Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

ANVELOPE late vs. inguste

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • ANVELOPE late vs. inguste

    am si eu o intrebare , cu ce tip de gume solicit mai mult planetarele ,cu 35x14.5 sau cu 36x12.5

    eu stiam ca inaltimea mai mare este cea care solicita mai mult axele , nu stiu cum e cand gumele 's un pic mai mici da mai late

    si in namol cum isi fac treaba 35x14.5 [bogger]

  • #2
    Re: gume late vs. inguste

    latimea gumelor le pui in functie de greutatea masinii
    MITSUBISHI DE FAMILIE
    Toyota LJ70 - Gaganodrack de noroaie

    Comentariu


    • #3
      Re: gume late vs. inguste

      In namol gumele inguste sunt mult mult mai bune decat cele late
      http://jurnal4x4.blogspot.com

      Comentariu


      • #4
        Re: gume late vs. inguste

        legat de cat solicita planetarele 35urile cu 14.5 latime ,nu stie nimeni sa mi zica nimic !?

        Comentariu


        • #5
          Re: gume late vs. inguste

          Postat în original de mickey'3
          am si eu o intrebare , cu ce tip de gume solicit mai mult planetarele ,cu 35x14.5 sau cu 36x12.5

          eu stiam ca inaltimea mai mare este cea care solicita mai mult axele , nu stiu cum e cand gumele 's un pic mai mici da mai late

          si in namol cum isi fac treaba 35x14.5 [bogger]
          gumele mai inalte solicita mai mult planetarele...

          e efectul de parghie....

          e simplu Forta de deplasare x raza rotii ( cu cat raza creste cu atat solicitarea in planetare creste ), mai este intradevar si o componenta a greutatii anvelopei si respectiv a fortei de frecare care este direct proportionala cu suprafata de contact... dar am terminat de vreo 15 ani fizica si nu mai stiu formulele pe dinafara ...

          oricum, ce pot sa-ti spun clar ca la o masina de cca 2 tone intre cele 2 variante a-si alege o a 3-a si anume 35 x 10.5 sau in cel mai rau caz un 35 x 12.5

          la roti mai late inti creste suprafata de contact si sunt recomandate pt masini mai grele de peste 2 tone
          Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift
          Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift
          Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift


          http://www.ClubJeepRomania.ro

          Comentariu


          • #6
            Re: gume late vs. inguste

            @worldscape : da ar fi bun 35cu 12.5 da nu gasesc la SS marimea asta , si in plus eu la masina o sa am 7.5'' de lift [4.5+3 bl] si ar arata nu stiu inca cum dar ma gandesc ca nu prea bine cu 35x12.5 latime , cu 14.5 ar arata zic eu mai bine si ar face si treaba , m as baga la 36x12.5 da nu vreau sa intru cu frica cand vreau sa abordez nus'ce sleau groapa , urcare mai cu stanci ..sau stiu io ..si deasta as ramane la 35...si mai lat de 12.5 => aproape singura varianta boggers

            [ ca sa se stie despre ce masina e vorba ,4.0 TJ cu ford 8.8 spate dana 30 fata cu super 30 kit si rapoarte 4.88 ]

            Comentariu


            • #7
              Re: gume late vs. inguste

              ar arata mai bine cu late .... dar eu zic sa te duci pe 10.5...cu 35-uri si asta e..... e mai cuminte si sunt si bune rau.
              Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift
              Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift
              Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift


              http://www.ClubJeepRomania.ro

              Comentariu


              • #8
                Re: gume late vs. inguste

                apai pune ce doresti, dar daca ai intrebat, mai multi au raspuns (prompt) ca daca poti pune ingust...sa pui cat mai ingust
                daca ai de ales intre 2, ia care sunt mai inguste din cele 2
                daca vrei sa pui ceva si nu stii ce, cauta roti cat mai potrivite pentru masina, si pentru ce faci cu ea, adica cat mai inalte ca sa nu ramai suspendat, dar s ale si duca masina, si cat mai inguste pentru ca sa ai aderenta si apasare pe roata optima pentu greutatea masinii
                mai departe.. tu o sa iei hotararea, ca nu o sa isi asume nimeni in locul tau raspunderea pentru ce dai tu banii
                forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .

                Comentariu


                • #9
                  Re: gume late vs. inguste

                  ok ,merci

                  worldscape , ce marime ai boggerele pe tj'u din 97 ?

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: gume late vs. inguste

                    mickey, iti aduci aminte de Gladiator? cel mai bine a mers cu LTB-urile de 34". adu-ti aminte ce zicea Oresti, in legatura cu gumele mari. puntile iti duc gumele? rapoartele? ce ambreiaj ai? stii ca el cam schimbase de vreo 30.000 prin masina...

                    @worldscape: tj-ul albastru e XXL-ul, cu compresor mecanic?
                    The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500
                    4x4MANIA is where we are !!!
                    “ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: gume late vs. inguste

                      eu am un prieten cu un lj70 si merge cu 35 x 14,5 de mult cu ea si nu are nici un fel de problema......si baiatu se da ....adevaru e ca in unele locuri sunt mai bune cele mai inguste.....eu zic ca 35 x 12,5 e ok....ca sa arate si bene ca asta vrei....dar majoritatea masinilor de extreme ce am vazut aveau 35 x 10,5 sau 11,5

                      acum u decizi....sa ne arati poze cu masina da???
                      mitsubishi l200
                      patrol y60 2,8
                      patrol y60 4,2

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: gume late vs. inguste

                        Postat în original de air_wolf
                        mickey, iti aduci aminte de Gladiator? cel mai bine a mers cu LTB-urile de 34". adu-ti aminte ce zicea Oresti, in legatura cu gumele mari. puntile iti duc gumele? rapoartele? ce ambreiaj ai? stii ca el cam schimbase de vreo 30.000 prin masina...

                        @worldscape: tj-ul albastru e XXL-ul, cu compresor mecanic?

                        raspund in numele lui w.scape ..da tj albastru e xxl u dar din cate stiu nu mai are chargeru pe el ,

                        si appo de ce ai zis , da stiu , si mie la fel mi a zis oresti sa bag 34'uri ,dar eu deja aveam pe masina cand am luat o 3''lift care mi e gru sa l dau jos ..mai bag un susp. lift rubicon express superflex de 4.5 '' ..ajung la 7.5 inch de lift ...iti dai seama cum o sa arate cu 34?!! .am sa bag 35x10.5 boggere cu beadlockuri 15x8 si flanse de 1.25'' sa mai scot roata inafara un pic si sper sa fie ok


                        daca nu sunt multumit dau bodyliftu jos si bag 34 :) ... deocamdata am de pus muuulte piese pe ea ,sa ajunga ea in faza de 'ce gume sa pun' ...!

                        @alexbiker , da am sa pun poze din fiecare etapa de dezansamblare/ansamblare

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: gume late vs. inguste

                          Postat în original de mickey'3
                          ok ,merci

                          worldscape , ce marime ai boggerele pe tj'u din 97 ?
                          merg pe 33"-uri... a-si putea sa pun pana la 37"-uri.... pb e ca merge de rupe asa, si nu ma grabesc sa fortez planetarele.... m-am gandit initial la 35"-uri dar am renuntat la idee din motive de "swap" ... ne-am hotarat sa punem pe toate masinile 33"-uri pe 10.5...si sa nu ne complicam cu diferite dimensiuni

                          plus ca mai exista un avantaj foarte mare, avand KIT Long Arm...are spatiu mare de flexare...

                          @air_wolf ... nu il mai are.
                          Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift
                          Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift
                          Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift


                          http://www.ClubJeepRomania.ro

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: gume late vs. inguste

                            Postat în original de mickey'3
                            [ ca sa se stie despre ce masina e vorba ,4.0 TJ cu ford 8.8 spate dana 30 fata cu super 30 kit si rapoarte 4.88 ]
                            e la fel cu TJ-ul albastru.... recomandare ferma:

                            1. 33" x 10.5 si va rupe cu ele sau 35" x 10.5 daca iti permite KIT-ul de inaltare...

                            dar mare grija cu planetarele pe fata, eu zic sa nu le fortezi cu 35"-uri !!!
                            Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift
                            Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift
                            Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift


                            http://www.ClubJeepRomania.ro

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: gume late vs. inguste

                              la 7.5'' de inaltare au loc cacalau 35 uri cu tot cu flexare

                              poate in final am sa dau body liftul de 3'' jos il las numai pe susp.lift de 4.5 si bag 33uri [eventual mai bag 1'' de b.lift] si bag 33uri

                              am vazut in partea cealalta niste poze la 'jeep mania' cand era tj albastru pozat din fata cu un far acoperit , si mi s au parut mai mari am crezut ca s tot 35'' ..vroiam sa mi fac o idee cum arata pe masina gumele 35x10.5 cu in jur de 6''lifl

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X