akos.kacso Postat Decembrie 20, 2008 Partajează Postat Decembrie 20, 2008 buna, am gasit un lucru extrem de interesant pe net, ceeace ma surprins foarte mult.... chiar m-am mirat de lucrurile ce a citit acolo http://en.wikipedia.org/wiki/Tire_code, puteti sa va uitai si voi. pe scurt faptul constata de mine se refera la dimensiunea anvelopelor. ex: 195/65/R15 eu totdeauna am crezut ca 195 e latimea anvelopei in mm, 65 e inaltimea in mm iar r15 e dimensiunea jentii in tol. :rules iar pe site scrie(puteti sa va uitati si voi) ca 65 nu este in mm ci in %din 195. Voi ce parere aveti despre acest lucru constatat de mine? oare se referadoar la marimi americane sau e o chestie universala? dupa acest site la o masina de sport unde sa zicem avem anvelopa de 325/50/r17 (porsche sau ceva de genu) ar veni o inaltime a anvelopei de 162.5mm ceea ce este o prosite rar intalnita. astept parerile voastre Suzuki Samurai '95 1.3 69CP bodylift 5 cm (homemade) suspensionlift 5 cm (homemade) cauciucuri simex 215/80/R15 si multe altele :) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Unimog Postat Decembrie 20, 2008 Partajează Postat Decembrie 20, 2008 Re: dimensiune anvelope In principiu aceasta marime este cea europeana in afara de acesta mai exista cateva: cea milimetrica ex. 750 R16 (diam mm jeanta toli) cea in toli (americana noua): 31x10,5 R 15 (diam toli, latime toli , jeanta toli) cea in toli (americana veche):7,5 R15 Parerea mea cea mai corecta si explicita este cea americana noua Teoria ta cu porsche nu funtioneaza ca la latimea asta cauciucurile de viteza au un raport de 25 sau 30 deci aprox 80 mm care este nesemnificativ la ditamai cauciuc de 750 mm 0747967945 kiss.zoltan@offroadmania.ro Nebun de masini , off-road, natura, noroi, putere, aer proaspat Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
MagnuM Postat Decembrie 20, 2008 Partajează Postat Decembrie 20, 2008 Re: dimensiune anvelope Akos, ce ai citit acolo este real! Sunt modalitati diferite de a simboliza anvelopele, dar, in Europa, acest sistem este standardizat. Sistemele folosite in America sunt putin diferite; bineinteles, in America se foloseste inclusiv sistemul european, la fel cum in Europa, sunt agreate unele sisteme americane. :ce :3 :ce "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
MagnuM Postat Decembrie 20, 2008 Partajează Postat Decembrie 20, 2008 Re: dimensiune anvelope In principiu aceasta marime este cea europeana in afara de acesta mai exista cateva: cea milimetrica ex. 750 R16 (diam mm jeanta toli) cea in toli (americana noua): 31x10,5 R 15 (diam toli, latime toli , jeanta toli) cea in toli (americana veche):7,5 R15 Parerea mea cea mai corecta si explicita este cea americana noua Teoria ta cu porsche nu funtioneaza ca la latimea asta cauciucurile de viteza au un raport de 25 sau 30 deci aprox 80 mm care este nesemnificativ la ditamai cauciuc de 750 mm Majoritatea notatiilor pentru anvelope, se refera la "balon", nu la diametru! :ce :3 :ce "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
akos.kacso Postat Decembrie 20, 2008 Autor Partajează Postat Decembrie 20, 2008 Re: dimensiune anvelope mersi pt explicatie Suzuki Samurai '95 1.3 69CP bodylift 5 cm (homemade) suspensionlift 5 cm (homemade) cauciucuri simex 215/80/R15 si multe altele :) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate