Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Webasto C versus Z

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Webasto C versus Z

    Stie cineva, are cineva cunostinte despre diferentele intre Webasto Thermo Top C si Thermo Top C?
    Din ce am gasut eu, singura diferenta este ca C-ul are si posibilitatea instalarii unui timer, pe cand Z-ul , nu. DAR, in cazul in care Z- ul are in componenta si o pompa de circulare a lichidului de racire, atunci si pe Z se poate monta un timer/ pornire auxiliara.
    "Do nothing, be nothing, say nothing ...and you will avoid criticism"

    Disco 2, TD5 HSE, 02

  • #2
    Re: Webasto C vs Z

    Varianta Thermo top Z este OE, adica echipeaza numai masini in fabrica. Nu stie sa functioneze decat comandat de computerul masinii, avand program si senzori dedicati masinii ( VW, LR, BMW) si nu stie decat sa porneasca odata cui motorul masinii cand temp ext atinge o val presetata ( intre -4 si -8 grd Celsius). costa in jur de 640E. Noi, ca dealeri Webasto, nu avem voie sa va vindem aceste modele, ele fiind distribuite exclusiv prin intermediul reprezentantei marcii unde veti repara masina.
    Thermo top C e varianta AM, adica functioneaza independent de masina, costa in jur de 830E si vine echipat numai cu reostat de pornire.
    Separat se poate upgrada cu temporizator pornire ( 66E) , radiocomanda simpla ( 90E) sau una ff bengoasa cu reglajul temp de la distanta, comunicarea temp din masina si alte fitze, de 325E (acum la oferta la 260E). Pt fiecare model de masina exista kituri de instalare dedicate, pt racordarea la circuitul de racire al masinii , la alim cu combustibil, pt fixarea in locul specific dedicat. Acestea se platesc separat, costul variind in functie de tipul masinii.


    Preturile sunt ex TVA si montaj
    ing. Luigi PIRSU
    www.nissan4x4.ro
    service si tunning NISSAN
    Facebook grup: NISSAN Tehnica4x4

    Comentariu


    • #3
      Re: Webasto C vs Z

      .....adica Z-ul nu-l pot upgrada? nu pot sa-i pun un programator/ telecomada, etc?
      "Do nothing, be nothing, say nothing ...and you will avoid criticism"

      Disco 2, TD5 HSE, 02

      Comentariu


      • #4
        Re: Webasto C vs Z

        cam asa. Ca sa functioneze independent sau cu programator , trebuie schimbata intreaga placa electronica, ce stie acum sa mearga numai cu CAN -BUS-ul masinii pt care a fost dedicat.
        ing. Luigi PIRSU
        www.nissan4x4.ro
        service si tunning NISSAN
        Facebook grup: NISSAN Tehnica4x4

        Comentariu


        • #5
          Re: Webasto C vs Z

          .... nici daca Z-ul e upgradat, si are pompa de apa instalata....?
          "Do nothing, be nothing, say nothing ...and you will avoid criticism"

          Disco 2, TD5 HSE, 02

          Comentariu


          • #6
            Re: Webasto C vs Z

            Postat în original de nissan4x4 Vezi post
            cam asa. Ca sa functioneze independent sau cu programator , trebuie schimbata intreaga placa electronica, ce stie acum sa mearga numai cu CAN -BUS-ul masinii pt care a fost dedicat.
            mai citeste odata, te rog!
            ing. Luigi PIRSU
            www.nissan4x4.ro
            service si tunning NISSAN
            Facebook grup: NISSAN Tehnica4x4

            Comentariu


            • #7
              Re: Webasto C vs Z

              Ok, multumesc!
              "Do nothing, be nothing, say nothing ...and you will avoid criticism"

              Disco 2, TD5 HSE, 02

              Comentariu


              • #8
                Re: Webasto C vs Z

                Postat în original de nissan4x4 Vezi post
                Varianta Thermo top Z este OE, adica echipeaza numai masini in fabrica. Nu stie sa functioneze decat comandat de computerul masinii, avand program si senzori dedicati masinii ( VW, LR, BMW) si nu stie decat sa porneasca odata cui motorul masinii cand temp ext atinge o val presetata ( intre -4 si -8 grd Celsius). costa in jur de 640E. Noi, ca dealeri Webasto, nu avem voie sa va vindem aceste modele, ele fiind distribuite exclusiv prin intermediul reprezentantei marcii unde veti repara masina.
                Thermo top C e varianta AM, adica functioneaza independent de masina, costa in jur de 830E si vine echipat numai cu reostat de pornire.
                Separat se poate upgrada cu temporizator pornire ( 66E) , radiocomanda simpla ( 90E) sau una ff bengoasa cu reglajul temp de la distanta, comunicarea temp din masina si alte fitze, de 325E (acum la oferta la 260E). Pt fiecare model de masina exista kituri de instalare dedicate, pt racordarea la circuitul de racire al masinii , la alim cu combustibil, pt fixarea in locul specific dedicat. Acestea se platesc separat, costul variind in functie de tipul masinii.


                Preturile sunt ex TVA si montaj
                am si eu un z/c-d si nu l pot porni separat de masina ,vreau sa l pun pe un y61 ,se pare ca trebuie sa i schimb electronica? de unde o iau?
                VIATA-I GREA DAR TRECE !!!

                Comentariu


                • #9
                  Re: Webasto C vs Z

                  Revin cu intrebarea ! cum pornesc ,,soba " asta?
                  Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Fotografie0068.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	140,1 KB 
ID:	961442Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Fotografie0066.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	119,2 KB 
ID:	961443
                  VIATA-I GREA DAR TRECE !!!

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Webasto C vs Z

                    Din cate stiu, la modelul tau, se alimenteaza cu +12V pe firul albastru si firul verde/galben la masa. Pentru a-l porni alimentezi pin-ul 1 cu +12V sau firul galben la masa. Nu te atinge de firul alb, este pentru diagnoza. Daca gresesc sa ma corecteze cineva cu mai multa experienta.
                    "Majoritatea oamenilor se tem atat de mult sa piarda ceva
                    incat toata viata au grija sa nu aiba ce sa piarda."

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Webasto C vs Z

                      Cam corect mai putin datul la masa , sau cel putin eu nu stiu asta ... dar daca a fost comadat de computerul masinii nu prea poate fi pornit pe direct fara comanda de la masina .
                      Presupunem ca e in regula , ne e inundat , corodat , ventilatorul nu e blocat - se pot scoate capacele pentru verificare .

                      Nu cunosc culorile .. . as putea sa ma uit putintel la matzaraie dar nu pot acum ... ... dar , poti incerca si asa : in mufa mare ovala sunt 6 pini , comanda de pornire e un + la pinul stg jos ( consideram ca jos e spre partea cu pompa de apa ... e pinul care in mod normal primeste comanda de la timerul simplu - patratelul negru ... ) . Dreapta sus e plusul care alimenteaza pompa electromagnetica de motorina , minusul la pompa poate de oriunde din alimentarea exterioara .
                      Mai trebuie si alimentarea cu 12V in mufa ovala medie ( medie ca si marime , imediat in stanga mufei mari ovale ) . Plusul e in stanga mufei , minusul e in dreapta mufei ( spre mufa ovala mare ) .
                      ... daca cumva e blocat din cauza unei erori ( poate fi si din cauza unei alimentari sub 10V sau mai mare de 15V, nu porneste ... stergerea se face alimentand cu 12V in mufa medie ovala , se asteapta 10 sec , se taie alimentarea aprox 3 sec , se da o alimentare la pinul de start mai sus mentionat din mufa mare , dupa aprox 3 sec se taie alimentarea generala pentru 3 sec , api se reconecteaza alimentarea . Dupa aceasta , se poate incerca pornirea . E recomandat sa nu fie pornit fara apa in instalatie ...
                      Procedeul de deblocare e valabil pentru ZC cu telecomanda Telestart sau cu timerul simplu .
                      Ultima editare de cos; 05.nov.2014, 00:20.
                      ... sa fim corecti pana la capat !
                      Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Webasto C vs Z

                        Postat în original de wolfman Vezi post
                        Din cate stiu, la modelul tau, se alimenteaza cu +12V pe firul albastru si firul verde/galben la masa. Pentru a-l porni alimentezi pin-ul 1 cu +12V sau firul galben la masa. Nu te atinge de firul alb, este pentru diagnoza. Daca gresesc sa ma corecteze cineva cu mai multa experienta.
                        Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Imag001.jpg 
Afișări:	2 
Mărime:	53,6 KB 
ID:	961509
                        deci tu zici sa dau galbenul la masa !? unde este pinul 1? pt ca nu mai am schema electrica ,o gasisem candva undeva !!
                        VIATA-I GREA DAR TRECE !!!

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Webasto C versus Z

                          Opaa...mufa nu seamana cu a mea si nici cu una de Webasto Z/C. Cred totusi ca ai pus poza cu celalalt capat al cablului. Pune o poza cu aparatul, eticheta lui, si mufele care intre in el. Albastru este +12, galben/verde este masa (cele doua mai groase), asta sigur dar pana nu ne arati celelalte poze nu stiu ce sa zic. Mufa din incalzitor trebuie sa aiba 6 pini (doua randuri de cate trei) si daca o scoti si te uiti atent pinii sunt numerotati nu pe mufa ci pe incalzitor. Daca am timp maine si nu uit voi pune cateva poze cu al meu. Nu face incercari pentru ca poti arde placa electronica si costa 3-400 Ron.
                          "Majoritatea oamenilor se tem atat de mult sa piarda ceva
                          incat toata viata au grija sa nu aiba ce sa piarda."

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Webasto C versus Z

                            Postat în original de wolfman Vezi post
                            Opaa...mufa nu seamana cu a mea si nici cu una de Webasto Z/C. Cred totusi ca ai pus poza cu celalalt capat al cablului. Pune o poza cu aparatul, eticheta lui, si mufele care intre in el. Albastru este +12, galben/verde este masa (cele doua mai groase), asta sigur dar pana nu ne arati celelalte poze nu stiu ce sa zic. Mufa din incalzitor trebuie sa aiba 6 pini (doua randuri de cate trei) si daca o scoti si te uiti atent pinii sunt numerotati nu pe mufa ci pe incalzitor. Daca am timp maine si nu uit voi pune cateva poze cu al meu. Nu face incercari pentru ca poti arde placa electronica si costa 3-400 Ron.
                            Asta am primit din Italia ,dat jos dupa ce a functionat si pe un Ulise ,si atat are , tot cablajul se restrange aici in singura mufa libera , eu totusi cred ca l porneau de la buton !

                            pe mufa am gasit sigla de citroen si peugeot !, asta ma face sa cred cai deblocat daca ei l au dat jos de pe ulise !
                            Ultima editare de teo pes; 08.nov.2014, 19:37.
                            VIATA-I GREA DAR TRECE !!!

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Webasto C versus Z

                              Nu se deschid pozele. Incearca sa le incarci din nou.
                              "Majoritatea oamenilor se tem atat de mult sa piarda ceva
                              incat toata viata au grija sa nu aiba ce sa piarda."

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X