Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Testele ADAC a Gumelor de iarnä 2009


Silviu4x4

Postări Recomandate

La märimile inguste 185

Vredestein Snowtrac 3 primul loc.

 

Urmeazä:

 

Fulda Montero 3

Continental WinterContact TS 800

Bridgestone Blizzak LM 30

Goodyear UltraGrip 7+

Dunlop SP Winter Response

 

Rezultate rele au prezentat :

 

Firestone Winterhawk 2 si

Pneumant PN 150 Wintec pentru comportament räu pe zäpadä.

 

Marangoni 4 Winter si

Sava Eskimo S3 foarte räu pe carosabil umed.

 

Federal Himalaya WS-1 räu pe toatä linia.

 

Märimile 205:

 

Continental WinterContact TS 830 cel mai bun pe längä alti 17 concurenti.

Foarte bun in categorie si :

 

Goodyear UltraGrip 7+

 

ESA-Tecar Super Grip 7

 

Dunlop SP Winter Sport 3D

 

Hankook Icebear W 440

 

In categoria asta doar 3 au cäzut prin grilä cum sänt :

 

Firestone Winterhawk 2 cu cel mai räu rezultat pe zäpadä ca si

Goodride SW602 .

Kenda Polar Trax (KR19) care are rea comportare pe carosabil umed.

Caut oameni cu interese comune, morale.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Testele ADAC a Gumelor de iarnä 2009

 

nu cred k au testat Nokian... :P

 

:hi

Pai e ca la fotbal... . Joaca (se testeaza) doar cine se califica. :ha:

 

PATROLATOR

 

Se califica cine trebuie :uameni ....

Am avut "onoarea" sa fac parte din niste echipe de astea de testare si am constatat pe viu "impartialitatea" testarii.

Majoritatea anvelopelor de iarna ale producatorilor de top au performante destul de apropiate, insa cand vine vorba de un test comparativ castiga "CINE trebuie! Clar?" :1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Testele ADAC a Gumelor de iarnä 2009

 

Dragilor, testele ADAC (cei mai seriosi si necorupti, vä spun eu, multe scandaluri, cum si de ce nu is väzuti bine, pentru cä NU tin cu produsele Germane ci cu cele BUNE, cum ar fi Toyota ( ii face pe BMW de rahat cu elctronica lor, pe Ford nu il lasä din gurä Opel nu vorbim etc ))sänt televizate si transmise pe DSF. Unde vede chiar si Vasile Ce scrie pe gumä si cät urcä masina cu ea, sau cum stä in aceasi curbä. Lol.

Caut oameni cu interese comune, morale.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Testele ADAC a Gumelor de iarnä 2009

 

La testele Auto Bild a iesit cam asa:

 

Comportament Exemplar:

1. Goodyear UltraGrip 7+

2. Continental WinterContact TS 830

3. Dunlop SP Winter Sport 3D

4. Semperit Speed Grip

 

Bune:

5. Michelin Primacy Alpin

6. Pirelli W210 Sottozero

7. Vredestein Snowtrac 3

8. Kumho I'Zen KW 23

 

Satisfacator:

9. Sava Eskimo

10. Nokian WR G2

11. Hankook Optomo 4S (asta e anvelopa all seazon dar e mai buna decat unele de iarna)

 

Nesatisfacator:

12. Firestone

13. Kenda

 

Au fost testate pe uscat, umed si zapada la tractiune, franare, manevrabilitate, rezistenta la rulare, circuit, deci nu numai dpdv al aderentei pe zapada.

In mare parte rezultatele sunt cam la fel cu alea de la ADAC.

"O acţiune umană devine tragică prin motivaţie." - P. Tutea.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Testele ADAC a Gumelor de iarnä 2009

 

Salut,

 

Si eu am piedut cateva zile pe net cu cauziucurile de iarna pentru autoturisme si am observat ca

 

Pe site-urile nemtesti Nokian e ca si inexistent

In general Continental e pe primele locuri in toate testele Vredestein il urmeaza

Ce ma observat si nu imi explic

Acelasi cauciuc, acelasi profil, acelasi producator are benchmarks diferite in functie de diemnsiunui

In generat anvelopele pe 14 si 15 au note mai bune decat cele pe 16

Cele pe 17 insa au si ele note foarte bune

Atata am avut de spus:

Eu am ales Bridgestone Blizzak LM 30

Sa vedem cum vor fi..nu m-a interesat prea mult calitatile pe zapada pentru ca mai mult de doua trei zile nu avem zapada pe sosele si daca te prinde aia mare pe drum oricum nu prea iti folosesc daca n-ai lanturi. Mai imprtant pentru mine afost comportamentul pe uscat si pe ud

Land ROver Freelander 2002 Td4 2,0
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Testele ADAC a Gumelor de iarnä 2009

 

nu cred k au testat Nokian... :P

 

:hi

Pai e ca la fotbal... . Joaca (se testeaza) doar cine se califica. :ha:

 

PATROLATOR

 

Se califica cine trebuie :uameni ....

Am avut "onoarea" sa fac parte din niste echipe de astea de testare si am constatat pe viu "impartialitatea" testarii.

Majoritatea anvelopelor de iarna ale producatorilor de top au performante destul de apropiate, insa cand vine vorba de un test comparativ castiga "CINE trebuie! Clar?" :1

 

 

:hi

Clar!

Asa e si normal, sa se califice cine trebuie, adica cei mai buni. :ypu

 

Referitor la "echipe de astea (impartiale) de testare", nu am habar la ce te referi, aici se vorbea de ADAC. Asta e A.C.R.-ul nemtesc. Spaima tuturor, de la constructorii de tunele, la calitatea serviciilor prestate in benzinarii si fabricantii de autoturisme si piese de masini, piste de schi, scaune de copil, calitatea apei la mare in concediu si tot ce ne mai trece prin cap. Este ce-a mai puternica organizatie neguvernamentala din Germania, cu citeva milioane de membri cotizanti (inclusiv subsemnatul).

 

 

PATROLATOR

Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...

http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Testele ADAC a Gumelor de iarnä 2009

 

Salut,....Ce ma observat si nu imi explic

Acelasi cauciuc, acelasi profil, acelasi producator are benchmarks diferite in functie de diemnsiunui

....

E foarte simplu si logic. Dar mai intäi o poveste:

 

Sänt un mare norocos, avänd ca si cunostintä un tip, fost cästigätor de raliuri in Germ, care s a retras, deschizändusi in propria vilä o "farmacie" de atelier mecanic. A hotärät, pt. a atrage clienti, sä nu punä adaos la gume si ...nu a pus. In zonä se stie, cänd e vorba de gume Michael este adresa. Acum ceva ani mi a incältat masina cu "premiantele" de pe listä. In Predeal de revelion, la cab. Adams,intr o dimineatä dupä crivät, se ajutau toti reciproc cu impinsu si nimic. Eu am iesit controlat si lejer, in urmä ochi bulbucati.

 

Pe Michael, cänd il intrebam si eu ca un novice despre secretele fabricantilor, i mi räspunde räspicat-Amestecul e puterea, nu forme sau nume!

 

Si acum inapoi la ilogica de mai sus, deci amestecul este secretul: acelas amestec folosit la alte dimensiuni nu are aceleas rezultat, e vorba de tonajul de aplicare, pt. cä un "benchmarks" nu poti sä il faci mai moale pt. fiesta de 990kg si mai tare pt.SL 500 de 2700kg !!!!

 

Michelin....ca si guma de iarnä...legendä din päcate, doar culoarea a rämas la fel, amestecul...trist!Dar a cästigat competitia veri :).

Caut oameni cu interese comune, morale.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare