Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Toyota Landcruiser HZJ 70, conversie suspensie de la foi la elicoidale

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • mariusradovici
    a răspuns
    LC cu lamelare fata/spate are diferentiale de 9.5", sunt Hzj.uri dupa 2002 cu elicoidale fata dar diff de 8" f mic dar au planetare mai groase spate. Nu vad tehnic de ce nu elicoidale fata in loc de spate.

    Lasă un comentariu:


  • Milan
    a răspuns
    Greu proiect.Imi fac curaj să mă apuc de īncă unul dar ca ăsta cu 4 link pe spate.Daca mai vrea cineva să īntre īn combinație pentru confecționarea componentelor să-mi scrie sau să mă sune 0730636985,Emil.
    Dar mai bine poate se baga Max să ne facă, că vorba arabului:"Dacă japonezu știe, atunci să-l lasam pe japonez să facă "
    Ultima editare de Milan; 06.dec.2020, 01:01.

    Lasă un comentariu:


  • VMAX
    a răspuns
    Am cateva intrebari, daca ma poate ajuta cineva:

    1. Exista kit de conversie de la arcuri lamelare la arcuri elicoidale (de la foi la arcuri, adica) pentru J7? Sau exista macar suportul arcurilor elicoidale? Daca da, se sudeaza de punte sau se prinde in suruburi? Ma intereseaza mai mult pentru puntea spate.
    2. Stie cineva ce modele de J73 au elicoidale fata+spate si ce modele au doar pe fata? Fara sa cunosc modelele prea bine, prima impresie e ca LJ7x au elicolidale fata+spate, BJ7x elicoidale doar fata, iar HJZ7x lamelare fata+spate.

    Multumesc!

    Lasă un comentariu:


  • mariusradovici
    a răspuns
    Treaba buna domnilor, faine lucrarile, numa bine am pe cine bate la cap pentru un viitor proiect!

    Lasă un comentariu:


  • Max
    a răspuns
    Asa arata acum fara cocoasa aceea urata de pe plafon:
    Fișiere atașate

    Lasă un comentariu:


  • Max
    a răspuns
    Acum finalizez fata. Mai am de sudat suportul barii panchard pe sasiu si de repozitionat prinderile de sus ale amortizoarelor cu 8,5 cm mai sus decat pozitia originala.

    Spatele e cu 4-link si e finalizat. A iesit totul super ok.

    Fișiere atașate

    Lasă un comentariu:


  • Milan
    a răspuns
    Am pus talere arc infiletate si amortizoare monotubulare cu compensatoare.Panhard obligatoriu reglabil.
    Fișiere atașate

    Lasă un comentariu:


  • Milan
    a răspuns
    Gata Mosule te-ai oprit?Am si eu un proiect similar finalizat.Trebuie sa-i faci loc barii de directie ca se paleste de panhard.Stai sa caut o poza de la mine.
    Ultima editare de Milan; 31.iul.2019, 12:14.

    Lasă un comentariu:


  • mariusradovici
    a răspuns
    Re: Toyota Landcruiser HZJ 70, conversie suspensie de la foi la elicoidale

    Ceva noutati?

    Lasă un comentariu:


  • Max
    a răspuns
    Re: Toyota Landcruiser HZJ 70, conversie suspensie de la foi la elicoidale

    Postat īn original de mariusradovici Vezi post
    Cred ca dificultati o sa fie si la puntea spate darorita faptului ca in exteriorul sasiului nu incap arcurile si in interior este rezervorul(eventual relocarea lui). Astept cu interes solutiile tehnice pe care le gasiti, spor la treaba!
    Nu sunt probleme cu pozitionarea arcurilor spate. Evident vin in interiorul sasiului si nu incurca deloc rezervorul.
    Talerele arcurilor si suportii amortizoarelor vor fi sudate sus intre cele doua tevi transversale de pe sasiu.

    Doar pe partea dreapta va trebui sa relochez aerisitorul puntii, conductele de frana si repartitorul de frana probabil.


    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	48393945_10217860725340719_2065712869458051072_n.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	184,3 KB 
ID:	1013841Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	48373049_10217860726060737_2167804280738676736_n.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	202,8 KB 
ID:	1013842

    Lasă un comentariu:


  • mariusradovici
    a răspuns
    Re: Toyota Landcruiser HZJ 70, conversie suspensie de la foi la elicoidale

    Cred ca dificultati o sa fie si la puntea spate darorita faptului ca in exteriorul sasiului nu incap arcurile si in interior este rezervorul(eventual relocarea lui). Astept cu interes solutiile tehnice pe care le gasiti, spor la treaba!

    Lasă un comentariu:


  • Max
    a răspuns
    Re: Toyota Landcruiser HZJ 70, conversie suspensie de la foi la elicoidale

    Postat īn original de mariusradovici Vezi post
    Multa munca si cunostinte de care sunt sigur ca le aveti sunt necesare pentru o astfel de lucrare.
    Pentru simplitatea lucrarii cum de nu s.au ales puntile de 80 cu tot cu geometria suspensiei!?
    Astept poze si detalii din timpul lucrarii precum si testatul noii suspensi! Felicitari pentru proiect
    Intradevar, e multa munca foarte meticuloasa ca sa proiectez, sa construiesc si sa pozitionez fiecare element de pe punte si de pe sasiu. E mai mult decat am crezut atunci cand am luat lucrarea. Exista probleme pt care mi-a luat cel putin doua zile ca sa gasesc o solutie potrivita.

    Pe punte am finalizat iar acum lucrez la suportii de brate de pe sasiu unde aveam batai de cap datorita faptului ca ajung chiar in dreptul traversei cutiei de viteze. Aveam doua variante. Sa modific traversa si prinderea ei sau sa construiesc ceva pe sub traversa care sa nu o influenteze. Am ales varianta a doua cu niste suporti prinsi in suruburi de sasiu. Acestia trec pe sub traversa cutiei de viteze fara sa o atinga.

    Am ales varianta cu putile originale pentru ca nu am altele de 80. Am doar punti de LJ70 dar acelea sunt mai slabe.

    Cu ocazia asta am revizuit complet puntea fata, e ca noua.

    E o lucrare complexa si trebuie mult timp si rabdare pentru ca sa fie totul corect si solid.



    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	48332782_10217854963476676_2592740927596396544_n.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	99,0 KB 
ID:	1013829Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	48085712_10217854968236795_1127674424120573952_n.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	148,3 KB 
ID:	1013830

    Lasă un comentariu:


  • mariusradovici
    a răspuns
    Re: Toyota Landcruiser HZJ 70, conversie suspensie de la foi la elicoidale

    Multa munca si cunostinte de care sunt sigur ca le aveti sunt necesare pentru o astfel de lucrare.
    Pentru simplitatea lucrarii cum de nu s.au ales puntile de 80 cu tot cu geometria suspensiei!?
    Astept poze si detalii din timpul lucrarii precum si testatul noii suspensi! Felicitari pentru proiect

    Lasă un comentariu:


  • Max
    a răspuns
    Re: Toyota Landcruiser HZJ 70, conversie suspensie de la foi la elicoidale

    Acum stabilesc pozitia finala a puntii fata.
    Urmeaza constructia suportilor de tendoane pe sasiu si suportul pt bara panchard.
    Din pacate va trebui sa construiesc alta traversa pentru cutia de viteze deoarece cea originala ma incurca in felul in care e prinsa acum.

    Sunt multe piese de proiectat, taiat la laser, indoit si sudat. Daca vreo sa o faci cum trebuie, e mult de lucru, multa migaleala.

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	48273091_10217806974156973_4934849987822485504_o.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	657,1 KB 
ID:	1013791Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	48275205_10217807006677786_3836653371658338304_n.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	88,3 KB 
ID:	1013792Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	48359559_10217806999997619_7058234565734694912_n.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	100,5 KB 
ID:	1013793Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	48270293_10217806980037120_5775641229593149440_n.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	143,6 KB 
ID:	1013794Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	47686917_10217806975677011_6890486513386127360_o.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	577,7 KB 
ID:	1013795

    Lasă un comentariu:


  • perca_felician
    a răspuns
    Re: Toyota Landcruiser HZJ 70, conversie suspensie de la foi la elicoidale

    Poate īți merge așa din prima (sa dea Dumnezeu) dacă nu arcuri normale +cāt vrei tu fără greutate suplimentara(adică troliu, bara)de 80 și cred că e mai bine așa, nu de alta dar să nu le moaie prea repede pe alea de kzj, succes oricum, experienta știu ca ai destulă

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X

Sqreen | Runtime Application Protection