembrie 8, 2018 Re: Toyota Landcruiser HZJ 70, conversie suspensie de la foi la elicoidale Acum stabilesc pozitia finala a puntii fata. Urmeaza constructia suportilor de tendoane pe sasiu si suportul pt bara panchard. Din pacate va trebui sa construiesc alta traversa pentru cutia de viteze deoarece cea originala ma incurca in felul in care e prinsa acum. Sunt multe piese de proiectat, taiat la laser, indoit si sudat. Daca vreo sa o faci cum trebuie, e mult de lucru, multa migaleala. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
mariusradovici Postat Decembrie 14, 2018 Partajează Postat Decembrie 14, 2018 Re: Toyota Landcruiser HZJ 70, conversie suspensie de la foi la elicoidale Multa munca si cunostinte de care sunt sigur ca le aveti sunt necesare pentru o astfel de lucrare. Pentru simplitatea lucrarii cum de nu s.au ales puntile de 80 cu tot cu geometria suspensiei!? Astept poze si detalii din timpul lucrarii precum si testatul noii suspensi! Felicitari pentru proiect Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Max Postat Decembrie 14, 2018 Autor Partajează Postat Decembrie 14, 2018 Re: Toyota Landcruiser HZJ 70, conversie suspensie de la foi la elicoidale Multa munca si cunostinte de care sunt sigur ca le aveti sunt necesare pentru o astfel de lucrare. Pentru simplitatea lucrarii cum de nu s.au ales puntile de 80 cu tot cu geometria suspensiei!? Astept poze si detalii din timpul lucrarii precum si testatul noii suspensi! Felicitari pentru proiect Intradevar, e multa munca foarte meticuloasa ca sa proiectez, sa construiesc si sa pozitionez fiecare element de pe punte si de pe sasiu. E mai mult decat am crezut atunci cand am luat lucrarea. Exista probleme pt care mi-a luat cel putin doua zile ca sa gasesc o solutie potrivita. Pe punte am finalizat iar acum lucrez la suportii de brate de pe sasiu unde aveam batai de cap datorita faptului ca ajung chiar in dreptul traversei cutiei de viteze. Aveam doua variante. Sa modific traversa si prinderea ei sau sa construiesc ceva pe sub traversa care sa nu o influenteze. Am ales varianta a doua cu niste suporti prinsi in suruburi de sasiu. Acestia trec pe sub traversa cutiei de viteze fara sa o atinga. Am ales varianta cu putile originale pentru ca nu am altele de 80. Am doar punti de LJ70 dar acelea sunt mai slabe. Cu ocazia asta am revizuit complet puntea fata, e ca noua. E o lucrare complexa si trebuie mult timp si rabdare pentru ca sa fie totul corect si solid. 1 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
mariusradovici Postat Decembrie 14, 2018 Partajează Postat Decembrie 14, 2018 Re: Toyota Landcruiser HZJ 70, conversie suspensie de la foi la elicoidale Cred ca dificultati o sa fie si la puntea spate darorita faptului ca in exteriorul sasiului nu incap arcurile si in interior este rezervorul(eventual relocarea lui). Astept cu interes solutiile tehnice pe care le gasiti, spor la treaba! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Max Postat Decembrie 15, 2018 Autor Partajează Postat Decembrie 15, 2018 Re: Toyota Landcruiser HZJ 70, conversie suspensie de la foi la elicoidale Cred ca dificultati o sa fie si la puntea spate darorita faptului ca in exteriorul sasiului nu incap arcurile si in interior este rezervorul(eventual relocarea lui). Astept cu interes solutiile tehnice pe care le gasiti, spor la treaba! Nu sunt probleme cu pozitionarea arcurilor spate. Evident vin in interiorul sasiului si nu incurca deloc rezervorul. Talerele arcurilor si suportii amortizoarelor vor fi sudate sus intre cele doua tevi transversale de pe sasiu. Doar pe partea dreapta va trebui sa relochez aerisitorul puntii, conductele de frana si repartitorul de frana probabil. 1 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
mariusradovici Postat Ianuarie 2, 2019 Partajează Postat Ianuarie 2, 2019 Re: Toyota Landcruiser HZJ 70, conversie suspensie de la foi la elicoidale Ceva noutati? 1 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Milan Postat Iulie 31, 2019 Partajează Postat Iulie 31, 2019 (editat) Gata Mosule te-ai oprit?Am si eu un proiect similar finalizat.Trebuie sa-i faci loc barii de directie ca se paleste de panhard.Stai sa caut o poza de la mine. Editat Iulie 31, 2019 de Milan Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Milan Postat Iulie 31, 2019 Partajează Postat Iulie 31, 2019 Am pus talere arc infiletate si amortizoare monotubulare cu compensatoare.Panhard obligatoriu reglabil. 1 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Max Postat Iulie 31, 2019 Autor Partajează Postat Iulie 31, 2019 Acum finalizez fata. Mai am de sudat suportul barii panchard pe sasiu si de repozitionat prinderile de sus ale amortizoarelor cu 8,5 cm mai sus decat pozitia originala. Spatele e cu 4-link si e finalizat. A iesit totul super ok. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Max Postat Iulie 31, 2019 Autor Partajează Postat Iulie 31, 2019 Asa arata acum fara cocoasa aceea urata de pe plafon: 1 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
mariusradovici Postat Octombrie 5, 2019 Partajează Postat Octombrie 5, 2019 Treaba buna domnilor, faine lucrarile, numa bine am pe cine bate la cap pentru un viitor proiect! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
VMAX Postat Iunie 7, 2020 Partajează Postat Iunie 7, 2020 Am cateva intrebari, daca ma poate ajuta cineva: 1. Exista kit de conversie de la arcuri lamelare la arcuri elicoidale (de la foi la arcuri, adica) pentru J7? Sau exista macar suportul arcurilor elicoidale? Daca da, se sudeaza de punte sau se prinde in suruburi? Ma intereseaza mai mult pentru puntea spate. 2. Stie cineva ce modele de J73 au elicoidale fata+spate si ce modele au doar pe fata? Fara sa cunosc modelele prea bine, prima impresie e ca LJ7x au elicolidale fata+spate, BJ7x elicoidale doar fata, iar HJZ7x lamelare fata+spate. Multumesc! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Milan Postat Decembrie 5, 2020 Partajează Postat Decembrie 5, 2020 (editat) Greu proiect.Imi fac curaj să mă apuc de încă unul dar ca ăsta cu 4 link pe spate.Daca mai vrea cineva să între în combinație pentru confecționarea componentelor să-mi scrie sau să mă sune 0730636985,Emil. Dar mai bine poate se baga Max să ne facă, că vorba arabului:"Dacă japonezu știe, atunci să-l lasam pe japonez să facă " Editat Decembrie 5, 2020 de Milan Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
mariusradovici Postat Decembrie 7, 2020 Partajează Postat Decembrie 7, 2020 LC cu lamelare fata/spate are diferentiale de 9.5", sunt Hzj.uri dupa 2002 cu elicoidale fata dar diff de 8" f mic dar au planetare mai groase spate. Nu vad tehnic de ce nu elicoidale fata in loc de spate. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate