Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane


csaf

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 112
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

 

Sa stii ca si textul ordonantei e amuzant. Sa vezi hohote de ris cind o sa priceapa romanul despre ce e vorba in ordonanta si, mai ales dupa ce or sa apara si normele de aplicare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

Daca or sa vrea sa verifice timpii de conducere si de odihna ai soferilor, vor impune si obligativitatea dotarii masinilor cu tahograf. Digital, ca suntem in mileniul III, ce dracu'! Si atunci sa te tii amuzament maxim!

Ca sa nu mai vorbesc ce rasu' dracu' o sa-i apuce pe unii, cand vor vedea si cat costa hartiile necesare. Ca nu vorbim numai de licente si copii conforme. Vor trebui sa se (sau isi) scoleasca oameni pt. a avea persoana desemnata sa conduca activitatea de transport a intreprinderii, soferii vor trebui sa aiba atestat profesional, card tahografic individual, etc...

Si, de cel putin doua ori pe an, firmele ii vor primi cu bratele deschise pe inspectorii ARR veniti in control...

Suzuki Vitara JLX 1,6 16v LWB - ZUZA

Skoda Fabia Combi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

Si in 1997 trebuia licenta la 8+1 ,persoana desemnata atuncia putea sa conduca mai multe firme care aveau licente de transport si dupa aceea si au dat seama ca o persoana conducea si 10 firme,au bagat lege ca o persoana poate conduce o firma de transport persoane si una de transport marfa.Cred ca si la transport marfa pana la 3,5 tone trebuia licenta.

Acuma le introduc din nou ca ii loc de adus bani la stat,daca ai o afacere care merge normal ca iti faci actele in regula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

ca sa inteleg si eu .... cazul propriu si particular

 

detin in propietate proprie si personala una bucata autoturism ARO 243 care are masa maxima totala autoprizata 2300 Kg (parca), mai detin si una bucata remorca la care masa maxima autorizata este de 1500 Kg .... posed permis de conducere categoriile: B, C si E .... mai am nevoie de ceva ca sa circul cu acest "ansamblu"? ....

mentionez ca o sa fac numai curse in interes propriu si personal .... o sa transport stupii proprii si personali si poate ceva materiale de constructii sau altele de genu, nu se pune problema sa fac transporturi comerciale pentru terti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

Sa inteleg ca daca am o dubita cu 8+1 locuri si mergem prietenii in excursii o sa am nevoie de hartogarii etc? Cum dovedim ca ne cunoastem si nu ii transport contra cost?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

ca sa inteleg si eu .... cazul propriu si particular

 

detin in propietate proprie si personala una bucata autoturism ARO 243 care are masa maxima totala autoprizata 2300 Kg (parca), mai detin si una bucata remorca la care masa maxima autorizata este de 1500 Kg .... posed permis de conducere categoriile: B, C si E .... mai am nevoie de ceva ca sa circul cu acest "ansamblu"? ....

mentionez ca o sa fac numai curse in interes propriu si personal .... o sa transport stupii proprii si personali si poate ceva materiale de constructii sau altele de genu, nu se pune problema sa fac transporturi comerciale pentru terti

 

Stai sa vedem normele metodologice pe care trebuie sa le deie in monitor si apoi ai raspunsul la intrebarea ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

Buna seara.

OUG 11/2013 spune ca pentru a efectua transport rutier national contra cost de marfuri cu vehicule rutiere a caror masa maxima autorizata este cuprinsa intre 2,4 si 3,5 tone, intreprinderile trebuie sa fie autorizate de catre autoritatea competenta.

Intrebarea mea este: cine este aceasta autoritate si ce conditii trebuiesc indeplinite pentru a primi aceasta autorizatie?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

Era iminenta aparitia unei asemenea legi ...

 

Hai sa o disecam:

(1) Pentru a efectua transport rutier national contra cost de marfuri cu vehicule rutiere a caror masa maxima autorizata, inclusiv cea a remorcii/semiremorcii, este cuprinsa intre 2,4 tone si 3,5 tone, intreprinderile trebuie sa fie autorizate de catre autoritatea competenta.

(2) Pentru a efectua transport rutier national contra cost de persoane cu autovehicule avand 9 locuri pe scaune, inclusiv locul conducatorului auto, destinte prin constructie si echipate pentru transportul de persoane, intreprinderile trebuie sa fie autorizate de catre autoritatea competenta.

(3) Pentru a efectua transport rutier national contra cost de vehicule rutiere defecte sau care sunt avariate, intreprinderile trebuie sa fie autorizate de catre autoritatea competenta.

(4) Modalitatea de autorizare, precum si conditiile care trebuie indeplinite pentru autorizarea transportului prevazute la alin. (1)-(3) se stabilesc de catre autoritatea competenta prin norme."

 

Deci sunt vizate 3 tipuri:

1.Microbuze/autoutilitare de marfa (atentie cred ca aici este inclus si o dacie papuc)

2.Microbuze de persoane 8+1

3.Autoutilitare folosite in tractare

 

Dupa lege zice asa ...eu gigel a petrei am un microbuz ...da nu car oameni ...car cartofii care i-am produs in glie... Pai bun ...deci fac transport rutier in interes propriu ...trebuie licenta de transport in interes propriu...

 

Ce inseamna licenta de transport?

1.Curs de persoana desemnata la ARR si automat atestat de persoana desemnata (analize, psihologic, toti dracii)

2.Inscriererea in catastifele ARR

3.Atestat de sofer ...permisul e un fel de cacat cu apa rece ...vrei sa conduci o masina daia trebuie atestat tata

4.Respectarea normelor idiotilor de la ISCTR (adica o sa fuga si astia cu dubele de "SICTIR") ...ptr ca daca muschii lor vor sa iei amenda te ard si acum cea mai mica arsura este de 3000 de lei ...ptr faptul ca n-ai sapca...

 

Ce vor face in cazul unei masini de teren ...autoutilitara? Sa nu-i injuram ...sa asteptam normele ...

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

Aici o sa ne incadram in legislatia europeana? Fiindca eu am masinile inmatriculate in alta tara si lucrez cu ele pe destinatii stabilite intre ungaria si germania.Si clar nu am nevoie de licenta de transport etc.Am o foaie de drum putin mai diversificata ca si la noi si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

E aceeasi gasca ca aia cu masinile de BG ...pe langa legislatia UE ... :wink:

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

Deci sunt vizate 3 tipuri:

1.Microbuze/autoutilitare de marfa (atentie cred ca aici este inclus si o dacie papuc)

...

 

nu cred ca Dacia papuc are MMA > 2400 Kg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

niste tampiti sadea..

Pai poate omul are la srl numai land rover discovery sau nisanuri care au masa maxima 2.7 tone...si face numai munca de teren pe coclauri.

daca nu efectuaeaza pentru tertii cu plata ce dracu inseamana asta decat ingradire.Cum adica sa iti mai iei nu stiu ce atestate sa conduci o masina de categorie B. Este hilar si ne trezim iara la curtea europeana.Legi aberante si fara nici un fel de revigorarea economiei.D-mni politicieni am voie sa ies din cas azi ca ee zi cu sot....poate am voie sa respir.???/tahograf la ce la masini sub 3.5 tone haahahahahah

Si cum o sa ingradeasca accesul acestor ansambluri de autovehicule daca sunt inregistrate in alte state din UE???? sau cum le pune la plata????? cum??? O sa nagajeze ARR la oamnei.....sa te tiii ..sa vezi personal de control.

Land Rover Discovery I

Mercury Sable

LR serie III

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

nu e chiar așa

atestatul este necesar NUMAI dacă ești angajat la o firmă care se ocupă cu transport plătit de marfă sau pasageri

 

Te contrazic aici ...chiar daca faci transport cu licenta in interes propriu trebuie atestat de sofer. Tot ce se licentiaza ARR e strans legat de atestate de sofer, atestat de persoana desemnata ...Acum sa vedem ce vor zice in legea noua ...daca va intra in vigoare pana la urma ...ca se pare ca nu prea din cate am inteles...:wink:

 

Oricum legea este o mare prostie ...de fapt in Romania orice e posibil, n-ar trebui sa ne mai mire nimic (ar trebui chiar sa ne uimeasca un sistem fiscal bun)...acea licenta va fi valabila doar pe teritoriul Romaniei ...afara nu iti trebuie asa ceva. Sa vedem ce vor face cu strainii care vor tranzita tara ...cu masini de acel tip si nu vor avea licenta ...

 

Idiotii ... nu gandesc ... ne imping pas cu pas ...cat mai sub Dunare ...la bulgari ...

 

Faza zilei:

In sondajele politice bulgaresti Basescu, Ponta & co ... sunt pe primul loc conducand detasat!

Asta ptr ca aduc sume considerabile si fara nici un efort direct in visteria Bulgariei ...:grin:

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

Deci nu mai este nicio scofala sa te chinui sa transformi taraboanta din turism in utilitara....ba din contra.

BGP.

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

Daca are pina in 2400 kg, s-ar putea sa fie.

 

Domnule, eu nu ma refeream la ATV-uri cu volan :ha:, ci la caleasca mea si la altele echivalente, care au masa proprie in jurul a 2 tone si MTMA pe la 2,6-2,8 tone.

Un Y61 are aproape de 2,4 tone masa proprie....in acte:grin:

Pana si conserva mea de strada (Hyundai Santa Fe) are MTMA 2,57 tone.

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

Domnule, eu nu ma refeream la ATV-uri cu volan :ha:, ci la caleasca mea si la altele echivalente, care au masa proprie in jurul a 2 tone si MTMA pe la 2,6-2,8 tone.

Un Y61 are aproape de 2,4 tone masa proprie....in acte:grin:

Pana si conserva mea de strada (Hyundai Santa Fe) are MTMA 2,57 tone.

 

Nu, domnule, nici eu nu ma refeream la d'astea cu motor de drujba. Pare-mi-se ca tre' sa fie si vreun cotet mai sprinten cu motor peste 3000 si a carui MMA sa nu treaca de 2,4. Poate Pajero de 3500, sau Cherokee de 4000, gata transformat in lkw in Olanda. Mai bine sa asteptam cuminti pina cind preacinstitii nostri guvernanti vor elabora normele de aplicare si sa fim increzatori ca va fi tot ceva pe masura ordonantei de urgenta. Atunci vom vedea daca pregatim tahografele sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

Eu sunt absolut convins ca vor modifica la norme doar ce au modificat si la lege, si atat.

Ma indoiesc profund ca vor fi milostivi si vor face norme separate pt. cele intre 2,4 si 3,5 tone, fata de cele peste 3,5 tone.

Stim cu totii doar de ce sunt in stare.

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

pai si cum va da atestat profesional ARR-ul unuia care are doar categ B?:ha:

 

de ieri sunt bulgar.....in acte asa ca organele....pot lua o pauza in cazul meu

Editat de Marius C alias Turagmes
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

Asa cum il dau si celor cu C-ul.

Sau vor modifica si regulamentul si va trebui sa ai C pt. atelaje peste 2,4 tone:ha:

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

atestatul presupune activitate profesionala

 

cat B este destibata cond auto amatori

 

cam multe legi de modificat :grin:

 

ce-si freaca mainile de bucurie avocatii cand vad atatea legi care se bat cap in cap:grin:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: modificari privind transporturile rutiere de marfa si persoane

 

Sau vor modifica si regulamentul si va trebui sa ai C pt. atelaje peste 2,4 tone:ha:

 

Si toate vedetele tv si politice cu ce vor mai circula ? Dispar ML-urile, X-urile, Q-urile , sau va fi * cu exceptia ... ?

Rubicon 2.8
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare