Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Anvelope Silverstone Xtreme MT117 de greutati diferite

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • ak47apache
    a răspuns
    Re: Anvelope Silverstone Xtreme MT117 de greutati diferite

    Postat īn original de silus Vezi post
    in consecinta ar fi cel mai indicat sa pun pe fata doua de greutatea ceea mai apropiata iar pe spate celelalte doua?
    eu asa am facut: rotile cel mai bine echilibrate si de greutate apropiata pe fata, iar pe spate roata mai "cu probleme" o pun pe partea dreapta, lasand roata "buna" pe partea cu soferul.

    gresesc, fac bine...?! poate ne explica cineva

    Lasă un comentariu:


  • silus
    a răspuns
    Re: Anvelope Silverstone Xtreme MT117 de greutati diferite

    in consecinta ar fi cel mai indicat sa pun pe fata doua de greutatea ceea mai apropiata iar pe spate celelalte doua?

    Lasă un comentariu:


  • mac01
    a răspuns
    Re: Anvelope Silverstone Xtreme MT117 de greutati diferite

    Eu am intalnit diferente de greutate la anvelope. Si nu este bine deloc.
    Am avut pe masina ( rotile fata) doua anvelope identice cu diferenta de greutate. Masina nu mai mergea drept daca lasam volanul liber. Era sa dau fuga sa fac unghiurile de fuga. Noroc ca am stat si m-am gandit ca inainte de schimbarea anvelopelor masina mergea perfect.
    Am schimbat anvelopele cu altele care aveau aceeasi greutate si nu a mai fost probleme cu directia.

    Le;
    Anvelopele erau Dunlop. Deci se intampla si la case mai mari!
    Ultima editare de mac01; 11.apr.2013, 00:17.

    Lasă un comentariu:


  • ak47apache
    a răspuns
    Re: Anvelope Silverstone Xtreme MT117 de greutati diferite

    nasol... atunci ce dracu' sa mai zicem de resapate...

    Lasă un comentariu:


  • Anvelope Silverstone Xtreme MT117 de greutati diferite

    Mi-am cumparat 4anvelope Silverstone Xtreme MT117 31-10.5 -15 si vazand ca 3din ele au banda de rulare mai rotunda decat al 4-ulea (desi banuiam ca este din cauza transportului, dupa cum or fi stat stivuite) am zis sa le si cantaresc ca poate acesta din urma are un defect de fabricare si o fi mai greu, ei bine, nu a fost asa ci din contra a fost cel mai usor dintre ele 19.5kg. Insa acum in urma probei cu cantarul, am descoperit ca nu s-au nimerit doua cauciucuri cu fix aceeasi greutate ci aveau dupa cum urmeaza:
    1. 20.6;
    2.19.8
    3. 19.7
    4.19.5

    deci peste 1kg intre cel mai usor si cel mai greu, intrebarea mea este: La un resapat m-as fi asteptat sa fie diferente intre ele, dar e posibil ca si cele silverstone sa fie in felul acesta, ati mai intalnit asa ceva la un cauciuc de origine?
Procesare...
X