mickey3 Postat Octombrie 20, 2009 Partajează Postat Octombrie 20, 2009 am si eu o intrebare , cu ce tip de gume solicit mai mult planetarele ,cu 35x14.5 sau cu 36x12.5 eu stiam ca inaltimea mai mare este cea care solicita mai mult axele , nu stiu cum e cand gumele 's un pic mai mici da mai late si in namol cum isi fac treaba 35x14.5 [bogger] Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
gaganul Postat Octombrie 20, 2009 Partajează Postat Octombrie 20, 2009 Re: gume late vs. inguste latimea gumelor le pui in functie de greutatea masinii MITSUBISHI DE FAMILIE Toyota LJ70 - Gaganodrack de noroaie Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Maresalul Postat Octombrie 20, 2009 Partajează Postat Octombrie 20, 2009 Re: gume late vs. inguste In namol gumele inguste sunt mult mult mai bune decat cele late http://jurnal4x4.blogspot.com Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
mickey3 Postat Octombrie 21, 2009 Autor Partajează Postat Octombrie 21, 2009 Re: gume late vs. inguste legat de cat solicita planetarele 35urile cu 14.5 latime ,nu stie nimeni sa mi zica nimic !? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
worldscape Postat Octombrie 21, 2009 Partajează Postat Octombrie 21, 2009 Re: gume late vs. inguste am si eu o intrebare , cu ce tip de gume solicit mai mult planetarele ,cu 35x14.5 sau cu 36x12.5 eu stiam ca inaltimea mai mare este cea care solicita mai mult axele , nu stiu cum e cand gumele 's un pic mai mici da mai late si in namol cum isi fac treaba 35x14.5 [bogger] gumele mai inalte solicita mai mult planetarele... e efectul de parghie.... e simplu Forta de deplasare x raza rotii ( cu cat raza creste cu atat solicitarea in planetare creste ), mai este intradevar si o componenta a greutatii anvelopei si respectiv a fortei de frecare care este direct proportionala cu suprafata de contact... dar am terminat de vreo 15 ani fizica si nu mai stiu formulele pe dinafara ... :ha: oricum, ce pot sa-ti spun clar ca la o masina de cca 2 tone intre cele 2 variante a-si alege o a 3-a si anume 35 x 10.5 sau in cel mai rau caz un 35 x 12.5 la roti mai late inti creste suprafata de contact si sunt recomandate pt masini mai grele de peste 2 tone Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift http://www.ClubJeepRomania.ro Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
mickey3 Postat Octombrie 21, 2009 Autor Partajează Postat Octombrie 21, 2009 Re: gume late vs. inguste @worldscape : da ar fi bun 35cu 12.5 da nu gasesc la SS marimea asta , si in plus eu la masina o sa am 7.5'' de lift [4.5+3 bl] si ar arata nu stiu inca cum dar ma gandesc ca nu prea bine cu 35x12.5 latime , cu 14.5 ar arata zic eu mai bine si ar face si treaba , m as baga la 36x12.5 da nu vreau sa intru cu frica cand vreau sa abordez nus'ce sleau groapa , urcare mai cu stanci ..sau stiu io ..si deasta as ramane la 35...si mai lat de 12.5 => aproape singura varianta boggers [ ca sa se stie despre ce masina e vorba ,4.0 TJ cu ford 8.8 spate dana 30 fata cu super 30 kit si rapoarte 4.88 ] Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
worldscape Postat Octombrie 21, 2009 Partajează Postat Octombrie 21, 2009 Re: gume late vs. inguste ar arata mai bine cu late .... dar eu zic sa te duci pe 10.5...cu 35-uri si asta e..... e mai cuminte si sunt si bune rau. Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift http://www.ClubJeepRomania.ro Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
soimu Postat Octombrie 21, 2009 Partajează Postat Octombrie 21, 2009 Re: gume late vs. inguste apai pune ce doresti, dar daca ai intrebat, mai multi au raspuns (prompt) ca daca poti pune ingust...sa pui cat mai ingust daca ai de ales intre 2, ia care sunt mai inguste din cele 2 daca vrei sa pui ceva si nu stii ce, cauta roti cat mai potrivite pentru masina, si pentru ce faci cu ea, adica cat mai inalte ca sa nu ramai suspendat, dar s ale si duca masina, si cat mai inguste pentru ca sa ai aderenta si apasare pe roata optima pentu greutatea masinii mai departe.. tu o sa iei hotararea, ca nu o sa isi asume nimeni in locul tau raspunderea pentru ce dai tu banii forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" . Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
mickey3 Postat Octombrie 21, 2009 Autor Partajează Postat Octombrie 21, 2009 Re: gume late vs. inguste ok ,merci worldscape , ce marime ai boggerele pe tj'u din 97 ? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
air_wolf Postat Octombrie 21, 2009 Partajează Postat Octombrie 21, 2009 Re: gume late vs. inguste mickey, iti aduci aminte de Gladiator? cel mai bine a mers cu LTB-urile de 34". adu-ti aminte ce zicea Oresti, in legatura cu gumele mari. puntile iti duc gumele? rapoartele? ce ambreiaj ai? stii ca el cam schimbase de vreo 30.000 prin masina... @worldscape: tj-ul albastru e XXL-ul, cu compresor mecanic? :roll: The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500 4x4MANIA is where we are !!! “ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
alexbikerul Postat Octombrie 22, 2009 Partajează Postat Octombrie 22, 2009 Re: gume late vs. inguste eu am un prieten cu un lj70 si merge cu 35 x 14,5 de mult cu ea si nu are nici un fel de problema......si baiatu se da ....adevaru e ca in unele locuri sunt mai bune cele mai inguste.....eu zic ca 35 x 12,5 e ok....ca sa arate si bene ca asta vrei....dar majoritatea masinilor de extreme ce am vazut aveau 35 x 10,5 sau 11,5 acum u decizi....sa ne arati poze cu masina da??? mitsubishi l200 patrol y60 2,8 patrol y60 4,2 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
mickey3 Postat Octombrie 22, 2009 Autor Partajează Postat Octombrie 22, 2009 Re: gume late vs. inguste mickey, iti aduci aminte de Gladiator? cel mai bine a mers cu LTB-urile de 34". adu-ti aminte ce zicea Oresti, in legatura cu gumele mari. puntile iti duc gumele? rapoartele? ce ambreiaj ai? stii ca el cam schimbase de vreo 30.000 prin masina... @worldscape: tj-ul albastru e XXL-ul, cu compresor mecanic? :roll: raspund in numele lui w.scape ..da tj albastru e xxl u dar din cate stiu nu mai are chargeru pe el , si appo de ce ai zis , da stiu , si mie la fel mi a zis oresti sa bag 34'uri ,dar eu deja aveam pe masina cand am luat o 3''lift care mi e gru sa l dau jos ..mai bag un susp. lift rubicon express superflex de 4.5 '' ..ajung la 7.5 inch de lift ...iti dai seama cum o sa arate cu 34?!! .am sa bag 35x10.5 boggere cu beadlockuri 15x8 si flanse de 1.25'' sa mai scot roata inafara un pic si sper sa fie ok daca nu sunt multumit dau bodyliftu jos si bag 34 :) ... deocamdata am de pus muuulte piese pe ea ,sa ajunga ea in faza de 'ce gume sa pun' ...! @alexbiker , da am sa pun poze din fiecare etapa de dezansamblare/ansamblare Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
worldscape Postat Octombrie 22, 2009 Partajează Postat Octombrie 22, 2009 Re: gume late vs. inguste ok ,merci worldscape , ce marime ai boggerele pe tj'u din 97 ? merg pe 33"-uri... a-si putea sa pun pana la 37"-uri.... pb e ca merge de rupe asa, si nu ma grabesc sa fortez planetarele.... m-am gandit initial la 35"-uri dar am renuntat la idee din motive de "swap" ... ne-am hotarat sa punem pe toate masinile 33"-uri pe 10.5...si sa nu ne complicam cu diferite dimensiuni plus ca mai exista un avantaj foarte mare, avand KIT Long Arm...are spatiu mare de flexare... @air_wolf ... nu il mai are. Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift http://www.ClubJeepRomania.ro Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
worldscape Postat Octombrie 22, 2009 Partajează Postat Octombrie 22, 2009 Re: gume late vs. inguste [ ca sa se stie despre ce masina e vorba ,4.0 TJ cu ford 8.8 spate dana 30 fata cu super 30 kit si rapoarte 4.88 ] e la fel cu TJ-ul albastru.... recomandare ferma: 1. 33" x 10.5 si va rupe cu ele sau 35" x 10.5 daca iti permite KIT-ul de inaltare... dar mare grija cu planetarele pe fata, eu zic sa nu le fortezi cu 35"-uri !!! Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift http://www.ClubJeepRomania.ro Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
mickey3 Postat Octombrie 23, 2009 Autor Partajează Postat Octombrie 23, 2009 Re: gume late vs. inguste la 7.5'' de inaltare au loc cacalau 35 uri cu tot cu flexare poate in final am sa dau body liftul de 3'' jos il las numai pe susp.lift de 4.5 si bag 33uri [eventual mai bag 1'' de b.lift] si bag 33uri am vazut in partea cealalta niste poze la 'jeep mania' cand era tj albastru pozat din fata cu un far acoperit , si mi s au parut mai mari am crezut ca s tot 35'' ..vroiam sa mi fac o idee cum arata pe masina gumele 35x10.5 cu in jur de 6''lifl Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
alexbikerul Postat Octombrie 23, 2009 Partajează Postat Octombrie 23, 2009 Re: gume late vs. inguste ok....deabia astept sa vad cum va decurge toata treaba......bafta....:D mitsubishi l200 patrol y60 2,8 patrol y60 4,2 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate