al_eugen Postat Septembrie 26, 2010 Partajează Postat Septembrie 26, 2010 (editat) Salut, Luna trecuta, in drum de la Cluj la Bucuresti am constatat ca am capatat o taietura triunghiulara in flancul anvelopei de pe dreapta fata. Nu pierdeam aer dar nici nu arata bine, asa ca am mutat roata respectiva pe spate si am venit incet pana la Bucuresti unde am inlocuit anvelopa cu pricina. taieura are laturi cam de 2 cm si intra progresiv in adancime pana pe la 0.7 cm, unde a intalnit deja ceva material textil din structura anvelopei. As vrea sa va intreb daca se mai poate face ceva pentru remedierea respectivei anvelope - chiar daca doar pentru uz (foarte) limitat Multumesc frumos, Alex Editat Septembrie 26, 2010 de Yonutz Mitsubishi Outlander 2.2D Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Miron Sorin Postat Septembrie 26, 2010 Partajează Postat Septembrie 26, 2010 Re: Taierura in sidewall - se mai poate face ceva? Cred ca o poti folosi ca si roata de rezerva dar mai bine viziteaza un specialist de la o vulcanizare Am avut o anvelopa taiata mai rau de atit si am pus petic si am folosit-o pina s-a uzat de tot zambeste...maine poate va fi mai rau Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
cos Postat Septembrie 26, 2010 Partajează Postat Septembrie 26, 2010 Re: Taierura in sidewall - se mai poate face ceva? Teoretic se repara . Practic - total nerecomandat . E ultimul cauciuc pe care l-as folosi , poate doar rezerva nr. 3 ( si asta doar pentru ca mi-ar pare rau dupa bani . ) Dupa reparatie , practic scade foarte mult viteza maxima de utilizare , ca si sarcina , iar echilibrarea e o mare necunoscuta . Reparatia se face numai daca straturile de armare in flanc sint nominale ( prezente fizic ) si nu echivalente ( unul sau doua straturi cu rezistenta echivalenta de 4-5 ...) La multe anvelope e mentionat numai straturi sint , fara vreo descriere de echivalenta straturi in flanc sau alta precizare . Daca e combinat pinza ( orice fir sintetic - nylon , etc ) + metal ( steel ) ...poate mai faci ceva . ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
f_zoltan Postat Septembrie 26, 2010 Partajează Postat Septembrie 26, 2010 Re: Taierura in sidewall - se mai poate face ceva? Eu folosesc si acum la turism o anvelopa care a fost vulcanizata asa, lateral si nu am nici o problema. AM deja vreo 5000 facuti asa si nu se simte deloc. E pe spate, acolo si era cand am ciupit-o. Samurai incepator Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
al_eugen Postat Septembrie 27, 2010 Autor Partajează Postat Septembrie 27, 2010 Re: Taietura in sidewall - se mai poate face ceva? Multumesc frumos pentru sfaturi! Inteleg ca mai exista o sansa, chiar daca nu va mai putea fi folosit la parametrii maximi. @cos: nu vad nici un fel de fir metalic in taietura, doar un fir textil pare atins. Anvelopa e un bridgestone duelller h/p - dar la bridgestone pe site nu tin minte sa fi vazut ceva despre numarul de straturi de armatura in sidewall Urmatoarea rugaminte ar fi: unde gasesc o vulcanizare unde ati mai reparat asa ceva in Bucuresti? (am vulcanizari in cartier, dar as prefera o echipa care a dat rezultate :wink:) Mitsubishi Outlander 2.2D Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Optimus Postat Octombrie 10, 2010 Partajează Postat Octombrie 10, 2010 Re: Taietura in sidewall - se mai poate face ceva? salut, eu ti-as recomanda Sama Service, sunt destul de profi (depinde si peste ce meserias nimeresti, dar cand sunt probleme mai delicate cred ca se baga doar ala care stie bine, plus ca au si un inginer pe acolo, de regula, care supervizeaza). eu am avut 2 cuie infipte intr-un Bridgestone Potenza pe o Honda Accord, pe care am reparat-o la ei, ce-i drept era pe zona de rulare, si n-am avut nici o problema, chiar mergeam cu 200-230 km/h. la ei am vazut si scule si profesionalism, comparativ cu atelierele de cartier de care zici. dar asta nu inseamna ca aia nu fac treaba buna, doar ca trebuie sa ai incredere in meserias, sa stii ca face treaba serioasa. eu m-am obisnuit sa merg la Sama, dupa ce am vazut cum lucreaza. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Astral Postat Octombrie 10, 2010 Partajează Postat Octombrie 10, 2010 Re: Taietura in sidewall - se mai poate face ceva? Sama Service......nu e o alegere fericita.......risti sa-ti sara roata dupa ce pleci de la ei...... http://forum.club4x4.ro/showthread.php?t=55246&highlight=sama+service REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
dethave Postat Februarie 17, 2011 Partajează Postat Februarie 17, 2011 Re: Taietura in sidewall - se mai poate face ceva? depinde cat de mult tii la tine :masina nu mai intra in discutie:se pot face o gramada de chestii la anvelopa respectiva.Chiar crezi ca merita? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
al_eugen Postat Februarie 17, 2011 Autor Partajează Postat Februarie 17, 2011 Re: Taietura in sidewall - se mai poate face ceva? Salutare tuturor, anvelopa cu pricina a primit un petec pe exterior si sta cuminte pe balcon. sincer, nu-mi doresc sa ajung sa am nevoie de ea, dar la ce pret (~800 ron) au gumele la marimea asta si cat de greu gasesc marimea (chestie cu care are de-a face si pretul mare, evident) prefer sa o stiu acolo, la indemana, chiar obosita cum e. Multumesc tuturor pentru sfaturi si sugestii. Problema rezolvata, topicul poate fi inchis din punctul meu de vedere:banana Mitsubishi Outlander 2.2D Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate