Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Configurare

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Configurare

    Vreau sa incerc urmatoarea configurare cauciuc-janta:
    Cauciuc: 35x11,5x15 Simex
    Janta: R15, J7 aliaj
    A incercat cineva asa ceva sau asemanator?
    Pe forumurile din State ziceau ca merge fara probleme.
    Mai se discuta ca asta e o combinatie in care dejantezi mai greu !!!

  • #2
    Re: Configurare

    Postat în original de Filip Vezi post
    Vreau sa incerc urmatoarea configurare cauciuc-janta:
    Cauciuc: 35x11,5x15 Simex
    Janta: R15, J7 aliaj
    A incercat cineva asa ceva sau asemanator?
    Pe forumurile din State ziceau ca merge fara probleme.
    Mai se discuta ca asta e o combinatie in care dejantezi mai greu !!!
    E o combinatie buna, merge fara probleme asa cum sustin colegii de peste ocean dar referitor la cat de greu dejantezi va fi influentat de presiunea din pneuri si greutatea masinii...de conditiile de utilizare nu vorbesc, presupun ca vorbim de conditii de concurs traseu de open/extrem.
    O varianta buna este utilizarea jantelor de tabla, intoarse, dar partea din interior cu buza mai lata pozitionata inafara. Eu am asa ceva si cu 1700kg si 0.8 in anvelope nu am dejantat niciodata.
    Sometimes you find yourself in the middle of nowhere. And sometimes in the middle of nowhere, you find yourself.

    Comentariu


    • #3
      Re: Configurare

      Te salut Filip :-)

      Sustin complet ce zice Vetu.
      Eu am acum 10,5 pe jante 6J, intoarse, nu am mai dejantat niciodata.
      Inainte cu 10,5 pe 7J jante normale dejantam la fiecare iesire aproape.
      Cele de aliaj nu pot fi intoarse, deci ai risc de dejantare.
      Exista bead-lock intern, cauta, eu asa ceva mi-as pune fara ezitare.
      Cînd te-ai nascut, tu ai plîns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

      Comentariu


      • #4
        Re: Configurare

        Nu e rea combinatia dar mai depinde si de presiunea din anvelopa si greutatea masinii.
        consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

        Comentariu


        • #5
          Re: Configurare

          Filip tu ar trebui sa configurezi masina,asa am eu si nu am dejantat niciodata.Conditia este sa nu ai mai putin de 1atm
          Fara poezie,viata e pustiu !
          KAMIKAZE TEAM

          Comentariu


          • #6
            Re: Configurare

            Pentru mai multa siguranta am comandat un set de beadlock-uri interne.
            Acum poate sunt eu carcotas dar nu inteleg de ce sunt asa scumpe???
            Doar sunt niste camere invelite intr-o panza mai groasa !!!

            Comentariu


            • #7
              Re: Configurare

              Noi am avut pe o masina 31x10.5 R16 pe janta de 5J, 3 insi ne-am apasat pe gume sa intre pe janta, de dejantat nici vorba, cu masina de 1400kg...
              Off-Road in Waldland

              Comentariu


              • #8
                Re: Configurare

                in cazul de fata daca se foloseste o janta de j8 sau j10 , se va dejanta mai usor decat cu janta de j7 ?
                Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
                Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
                Natura si aventura

                Comentariu


                • #9
                  Re: Configurare

                  Nu, cauciucul va sta mai strans pe o janta ingusta, deci va dejanta mai greu...
                  Off-Road in Waldland

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Configurare

                    Postat în original de Cristian1 Vezi post
                    Nu, cauciucul va sta mai strans pe o janta ingusta, deci va dejanta mai greu...
                    deci janta ingusta face dejantarea mai putin probabila?
                    Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
                    Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
                    Natura si aventura

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Configurare

                      Janta de j6 mai este numita si bed lock-ul saracului.
                      Toyota LJ 70
                      Transsylvania Off Road Club
                      www.helpdani.eu

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Configurare

                        Postat în original de Irod Vezi post
                        deci janta ingusta face dejantarea mai putin probabila?
                        Exact. Janta ingusta + anvelopa lata = nu dejantezi ... e cat se poate de logic, nu? Lucrul asta, majoritatea (celor care scriu, nu majoritatea membrilor if you know what I mean ) de pe forum, nu-l intelege (il mai si contesta unii!).
                        Americanii folosesc 35-37" pe J7..J8 si fac rock crawling cu rotile "fleasca" si nu mai dejanteaza nimeni. Numa' la noi toti dau ei sfaturi si pareri si se iau dupa calculatoarele lu' peste (alea care-ti spun compatibilitatea janta/anvelopa online - PT. TURISME!!! si alte conditii de condus/teren)... si asa ajung sa-si puna pana si pe bietele veverite jante J8 sau J10 cu 235uri ... si mai recomanda si altora... ca deh, cica altfel dejantezi!

                        De vreun an sau chiar mai bine forumul a luat o turnura.... da' deh, noi sa fim sanatosi!

                        Scuze tuturor pentru offtopic, chiar imi pare rau insa m-a scapat.

                        Comentariu

                        Procesare...
                        X