Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Cric Hi-Lift origine versus Hi-Lift Farm Jack


dr_apostol

Postări Recomandate

Salut,

 

Doresc achizitionarea unui cric Hi-Lift 60".

Din ce am vazut exista cric Hi-Lift 60" origine, produs de firma Hi-Lift din SUA si Hi-Lift Farm Jack (chinezarie daca nu ma insel).

Hi-Lift Farm Jack este la jumatate de pret fata de cel original.

Intrebarile:

- este fiabil Farm Jack?

- merita Farm Jack (raport calitate pret)?

Cel mai mult mi-e frica sa nu se rupa ceva la cric (ex "nasul" care vine sub masina si ridica) sau sa se indoaie si sa ma trezesc cu masina pe picioare.

Vorbim de calitatea cricului.

 

PS Nu trebuie sa aleg intre cei doi producatori...daca sint si altii cu atit mai bine, sa avem de unde alege.

 

Multumesc anticipat,

Dragos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cric Hi-Lift origine versus Hi-Lift Farm Jack

 

Da, merita un hi-lift original pentru ca diferenta consta in fiabilitatea pieselor mici din constructia lor si nu cred ca ti-ar placea sa ti-o ia masina la vale doar pentru ca o siguranta a cedat.....

Editat de Astral
  • Like 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cric Hi-Lift origine versus Hi-Lift Farm Jack

 

Eu am unul chinezesc de vreo trei ani si l-am folosit in toate pozitiile si conditile posibile si inca rezista. Cotetul are 2,5 tone si il ridica fara probleme. Vaselina nu prea a vazut, doar niste spray cu unsoare destul de rar. Nu stiu ce face unul original, dar pentru ce si cum il folosesc eu ma declar multumit de chinezarie.

"Majoritatea oamenilor se tem atat de mult sa piarda ceva

incat toata viata au grija sa nu aiba ce sa piarda."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cric Hi-Lift origine versus Hi-Lift Farm Jack

 

Hiliftul adevarat de la ma-sa si nu cel facut pe genunchi la comunistii harnici v-ar surprinde prin cele cateva variante constructive ( de constructii , de utilizari generale si cele ale seviciilor de urgenta ) si prin faptul ca e foarte bine facut ( in special versiunea profesionala ) si foarte bine dotat cu accesorii si solid fabricat pana in ultimul detaliu . In nici un caz hiliftul care e vandut comercial pe la suta de euro sau de dolari nu-i prea diferit ( sau ... nu-i ) de varianta si mai ieftina , si cu siguranta are aceasi provenienta ( originalul cu certificat ar avea un pret mare si ar trebui sa fie normal sa merite pretul , calitatea se plateste ) .

Oricare ar fi pretul la care e oferit , metoda nondistructiva de control e al naibii de simpla - la cele de calitate stiftul de blocare pe sina trebuie sa intre in gaura pana pe partea celalalta a gaurii si sa depaseasca putintel , pana intr-un milimetru dar varful lui sa iasa din gaura din sina . Daca nu ... inseamna ca nu-i deloc Scufita Rosie , ci doar Omul de Tinichea undercover .

 

Eu am unul mai 'din vechi' , de la Calin ( respectele mele , are rezervate neste pupaturi zemoase de la ceva cunostinte care au fost primii beneficiari la punerea in opera a galbejitului ) , ieftin , dar cu care chiar m-am scos si l-am si muncit putintel ca sa mai pun ceva in farfurie ... L-am mai ajustat putintel pe la unele lindice , i-am inlocuit suruburile de 4.8 cu unele 12.9 , am modificat manerul care era nedemontabil .... a mers ani intregi in masina sub bancheta spate . Asa ieftin cum e , n-a clacat niciodata dar am avut grija ( husa , alea , alelalte , spalat , frezat .. ) . Dupa ce le-am pipait pe celelalte parca nu mai e acelasi pe care-l stiam , parca ... pare mai slabanog ... dar a rezistat pana acum si va ramane ...

 

Imi pare ca sina s-a curbat putin ( poate ca sunt eu paranoic ) sau poate ca era curbata dinainte si n-am observat pana acum . Cred ca daca e utilizat necorespunzator se indoaie , dar nu si la o utilizare de bun simt in offroad .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cric Hi-Lift origine versus Hi-Lift Farm Jack

 

Al meu chinezesc s-a stricat la prima folosire : s-a indoit siguranta sau cum s-o numi. Am inlocuit-o cu un burghiu de aceeasi dimensiune, dar tot agata si nu functioneaza cum trebuie. Produsele chinezesti nu sunt toate de proasta calitate dar risti sa nimeresti unul praf ca al meu.

Editat de Astral
don't worry, be happy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 an mai târziu...

Re: Cric Hi-Lift origine versus Hi-Lift Farm Jack

 

de cateva zile sunt in posesia un cric Hi Lift, cel original. si astazi am avut ocazia sa-l si folosesc, sa-mi scot masina din noroi. si as vrea sa pot sa spun 1000 de injuraturi intr-un singur cuvant, dar pacat ca pot sa zic doar ca-mi bag pl in el de cric.

-la a 3-a ridicare am ramas cu masina suspendata, nemaiputand sa o dau jos, pentru ca nu stiu din ce motiv el nu mai raspundea la comanda 'siguranta actionata in jos'. iar acum spre seara am observat ca boltul acela de jos nu mai functioneaza cum trebuie, si trebuie mereu sa-l ajut, sa-l scot din lacasul lui, ca sa coboare pana jos tot mecanismul de culisare.

-a 4-a ridicare a fost si mai cu ghinion, tot din cauza boltului de jos care se pare ca nu vrea sa mai functioneze, si trebuie ajutat, cricul nu mai salta cum trebuie

 

am zis sa dau un ban in plus sa-mi iau varianta originala, tocmai ca sa nu am probleme cum ar avea firmele mai low cost, dar se pare ca diferente mari nu sunt intre ele. inca o data, sa ma frec pe el de cric ca nu si-a facut treaba deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cric Hi-Lift origine versus Hi-Lift Farm Jack

 

Din ce spui ... se poate remedia usor .

Sau daca asa a venit si e nou , vanzatorul sa ti-l schimbe . Si mai mult decat atat , daca e original ai la dispozitie si un kit de reparatie .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cric Hi-Lift origine versus Hi-Lift Farm Jack

 

de cateva zile sunt in posesia un cric Hi Lift, cel original. si astazi am avut ocazia sa-l si folosesc, sa-mi scot masina din noroi. si as vrea sa pot sa spun 1000 de injuraturi intr-un singur cuvant, dar pacat ca pot sa zic doar ca-mi bag pl in el de cric.

-la a 3-a ridicare am ramas cu masina suspendata, nemaiputand sa o dau jos, pentru ca nu stiu din ce motiv el nu mai raspundea la comanda 'siguranta actionata in jos'. iar acum spre seara am observat ca boltul acela de jos nu mai functioneaza cum trebuie, si trebuie mereu sa-l ajut, sa-l scot din lacasul lui, ca sa coboare pana jos tot mecanismul de culisare.

-a 4-a ridicare a fost si mai cu ghinion, tot din cauza boltului de jos care se pare ca nu vrea sa mai functioneze, si trebuie ajutat, cricul nu mai salta cum trebuie

 

am zis sa dau un ban in plus sa-mi iau varianta originala, tocmai ca sa nu am probleme cum ar avea firmele mai low cost, dar se pare ca diferente mari nu sunt intre ele. inca o data, sa ma frec pe el de cric ca nu si-a facut treaba deloc.

 

Bolturile alea mai oxideaza...incearca cu un spray pentru degripat gen 4wd si vezi dupa ce incerci cum merge.

zambeste...maine poate va fi mai rau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cric Hi-Lift origine versus Hi-Lift Farm Jack

 

pai daca cricul e nou cum sa oxideze? am vorbit cu cei de la care l-am achizitionat, si urmeaza sa-l dau cu wd40 si dupa cu vaselina lichida

Editat de gabarea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cric Hi-Lift origine versus Hi-Lift Farm Jack

 

am si eu o chinezarie. pentru uz din cand in cand e relativ ok.

am patit si eu problema cu blocarea, cu toate ca am folosit vaselina.

e posibil sa intre vopsea de pe cric (e cam proasta vopseaua si sub frecare/apasare se ia si blocheaza mecanismul).

cateva ciocane delicate l-au "convins" sa functioneza.

 

alta chestie cu chinezaria e ca nu se potriveste suportul de plastic, talpa nu intra in locas decat fortata sub apasarea masinii.

nu prea se vede in poza, dar a "labartat" nitel locasul.

 

hilift.thumb.png.ac62d4af32a65292baa39634e1631962.png

 

daca ai bani ia unul original de la un vanzator bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cric Hi-Lift origine versus Hi-Lift Farm Jack

 

problema s-a rezolvat cu solutia de mai sus. merge ca NOU. acum sa vad si cat timp

 

tie ti s-a impanat ca nu a avut lubrifiere. Asa am ramas noi cu un R20 ridicat de jumatate in teren, cu Hilift original dar ne uleiat. Tot asa am gandit si noi ca e stricat, dar nici vorba.

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cric Hi-Lift origine versus Hi-Lift Farm Jack

 

O axioma care e tiparita pe partea stanga a creierului meu este cea care zice ca rotile nu se schimba cu masina ridicata DOAR pe hilift . E o invitatie clara la o aventura scurta cu sfarsit imprevizibil .

 

 

 

N-am folosit si nu voi folosi talpa marita la hilift ca-mi cam place viata si sistemul nu-mi inspira deloc incredere . A nu se intelege ca daca n-am folosit imi dau cu parerea total degeaba . De cat timp il utilizez am vazut ( de prea multe ori ) ca echilibrarea nu trebuie in nici un caz lasata in baza hiliftului . Ma gendesc cu teroare cum ar fi daca masina care pare ca sta in siguranta pe talpa stabilizatoare face una nefacuta din orice motiv posibil si iti zdruncina increderea intr-un fel nasol sau chiar si mai nasol - inaltimeq e prea mare , greutatea prea mare si prea sus , bazele celelalte sunt de fapt cauciucurile si ele sunt flexibile ... Clar nu e pentru mine ca sunt un mare admirator al mainilor cu lungimea standard .

 

 

Mi-ar fi foarte usor sa-mi fac o talpa mare cu cateva accesorii la ea ( am tot ce-mi trebuie sa-mi fac un intreg hilift nu o talpa ) dar in loc de asta eu folosesc de cand am hiliftul o talpa mica care de fapt e adaptorul pentru lift-mate pus la baza sinei . Talpa mare cu care a a venit hilftul este bine pusa si acolo salasluieste de mult timp sub scaunul pliabil al pasagerului spate . Asta mica e mai mult decat suficienta pentru ridicare .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cric Hi-Lift origine versus Hi-Lift Farm Jack

 

daca o iei asa nu mai folosesti hi-lift-ul deloc, ca doar siguranta nu scrie pe el.:ha:

talpa e chiar foarte utila, spre exemplu in poza mea de mai sus, masina era asigurata cu troliu cu doi scripeti fata/spata. iar fara talpa era imposibil de facut ceva in smagulina de pe jos.

puteai si sa dansezi pe masina, ca statea foarte bine cum statea. :wink:

iar in teren ajungi intr-un milion de pozitii, unde e mai bine sa ai decat sa nu ai.

 

cea cu "echilibrare" am vazut-o folosita mai mult la nisip, nu am avut, ma gandesc cum e prin namoale cu ea, poate nu prea usor uneori.

 

ps. eu ii zic la wd40 vaselina :grin: ; la modelul meu de hi-lift chinezul a vrut sa bage vopsea prin toate gaurile. :ha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cric Hi-Lift origine versus Hi-Lift Farm Jack

 

Cele mai mari probleme pe care le-am vazut eu, in exploatare, sunt urmatoarele:

 

- oamenii nu stiu sa foloseasca acest mecanism;

- masinile nu sunt prevazute cu puncte speciale pentru "nasul" cricului, de aici rezultand pozitii periculoase chiar daca esti as in manuirea sculei.

 

In rest, mecanismul este atat de simplu, incat nu-i trebuie decat un minimum de grija (curatare si un pic de lubrifiant) pentru a functiona oricand.

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cric Hi-Lift origine versus Hi-Lift Farm Jack

 

Pe undeva este mentionat 'DOAR' ... in rest nu mai am nimic de zis ... am zis in semnatura ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cric Hi-Lift origine versus Hi-Lift Farm Jack

 

Am inceput cu Hi-lift Farm Jack(chinezarie), si m-am despartit repede de el din aceleasi motive mentionate de voi, boltul trebia ajutat tot timpul, se mai bloca de numai ciocanul il ajuta, calitate proasta. Vandut si achizitionat unul original pt. ca merita.

TODAY IS A GIFT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Cric Hi-Lift origine versus Hi-Lift Farm Jack

 

Mai ales pe teren moale imi sarea de sub masina , aluneca ca o besica perversa . Asta i-a adus si sfarsitul ca s-a sfasiat si nici n-am incercat o reparatie , eram satul de cautat pozitii ideale de pus sub masina ( si de injurat , de asemenea ) . Cand ziceam ca am rezolvat ridicarea incepea sa alunece usurel si daca nu interveneai presiunea il scotea pe unde avea loc . Ideal ar fi sa ai pe ce ridica si ce ridica intre doua suprafete rigide si care se mentin relativ paralele .

 

O treaba maxima ar fi o perna semirigida care sa nu mai alunece in lateral , ceva articulat ca un acordeon sau ca un balon cu o coloana de stabilizare in interior , in tot cazul as folosi doar un balon cu doua suprafete rigide ca de chisca simpla nu mai vreau nici sa aud .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 luni mai târziu...

Re: Cric Hi-Lift origine versus Hi-Lift Farm Jack

 

Poate ma ajuta si pe mine cineva , am si eu o chinezărie , a mers bine in primul an , dar de la un timp când i-l setez pe coborâre, brațul "agata" la mișcarea de sus > jos . L-am desfăcut complet , i-am pus vaselină peste tot si face așa in continuare . Parca ar agata boltul de jos . Am vreun remediu pentru el sau si-a dat viața ?

- G 300 TD - W460 - '90
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare