Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #61
    Re: Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

    Postat în original de 4L Limited Vezi post
    Multumesc insa vizibil se poate diferentia unele de altele? Adica daca ma uit la ea pot sa imi dau seama?

    Marius
    Hmmm.....nu prea......desi, cumva, poate sa vezi delimitarea intre partea resapata, adica banda de rulare adaugata la resapare, dar repet, putin probabil........

    Regulament

    Comentariu


    • #62
      Re: Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

      Postat în original de 4L Limited Vezi post
      Multumesc insa vizibil se poate diferentia unele de altele? Adica daca ma uit la ea pot sa imi dau seama?

      Marius
      Daca le cintaresti da,sunt mult mai grele decit gumele originale.

      Comentariu


      • #63
        Re: Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

        Ziarelli poarta masinuta noastra momentan, adica marimea 195-80-15 pe un micut samurai. Putem spune ca sunt mai bune din doua puncte de vedere fata de vechile Lerma Gomme tot 195-80. In primul rand Ziarelli sunt mai agresive si mai inalte cu 1cm pe raza si deocamdata nu au nici un defect, un prieten are ziarelli de vreo 4 ani si nu are nici o problema cu ele, inafara ca a "zgariat" putin crestele in colturile la aripi. Sunt montate tot pe samurai, si nu au fost menajate deloc.
        Lerma Gomme ce le-am purtat o vreme, 3 dintre ele aratau bine dar al 4-lea avea mici crapaturi pe el, aratand ca unul ce a stat in soare si s-a copt. DOT-ul era acelasi....
        Un alt prieten care are tot Samurai si tot Lerma, umbla cu ele de ceva vreme si am vazut ca i se dezlipesc crampoanele acelea mari de pe margine....

        PS: Toate exemplele ce le-am dat sunt pe Samurai, pentru ca cine a fost la Agnita stie ca este intr-un fel taramul veveritelor, la fiecare poarta sade un mic japonez
        Off-Road in Waldland

        Comentariu


        • #64
          Re: Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

          Apropo de resapate...inca am dilema asta ...e intotdeauna ce scrie pe ele???...nu de altceva dar acu 3 luni de curios am masurat inaltimea la pneuri si ....74 si un pic(si au vazut asfalt si munte nu gluma)...in conditiile in care pe ele scrie clar 31/11.5/15...si deja le aveam de 2 ani...(malatesta kaiman profil simex)ori is chiar bune???...si nici macar nu au crepat si nu au fisuri nici dupa ce au stat aprox 1 an...nici macar nu s-au ovalizat...cu 1800 kg in spate si 1.8 atm...oricum le-am rulat dupa pauza si nau crepat(doar 1 ce a vazut o piatra)...deci se poate si resapate bune..(daca nu tii cont de echilibrare care e praf la kaiman alaturi de greutate...cca 45kg/roata cu tot cu janta..la un pajero de 2.5)
          PS..am uitat...viteza maxima pe asfalt 140....frana la 100 la ora 0...sanie...deci grija mare

          Comentariu


          • #65
            Re: Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

            Ca si fapt divers pe langa marcile care le cunoastem si sunt mai intalnite la noi in tara mai exista vreo cateva branduri care fabrica copii dupa simex:

            SIMEX trekker poza
            SIMEX trekker MPT poza
            SIMEX trekker triple poza
            PNEUS ELITE
            fimex poza
            INSA TURBO special track poza
            M.ZIARELLI extreme forest poza
            LERMA GOMME trial extreme poza
            SILVERSTONE MT-117 poza
            MALATESTA kaiman poza
            B&P PNEUS extreme poza
            T.Z. GOMME kimex poza
            BLACKSTAR mud max poza
            UNIGOM lipsa poza...
            FEDIMA scirocco poza
            TAGOM shark poza
            MARIX lion poza
            TR GOMME extreme T3
            poza

            Multe dintre ele fiind facute in italia, nu prea am reusit sa vad care sunt resapate si care nu fiindca nu inteleg italiana, dar banuiesc ca inafara de simex si silverstone toate sunt resapate...
            Ultima editare de Cristian1; 28.aug.2011, 23:00.
            Off-Road in Waldland

            Comentariu


            • #66
              Re: Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

              Ziarelli au cel mai agresiv profil dintre toate resapatele......in medie cu 7mm mai mari decat celelalte.....personal am mers pe Ziarelli....si Lerma Gomme....pana acum sunt multumit de ele....singurul lor dezavantaj il reprezinta greutatea...

              Comentariu


              • #67
                Re: Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

                Exact asa am inceput si noi, pe llerma gomme si acuma pe ziarelli, sunt mai frumoase dar mai grele, acuma la motorul de 970cc nu se prea simte ...glumesc, o roata de strada cu janta de Al are 20kg si o roata cu ziarelli si janta tabla are 28kg.....

                PS: Am vazut la un coleg ca a inceput sa i se dezlipeasca bucati din cauciuc , in special crestele mari de pe margine. Gumele in cauza fiind llerma gomme, si masina nu e tanc sa zici ca apasa greutate mare pe ele, e un biet samurai
                Off-Road in Waldland

                Comentariu


                • #68
                  Re: Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

                  Postat în original de gnok Vezi post
                  Apropo de resapate...inca am dilema asta ...e intotdeauna ce scrie pe ele???...nu de altceva dar acu 3 luni de curios am masurat inaltimea la pneuri si ....74 si un pic(si au vazut asfalt si munte nu gluma)...in conditiile in care pe ele scrie clar 31/11.5/15...si deja le aveam de 2 ani...(malatesta kaiman profil simex)ori is chiar bune???...si nici macar nu au crepat si nu au fisuri nici dupa ce au stat aprox 1 an...nici macar nu s-au ovalizat...cu 1800 kg in spate si 1.8 atm...oricum le-am rulat dupa pauza si nau crepat(doar 1 ce a vazut o piatra)...deci se poate si resapate bune..(daca nu tii cont de echilibrare care e praf la kaiman alaturi de greutate...cca 45kg/roata cu tot cu janta..la un pajero de 2.5)
                  PS..am uitat...viteza maxima pe asfalt 140....frana la 100 la ora 0...sanie...deci grija mare
                  Se pare ca MALATESTA nu prea respecta diametrul care ar trebui sa rezulte din dimensiunea cauciucului. Am cumparat un set de MALATESTA KOBRA NT 265/75R16 pentru randul de roti doar pentru noroi (rotile de baza , tot pe 16, sunt Toyo MT 265/75R16), ma asteptam sa fie mai grele si mai mari decat Toyo care au 805 mm diametrul si 28,5kg/cauciuc. Spre surpriza mea, dupa ce le-am montat pe jante, diametrul este doar de 790mm (si cantaresc 24,5kg), deci diametrul este cu 15mm mai mic decat normal. Arata bine, cauciucul pare moale, au profilul care il aveau si Insa Turbo Sahara 235/85R16 (profilul unidirectional de la Yokohama MT). Am renuntat la Sahara deoarece erau prea inguste pentru masina mea, iar Insa nu face si dimensiunea 265/75R16 (doar la Dakar), iar acest profil este foarte bun in noroi. Inaltimea crampoanelor pe mijlocul benzii este 16mm. Am vrut sa cumpar Yokohama Geolandar MT, dar am descoperit undeva ca au crampoanele de doar 12 mm si am renuntat.
                  M-a influentat Zoli Unimog, care undeva zicea ca a avut Malatesta Kobra si a fost foarte multumit.
                  Urmeaza sa montez rotile pe masina (pajero v80 3 usi) si sa vad cum se comporta
                  Incearca sa te bucuri de fiecare moment, este mai tarziu decat crezi!

                  Comentariu


                  • #69
                    Re: Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

                    PNEUS CROSS COUNTRY pe J6 au facut explozie.
                    Setul 2 a pierdut crampoanele (s-a dezlipit suprafata de rulare de carcasa). nu mai pun pneus. masina DD (daily driver)

                    MALATESTA KAYMAN pe G - ok; masina DD
                    malatesta kayman pe J7 - unul s-a sfisiat pe lateral, si-au ramas doar 3 :D masina DD

                    INSA TURBO DAKAR
                    pe dacia duster - ok, dar acum imi pare rau ca nu am asteptat dupa federal couragia. la bfg nu imi place profilul. masina DD

                    la malatesta am avut probleme sa gasesc 4 gume identice. la malatesta am constatat ca par a avea probleme la carcasa iar la pneus la suprafata de rulare, respectiv la lipitura.
                    toate au fost si sint zgomotoase, sint tari ca talpa iadului. de echilibrat toate s-au echilibrat, unele cu mai mult, altele cu mai putin plumb - depinde de cit de incapatinat esti la vulcanizare.
                    nu as mai merge pe resapate pentru o masina DD. se simt in banii dati pe alte componente.

                    pe 4runner merg pe super swamper si o sa merg doar pe super swamper.
                    Ultima editare de Astral; 13.mar.2013, 21:00.
                    The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500
                    4x4MANIA is where we are !!!
                    “ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

                    Comentariu


                    • #70
                      Re: Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

                      Postat în original de air_wolf Vezi post
                      PNEUS CROSS COUNTRY pe J6 au facut explozie.
                      Setul 2 a pierdut crampoanele (s-a dezlipit suprafata de rulare de carcasa). nu mai pun pneus. masina DD (daily driver)

                      MALATESTA KAYMAN pe G - ok; masina DD
                      malatesta kayman pe J7 - unul s-a sfisiat pe lateral, si-au ramas doar 3 :D masina DD

                      INSA TURBO DAKAR
                      pe dacia duster - ok, dar acum imi pare rau ca nu am asteptat dupa federal couragia. la bfg nu imi place profilul. masina DD

                      la malatesta am avut probleme sa gasesc 4 gume identice. la malatesta am constatat ca par a avea probleme la carcasa iar la pneus la suprafata de rulare, respectiv la lipitura.
                      toate au fost si sint zgomotoase, sint tari ca talpa iadului. de echilibrat toate s-au echilibrat, unele cu mai mult, altele cu mai putin plumb - depinde de cit de incapatinat esti la vulcanizare.
                      nu as mai merge pe resapate pentru o masina DD. se simt in banii dati pe alte componente.

                      pe 4runner merg pe super swamper si o sa merg doar pe super swamper.
                      Eu n-am prejudecati cu privire la resapate daca e vorba de al doilea rand, , cum spuneam, am avut al doilea rand de roti (pentru iesit in teren) Insa Sahara 235/85 cu acelasi profil de care am fost foarte multumit in noroi, dar pe sosea fiind inguste nu aveam siguranta si arata ca dracu masina cu ele, le-am dat. Dar italienii de la Malatesta sunt parsivi, se pare ca au folosit carcasa de 265/70R16 pentru a scoate Kobra de 265/75R16 (pe carcasa dimensiunea asta e scrisa!), de aia au diametrul total doar de 790mm, adica mai mic cu 13 mm decat la un cauciuc normal, neresapat. Un cauciuc normal de 265/70R16 are D=777 mm. In catalog au si Kobra 265/70R16, precis alea sunt identice cu ce am cumparat eu Kobra 265/75R16 !!
                      Incearca sa te bucuri de fiecare moment, este mai tarziu decat crezi!

                      Comentariu


                      • #71
                        Re: Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

                        Am ramas placut impresionat de malatesta kaiman in privinta greutatii, le-am schimbat stiind din auzite ca sunt ff grele, dupa ce le-am schimbat le-am cantarit si au 24.3kg (31 10.5 15), federal couragia aceeasi marime 18.8 si silverstone extreme 21.5kg, deci sub 3kg diferenta intre un silverstone si un malatesta.

                        Comentariu


                        • #72
                          Re: Anvelope Resapate - Producatori, Calitate...

                          Cine comercializeaza in la noi in tara Ziarelli extreme forest?

                          Comentariu

                          Procesare...
                          X